Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Over restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stoelinga5 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig en lekker eten zonder poespas voor het hele gezin in sfeervol restaurant met echt alleraardigste bediening. We zijn teruggekomen omdat het vorige keer zo leuk was en dat zullen we zeker nogmaals doen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
vriendelijk ontvangst,je kon zelf aangeven wanneer je het hoofdgerecht en nagerecht wou. en eten was erg lekker.gezellig zaakje en we komen zeker nog een keer terug
Ferrari1953 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een aanrader, goed, gezellig, lekker en voor herhaling vatbaar.
Wij zijn via de restaurantactie van AH daar gekomen en geen spijt van.
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met 6 volwassenen en 2 kinderen 4- 5 jaar heerlijk gegeten bij Mr Twins.
De zeer goede ontvangst was TOP.Een hele leuke avond gehad.

Een klein min puntje,misschien voor de kleintjes een leuke attentie in de vorm van kleurplaat met kleurtjes.
Bvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het is een gezellig ingericht restaurant met mooie kleuren. Het personeel is zeer vriendelijk en vragen steeds of je direct de volgende gang wilt of even wilt wachten. Verder is er voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
DLM .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
een echte aanrader, heerlijk lang getafeld in gemoedelijke sfeer en zeer attente bediening! Voor eens een 1e kennismaking met de Turkse keuken.
JoostKonijn .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst bleek er geen tafeltje meer te zijn, ondanks dat wij gereserveerd hadden.
Er bleek een stel zonder te reserveren naar binnen gelopen te zijn.
Maar in mum van tijd werd er tafeltje met stoelen van het terras gehaald, en binnen een paar minuten zaten we alsnog aan een gedekte tafel. Zo kan het dus ook, dikke pluim.
Het menu waar we uit konden kiezen (AH Actie) , was prima en gaf een goede indruk van de keuken.
De gerechten zijn smaakvol en voldoende.
Kortom een aanrader, alleen bij een volle bezetting wel een beetje rumoerig, of misschien anders gezegd, gezellig druk.
Anetta B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten met heerlijke wijn erbij. Helaas was het erg rumoerig, het was dan ook helemaal vol.
Vriendelijke bediening en goede service.
We komen zeker nog terug hier!
Mariam V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dit was de 2de maal dat wij er gegeten hebben en het was lekker en voordelig. Het restaurant zit altijd vol dus reserveren is gewenst.
Marly Nai'Romy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Erg genoten bij mr twins, geweldige service, begaan met de klant maar niet opdringerig. Eten was erg lekker..
Zeker een aanrader en wij zullen zeker vaker hier gaan eten. Complimenten aan de eigenaar en personeel.
Estella G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was prima. Het feit dat ad-hoc een lid van onze groep heeft aangegeven vegetarisch te zijn, was geen enkel probleem. De deur werd al bij aankomst voor ons geopend voor een zeer welkom gevoel. Tussendoor is de tafel twee maal schoongemaakt wat we als zeer prettig hebben ervaren. Kortom, jullie zien ons wel weer terug!
Cristalle K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig avondje met vrienden en de kinderen.
Goed gegeten, leuke bediening.
Wachttijd voor het eten was alleen lang en niet echt handig met kinderen.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk restaurant, met een hele vriendelijke sfeer, en erg lekker eten.
Mooi ambiance , en niets is te veel gevraagd.
Goede parkeer gelegenheid op een rustig plein
Dirk N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst, een vlotte bediening en zeker wat prijs/kwaliteit verhouding aangaat is het goed eten bij Mr. Twins
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel, gezellige zaak.
Jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden, het was erg rumoerig. Het vlees was wel wat aan de zoute kant.
Odette E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het was druk dus ja dan ook rumoerig, maar wel gezellig. Eten prima en Turkse wijnen ook heerlijk. Bediening zeer vriendelijk en uitleg bij de gerechten. 1 tip: als een klant vraagt of de Dorade een kop en een staart heeft op het bord en je zegt JA dan is het handig om te vragen: maar wilt u dit niet, dan snijden we dit er in de keuken af. Sommige mensen zijn nu eenmaal te bescheiden om dit te vragen en nemen dan een ander gerecht. Verder zeker aan te bevelen.
Jered S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De mix grill was erg zout. Voor de rest lekker gegeten
Jasper_steenwinkel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
2.5 uur zitten wachten op 4 simpele gangen.. leek wel of ze ons keer op keer vergaten. Jammer terwijl het eten best prima was!
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met onze pas gekregen dinercadeaukaart dit restaurant bezocht. Gastvrijheid super! Deur wordt netjes opengehouden, jas aangepakt, meerdere malen gevraagd of alles oke was. Erg vriendelijke bediening! Gekozen voor een 3-gangen menu (€28,50). Voorgerecht en nagerecht verschillende hapjes, hoofdgerecht mixed grill. Vlees heerlijk mals alles met een turkse swing. Heerlijk! Tussen de gerechten door wordt er netjes gevraagd of de volgende gang al gereed gemaakt mag worden of dat je liever nog eventjes wacht, héél gastvrij, dit kom je bijna nergens meer tegen!! Inrichting turks getint. Heel veel leuke gekleurde mozaïklampjes, aqua banken welke overigens ook voor lange mensen heerlijk zit. En turkse muziek wat gelijk een apart sfeertje geeft. Erg leuk! Al met al in onze eigen gemeente (zonder dat wij dat wisten) een erg leuk restaurant, heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar!! (Tip voor Mr.Twins zelf. Klein minpuntje is de deur welke misschien afgeschermd kan worden middels een gordijn voor de eventuele koudere dagen)
Peter 3.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gisterenavond super heerlijk gegeten bij Mr.Twins in Rhoon Portland.
Ondanks dat we niet hadden gereserveerd kregen wij een zeer hartelijk welkom. We konden kiezen uit een paar prima tafels waar geen reserveringen voor waren. Gebruik makend van de AH diner actie was geen probleem en we kregen een goede heldere uitleg wat het AH actie menu inhield. Het was uitgebreid, gevarieerd en heel lekker.