Mr.Sister

Kleine Berg 45 5611 JS Eindhoven Nederland Kaart
31-407200715

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Meer informatie over restaurant Mr.Sister

Dagelijks 11.30 tot 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Mr.Sister

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij vonden het menu prima. We hebben lekker gegeten, maar zouden er geen € 32,50 (de officiële prijs) voor betalen.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding is matig. Verder waren wij, samen met nog een andere tafel, de enige mensen in het grote restaurant.
De tafel van Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, gezellige avond beleefd met vrienden!!
Harry A.
Als klant voel je je erg welkom. Hartelijke ontvangst en zeer vriendelijke bediening.
De menukaart is niet erg uitgebreid, maar er staan voldoende heerlijke gerechten op, die zoals blijkt ook heerlijk smaken. Al met al een aanrader voor een avondje uit eten.
Kyara V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Is mijn favoriete plek om hamburgers te eten! En de zoete aardappelfrietjes zijn helemaal om naar te verlangen, heerlijk!!
Léan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
we hebben lekker gegeten, jammer dat de ober de keus gaf tussen gewone friet of friet van zoete aardappel. Ik gaf aan dat ik eigenlijk helemaal geen frietjes hoefde toen zei hij, "kun je dan toch ook gewoon laten liggen"
Dus maar gekozen voor friet van zoete aardappel. Heb 2 steeltjes opgegeten en de rest laten liggen. Moest daarna extra betalen voor de friet van zoete aardappel??? Zat dus niet in het ah keuzemenu en dat had hij er wel bij moeten zeggen, vind ik. Verder was het een gezellig restaurantje, sfeervolle lokatie en het eten was van goede kwaliteit
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Men weet blijkbaar niet dat je eerst inzet en uithaalt bij de vrouw in het gezelschap.
Verder vlot en accuraat.
Eten: Menukeuze van niveau "iets betere fastfoodrestaurant". Groene gazpacho redelijk, kip piripiri prima, slappe frites van zoete aardappel, klein bakje standaard doorsneesalade. Dessert Moelleux prima.
Terras met rokers, af en toe langs ronkende tweewielers en auto's op te hoge snelheid.
Glas Pinot grigio 6,50, absurd.
Prijs van 32,50 veel te hoog voor dit niveau
Remi S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De bediening was vriendelijk en wij hebben erg lekker gegeten (AH menu).
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Eten was lekker, ik had voor de zoete-aardappel friet gekozen. Dat was echt een aanrader dan gewone friet
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten (met de AH Restaurant actie). Alle gerechten waren heel lekker en grote porties. Bediening ook heel vriendelijk en timing perfect.
Kimberly A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voor die prijs hadden we meer verwacht van de lunch. Soep kost 7,50, en t is alleen maar soep met een boterham. De rest van de lunch was ook matig. Het gepocheerd eitje was erg nat.
Viev L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Mijn vriend en ik hadden gereserveerd, kregen niet de keuze om binnen of buiten te zitten. Verder prima gegeten maar apart dat je dit niet kunt aangeven van te voren.
Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Mooie zaak, strak ingericht en leuke ambiance. Jammer van de simpelheid van de (voor en hoofd) gerechten. Desserts waren wel erg lekker en goed.
Bediening doet zijn best, maar laat steken vallen. Tijd tussen bestellen en uitserveren van de gerechten was erg ruim genomen. Hoofdgerecht werd met saus geserveerd, terwijl aangeven was bij bestellen zonder saus ivm allergie. Netjes opgelost, maar wel jammer.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prima en lekker gegeten
De tafel van A. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Gezellig en prettig gegeten met mijn vriend. Aan ons verzoek om ons tijd te geven tussen de gangen werd netjes voldaan. Het drinken was in verhouding wel duur. Twee flesjes fris, een glas water en een glas wijn is met 13,50 duur betaald. Ook bij het AH menu zou een drankenkaart op zijn plaats zijn om verrassingen te voorkomen.
Henk K.
Vanwege persoonlijke omstandigheden hadden wij gevraagd om ruim tijd te laten tussen de gangen. Dat hebben ze prima gedaan, maar daardoor moesten wij ook zelf vragen om een drankje. De drank was in verhouding met het eten duur.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk eten super bediening dus een gezellig avondje uit gehad.
Hanyue L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Typisch Nederlands voedsel. Niet lekker. U moet lang wachten op uw maaltijd.
Stascha P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We waren hier voor de 1e keer en hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook super aardig. Eerst hebben we binnen gezeten en later buiten. Erg gezellige locatie en zowel op het terras als binnen kan je heerlijk zitten. Het eten was bijzonder lekker , eer aan de kok !!!! en de porties ook behoorlijk groot. Kortom een echte aanrader !
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de restaurantactie via de AH. Erg grote porties! Beter teveel dan te weinig ;-) maar in het kader van zuinig met eten omgaan mag het best ietsje minder. Erg lekker, fijne bediening en heerlijke sfeer!
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten! We kwamen hier met een AH-Menu, het mooie is dat je kunt kiezen van de kaart en niet dat een restaurant vaak de restjes bij elkaar gooit voor een kortingsmenu. Erg lekker en na het 3-gangen menu zaten we goed vol!