Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

bettyhessels .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Gisteravond bij MR. Twins gegeten. Zeer vriendelijke ontvangt, wij waren met 4 personen. Ik heb wel vaker linzen soep op dus zij moet je nemen heerlijk hun vonden hem gelukkig lekker ik niet zo. weinig smaak ossenhaas was perfect en mixed grill hoofdgerecht prachtig opgemaakt. gelukkig voor mijn gasten was goed, maar ik had vis en het zag er prachtig uit jammer. Het nagerecht was heerlijk . de salade vond ik te veel sla met niks. de wijn koffie jus allemaal prima. Jammer voor mij het is om de hoek misschien probeer ik het nog eens .Het zag er allemaal mooi en gezellig uit.
AnnekeGerritse .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Met een Grouponbon voor tapas gegeten met vriendinnen bij Mr. Twins.
Het eten was verrukkelijk. Niets op aan te merken. Het zag er schitterend uit, smaakte voortreffelijk en was meer dan voldoende.
De bediening is amicaal. Er wordt goed geluisterd naar je wensen.
De enige aanmerking, die we allen hadden is het ontbreken van kannen kraanwater op tafel. Spa rood of blauw wordt toch wel door mensen besteld.
Het staat zoveel vriendelijker als een restaurant die kannen water als service op tafel zet. Verder niets dan lof. Locatie prima, gratis parkeren voor de deur. Dit kan zomaar mijn favoriete restaurant dicht bij huis worden.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Gisteren met 3 vriendinnen gegeten bij Mr.Twins. We hadden een Groupondeal en kregen een mix van koude en warme hapjes. Elk bord was prachtig opgemaakt, complimenten daarvoor Mr. Twins! De hapjes waren heel goed van smaak en alles zag er vers uit. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en ziet er schoon uit. De bediening is uitermate vriendelijk. Bij aankomst en vertrek houdt men de deur voor je open en word je hartelijk verwelkomd en uitgezwaaid. Het enige minpuntje is dat er geen karaf kraanwater geserveerd wordt. Je kunt alleen een halve liter bronwater bestellen tegen een behoorlijk hoge prijs. Maar gezien het heerlijke eten en de hartelijke bediening nemen we dit voor lief. Wij komen hier zeker terug!

Coby D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was super heerlijke gekruid. Mix van koude en warme voorgerechten was niet alleen heerlijk maar ook mooi opgemaakt. Het hoofd gerecht was ook al zo een plaatje en dessert ...top! Mooi modern turks restaurant wat vooral eruit sprong was het gastvrije en bovenal vriendelijke personeel dat er was.Als je in ontspannen sfeer wilt eten is dit echt een aanrader. Aan te bevelen voor heel rhoon en omstreken. Gratis parkeren en...je kan hier ook turkse tapas eten!!
Demtry .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Wij zijn net teruggekomen van een 'avondje' eten bij Mr. Twins. Wij zijn via Groupon hierheen gekomen. Ten eerste moesten we een halfuur wachten voordat er werd gevraagd om drinken en dan nog een eeuwigheid voordat het wordt gebracht. Bij alles wat werd gedaan werd er lang over gedaan, minimaal een halfuur. We kregen uiteindelijk pas na meer dan een uur het voorgerecht. Mensen die later binnenkwamen werden eerder bediend en krijgen wij te horen dat het gaat op volgorde..... Eten was oke, niet bijzonder. Heb beter gegeten. Na het desert, die overigens wel lekkere baklava had, zijn we hem gelijk gepeerd.. We hebben zelfs nog €1,20 fooi gegeven. Het restaurant oogde wel gezellig en mooi. De bediening bleef en was vriendelijk, maar als je om half 7 binnenkomt en om 10 uur het nagerecht een keer krijgt ben je niet erg positief meer. Kortom: eten was oke, niet bijzonder, niks op aan te merken. Bediening was vriendelijk, maar wel erg langzaam.

P.s wat er op de grouponbon stond klopte niet en mochten uiteindelijk iets van de koude tapas voorgerechten kiezen omdat ik geen linzensoep luste (was de enige keus??)

Gr
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Gisterenavond met de groupon voor driegangenmenu hier gegeten. Wat een verrassend leuk en lekker restaurant. Een geweldige aankleding met prachtige lampen en sfeervolle muziek.

