Mr. Twins

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Bediening was prima, eten was erg lekker en erg leuk ingerichte zaak.
Met de AH waardebon uitstekend gegeten voor een prima prijs.
rayna5 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het was er erg gezellig en goed eten met nette bediening echt een top zaak
..............................................
jorikbvdh .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten, goede service, alles werd netjes uitgelegd en verteld. Het enige was dan misschien dat er een luidruchtige groep ouderen naast ons zat en daarvoor stond er oud-hollandse muziek hard aan. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
michellehekkert .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We hadden 2 bonnen ingeleverd maar met 2 volwassenen en 2 kids was het eten super veel. Maar voor mr. twins gaf het geen probleem om de rest netjes in bakjes mee te geven.
Mari_B66 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Sfeervol restaurant met top bediening. Lamsvlees was erg taai , aangegeven en werd netjes afgehandeld. Mooi gezellig ingericht op de muziek na (storend) gaan wij zeker nog eens terug.
erikalisman .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
We werden harte ontvangen. De sfeer was erg gemoedelijk inrichting sfeervol, bediening erg vriendelijk. De muziek precies goed en eten boven verwachting alles vers en vooral belangrijk rose goed koud. Zeker een aanrader????????
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
In het kader van de AH actief bij MrTwins gaan eten. Helaas maar 1 vastgesteld menu en dus geen keus tussen vlees en/of vis. Vooraf mezzischotel (smeersels voor op een broodje). Als hoofdgerecht een, volgens de ober een uitgebreide, mixtgrill. Hoewel mooi opgediend was een gedeelte van het vlees enigsinds aangebrand en dus niet zo lekker. Als nagerecht een dame blanche. Alles van een eenvoudige structuur. Erg jammer want je hoopt als restaurant dat je via deze acties meer klanten trekt. Voor ons geen reden tot herbenoeming.
m.de.wijk .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
De twin broers zijn ok. Eten is prima en de sfeer en decor uitstekend.
Zeker de moeite waard om naar Rhoon Portland te rijden!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij ervaren de kwaliteit en service als zeer goed en een goede reden om hier vaker te komen. De sfeer met de gepaste muziek geeft je echt het gevoel dat je op vakantie bent. Met name de bediening is zeer persoonlijk met hartelijk welkom en een praatje aan tafel. Super goed georganiseerd.
awako .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Lekker eten, vriendelijke bediening.
Wat subtiele raamdecoratie zou het gezelliger maken.
De prijs is wel aan de hoge kant!
Chayil .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Met een gezelschap van 3 heerlijk genoten van de verrukkelijke tapas gerechten, de prachtige ambiance & de warme service! Een heuse aanrader voor de echte kosmopoliet!
Coach-trainer K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Lekker gegeten voor 2e maal.
Ontzettend gastvrij en keurige bediening.
Schappelijke prijzen.
Gekozen voor mr twins speciaal.
Lekkere meze en heerlijk gevarieerd.
Hoofmenu charides en mijn vrouw lamskoteletjes.
Nagerecht ijsbolletje met fruit en kadaifi met koffie.
Voor herhaling vatbaar.
Lekker gratis parkeren voor deur.
Ook mooi meegenomen.
Ida O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Super: deur werd opengehouden, restaurant ziet er prachtig uit, bediening is vriendelijk, attent en geïnteresseerd, borden mooi opgemaakt, eten smaakte heerlijk. Echt een aanrader!
Emmy O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Ook wij hebben bij MrTwins gegeten met een Groupon. In eerste instantie werd gezegd dat wij moesten bijbetalen voor de vegetarische variant maar dat bleek een vergissing. We waren de enige eters dus de vaart zat er goed in. We hebben nooit lang hoeven wachten op de volgende gang. De linzensoep was lekker maar wel wat flauw. Een beetje peper erin zou wonderen hebben gedaan. De mixed grill zag er goed uit en de vegetarische variant bestond uit groente gevuld met rijst en andere groente. Het toetje dat bestond uit ijs, meloen, peer en drie kleine Turkse hapjes zag er mooi uit maar was wel erg zoet.
Minpuntjes waren wel dat ons wel erg vaak gevraagd werd of wij iets wilden drinken en dat er geen sausje of smeersel bij de stukjes brood zaten, maar goed deze Groupaktie was dan ook wel erg goedkoop. 19 euro voor twee personen!
