Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Iliass E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk genoten van het eten!!!
Wij werden vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd.

Het personeel is vriendelijk en open.
De warme gerechten werden op de juiste warmte geserveerd.

Wij kregen ook alle tijd om rustig te eten.
charis1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het restaurant houdt heel veel rekening met haar klanten en je kan in alle rust van de perfecte maaltijd genieten, er wordt zelfs aan je gevraagd of de volgende gang kan komen of dat je even wil wachten.
Al met al een klant vriendelijk restaurant waar ik zeker zal terug keren.
Ook de medewerkers zijn zeer vriendelijk en klant gericht.
Rick-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima tent, heerlijk eten van een erg goed niveau en met een prima prijs/prestatie verhouding. Aardige gastvrije eigenaren en vriendelijk en goed personeel. Aanrader!
Elly1955 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zoals altijd genoten van mijn verblijf en het eten bij Mr. Twins. Alleen de bediening liet zo hier en daar een steekje vallen.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat een verrassend restaurant, ipv de standaard Turkse manier van koken en presenteren nu iets heel anders, moderne presentatie van de gerechten met een mooie fles ( Turkse wijn) jammer genoeg in verkeerde glazen . Maar de eigenaar bloofd beterschap.leuke avond gehad en gezellig kunnen praten met de eigenaar jammer dat het zo stil was deze avond.
Siebe P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten viel een beetje tegen. Het vegetarische menu bestond vooral uit veel rijst (volgens mijn tafelgenoten). Zelf had ik een mixed grill. Het vlees wat wat droog en smaakte niet echt lekker. Ook al door de wat rare combinatie met stroop als een soort dressing
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch gezellig restaurant met goede aardige bediening en een zeer goed 4 gangen menu. Alle borden waren met heel veel zorg gedecoreerd, waardoor het een zeer luxe uitstraling had. De gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Voor het vlees gaf mijn zoontje van 10 zelfs een 10 en complimenteerde de kok in de keuken. Dat doet hij niet vaak. al met al een aanbeveling waard. Wij hadden een Groupon bon en daar werd geen onderscheid mee gemaakt.
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gisteren voor het eerst gegeten bij Mr. Twins. Wat een aangename verrassing! Niets aan te merken op de gerechten; zowel voor- hoofd- en nagerecht merkbaar met passie bereid en op de borden opgemaakt. Lekker eten in een fijne ambiance, wij komen zeker terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. De presentatie van de gerechten is mooi. We waren er voor de tweede keer een komen vast nog wel eens.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prijs - kwaliteit zonder kortingsbonnen loopt uit de pas. Lekker gegeten maar niet meer dan dat.
Misja V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Nette opmaak van de gerechten. 1 minpuntje was dat ze niet vragen of je je vlees medium wil of anders. Gelukkig hou ik van medium rare. Kleine tip !
Verder zeer goed.
Nesrin A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mixed grill echte aanrader, mals lekker vlees, had wel iets minder zout gemogen.
Natasja70 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor de vierde keer hier gegeten. Het was weer voortreffelijk! Zowel voor de vleeseters als voor de vegetariërs staan hier heerlijke gerechten op het menu en .... alles kan! We gaan hier snel weer eten.
cora V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Erg gastvrij en gezellig , super lekker gegeten , bediening erg aardig . Echt een aanrader !!!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Veel verse en goede producten mooi op gemaakt en een lust voor het oog.
Geen snelle hap maar een met zorg samen gesteld gerecht super lekker.
Wij raden twins dan ook zeker aan.
Caroline
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hier vanavond gegeten met Groupon. Echt niet van deze tijd voor dat geld deze kwaliteit. Verse producten en veel verschillende (verse bieslook, gegrilde peper, tomaat, de mixed grill was super). Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Super vriendelijke bediening en een mooi en gezellig ingerichte zaak. Echt een aanrader en we gaan zeker terug.
W V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
A.g.v. een 'giftforyou' bon van € 50 bij Mr. Twins in Rhoon geweest en tapas gegeten met zijn 2-en. De tapas bestond uit 6 schaaltjes met een bolletje ter grootte van een ijsbolletje koude meze, 1 schaaltje met champignons en gesmolten kaas, 1 schaaltje met 6 loempiaatjes gevuld met fêta of iets vergelijkbaars, 1 schaaltje met een gehaktbal in 2-en, een schaaltje met kipkarbonade en een schaaltje met een groente stoofpotje. Daarnaast hebben we 2 mandjes brood genoten. Het eten was echt wel lekker, maar om nu te zeggen dat dit ons 50,00 waard was? Nee, niet echt, we vonden en vinden dit erg duur. Ontvangst, sfeer en bediening in het restaurant was verder prima, maar de prijs was een echte afknapper. Samen met 1 pils, 1 wijn, 2 fris waren we 60,00 kwijt. Wat ons betreft ondanks de goede smaak van het eten, reden om hier niet nog eens terug te gaan. Jammer...
carla W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke tapas, en wat een geweldige lampjes!
Osman A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zeer gastvrije ontvangst,We werden netjes welkom geheten bij de voordeur. Jassen aangepakt en naar de tafel begeleid.

drankje en warme en koude tapas vooraf. gewoon Heerlijk!! maar ook mooi opgemaakt.
tussendoor werd de tafel steeds schoongemaakt,
Als hoofdgerecht besloten we de mixgrill te nemen
Een mix van kalfsspies, kipspies, lamskoteletten, kofte en tagine.Zalig gekruid,perfect gebakken vlees was lekker mals.

Als nagerecht Kunefe In de oven gebakken engelenhaarnestje van Filodeeg, gezoet met honingsiroop en pistache en Padisah Flensjes met vanille-ijs en een ratatouille van huisgemaakte marmelade van o.a. moerbei, sinasappel, kweepeer, krenten en rozijnen.Ook deze waren over heerlijk en mooi opgemaakt

Gezellig gastvrij Turks restaurant met originele kaart en niet standaard opmaak van de gerechten.

Ik kom zeker terug om de rest van de kaart te proeven.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk eten, nette bediening. Actie van Groupon was top! Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen en zou er zelf ook nog eens terugkomen.