Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Koude tapas(meze)
      Koude en warme tapas(meze)
      Koude tapas(meze)
  • Hoofdgerechten
    • Mix Grill XL
      Ossenhaas
      Zeebaarsfilet
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Mix van drie (drie soorten lekkernijen met bolletje ijs)
      Kunefe (engelenhaarnestje van filodeeg met honingsiroop)

Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Gisteren met een groep van 9 bij Mr. Twins gegeten. Zeer correcte bediening. Nemen je jas aan etc. Leuke inrichting Menu kaart met denk ik een aardige doorsnee van de Turkse keuken. We deelden een mix van diverse voorgerechten. Allemaal erg lekker. We aten verschillende hoofdgerechten die er allemaal even mooi opgemaakt uitzagen, en ook heel goed van smaak waren. Kortom een aanrader voor liefhebbers van de Turkse keuken.
Fallonrachel M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Tip van de avond:

Wil je lekker culinair eten dan adviseer Wilco en ik #MrTwins in Rhoon aan! Het is een Turks restaurant waar top kwaliteit wordt geleverd, bij binnenkomst heten het personeel je een warm welkom en nemen je jas aan en vervolgens nemen zij jou mee naar een prachtig tafeltje uitgerust met een kaarsje. je hoeft niet al te lang te wachten op je eten, ze nemen je wensen op en geven dat door aan de keuken die ook nog eens 2 x goed gekeurd is door de bekende Rob Geus (van de smaak politie) na ongeveer 10 minuutjes komen zij je eten brengen en vertellen jou wat je op je bord voorgeschoteld krijgt. hun menu bestaat uit een voor gerecht (groot/klein) een hoofd gerecht en natuurlijk een nagerecht. Hun speciale menu is de Mr Twins grande dat bestaat uit warme en koude hapjes een hoofd gerecht naar keuze en een nagerecht dat bestaat uit ijs fruit honing cake en baklava (yum yum) en koffie/thee zit erin begrepen en dat voor een mooie prijs. Na je eten als je alles betaald hebt en je jas asn doet lopen de personeel met je mee, houden de deur voor je open om je vervolgens een goede dag/avond te wensen. Ik moet zeggen ik voelde mij een prinses. Ik wil Murat Arslan en Riza Arslan bedanken voor het lekkere eten en de goede zorgen. dus neem een kijkje bij Mr Twins en proef Turkije in hun Turkse restaurant.

