Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
eten was redelijk ook de aankleding van het restaurant en de prijs was erg redelijk
Angèle G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteren samen met onze kinderen +aanhang hier voor het eerst gegeten. Wat een mooie inrichting, goede klantvriendelijke bediening, maar vooral; wat een heerlijk eten. Hier gaan we zeker terugkomen!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten samen met partner, rustig en aangename sfeer ,heel vriendelijk personeel en eigenaar.
Ga er zeker nog wat vaker eten.
ruudmeijer1961 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg goed eten en zeer vriendelijke bediening. Inrichting sfeervol echter door ontbrekende raam bekleding en de vele ramen mis je wat intimiteit.
Christine C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op het laaste dag van AH actie geboekt bij Mr. Twins in Poortland Rhoon daar super lekker gegeten en meer dan genoeg, wij hebben met 4 persoon genoten dank je wel Mr Twins en tot ziens
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig, sfeervol ingericht restaurant. Genoten van de heerlijke Turkse gerechten, verrassend en lekker. Bediening was ook erg vriendelijk, komen hier zeker nog terug.
lahelden08 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een leuke avond gehad met lekker eten. Door de drukte was het hoofdgerecht niet echt warm. Hele hartelijke bediening.
Riny H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Was heel goed maar voorgerecht na een uur was heel traag wat meer actief
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Door onze slechthorendheid, was het heel lastig te communiceren in deze rumoerige ruimte. er werd door het personeel wel degelijk rekening met onze slechthorendheid gehouden.
Het eten was uitstekend en de service prima.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hebben met vrienden gegeten.
Ontvangst prettig eten via actie AH, was keurig en vers opgediend .goede smaken, en een mooi nagerecht.
Voor herhaling vatbaar.
Zeer gastvrij.
Prettige bediening.
Als cijfer een 8,5
Wim yvon
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Last minute reservering en toch vers glutenvrij brood voor mij in huis gehaald. We eten ook geen vlees maar er waren een paar lekkere visgerechten om uit te kiezen. Als je geen voorgerecht neemt is de hoeveelheid rijst wellicht wat te weinig, maar verder prima.
ineke.sterrenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij mr. Twins. De mezzes waren divers en smakelijk. Wij aten zeebaars, goed en origineel klaargemaakt, met groenten, en de portiegrootte was precies goed. Er is een ruime keus aan Turkse wijnen. De bediening was vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
simon S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Niet verwacht dat het zo goed was! Prima eten en prima bediening,wij komen graag weer terug om de rest van de kaart te ontdekken.
M D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Veranderingen gaan gepaard met aanpassingen, ik bedoel daar mee dat de bediening normaliter perfect is, er waren nu 2 jonge nieuwe mensen die het vak nog moeten leren, geen probleem en begrijpelijk, de eigenaren sprongen met regelmaat bij. Het eten was verder uitstekend dit alles op een goed bereikbare locatie, gratis parkeren en goed bereikbaar voor mensen met rolstoel, we komen hier zeker terug.
Nat44 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor het eerst gegeten met AH actie viel zeker niet tegen. Zeer nette ontvangst en goede uitleg over het eten. Bediening vroeg zelfs of het hoofdmenu uit geserveerd kon worden. Dit was erg prettig omdat je dan zelf het tempo in de hand had. Gerechten waren erg lekker en precies voldoende.
Wij komen zeker een keer terug.
Brela V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was heerlijk met 4 personen. Het voorgerecht was zeer goed. Het visgerecht had wel met een vis met iets meer smaak gekunt dan de witvis,maar smaakt prima met de saus. .De mix gril was daarentegen lekkeff divers. de bediening wasccattent en vriendelijk. Een echte aanrader!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk klein restaurant, goed eten (mag iets warmer geserveerd worden). Wij moesten heel lang wachten totdat wij konden bestellen en uiteindelijk ons eten kregen, terwij l andere mensen die later kwamen dan wij eerder hun eten kregen. Het gaf ons het gevoel dat wij vergeten waren. Wat wij ook vreemd vonden was dat er geen kaart was en dat wij moesten kiezen uit drie gerechten waarvan wij de prijs niet te horen kregen. Dit was voor ons dus een éénmalige ervaring, wij komen hier dus niet meer terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Verrassend goed Turks restaurant in Rhoon Portland.
Rustige avond en rustige, vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte gerechten van prima kwaliteit en smaak. Geen enorme porties bij hoofdgerechten (garnalen en lamsbout) maar door voorgerechten en machtig dessert (Kunefe: In de oven gebakken engelenhaarnestje van Filodeeg, gezoet met honingsiroop en pistache.) met lekker likeurtje gingen we meer dan voldaan naar huis. Een aanrader. We komen nog eens terug met Turkse vrienden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Via de AH restaurant actie geweest maar als je googlet kom je dit restaurant op vele aanbieding sites tegen met allerlei aanbiedingen. Gezellige persoonlijke ontvangst, wij hadden als vooraf koude/warme mezzes. Als hoofdgerecht MixedGrill en een Turks gehaktbrood als dessert ijs met 3 zoete lekkernijen. Lekker eten in ontspannen sfeer waarbij je niet achter elkaar de gerechten krijgt maar waar je de tijd mag nemen als je dat wilt
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super lekker eten en mooi bediend. Muziek was niet te hard en de wachttijd was kort. De decoratie is ook heel leuk bedacht. ik ben in veel restaurants geweest maar dit was echt een van de mooiste en lekkerste ooit!! Daarom heb ik een tip achtergelaten;)