Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Koude tapas(meze)
      Koude en warme tapas(meze)
      Koude tapas(meze)
  • Hoofdgerechten
    • Mix Grill XL
      Ossenhaas
      Zeebaarsfilet
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Mix van drie (drie soorten lekkernijen met bolletje ijs)
      Kunefe (engelenhaarnestje van filodeeg met honingsiroop)

Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
2 Jaar geleden vonden wij het beter en smakelijker
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gisteren gegeten bij mr twins. Het eten was erg lekker en ook mooi opgemaakt. Ze maken er een kunstwerk van. Vriendelijk personeel. Ik vind prijs/ kwaliteit goed . Wij gaan zeker nog eens terug naar mr twins. Echt een aanrader????
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Je voelt je altijd een beetje bekocht bij AH en Lidl "2e menu gratis acties". Dito voor Groupon of Vakantie-veilingen. Het moet toch uit lengte of breedte. We kregen inderdaad 3 gangen welke per gang apart berekend worden ipv. vaste prijs voor 3-gangen menu. Gelet op prijsniveau van bijna € 40,00 voor 3 gangen verwacht je toch wat subtieler eten. Er waren weinig kruiden gebruikt en kwaliteit was matig. Vroeger heb ik 3 jaar in Turkije gewoond en ik weet heus wel hoe Turks eten kan smaken. De fles witte wijn "Villa Doluca" had een amber kleur en diverse fruit smaken waren niet te proeven, wel beetje Sherry smaak. Wijn had te lang gelegen in voorraad en niet donker bewaard. Heb hierover geklaagd en kregen 2 glazen witte Zuid-Afrikaanse wijn geserveerd. Fles Turkse wijn werd wel in rekening gebracht voor € 22,50. Al met al deceptie. Ik denk dat het noodsprong voor sommige restaurants is om met zo'n actie mee te doen. Je krijg dan wel meer volk over vloer, maar dat is slechts eenmalig en is geen goede reclame.
Tonny G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Blijf altijd goed eten .wij zijn heel vaak hier wezen eten .
Nick N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij waren met 8 personen met Iens bonnen. Onze eerdere ervaring was fantastisch, daarom nu teleurgesteld. De hoeveelheid van de mixed grill was aan de zuinige kant, ook weing variëteit aan vleessoorten. Kip voerde de boventoon. De tomaten waren niet gegrild. De rijst was ook erg weinig.
Jammer.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten, de zeebaars had met wat meer kruiden bereid kunnen worden en er zaten kristallen in het ijs.
Wel lang moeten wachten op het hoofdgerecht.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk eten , fijn personeel, wel patat vergeten, excuses aangeboden!
Marie-Michelle A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het eten is heerlijk en de bediening is opvallend fijn. Er wordt gevraagd wanneer je de volgende gang wilt hebben en je vragen worden zeer vriendelijk beantwoord. Het eten wordt met liefde gemaakt en sla dan ook zeker het toetje niet over!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten ondanks dat het erg warm was die avond. Vriendelijk personeel niet opdringerig stonden niet om de vijf minuten aan je tafel om te vragen voor te drinken..prima. Alleen de toetjes vinden we wat tegenvallen maar de rest erg lekker .voor ons is herhaling zeker van pas.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super gerechten en keurige bediening. Enige waar ze op moeten letten is dat ze sneller vragen of je nog iets wil drinken.
Sietske G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op ons verzoek 2 tafeltjes aan elkaar geschoven zodat we naast elkaar konden zitten. Bedankt voor het begrip. Lekker gegeten in dit restaurant met de AH actie.
Mokka D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Een aantal jaren geleden hier ook geweest..........toen was het gezelliger en ontspannen sfeer........nu was t meer gespannen. We werden netjes
geholpen , door een naar ons idee, een nieuwe zenuwachtige jongeman, die ook heel zachtjes praatte.....Ook de prijs viel ons tegen....(we hadden weliswaar een AH aktie menu) maar toch aardig aan de prijs!!!
overigens was de kwaliteit van het eten zeer goed!!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima restaurant, met heerlijk eten.
Erg vriendelijk personeel.
Caroline C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Ze kunnen er zoveel meer van maken. De opmaak en presentatie van de borden is prachtig maar het eten zelf is matig. Zeer lang moeten wachten op hoofdgerecht en dessert. Uiteindelijk zelf de kaart voor het dessert gehaald,
Droge kip. Jammer dat het ijs vol ijskristallen zat en van de groothandel komt, zelf ijs maken is zoveel lekkerder.Prima voor een "happie eten" maar geen culinaire hoogstandjes. Hoeft ook niet want het is zeer betaalbaar. Het haalt het niet bij de Blauwe Hoek in Arnhem, een aanrader voor de echte Turkse keuken.
Miquel D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zeer gastvrije bediening eten was heerlijk goede uitleg bij het voorgerecht zeker voor herhaling vatbaar !
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gisterenavond heerlijk gegeten met de AH actie, we komen hier zeker terug
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen.
Het eten was echt heerlijk
De eigenaar kwam nog een praatje
maken . Heel sympathiek.
Voor herhaling vatbaar.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Geweldig eten en erg aardige mensen
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gezellige sfeer, goede bediening. Lekker eten. Zeker niet te weinig
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke pure producten maken kunstwerk van eten smaken zijn zo geweldig. Persoonlijke aandacht ik zeg ga echt een keer eten bij mr.twins