Mr. Tong's

6,8
6,3
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gisteren met een grote groep gegeten via ticketveiling. Vriendelijke bediening alles werd op grote schalen opgediend. Ruim voldoende. Al het eten was lekker alleen de kip sate wat droog. De aankleding van het restaurant is sober. Voor een groep is het een prima locatie dicht bij het Leidseplein.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
We zijn hier geweest met een bon van vakantieveiling , Het was een proeverij van 6 gerechtjes. We hadden als bijgerecht gekozen voor de nasi, dit was een behoorlijke schaal. Maar net als de 6 gerechtjes was het al snel lauw tot koud. Een warmhoudplaat had niet misstaan. De gerechtjes waren goed, maar de kipsaté was wat aan de droge kant, en een beetje flauw van smaak. De bediening was vriendelijk, maar lette niet op of er nog wat gedronken wilde worden. Het is een echt Chinees restaurant, dus aankleding van de zaak nogal sober. Met een voucher ging het allemaal nog wel, qua prijs, maar we gaan hier niet naar toe om van de kaart te eten. Dan zijn er zeker betere Chinese restaurants.
Glubbersen .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We zijn hier geweest met een bon van ticketveiling , kregen garnalen die waren goed van smaak en de babi pangang de eend en de loempiatjes ook ,de saté was wat flauw en we kregen er een grote kom nassi bij al met al ging het eten wel. Jammer was dat er geen warmhoudplaat was zodat alles snel koud was. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten was er snel. We werden bij de entree neergezet de sfeer daar is niet prettig, maar om nou te zeggen nooit meer ,nou nee. De prijs kwaliteit is niets mis mee.
Fynproever .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vermijden. De helft van het eten was oneetbaar, met name de babi pangang. Kip was erg droog, eend eetbaar maar smaakloos. Bediening schoot tekort en was understaffed, het duurde vrij lang voor we eten kregen, er werden ook geen voorgerechten of hapjes aanbevolen of tussentijds nog drankjes aangeboden. De rijst was gelukkig eetbaar dus niet met een volledig lege maag weggegaan. Slechtste 'chinees' (geen chinees in de keuken) waar wij ooit hebben gegeten.
Marissa-v .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij hebben rijst gegeten met 6 gerechten waar onder babi pangang, eend, garnalen en saté.
Het was heerlijk, lekker pittig en meer dan voldoende. De ontvangst was heel erg gastvrij en vriendelijk, mijn tafelgenoot die eens iets anders wilde drinken, mocht de lycheewijn eerst proeven voor hij een glas bestelde. Ze doe hun uiterste best om het naar je zin te maken.
We zaten prima, het restaurant in het tweede gedeelte waar wij zaten was authentiek ingericht, dus verkijk je niet op de entree, kortom een aanrader en wij gaan zeker terug.
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Wij kwamen hier eten met Nudeal aanbieding. Bij binnen komst roken wij de riolering, dat was niet erg fijn. We mochten aan een tafeltje zitten waar we vol in de spot licht zaten. Niet erg sfeervol. En ook erg warm.
Het restaurant ziet eruit alsof er in 30 jaar niet is veranderd. alles is oud en onverzorgd.
Pas na 10 min werd er gevraagd of we iets wilden drinken. We namen beide een biertje. Aan het bier zal een nasmaak. Niet goed gespoeld.
De aanbieding was 6 verschillend hapjes.
Deze waren rond uit vies, muf en smaakte nergens naar, een beetje het zelfde. Verschillende soorten vlees in saus. Eend waarvan het velletje zacht was, kipsaté wat erg droog was. Rund en varkensvlees in saus en garnalen. De garnalen waren droog, te ver door gebakken. We hebben ons eten niet opgegeten. Zeker geen aanrader!!!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Hier een 6 gangenmenu gegeten met een voucher van vakantieveilingen. De Chinese bami was droog, datzelfde gold voor de saté. De garnalen waren lekker en de eend super, voor de rest was het niet bovengemiddeld. Storend is dat de bediening Engelse studenten zijn die de Nederlandse taal niet machtig zijn. Triest dat je in je eigen woonplaats je niet in je eigen taal eten kunt bestellen.
Joke53 V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Het viel erg tegen we kwamen met een voucher van Nudeal.
Zes proeverijen, het was erg weinig en heel vet! Het waren heel kleine porties terwijl we er met zijn tweeën van moesten eten.
De kwaliteit was zonder meer slecht!
De eetgelenheid is sfeerloos met grote lampen.
Wij waren teleurgesteld.
Waiman L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De kerrie beef vond ik erg lekker. Vlees is mals en kerrie zoetig van smaak. De bediening is vriendelijk en casual. Sfeer was goed, we zaten op het terras met lekker weer. De eend was helaas niet crispy.. Babi pangang vond ik slap en flauw. Ik ben het wat krokanter gewend. We aten laat (rond 20.30 u) .. Misschien kwam het daardoor? Prijs kwaliteit is redelijk denk ik. Je betaalt weinig en krijgt niet iets heel lekkers.
