Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Koude tapas(meze)
      Koude en warme tapas(meze)
      Koude tapas(meze)
  • Hoofdgerechten
    • Mix Grill XL
      Ossenhaas
      Zeebaarsfilet
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Mix van drie (drie soorten lekkernijen met bolletje ijs)
      Kunefe (engelenhaarnestje van filodeeg met honingsiroop)

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lamsvlees had een sterke smaak, is niet onze smaak, verder was het eten goed van kwaliteit
en smaak, bediening was vriendelijk.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Via groupon gereserveerd. Heerlijk gegeten. Goeie porties. Gezellige sfeer. We komen hier zeker terug! Echt een goed restaurant!!
JeroenvdW .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Uitstekend gegeten, vooral de Doradefilet was super. Ook de diverse warme en koude voorgerechtjes zijn goed verzorgd. Over het algemeen veel aandacht voor de opmaak. Als er een minpuntje genoemd moet worden is dat de kale muren en vloer waardoor het wat lawaaiig is. Al met al wel heel gezellig en erg goed eten voor een redelijke prijs.
Samet A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zeer vriendelijke bediening, ontvangst en gezellig personeel. Mix grill was heerlijk met bijpassende Turkse muziek op de achtergrond. Na het eten heb ik nog kennis gemaakt met de chefkok, die super vriendelijk was ! Met dank aan de tweeling broers Murat & R?za
doff .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We wilden graag iets anders proberen. Dit is heel goed bevallen. Een klein maar gezellig restaurantje. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk. We kregen een drie gangen menu. Het dessert mochten we nog aanpassen. De wijn was heerlijk. Het eten werd mooi opgediend, maar was ook nog eens heel goed klaargemaakt. Wij komen hier zeker terug.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015

We hebben weer heerlijk gegeten, wel wat veel en geholpen door zeer vriendelijke bediening die ons een zeer fijne avond bezorgd hebben
herma43 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij zijn met 5 dames van de breiclub Riederdelft wezen eten bij Mr Twins.
Wat een fijne avond met een zeer goede service, goede en vriendelijke bediening en fantastie's lekker eten heerlijke soep vooraf met uitgebreide keuze, perfect hoofd gerecht en tot slot uitgebreide keuze van heerlijk ijs heel mooi opgediend.
Een aanrader voor iedereen, daarom krijgen ze van ons een dikke tien.
Anneke, Els ,Clara,Herma,Qedrat
Nikos_ .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Via groupon hier voor een tweede keer gegeten.
Het is tot in de puntjes verzorgd en het was erg gezellig.
En net restaurant(je) met een goede een oprecht vriendelijke service.
Het eten was erg goed klaargemaakt. Ik kom hier zeker terug.
Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
waren met 8 vriendinnen, was super gezellig en zijn goed verwend :-)
Het eten was wederom weer heerlijk, wij komen zeker hier terug.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
vriendelijke bediening, en het eten smaakte prima we hadden mixed grill via de AH aktie.
en we komen daar zeker nog een keer terug
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hartelijke ontvangst bij de deur bij aankomst, heerlijk eten en gezellige ambiance.
Echt een aanrader. Wij aten met de AH zegels voor het eerst bij Mr. Twins, maar gaan zeker terug.
Tino G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wij zijn met z'n vieren gaan eten. De zaak was mooi ingericht. Etens was lekker en veel. Bediening erg vriendelijk ondanks de drukte. Is een aanrader!
A.M. M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gebruikmakend vd AH zegelkaart zijn wij iets vh vastgestelde menu afgeweken. Dit leverde vragen op bij de nota. Met de zeer vriendelijke en professionele bediening zijn we er samen toch uitgekomen. Verder eten, locatie en bediening prima. Een aanrader!
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het eten was op zich goed, maar we hebben ons enorm geirriteerd aan de agressieve manier van benaderen van 1 van de serveersters die koste wat het kost de Turkse wijn probeert te verkopen en daarbij niet vermeld dat de huiswijn 17.50 kost en de Turkse wijn 32.50 per fles. Kwam overigens ook nog verhaal halen dat we de huiswijn bestelde want 'de Turkse wijn is veel lekkerder'. Mooie van het verhaal was dat dus ook de Turkse wijn op de rekening stond ipv de huiswijn. Voor ons was dit de 2e vervelende ervaring met diezelfde serveerster. Overigens staat de muziek ook re hard waardoor je elkaar amper verstaat. Wij komen hier dus niet meer terug!
Tonnie L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Via de AH spaaraktie gezellig met 4 buurtjes gegeten ,op 3 Dec.
We zijn zeer gastvrij ontvangen ,,het eten was super ,,daar ik geen vlees kan eten is het netjes vevangen voor vlees ,,en wij mochten kiezen tussen een turks toetje of dame blanch
voor herhaling vatbaar
marlenekorsten .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij zijn via de ah actie daar gaan eten en het eten was super je kreeg genoeg en ze zijn erg aardig echt een aanrader we gaan zeker nog een keer terug
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Sfeervol, gezellig restaurant met leuke bediening. Héérlijk gegeten, het was meer dan genoeg. Met de Ah bonnen heb je geen keuzemenu, maar dat is helemaal niet erg. En wil je wél een ander gerecht, dan kun je dat tegen meerprijs bestellen. Alles is mogelijk. We hebben een hele gezellige avond gehad. Voelde goed!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het was heerlijk bij MR. TWINS. Alles was prima verzorgd. Super leuke en nette meisjes in de bediening. Zij legden alles keurig uit en hebben ons een heerlijk avondje eten en drinken bezorgd. Hier kom ik zeker terug
Lekkers53 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Kwamen met de AH restaurantactie , het eten was heerlijk ,jammer dat we geen keuze hadden buiten het aangeboden 3 gangen menu en dat we toch nog schrokken van het bedrag wat we af moesten rekenen. Ze hadden het menu samengesteld met de nagenoeg duurste gerechten en dat was toch wel flinke afknapper van een hele gezellige avond.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een leuk sfeervolle restaurant. De bediening heeft veel aandacht voor de gasten. We hebben via de kaart van AH gegeten en het eten was lekker en ruim voldoende. Enig puntje, waarom een dame blanche, die prima was, als toetje terwijl er zoveel Turkse nagerechten zijn. Een plaats om terug te komen.