Mr.Sister

Dagelijks 10.00 tot 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mr.Sister

Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg lekker eten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening en leuk interieur. Fijne toevoeging aan kleine berg en kom hier zeker eens terug
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, kaart is simpel en de gerechten goed bereid. Service was kordaat en vriendelijk. Leuk detail: samen met mijn zoons jeu de boules gespeeld tussen de gangen door ????
Maya L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het was OK dish maar het prijs was te hoog voor het eten. Met z’n twee €53 voor voorgrecht + kleine salad en 1 sparood en 1 glas van wijn. Ik vond het te duur voor het eten. In algemeen is het te duur in Eindhoven. Maar ik verwacht betere kwaliteit.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hele gave inrichting, super leuke en lekkere gerechten, wel aan de prijs. Zeker een aanrader in Eindhoven. Ook leuk om alleen een drankje te doen.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Helaas geen goede ervaring. Medische dieetwensen vooraf doorgegeven en niet goed uitgevoerd. Bestellingen klopten niet of kwamen niet, drankjes werden niet aangevuld.
Jody L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het is er leuk en stijlvol ingericht. Het eten was lekker, je kreeg echt veel eten en het was redelijk goedkoop. Daarnaast was de service top!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Veel burgers op de menu, dus daar moet je wel een liefhebber van zijn. Verder goede service en vriendelijk personeel.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker geluncht. Grote hoeveelheden qua eten. Je gaat zeker niet met trek weg. Mooi ingericht. Bediening aardig en werken hard.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hoewel het niet vol zat werden we op een ongezellig, ongemakkelijk tafeltje naast de trap geparkeerd. De vorige keer dat ik er was, was het vers gebakken brood vooraf om je vingers bij af te likken. Nu waren het gewone boterhammen die bovendien erg uitgedroogd waren. Bereiding duurde erg lang over en bedienend personeel was weinig oplettend. Hamburgers waren wel weer overheerlijk. Het zou zijn fijn zijn als er tussen de hamburgers en de dure items van de kaart ook gerechten zitten met een prijsklasse daar tussenin.
Boyca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie ruimte, maar als je voorin zit is het aan de frisse kant. Vriendelijke bediening! Eten is wat aan de flauwe kant.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
????????
Jan Vet .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Volwassen prijzen, matige kwaliteit. Wel mooie ambiance in een bijzonder pand. De snelheid en efficiency van het personeel kan nog beter, maar toen wij er waren was het pas open, dus ok....