Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Misja V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Nette opmaak van de gerechten. 1 minpuntje was dat ze niet vragen of je je vlees medium wil of anders. Gelukkig hou ik van medium rare. Kleine tip !
Verder zeer goed.
Nesrin A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mixed grill echte aanrader, mals lekker vlees, had wel iets minder zout gemogen.
Natasja70 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor de vierde keer hier gegeten. Het was weer voortreffelijk! Zowel voor de vleeseters als voor de vegetariërs staan hier heerlijke gerechten op het menu en .... alles kan! We gaan hier snel weer eten.
cora V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Erg gastvrij en gezellig , super lekker gegeten , bediening erg aardig . Echt een aanrader !!!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Veel verse en goede producten mooi op gemaakt en een lust voor het oog.
Geen snelle hap maar een met zorg samen gesteld gerecht super lekker.
Wij raden twins dan ook zeker aan.
Caroline
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hier vanavond gegeten met Groupon. Echt niet van deze tijd voor dat geld deze kwaliteit. Verse producten en veel verschillende (verse bieslook, gegrilde peper, tomaat, de mixed grill was super). Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Super vriendelijke bediening en een mooi en gezellig ingerichte zaak. Echt een aanrader en we gaan zeker terug.
W V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
A.g.v. een 'giftforyou' bon van € 50 bij Mr. Twins in Rhoon geweest en tapas gegeten met zijn 2-en. De tapas bestond uit 6 schaaltjes met een bolletje ter grootte van een ijsbolletje koude meze, 1 schaaltje met champignons en gesmolten kaas, 1 schaaltje met 6 loempiaatjes gevuld met fêta of iets vergelijkbaars, 1 schaaltje met een gehaktbal in 2-en, een schaaltje met kipkarbonade en een schaaltje met een groente stoofpotje. Daarnaast hebben we 2 mandjes brood genoten. Het eten was echt wel lekker, maar om nu te zeggen dat dit ons 50,00 waard was? Nee, niet echt, we vonden en vinden dit erg duur. Ontvangst, sfeer en bediening in het restaurant was verder prima, maar de prijs was een echte afknapper. Samen met 1 pils, 1 wijn, 2 fris waren we 60,00 kwijt. Wat ons betreft ondanks de goede smaak van het eten, reden om hier niet nog eens terug te gaan. Jammer...
carla W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke tapas, en wat een geweldige lampjes!
Osman A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zeer gastvrije ontvangst,We werden netjes welkom geheten bij de voordeur. Jassen aangepakt en naar de tafel begeleid.

drankje en warme en koude tapas vooraf. gewoon Heerlijk!! maar ook mooi opgemaakt.
tussendoor werd de tafel steeds schoongemaakt,
Als hoofdgerecht besloten we de mixgrill te nemen
Een mix van kalfsspies, kipspies, lamskoteletten, kofte en tagine.Zalig gekruid,perfect gebakken vlees was lekker mals.

Als nagerecht Kunefe In de oven gebakken engelenhaarnestje van Filodeeg, gezoet met honingsiroop en pistache en Padisah Flensjes met vanille-ijs en een ratatouille van huisgemaakte marmelade van o.a. moerbei, sinasappel, kweepeer, krenten en rozijnen.Ook deze waren over heerlijk en mooi opgemaakt

Gezellig gastvrij Turks restaurant met originele kaart en niet standaard opmaak van de gerechten.

Ik kom zeker terug om de rest van de kaart te proeven.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk eten, nette bediening. Actie van Groupon was top! Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen en zou er zelf ook nog eens terugkomen.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Theajan .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met vrienden bij Mr. Twins. We hadden van AH dinerbonnen. Het was een keuze menu. Wij hebben als voorgerecht een combinatie van koude en warme soorten tapenade meze. Als hoofdgerecht mix grill 2 van ons Kalfspies kipspies kipkotelet en kofte en 2 de Ossenhaas van de grill met champignonsaus. Als nagerecht 3 van ons Dames Blanche en 1 Kemalpasa Turks dessert met bolletje ijs. Bestaande uit diversen cake op verschillende manieren klaargemaakt. Koffie en thee na.
We hebben een heerlijke avond gehad alles smaakte voortreffelijk de bediening was helemaal top. Gezellige meiden die goed advies konden geven en af en toe een grapje . Bij het weggaan onze jassen aangereikt en de deur opengehouden. Dat hebben we nog weinig meegemaakt. We komen zeker terug! Helemaal TOP.

Ps. Het was rumoerig doordat er een groep van ongeveer 20 man binnenkwam en behoorlijk luiddruchtig zaten te praten.
ferrari1953 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een aanrader, we zijn er nu een paar keer geweest en zouden morgen weer gaan, zo lekker was het.
Gezellig, lieve mensen in de bediening en je zit op je gemak
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige kleine zaak, gastvrije eigenaar en vriendelijk & attent personeel. Voor herhaling vatbaar !!
John M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De tweede keer hier met vrienden gegeten van de AH actie en het was uitstekend. Het eten was heerlijk en met een mooie presentatie en een fijne en vriendelijke bediening. Echt een aanrader
fam.luijendijk L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
geen commentaar
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuk restaurant met mooie (Turkse?) lampen. Sympathieke medewerkers met hart voor de zaak; geven leuke uitleg bij de diverse menu's. Prima gerechten. Veel aandacht besteed aan de opmaak.
Sjaak B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na ruim 20 minuten gewacht te hebben op iemand om alvast het drinken op te nemen, ben ik zelf maar naar de toonbank gegaan met de vraag of wij wat te drinken konden bestellen. Als verontschuldiging werd gezegd dat een grote groep van 20 personen was gekomen.
Daarna verliep het wel wat sneller. Redelijk tot goed gegeten al viel de ossenhaas wel tegen. De mixed-grill was wel goed. Het leek meer op een platgeslagen hamburger. Bovendien was het lauw - matig warm. Het kindermenu was wat aan de karige kant. Maar een paar patatjes is niet voldoende voor een kind, dus maar bijbesteld wat wel in rekening wordt gebracht. Al met al viel dit bezoek tegen. De vorige keer hebben wij er meer plezier aan beleefd.