Mr. Sam Asian Bistro

Amstelveenseweg 344 1076 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-31206642795

Over het restaurant Mr. Sam Asian Bistro

Kunstwerkjes uit Azië

DIY (do it yourself) Peking eend in een wrap, Orientaalse salade met zeewier en Chinese kumquat, krokante kippendijen in vanille-limoensaus. In Amsterdam zuid is een Asian bistro geopend die alleen voorgerechten serveert, zodat je van verschillende smaken kunt proeven. De presentatie is zo opmerkelijk dat moet je zelf een keer meemaken!

Meer informatie over restaurant Mr. Sam Asian Bistro

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,2
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! (Voor de 2e keer) Leuke bediening!
Wordt er blij van!
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Relaxed zitten en genieten van heerlijke gerechtjes! Bediening is attent en vriendelijk. Is zeer goed bevallen.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
uitstekend
Nirela .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mister Sam heeft een uitstekende transitie gemaakt van een traditionele Chinees naar een modern fusion restaurant. Dat is ook meteen te zien aan de klandizie. Het is er levendig en gezellig. Hier proef je de smaken van Singapore, Thailand, China. Prachtig opgediende gerechten, die heel smakelijk bereid zijn. Bediening is ook uitermate vriendelijk.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geluncht bij Mr. Sam, maar eerst een kwartier voor de deur gestaan omdat ze nog niet open waren, terwijl wij toch echt om 12 uur gereserveerd hadden. Letterlijk een kwartier in de kou gestaan! Vervolgens kom je binnen en merk je dat de kachel niet aanstaat. Het was gewoon koud! Service was niet warm, je voelde je niet welkom. Gerechten waren ok, maar vrij kleine porties voor de prijs. Ik zal dit niet aanraden aan andere mensen.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wel een bijzonder concept. Een aanrader!
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! Gerechten zijn met aandacht gemaakt (lemon crunchy chicken to die for) en fijn om zoveel smaken te hebben. Een tip; meer salades. Komen zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrassend lekker gegeten, fijne smaken, eerlijke ingrediënten.

Heel leuk dat de chef en eigenaar ons aan tafel uitgebreid kwam vertellen over zijn gerechten, zijn keuken, zijn kaart. Bevlogen en met de juiste motivatie en skills. Alle ingrediënten dus om van Mr Sam een groot succes te maken, voor zover het dat niet al is!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Meerdere malen gegeten! Eten is top en sfeer ook! Helaas blijft het kwakkelen met de bediening! Als dit wordt verbeterd een dikke 9 nu blijven ze steken op een acht!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Elke keer als we langs deze zaak reden, dachten we, wat ziet dat er sfeervol uit. Nu is het eindelijk gelukt om er ook daadwerkelijk te eten. Erg lekkere gerechten allemaal, wij hadden pekingeend, wagyu beef carpaccio en de chefs choice salade. Waren alledrie erg goed van smaak en mooi gepresenteerd. Het ziet er niet alleen sfeervol uit dus, maar je kunt er ook nog heerlijk eten! Leuk concept dat je alles deelt. Wijnen waren goed.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met familie hier geweest. Leuke tent met lekkere eten. Ik had de gamba garnalen gerecht in super lekker sauce. Had voor mij iets pittiger gekund.De bediening was heel vlot en aardig. Inrichting is druk maar leuk.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Eten was lekker en met name de Duck pancakes, maar de bediening was onder de maat. Lege borden blijven lang liggen en lege glazen ook. Je moet vragen om service en ze maken regelmatig fouten met drankjes. Was voor ons de laatste keer.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het eten was lekker, maar dat kon niet compenseren voor de onkundige bediening. Lege borden bleven lang liggen en op lege glazen werd ook traag gereageerd. Daarnaast is drie keer een verkeerd drankje bezorgd, een gerecht vergeten en, als kers op de taart, een nagerecht opgedient met een kruipend beestje erop. Bij het melden werd gelijk het restant (ca. 1/2e) van het dessert weggehaald, maar zonder sorry of andere vorm van correctie. Ondanks dat het eten best lekker was, heeft de bediening steken laten vallen en komen wij niet meer terug.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vol verwachting voor het eerst gegeten in dit vernieuwde restaurant. Prettige ambiance, matige bediening. Alles moest snel en er kon geen lachje vanaf. Aan een andere tafel werd een nieuwe fles wijn ongeopend afgegeven. De beef was heerlijk, evenals de dim sum. Het kipgerecht was niets bijzonders, evenals de Aziatische groenten. Rijst was smakeloos. 12,50 te duur voor kleine porties. Voor ons helaas eerste en tevens laatste bezoek.
Mevr-V .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een kaart om bij te watertanden en wordt ook zeker waargemaakt. Nagerecht, de creme brûlée, was alleen wat te hoog geprijsd, daarvan verwachte ik ook wat meer speciaals. Daarnaast werden de rode wijnen iets te warm geserveerd.

