Mr. Twins

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Mr. Twins

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Verrassend goed Turks restaurant in Rhoon Portland.
Rustige avond en rustige, vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte gerechten van prima kwaliteit en smaak. Geen enorme porties bij hoofdgerechten (garnalen en lamsbout) maar door voorgerechten en machtig dessert (Kunefe: In de oven gebakken engelenhaarnestje van Filodeeg, gezoet met honingsiroop en pistache.) met lekker likeurtje gingen we meer dan voldaan naar huis. Een aanrader. We komen nog eens terug met Turkse vrienden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super lekker eten en mooi bediend. Muziek was niet te hard en de wachttijd was kort. De decoratie is ook heel leuk bedacht. ik ben in veel restaurants geweest maar dit was echt een van de mooiste en lekkerste ooit!! Daarom heb ik een tip achtergelaten;)
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super lekker eten. Er was mogelijkheid om anders te eten dan de kaart.
Bediening was top. Ondanks drukte werd alles netjes en snel geserveerd.
De sfeer is perfect. Niet te harde muziek. Genoeg ruimte om te zitten.
Dit restaurant is echt een aanrader.
hansenmirjam .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We waren hier met de restaurantactie van AH. We hebben genoten van het eten. Tapas vooraf waren lekker, leuk om de verschillende gerechtjes te proberen. Hoofdgerecht hadden we de mixed grill en de visrollade. Grote porties, het feit dat er geen frietjes geserveerd werden was geen gemis. Rundvlees gehakt waren niet helemaal doorbakken, dat heb ik, als zwangere,niet gegeten. Vriendelijk personeel ondanks de drukte.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Door beide -uiterst vriendelijke eigenaren - ontvangen.
Alles gaat in gemoedelijke sfeer, tempo is deels zelf te bepalen.
Zeker een bezoekje waard.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima gegeten voor een redelijke prijs, bediening was attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Helaas vergaten we een tip te geven, volgende keer!
Erick D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten en omdat wij maar beperkte tijd hadden werden we snel van heerlijk eten voorzien!
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voor- en nagerecht waren super. Bij het hoofdgerecht (vis) had meer groente gemogen en de balsamico saus had niet gehoeven. Dat laatste is wel persoonlijk. Op de suggestie werd wel goed gereageerd.
EsRaaf V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijk personeel . Duidelijke uitleg over het eten. Helaas was de zoete witte wijn op maar dat werd gecompenseerd met drankje naar keuze. Bij 1van de tafelgenoten was de kalfs spies taai en ook dat wilde compenseren. We willen er zeker nog een keer teruggaan om van de kaart te kunnen eten want nu was de keuze beperkt vanwege de AH actie.
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een goed restaurant.Vriendelijke bediening met duidelijke uitleg wat je te eten krijgt.
Het eten is heel lekker en smaakt dus naar meer en de auto kan je gratis voor de deur parkeren.
D. T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Nooit van dit restaurant gehoord. Zoeken bij AH aktie heeft ons daar gebracht. Heel goed restaurant. Alle vier waren we erg onder de indruk. Bediening vriendelijk en erg beleefd. We gaan zeker terug en raden dit restaurant aan bij andere mensen.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig en itiem voor niet al te grote groepen. ;-)
rugro .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
De twins kennen hun vaste klanten en begroeten ze met een warme handdruk. Ook nieuwe gasten worden hartelijk ontvangen. Leuke uitleg bij de gerechten. De gerechten zijn lekker en voldoende, ook voor de grotere eter.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
zijn gister met ah actie geweest was weer erg lekker ik had via de mail vermeld dat we voor de trouwdag kwamen voor vrienden van ons en erg leuk bij het desert kregen ze een vuurwerkje in hun ijs en werd all you need is love gedraaid super bedankt
zijn laatst ook nog met groupon geweest en dat was net zo lekker
ook leuk dat jullie even uitleggen wat we gaan eten
vriendelijk personeel
Salomé G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was erg rustig, wij zijn op een zondag wezen eten met de AH zegelactie. Het menu werd mondeling gecommuniceerd. Het voorgerecht was lekker, had naar mijn smaak iets te weinig zout. Helaas was vooraf niet gemeld dat het vlees bij het hoofdgerecht medium wordt gebakken. Wij hebben aardig wat vlees terug gestuurd, hierdoor weet ik ook niet hoe de kalfs spies of Köfte smaakt. Toen dit werd aangegeven bood de ober ook niet aan om het verder te garen. Ik vond dat hiermee de plank was misgeslagen. Wij hebben als tip gegeven dit volgende keer vooraf te communiceren.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk en relaxed gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Komen zeker vaker terug.
M. Eetlust .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De gerechten die geserveerd worden smaken heerlijk en worden met veel fantasie opgediend.De bediening is correct en vriendelijk. Wij hadden een combi menu en er wordt duidelijk verteld wat er op de schotels voorhanden is. Voor ons was het een smakelijke avond, om beslist nog eens over te doen.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, de tafels werden na elke gang weer afgenomen wat we nog nooit eerder hebben meegemaakt. Ze proberen je het als klant echt naar de zin te maken. Wij vinden het een aanrader.
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Groupon besteld en gegaan kwaliteit van het eten was goed, kreeg alleen niet wat er in de Groupon vermeld stond tafels naast ons die later binnen waren gekomen werden eerder geholpen mensen hadden precies de zelfde Groupon als ons maar kregen de warme voorgerecht erbij dat bij ons gewoon was vergeten. Bij mijn hoofd gerecht zat een knoflooksaus uit een flesje van de AH was echt niet lekker en bij een Turk knoflooksaus ? Sorry maar heb bij veel turken gegeten en knoflooksaus dat vind je in de Turkse keuken niet terug en als het er is dan zeker niet uit een flesje van de AH. Al met al gingen we niet met een voldaan gevoel naar huis wat je natuurlijk wel gewoon moet hebben als je lekker buiten de deur gaat eten. Ik weet niet hoe ze aan zo'n hoog cijfer komen maar wij vinden ze dat zeker niet waard maar dat is niet aan ons. Wij eten vrij veel buiten de deur. Maar dit is toch een restaurant waar wij in ieder geval niet naar terug gaan. Wel jammer want het ziet er veel belovend uit. Maar het viel echt tegen.