HannyB .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Gisteren voor het eerst bij Mr. Twins gegeten en het is voor herhaling vatbaar. Deur werd netjes opengehouden, vriendelijk praatje en daarna was het tijd voor het eten. Hadden een Groupon 3 gangen diner: heerlijke linzensoep, mixed grill met mals vlees plus een frisse salade en als toetje ijs, vers fruit en baklava. Alles was even lekker. We komen zeker terug!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Met Iens dinnerdeal hier gegeten. Een aanrader. Aardig personeel, leuke menu kaart. De kip van de mix grill vond ik een beetje droog, als er tzatziki bij had gezeten had ik het een 8 gevonden. Wachten op het hoofdgerecht duurde te lang, dat vonden meerdere om ons heen, dat is een aandachtspunt. Wij komen zeker terug!
Carin H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Net bij mr twins geweest. Goede service, sfeer en super goed gegeten. Mooi opgemaakte en lekkere gerechten... en dat appel dessert... geweldig!!! Echt de moeite waard, ik ga zeker terug, al is het alleen al voor de gezelligheid en gastvrijheid van de twins ...
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Lekker gegeten. Goede en gezellige bediening. Zaak is erg mooi en kwalitatief ingericht. Borden waren keurig en sierlijk opgemaakt. Prijs is erg schappelijk.
Was voor ons de derde keer en er komt zeker een volgende, super.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Vandaag voor de 4e keer bij Mr Twins wezen eten. Dit keer met de iens deal. Dit hield in een 4 gangen diner voor 24 euro per persoon. Hiervoor mocht je soep, voor, hoofd en na gerecht van de kaart kiezen en kreeg je nog koffie of thee na.
Net als voorgaande keren werden we allervriendelijkst ontvangen. We konden nog uit wat tafels kiezen en we kozen voor de heerlijke bank. Nou ja ik dan en mijn man tegenover me op een stoel :) De aankleding is zo sfeervol. Mooie turkse lampen, warme tinten. Zachte muziek op de achtergrond. Als voorgerecht had mijn man groentesoep, die was erg smaakvol. Ik had de linzensoep, die was wat vlakker van smaak maar erg lekker. Als voorgerecht hadden we koude warme mezes. Verschillende smeersels met turks brood en fetta in bladerdeeg, kofte en rijst in bladeren. Allemaal even lekker en erg mooi opgediend. Als hoofdgerecht had mijn man kalfshaas met allerlei groentjes en yoghurtsaus mooi opgestapeld opgediend. Ik had een kipspies met saffraanmayonaise, bulgur en friets en groenten, daarbij hadden we een lekkere frisse salade. Hier ook weer het smaakte net zo lekker als dat het eruit zag. Als nagerecht had mijn man honingcake met ijs, slagroom en fruit. Hij vond de cake te zoet, dat vond ik helemaal niet erg......doorschuiven maar, ik ben gek op de turkse zoetigheden. Ik had 3 lekkernijnen, waaronder ook een stukje honingcake en 2 soorten baklava en vanilleijs met slagroom en wat fruit. Daarna nog koffie en thee na. Voldaan, propvol en met een glimlach verlieten wij Mr twins. Keurig weren we uitgelaten door de eigenaar. Hier komen we zeker weer terug
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gisteren genoten van een viergangendiner a la carte (iens diner deal). Het was de tweede keer dat we daar gingen eten, want de eerste keer was ook zeer goed bevallen. Als je aankomt, wordt de deur voor je opengehouden en dat maakt dat je je welkom voelt. Vooraf hadden we linzensoep en een tonijnsalade, tweede gang een combinatie van warme en koude tapasbar, het hoofdgerecht bestond uit ossenhaas en zeebaarsfilet en als dessert hebben we gekozen voor de honingcake met ijs en vers fruit. De gerechten zijn zeer mooi opgemaakt en de smaken zijn fantastisch. Omdat ik jarig was, werd bij het dessert All you need is love gedraaid en was er een feestfontein (vuurwerk) op mijn bord geplaatst. Al met al was het een heerlijke avond en komen we zeer zeker voor de derde maal terug. Voor ik het vergeet te melden: de bediening is zeer goed: vriendelijk, attent en in voor een praatje.