Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Koude tapas(meze)
      Koude en warme tapas(meze)
      Koude tapas(meze)
  • Hoofdgerechten
    • Mix Grill XL
      Ossenhaas
      Zeebaarsfilet
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Mix van drie (drie soorten lekkernijen met bolletje ijs)
      Kunefe (engelenhaarnestje van filodeeg met honingsiroop)

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

anicolaas .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
heerlijk gegeten bij Twins, we gaan hier zeker nog vaker komen.
zeer vriendelijk personeel en het eten is echt heerlijk.
pavdmerwe .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Prima eten en erg mooi opgediend. De bediening was erg vriendelijk en voorkomend.
Wij zullen het zeker doorgeven aan familie, vrienden en kennissen.
yschefers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heel goed ontvangen gezellige sfeer!! Personeel zeer goed,wat je krijgt word uitgelegd welk gerecht het is!! Wij gaan zeker terug!!! We waren met AH Actie gegaan, is zeker een aanrader je krijgt een samengesteld menu maar dat was helemaal ????
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Leuke avond gehad gisteravond! Allereerst een compliment voor de service, deze is echt top. Iedereen is even vriendelijk en fijn dat ze tussendoor komen vragen waneer de volgende gang geserveerd moet worden. Niet uitserveren en wegwezen hier, je bent een avondje uit! En dan het eten, erg lekker. Van de tapenades bij het voorgerecht naar de heerlijke mixgrill als hoofd. Borden zien er prachtig uit en alles was zeer goed op smaak.
Team van Mr.Twins, bedankt voor een fijne avond!
Tamara T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Op het laatste moment via de AH actie gereserveerd. Vergeten door te geven dat 1 persoon zoutloos eet. Dit werd goed opgelost door andere gerechten te maken. Leuk restaurant met goed eten. We komen zeker een keer terug.
B V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Geweldig eethuis heerlijk gegeten met als voorgerecht vegetarische hapjes met brood...hoofdgerecht ..lamsstoofvlees in een tajine...en als toetje ...dame blanche...super!!!!....zeer vriendelijk personeel....een geweldige gezellige avond.we komen zeker nog eens terug
simonette2 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het eten was heerlijk! De service was prima, want er werd onder andere gevraagd of we al toe waren aan de volgende ronde. Het zag er gezellig uit, met al die gekleurde lampjes.
robert.molenaar .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zeer goed eten en prima service in een fijne en gezellige ambiance. Hier kan je echt een onbekommerd avondje uit genieten.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten, alle 3 de gangen niks op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. Enige wat ik miste was live muziek.. Dan was het helemaal af. Maar desondanks: Zeker voor herhaling vatbaar!
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wanneer je binnenkomt, is het gezellig druk. Er is wel veel lawaai door pratende mensen, er zouden wat gordijnen opgehangen kunnen worden, wat misschien de gezelligheid en decor ook ten goede kan komen. De bediening is werkelijk fantastisch, je krijgt goede uitleg bij de gerechten die je krijgt. Deze zijn heel erg lekker en zien er prachtig uit. Echt geen shoarmatent, maar een turks restaurant!
claudiamartini .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Nu voor de tweede keer hier gegeten en heb gelijk mijn kunnen vriendinnen overtuigen. Ook zij komen zeker nog een keer.
Arlette P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We hebben hier gegeten met AH actie daardoor zelf geen keuze van de kaart. Eten was goed
Ramen wel erg kaal waardoor het lijkt of je bezichtigd worden door de mensen die voorbij lopen verder wel sfeervol ingeriht
elsien76 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We vonden geweldig en eten was zo lekker alle menu die we gekregen hebben vinden we erg lekker. We zouden wel weer komen.we hebben vrienden aangeraden om bij hun gaan eten en het is echt lekker ..
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Weer heerlijk gegeten bij mr. Twins, alles supervers en goed klaargemaakt. Leuk ingericht. Alleen erg rumoerig. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gisteren voor het eerst wezen eten bij m.r. Twins op aanraden van onze kinderen. Helemaal top! Zeer mooi opgemaakte borden, die voorteffelijk smaakte. Zeer vriendelijk personeel, ruime parkeergelegenheid. Wij komen hier zeker terug.
lidasnijders .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
We zijn voor het eerst wezen eten bij mr. Twins,maar zeker niet de laatste keer.
Het eten was heerlijk, en prima verzorgd .
De bediening was prima,en erg vriendelijk. je hoefde niet lang op je eten te wachten, kortom een echte aanrader.
klaagendijk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top! Ook waren ze heel vriendelijk tegen onze kids, ondanks dat ze niet de gehele avond op hun stoel konden blijven zitten... ????
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Mr. Twins is een top aanwinst. Een oprecht gastvrij ontvangst. De inrichting is warm en gezellig. Bediening is zeer attent en het eten is echt super lekker. Het AH menu was verrassend en royaal. Er is alle aandacht voor elke tafel en ook een verjaardag van een gast werd door het restaurant personeel leuk meegevierd. Een zeer geslaagde avondje uit. Wij komen hier zeker terug.
Peter
Avni1969 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij gingen altijd naar Nijmegen als we Turks wouden eten alleen is de restaurant waar we naar toe gingen niet meer zo goed????daarom waren wij op zoek naar een ander Turks restaurant.

Bij Mr Twins hebben we die wel gevonden, het eten was gewoon echt Turks, smaakte goed en de sfeer in de restaurant was ook aangenaamd.

We komen zeker terug.

Michel D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Via de AH actie hebben we zaterdag bi MR Twins gegeten, wij werden netjes ontvangen en de sfeer ademde gelijk gezelligheid uit en werden behandeld als echte gasten, tijdens iedere gang van het menu werd er steeds netjes gevraagd of we al toe waren aan de volgende gang. Als voorgerecht kregen we een combinatie van 6 koude messe met heerlijk Turks brood, als hoofdgerecht een enorme grote schotel met diverse soorten vlees (kip, lamskotelet, spies met kalfsvlees, kalfsgehakt en als nagerecht een heerlijke dameblanche. Er was geen keuze wat betreft het AH menu maar vond dit prima we zijn heerlijk verrast, prima service, leuke zaak , geweldig eten, we komen hier zeker terug