De bediening was keurig netjes en vol interesse. Het eten was ontzettend lekker en enorme porties. Vooraf kregen we een heerlijke linzensoep met vers Turks brood, vervolgens een mixed grill met een spies met kip, paprika ui, een lamskotelet, een stuk lamsgehakt en een spies met lamsvlees. Dit alles werd vergezeld van heerlijke geurige bulgar, gegrilde courgette, tomaat en zoete gegrilde peper en als bijgerecht een salade. Het nagerecht was een schitterend opgemaakt bord in vorm van een palmboom waarbij de bladeren gevormd werden door schijfjes meloen, de stam van twee soorten jam, vervolgens een stukje baklava, een kaneel appel taartje, een zoete in het leek honing gedrenkte cake en een bolletje vanille ijs. Zelf nog afgesloten met heerlijke koffie. De witte wijn was een goede en erg voordelig, slechts 2,80 per glas. Een goed, leuk en sfeervol restaurant waar wij zeker vaker terug gaan komen.
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Voor de 5e keer wezen eten bij Mr Twins in een korte periode... Het was weer fantastisch. Het eten wordt met liefde bereid en opgediend. Het is altijd weer een plaatje wat je voor je neus krijgt. Het personeel is zoals altijd weer gezellig, gastvrij en heel vriendelijk. Het eten is super!
Prima prijs-kwaliteit verhouding! Echt een aanrader om gezellig een hapje te gaan eten. Binnenkort gaan we met het werk hier ook zeker eten!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een aanrader, vriendelijke bediening en lekker eten met name de schotels voor 2 personen (voorgerecht en dessert) zijn goed en zien er mooi uit. De mixed grill was iets te veel geroosterd beetje te zwart geblakerd en daardoor ook iets te droog. Wij miste een saus op het bord. Porties zeer royaal. Helaas moet je gebakken aardappel gerechtje apart bestellen en wordt niet inclusief aangeboden bij de mixed grill. Vishoofdgerecht zag er prima uit en smaakte goed.

Jammer was dat alle gasten aan 1 kant van het restaurant worden gezet, entree en midden ruimte bleef de hele avond leeg terwijl iedereen op de "podium' te dicht op elkaar zit terwijl er genoeg ruimte was om leuk verspreid door het hele restaurant te zitten en staat een stuk gezelliger. Ruimte is een beetje kaal, lampen zijn erg leuk maar mis verder de mediterrane sfeer, niets voor de ramen. Muziek staat iets te hard. Tafels zijn kaal en niet gedekt staat niet uitnodigend bij binnenkomst en kaarsjes op de tafel werden niet aangedaan. Toen het donkerder werd was de verlichting ( heel veel kleurtjes) wel gezellig. Toilet schoon en heel netjes. Kortom, allemaal punten die simpel zijn op te lossen en dan heb je een hele leuke lekkere avond. We gaan zeker terug om te kijken of Mr Twins ook echt iets met deze feedback heeft gedaan.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Voor de tweede keer via groupon bij mr.twins wezen eten Eerste keer geweldig prima ervaring!!
Tweede keer wat een teleurstelling!!! Mochten niet kiezen van de kaart Waarom andere Wel???
Vastgesteld menu was verder wel aardig hoor maar zeker niet veel harde muziek en moesten erg lang wachten tussen de gangen Had een houten kont op een gegeven moment Jammer een gemiste kans Groet Theo-Astrid
Hallo astrid
Ik wil toch aan uw vragen wie dat gezegd heeft dat uw niet mocht kiezen wil uw mij hier over bellen naar mrtwins 0104802203 mvg mrtwins
suezelie .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Heerlijk gegeten echt een super avond gehad! We hadden met groupon een 3 gangen a la carte bon gekocht. We mochten alles kiezen! Het eten zag er erg verzocht uit en smaakte super. Ook de bediening was heel vriendelijk, maakte tussendoor de tafel schoon en toen we vroegen wat een bepaald toetje was kwamen ze hier zelfs een stukje van brengen zodat we het konden proeven! Een echte aanrader, als je de zaak ziet verwacht je niet dat je hier zo goed kan eten maar het is zeker de moeite waard!
PaulBoog .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Op het terras gegeten.
Het heerlijke eten werd mooi geserveerd door een uitermate vriendelijke bediening.
Nu kennis gemaakt via Groupon maar komen hier zeker terug.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijke en gezellige avond gehad met 12 man! In overeenkomst met het restaurant een heerlijk menu afgesproken, waarbij de ober alles aan tafel kwam toelichten. Perfect!
ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
afgelopen dinsdag hier geweldig gegeten met zijn drieen. Dit restaurant is een voorbeeld van de hedendaagse Turkse keuken. Lichte en verfijnde ingrediënten. Eindelijk weer eens humus gegeten welke niet of droog was maar ook niet droop van het vet. De juiste constitutie dus. De spiezen smaakten zeer goed en werden begeleid door bulgur en gegrilde groenten. Mijn zoon ( een grote eter) had zelfs teveel. Mooie Turkse wijnen op de kaart. De bediening oogt wat onervaren maar compenseert dit door enthousiasme en interesse in de gast. Met andere woorden een aanrader en dan heb ik het geen eens over de prijsstelling welke zeer vriendelijk te noemen is
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Gegeten met z'n tweeën op vrijdagavond, reservering uurtje eerder gemaakt. Het was niet druk in het restaurant, het zat ongeveer voor een kwart vol. We werden heel gastvrij ontvangen. We hebben gekozen voor tapas onbeperkt. Vooraf kwam er een door het restaurant samengestelde schotel met een aantal varianten. Daarna kozen we zelf. Voor het dessert hebben we het mix toetje genomen. Al het eten was erg lekker, de bediening heel netjes, alles op het bord werd even toegelicht. Eigenaar en bediening hebben veel ambitie en willen er echt iets leuks van maken en dat merk je. Prima. We hebben hier leuk, lekker en ook betaalbaar gegeten. Aanrader !!
Dennis_dave .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Wij hadden net als de andere schrijvers ook een Groupon bon voor een 3-gangen diner. We werden vriendelijk ontvangen en mochten een plaatsje nemen waar we wilden. We konden alles kiezen van het menu (terwijl dat niet of nauwelijks het geval is met Groupon deals in restaurants)! Dat was een heel klantvriendelijk. We kregen een mix van voorgerecht en werd ons uitgelegd welk voorgerecht wat was. Heel fijn om te horen als je niet vaak echt Turks eet. Dat vonden wij al zalig dus laat staan het hoofdgerecht ossenhaas en kalfshaas.. Weer heerlijk genoten van het creativiteit van de opzet van het hoofdgerecht ongekend en van hoge kwaliteit!! Heerlijk en lekker voldaan gegeten. Ik zeg voldaan omdat we niet te vol of te weinig hadden maar precies genoeg voor een toetje.
Ik had van tevoren gereserveerd en verteld dat mijn vriendin jarig was tussen neus en lippen door. Maar ik had niet verwacht dat zij dit nog hadden onthouden.
Het dessert kwam aan en de muziek werd stilgezet en een plaatje "van harte gefeliciteerd.." Werd gedraaid.. Het was me helemaal ontschoten en echt heel leuk dat zij daar aan dachten!!
Het dessert kregen we aangereikt (mijn vriendin uiteraard met een feestelijk sterretje)ook weer exclusief en appetijtelijke voorbereid. Uiteraard weer kostelijk gesmaakt!!

