Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Mr. Twins

M. Eetlust .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Dit was onze 4e keer in dit restaurant. Het eten is niet alleen smaakvol, maar ook geweldig opgemaakt. Het ziet er geweldig smakelijk uit en dat is het ook. De bediening is vriendelijk en attent,wat wil een mens nog meer? Wij gaan zeker nog vaak terug!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad!! Eten was echt top!! Personeel erg vriendelijk. Een prima restaurant voor een avondje uit!!!
Nick N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben met 9 personen heerlijk gegeten. Wat lang moeten wachten op ‘t eten, maar als je het voor je hebt, begrijp he waarom. Alle gerechten zijn met zorg bereid. Heerlijke vleesgerechten. De zwaardvis was wat minder. Maar voor de rest alles heerlijk. Ook zijn de voor, hoofd en nagerechten een lust voor ‘’t oog. De bediening is erg vriendelijk. Het voelt alsof je bij vrienden eet.
Hier gaan we zeker nog eens heen!!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanwege Iens aanbieding (50% van totale rekening) in Rhoon verzeld geraakt.
Deze zaak is top. De bediening geweldig, de gerechten verrukkelijk en zo mooi opgemaakt.
De gamba's vond Ik verrukkelijk en de mixed grill was too much.
De prijs kwaliteit is ook gewoon goed, vanwege 10 mix drankjes liep de rekening wel op maar dat kwam omdat we wat te vieren hadden.
We hebben dit restaurant al bij verschillende vrienden aanbevolen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met vrienden heerlijk gegeten , erg vriendelijk personeel , komen vast en keer terug .
wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ruime porties, zeer gastvrij en vriendelijk geholpen.
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Warm en gezellig. Uitstekende en verrassende gerechten, mooi geserveerd en het belangrijkste ze waren heerlijk.
Wij hebben het 3 gangen diner gekozen. Prijs/kwaliteit; uitstekend. Kom hier zeker terug.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super lekker gegeten, mooie opmaak borden, bediening erg vriendelijk en correct.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuk ingericht en heerlijk gegeten. Borden maken ze leuk op. Hadden voor 2 personen gereserveerd maar hadden onverwacht bezoek gekregen en kwamen met 4 personen aan zonder te bellen en was allemaal geen probleem. Leuke avond gehad bij mr twins.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeervol restaurant met zwagers en schoonzussen, Ook glutenvrij was goed geregeld, dank daarvoor. Zeker voor herhaling vatbaar!
corrievanheijzen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig restaurant. Ga hier vaker komen.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een prima restaurant om eens met 5-pers gezellig aan een ronde tafel te zitten. Bediening prima, eten zeer smakelijk en leuk om eens wat bijzondere hapjes te proberen. Mede door de 50% korting was dit heel aantrekkelijk.
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijk personeel
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goede kwaliteit eten, service is zeer vriendelijk en vlot. leuke ambiance, goede combinatie van modern en kitsch, wat de sfeer warm en gezellig maakt.
het enige minpuntje van de avond was de verjaardagsband die voor t leuke net iets te lang werd afgedraaid, leuk voor de jarige aan de andere tafel maar funest voor het verplicht gestaakte gesprek aan het onze ;)
Christine R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige uitstraling
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Aanrader! Lekker en gezond eten, prachtige opmaak, goede service en een mooie aankleding van het restaurant. Ik heb een heerlijke avond gehad.
seilennada R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima gegeten in ons eigen tempo!
Elina S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Op zaterdag avond was erg druk.in de kleine ruimte met veel mensen te weinig zuurstof. Eten was lekker maar duurde te lang van een menu tot andere.de huiswijn was niet de drinken maar gelukkig ze hebben ook lekkere rode wijn.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een leuk restaurant. De bediening was top. Het eten geweldig!! Een heerlijke avond gehad. Het eten was ruim voldoende. Ik raad aan het superxlmenu te nemen voor 2 personen of meer natuurlijk.
Deze was echt heel erg goed.
Kortom een aanrader en we komen zeker weer terug.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De sfeer was gezellig, de bediening zeer vriendelijk en het eten was goed en gevarieerd.
Zeker een adres om nog eens terug te komen.