Tessel G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Met een deal kwamen wij hier eten. Ik had niet goed op de datum gelet, maar de eigenaar was ontzettend vriendelijk en flexibel. Zes gerechtjes geproefd met een grote bak rijst. Het was ontzettend lekker en ook meer dan genoeg! Wat een pareltje op een plek waar je het niet zou verwachten. Ook nog eens ontzettend vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vanavond 6 soorten gerechten uitgeprobeerd met rijst. Er was er geen eentje die niet bij ons in de smaak viel! De witte wijn die we er bij hebben gedronken was meer dan lekker. Bediening uiterst vriendelijk. We kunnen dit iedereen aanbevelen. Wij gaan in ieder geval nog een keer terug.
P P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Waren met 8 personen met Groupon of ander voucher voor 9 euro pp. Wat wij vervolgens te eten kregen overtrof onze verwachtingen. Zowel in hoeveelheid als kwaliteit. Uitstekende Chinees met lekkere gerechten. Beetje warrige bediening maar anderzijds ook wel leuk en charmant. Heerlijk gegeten.
Eileen J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Super lekker gegeten.favouriet blijft de crispy duck.
Partner is vegetarisch en koos de vega wok schotel.verse groenten met een heerlijke saus.en dat voor zo'n lage prijs.
Dim sum ook lekker.en heel aardige bediening.
Ross82 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Lekker gegeten. Leuk schattig restaurant. Eten was top! Kip met hete sojabonen saus kwam in een sissling pannetje. En hiernaast ook groente en rijst bij. Heb gesmuld. Con: de tafels vooraan in de restaurant waren vrij dicht bij elkaar geplaatst. Achterin het restaurant zijn de grote tafels voor de grote groepen.
Vriendelijke service maar heb wel een lang moeten wachten voordat het eten werd gereserveerd: 40 min. Maar gelukkig konden we voor het diner: dimsummen:)) al met al met zeer tevreden
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
We aten hier een "tussenmaaltijd" rond half vier, omdat we om half vijf naar de film gingen en pas om acht uur zouden dineren. De hoofdgerechten (we kozen beiden voor een tahoegerecht voor 10 euro per couvert) waren prima, maar mijn eetervaring werd negatief beïnvloed door de als lekker bijgerecht bedoelde gestoomde pasteitjes. Deze arriveerden namelijk rauw, waar mijn man en ik pas achterkwamen nadat we er allebei 1 in onze mond hadden.
Aanvankelijk werd er nogal lauw gereageerd op ons bezwaar, zelfs met de opmerking "maar u hebt er al van gegeten!" (ja: in onze mond gehad en uitgespuugd!) We kregen wel een gratis kopje koffie aangeboden.
Maja M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Met een groep van 60 man gegeten bij Mr. Tongs. Personeel ontving de organisatoren van te voren, zodat we al dingen konden klaar zetten (thema-diner). De 2 uur durende 'all inclusive' eten + drinken, liep uit naar 3,5 uur voor normaal tarief! Uitzonderlijke service. Het eten werd rustig in gangen opgediend, en als er ergens niet genoeg van was, werd dat extra geserveerd. Drankjes werden snel weer bijgevuld als ze leeg waren. Al om al een top indruk, zeker voor zo'n grote groep.
Anique G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Heerlijk gegeten; supermals vlees en een heel uitgebreid menu voor een klein prijsje. Ondanks de enorm grote groep bleef het personeel aardig en ze vulden alle drankjes snel bij. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bethany21 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Op een maandagavond gegeten bij Mr. Tong's na gekeken te hebben op Iens. Ontvangst was goed, amper Nederlands sprekend personeel hoort er bij. Bediening was vriendelijk, ik mocht de lychee wijn zelfs voorproeven (gelukkig, want ik hoefde hem toch niet).
De thee was goed en de siew maai ook. De Koe lo Yuk was helaas niet eetbaar. Keihard en droog. Gelukkig mocht ik het ruilen voor de Koe lo Kai. Zelfde probleem helaas. En veelste zoet. Ik heb het niet op gegeten. De kok kwam nog langs om te vragen of het nu beter was, erg netjes. Maar het was niet beter.. maar de gebakken rijst was top dus ik zat evengoed vol. De als toetje bestelde cappucino bleek na een kwartier wachten op te zijn, dus geen toetje gehad.
Conclusie; bediening was vriendelijk, eten was niet lekker en ontzettend veel, 1 bord was meer dan genoeg voor 2 (of was dat de bedoeling....) en decor goed genoeg (leuke chinese muziek!). Ik zal niet nog eens gaan eten bij Mr. Tong's.
Freek_2013 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Vanavond heb ik met een gezelschap voor mijn verjaardag prima gegeten bij mr. Tong's. Eten was heel goed verzorgd en de bediening prima. het all-in arrangement voor 2 uur liep uit tot een all-in arrangement van 3.5 uur. hiervoor werd het normale tarief gerekend: een service die ik nog niet eerder heb gezien in Nederland. dank hiervoor!
Voorproever10 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Een wat ouderwets versleten Chinees restaurant maar zeker niet onaardig. De bediening spreekt uitsluitend Engels en is compleet chaotisch. De jongeman die ons verwelkomde zei bij voorbeeld dat hij de hele avond voor ons zou zorgen maar daarna kwam hij niet meer bij ons tafeltje terug. Iedereen liep maar te rennen. Het leek er ook op dat er gasten verdwenen zonder te betalen. Ook moest er lang worden gewacht terwijl het restaurant niet vol was. Het standaard menu voor 2 personen smaakte prima. Een 6 tal verschillende gerechten met witte rijst. Daarbij Chinese thee. Alles redelijk van prijs.