Dit is echt een top Turkse restaurant. Ik zou het iedereen aanraden, vooral als je nooit Turks heb gegeten!! Klasse, creativiteit en klantvriendelijkheid voor een leuk prijsje.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
3 Gangen dinner a la carte met groupon hier heb ik op mijn strepen gestaan! Na even een heen en weer gebabbel kwamen we er toch uit dat we vrij konden kiezen. Het was een drukke zaterdag muziek stond erg hard aan, gezellig babbeltje werd wat schreeuwen naar elkaar. Bediening is vriendelijk maar erg langzaam 15 min op een wijntje en fles water wachten(geen karaf water) is erg lang. Vooraf mezze speciaal is karig met ook hier brood die al een tijdje stond. Hoofdgerecht lamsbout en mixgrill, is redelijk maar niet om te zeggen dit is een topper. Nagerecht de appel met vanille saus was lekker maar flensje als een pannekoek met ijs en marmelade was matig. Smaken verschillen zal ik maar zeggen.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Mooi nieuw sfeervol restaurant in Rhoon-Portland, waar wij nav een Groupondeal aten. Volgens de deal was het een 3-gangenmenu á la carte, echter bij het bestellen bleek alleen het hoofdgerecht á la carte. De menukaart op zich mag wel wat beter en netter: nu had ik een kaart waar eea was doorgestreept, mijn tafelgenoot had een onbevlekte kaart. Gaf een rommelig geheel. Als voorgerecht kregen we een 4-tal koude mezze met een mandje brood. Het mandje stond kennelijk al even klaar, want héél vers was het brood niet meer. Als hoofdgerecht wilden we een kalfshaas en een ossenhaas bestellen, waarbij de ossenhaas volgens de bediening niet beschikbaar was. Even later hoorden we een tafel verderop wel ossenhaas bestellen... Eigenaar hier op aangesproken: volgens hem een communicatiefoutje? Uiteindelijk bestelden we ipv de ossenhaas lamskoteletjes: 4 stuks heerlijk bereid en met zorg op het bord gelegd met prima bijgerechtjes (rijst en gegrilde groente). Als nagerecht kregen we een mix van baklava, ijs en kazanbidi: heerlijk! Conclusie: leuk, nieuw restaurant, leuke oosterse sfeer, prima eten en vriendelijke bediening. Nu even de menukaart en communicatie aanpakken en we zijn er.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Gisteren echt geweldig gegeten bij Mr. Twins. Wat een smaken en geweldige opgemaakte borden. Bediening ook zeer correct. Wij komen zeker terug, want was echt een culinair feestje.