Of heb je zin in een Turkse pizza of een broodje kebab dat kan ook want naast hun restaurant Mr Twins hebben ze ook een Turkse zaak genaamd #Abies en dat allemaal in 1 pand maar wel afgeschermd. ???? dikke kus Fallon en Wilco Remie
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Erg vriendelijke bediening, goed eten en voor zover ik kan beoordelen authentiek Turkse keuken, en binnen was de aankleding sfeervol, maar als je van buiten aan komt lopen vraag je je wel af of het alleen afhaal is, en of ze ook tafeltjes zouden hebben. Zou hier met plezier nog eens terug komen.
roboja1 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij hadden het AH menu en dat was heerlijk. We komen zeker terug want we hebben de kaart bekeken en die zag er verder ook heerlijk uit. De turkse wijn was zalig. De bediening heel attent en vriendelijk. Misschien is de zaak een beetje gehorig maar de ambiance maakt alles goed wat een mooie lampen zeg! Topzaak en zonder deze actie hadden we hier waarschijnlijk nooit terecht gekomen en dat zou een gemiste kans zijn.
Theja .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het voorgerecht de Meze waren erg lekker. Hoofdgerecht Mixgrill met groenten ook heerlijk. Het nagerecht dame-blanche ook geweldig. Wij hebben nog koffie genomen. Irish coffee en Spanisch coffee heel goed. Alles afgerond met een rode wijn en een Echt Turks biertje Efes!! Daarbij op de achtergrond muziek van Tarkan! Onze avond kon niet meer stuk!
Mr.Twins en personeel bedankt!! Tot de volgende keer!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Met de AH restaurantactie bij Mr. Twins gegeten. Was een vooraf vastgesteld menu. Heerlijke mixt vlees schotel. Heel vriendelijk personeel. Prima!!!!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Na alle lovende recensies vol verwachting naar Mr Twins gegaan om met een AH restaurant actie bon te gaan eten. Menukaart hebben we niet gezien want er was maar 1 menu voor AH klant en, geen keuze dus. We kregen vooraf melde en als hoofdgerecht de mixed grill. Ik houd niet van zoveel vlees maar daar had ik dus niets in te kiezen. Boven dien was het lamsvlees nog rauw en toen we daar iets van zeiden zei de serveerster dat het nu eenmaal lastig is om dat goed te krijgen. Tja. .. Nagerecht was een fantasieloze dame blanche. De rekening was nog best hoog voor deze tegenvallende avond. Jammer Mr Twins, ik had er meer van verwacht.
Jorob .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij hadden het 3 gangen menu van de AH actie, kan niet anders zeggen dan dat alles heel lekker was en het was ook veel.
Klein minpuntje was dat ondanks de actie de prijs wat hoog was maar de kwaliteit maakte dat voor ons helemaal goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
wij hebben hier heerlijk gegeten: vooraf een mix van warme en koude gerechtjes, als hoofd de lamskotteltjes en het grand dessert. De bediening was gastvrij en zeer correct.
hier komen wij zeker terug.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vriendelijke bediening, eten heel lekker, nette zaak, gezellig ingericht en schoon sanitair !
Kortom ... een aanrader !!
kees1958 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten (mixed grill xl) was erg lekker. Ook het ijs was erg lekker. Het brood met tapenade sprong er niet uit, maar was wel leuk opgemaakt en smakelijk.
Sema A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Top serv?ce. Werd meteen verwelkomt aan de deur. Eerste wat me opviel was de gezellige personeel en sfeer. Mooi decore. Eten was top. zeker een aanrader. Super lekkere meze (voorgerecht/smeersetjes). Werd ook meteen uitleg gegeven over wde ingredienten van de meze's. Hoorfdgerecht was ook super lekker, mixgrill. Nagerecht is zeker een aanrader, rijk gevulde appeltaart. Het presenteren van de gerechten verdient ook een 10. Meer kan ik niet vertellen!!
paulsmeijers .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
goed eten goede service interieur ziet er leuk uit.
Toch nog een klein puntje van kritiek
Op de bank zit je niet lekker zat er helemaal in zodat je niet lekker aan tafel zit.
Maar ik kom er zeker nog een keer terug
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Wat een geweldige presentatie / twist waarmee hier de typisch Turkse gerechten worden geserveerd! Ik had de ossenhaas en mijn vrouw ging voor de Adana kebab. De presentatie van de ossenhaas was geweldig. Een torentje van geweldig gemarineerd en gekruid vlees afgewisseld met heerlijke groenten zoals courgette en paprika. Ook de groenten op het bord en de lichte (mosterd?)saus was enorm verfrissend. Het bord zag er nagenoeg perfect uit. Het enige nadeel vond ik de porties. Zowel de sigara boregi als de ossenhaas vond ik te klein qua portie. Complimenten richting de bediening. Ze weten precies wat ze serveren, zijn erg netjes en luisteren goed naar je wensen. Het decor vind ik iets te kitscherig. Ik kom hier zeker een keer terug als ik meer tijd heb dan ik deze keer had. Een regelrechte aanrader!
leniejohanzoeter .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het eten was heerlijk,ik hou niet van alles.bediening perfect en heel sfeervol ingericht.ik was met mijn kinderen en die vonden alles heerlijk.
unpredicted .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Via de ah actie lekker gegeten. De bediening was super, de tent was perfect schoon en leuk opgezet. Het eten was ook erg goed, als het vlees iets smaakvoller was met meer kruiden had het eten misschien nog beter geweest, maar onze maaltijd was per definitie een enorm succes. Fantastisch personeel ook, aardig en praktisch ingesteld zonder poespas.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Mooie presentatie van heerlijke gerechten. Genoten van de iens deal. Goede wijn. Vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant.
Minpunt is dat er ongevraagd een fles tafelwater werd geopend en neergezet, 3.80€ voor 0.5 liter op de rekening. Komen ondanks dat zeker nog terug.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten hier met de AH-actie! De smeersels vooraf waren heerlijk en vers, de schotel die daarna op tafel werd gezet: heerlijk vlees en een heerlijke tajine met groenten! Alles mooi opgemaakt. Bediening nette en vlotte meisjes. Alles wat je in de horeca wilt zien. De zaak is netjes en schoon. Hier weten ze waar ze mee bezig zijn. Het enige puntje van kritiek: de oosterse muziek die gedraaid werd en wel geheel bij de inrichting van het restaurant past, kwam ons op een gegeven moment wel ons neus uit. Maar dat is persoonlijk.
bartollo .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een heel gezellig ingericht restaurant met leuke gezellige bediening. Je merkt dat ze aandacht hebben gegeven aan de inrichting en het personeel heeft er echt zin in en is in voor een geintje. Conclusie, aanrader!!
Kosterron K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
het menu bestond uit een prima voorgerecht met 5 verschillende gerechtjes het hoofdgerecht uit een mixend gril waarbij het lamsvlees redelijk taai was. Het dessert uit een coupe ijs enigszins bevroren. De sfeer was prima en Turks ingericht een aparte bevinding. Over de service lof aardig en behulpzaam . De prijs was dik in orde