Mr.Sister

Meer informatie over restaurant Mr.Sister

Dagelijks 11.30 tot 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Mr.Sister

Robert R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
met twee man personeel ging het ze nét af. Hier en daar duurde het iets langer.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Mooi restaurant, leuk met die kunst galerij erbij. Goede locatie. Veel keuze qua burgers. Lekkere biertjes, mooie ambiance.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het is jammer om te zien dat deze zaak achteruit gaat. Het was erg leeg voor een donderdagavond , zeker in vergelijking met andere restaurants op de Kleine berg. Je merkt dat ze het gebrek aan klandizie willen opvangen met bijv de burgeractie op donderdag (alle burgers voor €12,-).
De kwaliteit van de burgers was overigens prima maar helaas miste de sfeer.
hugogdejong .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten, hartelijke bediening, mooie inrichting en een prima prijs-kwaliteitverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar, met partner of met vrienden.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ga hier naartoe als je houdt van een goede burger met (zoete aardappel) friet. Simpel, lekker en vriendelijke bediening!
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Kip Piripiri bestellen en dan 2 kippenpoten op je bord krijgen is erg vreemd
Bediening was goed, en sfeer ook, het eten kan beter.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Bij binnenkomst was er niemand om ons te ontvangen en toen we een serveerster gevonden hadden, werden we half naar de voorkant van het restaurant verwezen onder het mom van "zoek maar wat uit". Ze kwam erg verveeld over. Het duurde daarna erg lang voor er een ober langskwam terwijl er maar een paar tafels bezet waren. Met moeite kwam er een woord uit. We hebben toen nogmaals erg lang gewacht tot de ober terug kwam en hebben toen maar de conclusie getrokken ergens anders heen te gaan. Maar niet voordat we ruim 6,5 euro voor een fles water moesten betalen en er een vol dienblad met drankjes over me heen werden gegooid - per ongeluk natuurlijk - maar de reactie was niet een excuses maar een 'maakt niet uit'. Terwijl IK stil stond en de ober tegen MIJ aanliep. Ik ben blij dat we de keuze hebben gemaakt ergens anders te gaan eten met goede service. Voor mij nooit meer Mr. Sister.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke sfeer, goed eten en enthousiaste bediening. Voor een lekkere lunch of maaltijd kan je hier goed terecht. Op de kaart staan veel burgers.
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Veel hamburgers op de menukaart, maar kwaliteit is niet voldoende. Droog. Zoete aardappelfrietjes en normale frietjes smaken naar prefab.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was lekker. Helaas we hebben wel erg lang moeten wachten op de gerechten en op het drinken.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Mooie sfeervolle inrichting. Spontane bediening die advies geeft over de gerechten en drankjes. Dus een geslaagde lunch gehad.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We komen hier al vanaf het begin regelmatig. De jonge dame die ons bedient herkent ons iedere keer en weet zelfs wat we graag als voorgerecht nemen. Heel goed!
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed gegeten, maar de bediening viel erg tegen. Lang moeten wachten op de kaart en er werd niet direct een drankje opgenomen. Na de rekening te hebben gevraagd, deze zelf maar gaan halen aan de bar na een kwartier wachten.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg lekker eten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening en leuk interieur. Fijne toevoeging aan kleine berg en kom hier zeker eens terug
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, kaart is simpel en de gerechten goed bereid. Service was kordaat en vriendelijk. Leuk detail: samen met mijn zoons jeu de boules gespeeld tussen de gangen door ????
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het was OK dish maar het prijs was te hoog voor het eten. Met z’n twee €53 voor voorgrecht + kleine salad en 1 sparood en 1 glas van wijn. Ik vond het te duur voor het eten. In algemeen is het te duur in Eindhoven. Maar ik verwacht betere kwaliteit.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hele gave inrichting, super leuke en lekkere gerechten, wel aan de prijs. Zeker een aanrader in Eindhoven. Ook leuk om alleen een drankje te doen.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Helaas geen goede ervaring. Medische dieetwensen vooraf doorgegeven en niet goed uitgevoerd. Bestellingen klopten niet of kwamen niet, drankjes werden niet aangevuld.
Jody L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het is er leuk en stijlvol ingericht. Het eten was lekker, je kreeg echt veel eten en het was redelijk goedkoop. Daarnaast was de service top!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Veel burgers op de menu, dus daar moet je wel een liefhebber van zijn. Verder goede service en vriendelijk personeel.