Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Groupon besteld en gegaan kwaliteit van het eten was goed, kreeg alleen niet wat er in de Groupon vermeld stond tafels naast ons die later binnen waren gekomen werden eerder geholpen mensen hadden precies de zelfde Groupon als ons maar kregen de warme voorgerecht erbij dat bij ons gewoon was vergeten. Bij mijn hoofd gerecht zat een knoflooksaus uit een flesje van de AH was echt niet lekker en bij een Turk knoflooksaus ? Sorry maar heb bij veel turken gegeten en knoflooksaus dat vind je in de Turkse keuken niet terug en als het er is dan zeker niet uit een flesje van de AH. Al met al gingen we niet met een voldaan gevoel naar huis wat je natuurlijk wel gewoon moet hebben als je lekker buiten de deur gaat eten. Ik weet niet hoe ze aan zo'n hoog cijfer komen maar wij vinden ze dat zeker niet waard maar dat is niet aan ons. Wij eten vrij veel buiten de deur. Maar dit is toch een restaurant waar wij in ieder geval niet naar terug gaan. Wel jammer want het ziet er veel belovend uit. Maar het viel echt tegen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zalig gegeten, borden mooi opgemaakt. Personeel neemt tijd voor de klant om uitleg te geven welke producten er op de borden liggen.
Zaheeda R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gisteren nadat we hadden gereserveerd voor de deur gestaan, restaurant door omstandigheden gesloten. Volgende dag weer gereserveerd (we hadden immers een groupon). Bij aankomst geen enkel excuus en de reservering was niet doorgekomen. Kregen wel een tafel. Wat een troep kregen we geserveerd. Eerst tapas, brood stond een half uur op tafel voordat de tapas arriveerde. Hoofdgerecht aardappel puree uit een zakje met een soort smerig gehakt met peentjes en doperwtjes uit blik. Zo vies, was niet te eten. Dessert maar niet afgewacht, we waren te misselijk en teleurgesteld. Nooooiiiit meeeerrrr.
Gemery J.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
gegeten via AH bonnen voorgerecht prima, goed dat er veel brood bij geserveerd werd want hoofdgerecht was weinig, klein beetje rijst maar de vis was uitstekend ook het dessert. Weet niet of de porties kleiner waren i.v.m. 2e persoon gratis? In ieder geval ga ik hier nog eens terug om dit te ontdekken.
Zuhalarslan .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik heb hier meerdere malen gegeten en dit keer was ik er voor een verjaardag. Ondanks dat we een grote groep waren (van 15 man) ging alles perfect! Mr.Twins heeft me weer laten verassen!
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening, goed dat er bij het voorgerecht veel brood aanwezig was, het hoofdgerecht was heel weinig, vis was lekkermaar een paar hapjes rijst, dit was te weinig 1/4 soepkommetje sla. Via de AH actie gegeten kan zijn dat de porties dan kleiner zijn dan normaal, ondanks dit toch een aanrader.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Helaas. Met groupon hier gegeten voor de tweede keer. De eerste keer was fantastisch! Vanavond, 3 kwartier wachten op tapas. Tweede gang was vergeten. Hoofdgerecht, na weer 3 kwartier wachten, bestond uit 2 plakken gekruid gehakt met wat aardappelpuree en een bakje rauwkost. Smaken verschillen maar mijn man en ik vonden het niet lekker. Toetje was een bolletje ijs met slagroom, stukje gelei en plak sinaasappel. Okee, 35 euro voor 2 personen is niet veel, maar we gingen met honger weg. Bij het melden van het ontbreken 2e gang en het feit dat we het hoofdgerecht niet lekker vonden werd alleen gezegd dat het hem speet. Niet eens een drankje van de rekening. Al met al, voor ons geen Mr Twins meer
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, snelle bediening. Hoofdgerecht was qua hoeveelheid iets te weinig. Geen frites of gebakken aardappeltjes, alleen een beetje aardappelpuree. De kwaliteit van het eten was uitstekend. We gaan zeker nog een keer!
leniejohanzoeter .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Meerdere malen hier gegegeten en het was altijd er lekker. De bediening i heel vriendelijk en correct. Kan het aan bevelen.
Inez B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vlotte bediening die je de keus geeft tussen de gangen even te wachten of gelijk door te gaan. gezellige muziek die niet overheersend is, heerlijk gegeten van de kunstwerkjes die we geserveerd kregen. het vlees was heerlijk mals en precies zo ver gegrild als we het graag hebben (ook hier wordt van te voren naar geïnformeerd). et was niet onze eerste keer hier, deze keer was ook zeker niet de laatste.
Dominique F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, normale porties met eten waar je de liefde voor koken in proeft. De serveerster verstaat haar vak en geeft je snelle bediening maar alles gaat heel relaxed
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hartelijk ontvangst. Keuzemenu met AH restaurant actie. Voorgerecht koude en warme mezes, daarna mixed grill en visrol en als afsluiting dame blanche en keuze uit drie. Alles was even smakelijk, leuke opmaak borden en overleg over wanneer het volgende gerecht door mocht komen. Kortom wij zullen zeker nog eens terug komen.
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten is erg goed. Goede kwaliteit. Wordt leuk uitgeserveerd op het bord. Gezellig niet zo groot restaurant.. een echte aanrader
M D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gisterenavond gebruik gemaakt van de AH actie bij Mr Twins, de locatie is uitstekend, er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid, de ontvangst was vrolijk en prima in orde. We hadden als voorgerecht gekozen voor koude/warme messe echt heerlijk, als hoofdgerecht kregen we mix-grill echt verrukkelijk, mischien iets te zout en als nagerecht een dame-blanche, echt heerlijke gezellige avond gehad. Mr Twins is echt een aanrader complimenten voor de eigenaar komen hire zeker terug
sjaanbeukelvrouw .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hebben een gezellige avond gehad en het eten was heerlijk grote porties Het overtrof onze verwachtingen op deze locatie verwacht je geen restaurant
Farah M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Alle personeels waren vriendelijk en behulpzaam.
Alleen de ene man achter de bar die volgens mij de eigenaar was vond ik wat raar.
Ten eerste vind ik als je eigenaar bent moet je normaal doen en niet iedereen laten merken dat je paar restaurants heb. Het is fijn voor je maar hou het voor jezelf.
Zuhalarslan .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heb hier gegeten met een groep vriendinnen en het was super! De bediening was heel aardig en het eten was heel lekker, ik kom zeker terug!
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met de AH bon restaurantaktie , zeer lekker gegeten, precies goede keuze mogelijkheid. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook leuk gegarneerd, zorg aan besteed. Leuke sfeer met de gekleurde lampjes.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en correcte bediening en echt goede kwaliteit, een aanrader!!