Mr.Sister

Kleine Berg 45 5611 JS Eindhoven Nederland Kaart
31-407200715

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Meer informatie over restaurant Mr.Sister

Dagelijks 11.30 tot 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Mr.Sister

Joost N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De doorgang VVD gerechten had mijn inziens beter gekund. Het was niet heel druk, maar we moesten lang wachten voor we ons eten ontvingen.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mijn moeder en mn zusje en ik hebben hier afgelopen dinsdag gegeten met een AH 2e driegangenmenu gratis-bon. We hebben lekker gegeten, de keuze was, ondanks het AH arrangement nog steeds ruim. De wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was best lang maar we zaten gezellig dus was niet erg. En het personeel was erg vriendelijk. Kortom, geslaagd avondje.
Menne P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Via ah restaurant actie hier gegeten. Jammer dat we ondanks compleet andere gerechten toch ongeveer hetzelfde op ons bord hadden liggen. ( de bijgerechten , groenten en pasta ) desert vond ik matig. Wel alles vers en mooi opgediend bord. Heerlijke wijn. Prima gegeten geen hoogstaand niveau.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wachttijd voor een hamburger van 45 min en dessert van 30 min rijkelijk lang. Niet meer op dessert gewacht.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima aanwinst voor Eindhoven. Klein aandachtspuntje zorg voor een betere aansluiting tussen voor -en hoofdgerecht nu duurde dat 45 min dat ja te lang voor dit type restaurant.
Helene G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Enthousiaste vriendelijke serveersters, later op de avond wat druk. Attent op wachttijd tussen de gerechten.
Eten was lekker, niet heel bijzonder, maar goed en meer dan voldoende. Brood vooraf met smeersels lekker vers gebakken. IJs na afloop was zalig, maar net too much. Gebeurt niet vaak dat ik mijn bord niet leeg uit, het was niet omdat het niet lekker was, maar het was gewoon genoeg. :-)
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prachtig pand, heerlijk gegeten van goed uitgevoerde gerechtjes, erf vriendelijke en attente bediening.
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
1e keer bij deze gelegenheid: erg positief! Groot genoege, lekkere porties waarbij je vol weer naar huis gaat. Erg leuke inrichting en jonge, gemotiveerde bedienden.
Magreet M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening
Charo F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het restaurant is mooi ingericht. Het personeel is professioneel en vriendelijk. Het eten is prima.
Bo D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Burger miste iets, voorgerecht zeer goed. Brood was qua structuur erg lekker, maar de smaak viel erg tegen.

Het toetje viel ook tegen, het roomijs was niet erg smaakvol, ijzig van binnen en minder smaak dan lekker is.

Service was prima

Koud binnen.
Verlichting kan beter, meer warm licht, geen ledstrip.

Tafeltjes te lineair.

Friet was zeer onder de maat, textuur wederom bv goed maar de smaak viel erg tegen, niet alleen van de aardappel soort maar ook voornamelijk door het gebruikte vet.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mooie zaak! Goede porties, lekkere burgers (veel keuze!).

Klein kritiekpuntje; de zeer vriendelijke bediening mag iets meer oog voor lege glazen hebben ;)
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Jammer alleen dat we zo'n beetje de enige gasten waren.
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Hier met de AH actie gegeten. Alle gerechten waren goed op smaak en de porties groot (misschien zelfs wel té, want na 3 gangen klapten wij echt). Ook de locatie is top en een prachtig pand.

Bediening, zoals in veel recensies te lezen, moet nog leren wat service is. Werkelijk alles ging mis: we kregen tot twee keer verkeerde menu’s, een verkeerde burger, bestek werd vergeten, lege borden werden niet weggehaald, etcetera. Vriendelijke mensen, maar werken niet gefocust. Wel kregen we een koffie van de zaak voor het lange wachten.

Als je hier allemaal mee kunt leven, ga er vooral naartoe. Prijzen zijn ook redelijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Met AH-actie hier erg lekker gegeten. Heerlijke wijnen ook. Vlotte bediening.
Am S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ik vond de prijs /kwaliteit prima door de AH kortingsbon maar zonder die bon zou ik het echt te duur vinden
Mari L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De prijs voor een dergelijk driegangenmenue vind ik te hoog. Omdat de deal 2 voor 1 is wordt het acceptabel.
Er zijn veel restaurants die voor € 15,00 tot € 18,00 euro een net driegangenmenue aanbieden.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vriendelijke bediening, leuke onthaal, grote porties.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige tent, lekker eten en ook voldoende per portie, vriendelijk personeel. Gelegen in hartje van de stad ook.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ruime keuze, heerlijk eten, aandachtige bediening. Buiten of binnen zitten allebei gezellig. Zeker een aanrader!