Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
suzannaofferman .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Was gezellig, we hebben lekker gegeten!
Kleurrijk restaurant.????
Parkeren achterkant, voor de deur ligt een parkeerplaats waar je 2 uur kan staan met een parkeerkaart. Voor ons was dat te kort????
jroodbol .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Inmiddels voor de 3e keer daar gegeten, dat zegt toch al iets dat je daar terugkomt.
Heerlijke gerechten, mooi opgediend, schilderijtje op zich.
Super vriendelijke bediening.
Niet voor de laatste keer daar gegeten.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten. Vooraf een mix van koude en warme tapas. Een zeer smaakvolle mix grill en een goede biefstuk als hoofdgerecht. Prima. Nagerecht was niet bijzonder maar voldoende.
Jammer dat een turks restaurant geen raki meer hebben maar dat zij vergeven.
FamilieVisser .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was buitengewoon goed en verrassend. Leuke aankleding en sfeer. Attente bediening. We zullen dit restaurant weer bezoeken. Gemakkelijk te parkeren.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Dit was voor ons niet de eerste keer bij Mr Twins, maar zeker ook niet de laatste! In één woord: Prima! Je kunt zlef aangeven in welk tempo je de lekkere gerechte op tafel wilt hebben. Tussen de gangen door wordt de tafel netjes schoon gemaakt. De mensen van de bediening hebben oprechte aandacht voor de gasten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel , gegeten vis en ijs en mix grill en ijs Met de AH bon geweest. Had de keuze tussen een paar gerechten Gezellige inrichting.
f.veen22 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met een AH actie bon, ons eerste bezoek aan Mr Twins, warme ontvangst, prettige sfeer. Wij mochten uit een menu kiezen, goed ge adviseerd en voldoende keuze's.
Ons hoofdgerecht viel aanvankelijk tegen, echter de eigenaar heeft meteen adeqaat en zijn uiterste beste gedaan om dit op te lossen. Het team is hier meer dan in geslaagd, een uitstekend alternatief werd ons meteen geboden. De eigenaar was zelf erg ontdaan, hij is zelf in de steek gelaten door een leverancier.
We gaan snel nog eens terug om de avond nog eens over te doen,
Het moet wel een goed restaurant zijn, er waren mensen uit Den Haag die er al 10 x geweest waren en zelfs een stel uit Nijmegen wat daar regelmatig gaat eten.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hartelijk ontvangst, geen keuze uit voorgerecht. Lang moeten wachten op het nagerecht.
Te weinig personeel.
Geen menukaart te vinden misschien omdat we aten van de AH actie?
Leonieke K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Meerdere keren heerlijk gegeten bij Mr Twins. Deze keer viel het tegen. We moesten erg lang wachten op ons eten. 18.30 gereserveerd. Om 19.30 voorgerecht en pas om 21.20 hoofdgerecht????. Het hoofdgerecht viel erg tegen. Ossenhaas konden we niet doorheen komen en mixed grill was ook hard. Het personeel was wel heel vriendelijk. Al met al niet was het deze keer niet wat ik gewend ben van dit restaurant. Jammer.... Heb dit ook doorgeven.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De wachttijden waren erg lang. Dit is oké als je heerlijk eten op je bord hebt, dit is verschrikkelijk als je eten op je bord hebt wat nergens naar smaakt.
Emrah G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten was heeeerlijk! Alles was lekker. Service was goed. Aardig personeel. Muziek en de leuke verlichting maakten het compleet.
thees .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Op zaterdag 10 december gegeten bij Mr. twins met een kadobon van de Hema die we van onze kinderen hadden gekregen.
Over het eten kan ik alleen maar tevreden zijn maar over de service in het geheel niet.
Thuis gekomen kijkend op de bon bleek dat er €14,50 te weinig van de rekening was afgehaald. De bon was €59,- waard en er was €44,50 van de rekening als waarde gehaald. Meteen gebeld. De fout werd nagrkeken en toegegeven. Moest mijn rekeningnummer doorgeven en er werd beloofd en benadrukt dat maandags het door mij teveel betaalde geld direct op mijn rekening terug gestort zou worden.. Het moet nog gebeuren en die bak koffie die ik altijd kon komen halen hoef ik niet. Mij zien ze er niet meer. Er zaten allerlei mensen met actiebonnen. Als dit met allemaal gebeurt schiet het lekker op.
bast2 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Ruime keuze van het AH menu! Personeel was aardig en erg behulpzaam.
Komen zeker nog wel eens terug.
Ivonne W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben goed en op ons gemak gegeten, vriendelijke bediening. Kwaliteit van het eten was ook prima. Voor een herhaling vatbaar!
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten, er was vlotte bediening, kortom prima en gezellig restaurant. we hadden een grouponaanbieding waardoor de redelijke prijs nu helemaal voordelig was. zeker een aanrader!
ladymonique .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker eten leuke mensen, zeer relax geen gehaast. Makkelijk met parkeren, goed bereikbaar.Keuze op de kaart ruim voldoende.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een ontdekking! Een leuk ingerichte ruimte met prachtige lampen aan het plafond. Meer dan vriendelijke bediening die het begrip "klantvriendelijkheid" goed in de praktijk bracht, met een serveerster die de hele avond een oprechte lach op haar gezicht had en dan ook nog eens een maaltijd die samengesteld was uit mooi opgemaakte en heerlijke gerechtjes. Wij hebben genoten van een TOP-avond!
stoelinga5 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig en lekker eten zonder poespas voor het hele gezin in sfeervol restaurant met echt alleraardigste bediening. We zijn teruggekomen omdat het vorige keer zo leuk was en dat zullen we zeker nogmaals doen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
vriendelijk ontvangst,je kon zelf aangeven wanneer je het hoofdgerecht en nagerecht wou. en eten was erg lekker.gezellig zaakje en we komen zeker nog een keer terug
ferrari1953 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een aanrader, goed, gezellig, lekker en voor herhaling vatbaar.
Wij zijn via de restaurantactie van AH daar gekomen en geen spijt van.