Een beetje dubbel, voor de aandacht van Mr. Sam zeker een tien, we kregen veel uitleg bij de gerechten en een leuk gezellig praatje. De bediening werd naarmate de avond vorderde en het ietsje drukker werd gelijk minder, geen vraag meer of we nog wat wilden drinken en na het nagerecht werden we helemaal niet meer gezien.

De sfeer is verder prima,voor een chinees zelfs zeer goed.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier op zaterdagavond met 4 personen gegeten. Met een inmiddels beproefd concept (keuzemenu met gerechtjes ter grootte van een voorgerecht) is ook Mr. Sam aan de haal gegaan. Met enkele bijgerechten en gedeelde nagerechten hadden wij ruim voldoende aan 2 gerechtjes p.p.. qua presentatie steekt de 'Oops! I Dropped Your Beef Noodles' er bovenuit en qua smaak kon mij de 'Crackling Pork' zeer goed bekoren. Verrassend lekker is ook de nasi (bijgerecht), die als 'Kick Ass House Fried Rice' op de kaart staat. Correcte, vriendelijke bediening. Drankjes (met name Spa) aan de prijs. Daardoor prijs-kwaliteitverhouding iets buiten proportie...
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mooie moderne en ruime inrichting met originele details. Niet goedkoop, maar het geld zeker waard. Niet alleen door de fantastische smaak, maar ook doordat je proeft dat er met topproducten en ingrediënten wordt gekookt. Zeer originele, maar subtiele smaakexplosies, bijv. de kip met lemonschuim en de tender beef. De opmaak was ook bij elk gerecht erg mooi. De desserts (choco taartje en kokos creme brulee) zagen er werkelijk schitterend uit. De lekkerste creme brulee ooit die we gegeten hadden en ook de choco taartjes waren superlekker. De bediening was een aardige jongeman, maar we hadden het prettiger gevonden als hij niet alleen had afgeruimd maar ook de tafel had schoongemaakt (eet prettiger bij het toetje). Omdat we zoveel verschillende hapjes hadden besteld, kregen we van hem het advies in 2 "gangen" te eten, wat ons zeer goed beviel. Enige minpunt is de Hong Kong Ice Tea, smaakte alleen naar water met mint, en te duur voor wat je krijgt. Verder was alles zeer de moeite waard!
sofie-renee .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier op een doordeweekse avond gegeten met een groep van 13. Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten en begeleidt naar twee ronde tafels die aan elkaar werden geschoven. Dat was wat minder, aangezien je dan niet echt met een grote groep aan een tafel wordt gezet, maar een beetje los van elkaar zit. De eerste drank bestelling duurde eventjes voordat deze werd opgenomen en werd door de bediening ook niet heel vriendelijk geserveerd, werd meer op tafel gekwakt.

Maar dan het eten; van een zeer goede kwaliteit. De snelheid van het serveren van eten was ook prima in orde. We hebben als grote groep niet lang hoeven wachten ondanks dat de zaak toch vol zat. De shared dining is prima. Echter was het voor ons als groep aan de weinige kant. Dit kenbaar gemaakt te hebben bij de manager/eigenaar werd dit zeer professioneel opgelost en kregen we nog een ronde. Samenvatting; bediening kan echt beter maar het eten is van prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker terug komen!
Binnert R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin voor mijn verjaardag. Super lekkere gerechtjes met aziatische inslag. De gerechtjes zijn best klein dus je wilt er een best een aantal en voor 12,50 per gerecht loopt dat aardig op. De accoustiek valt tegen waardoor je elkaar niet altijd goed verstaat. De bediening is matig, niet slecht maar ook niet bijzonder. Toen ik moest afrekenen vond ik het niet meer zo leuk! 65 p.p. Zonder drank is me te gortig. Als je dan 10 minuten moet wachten totdat je om de rekening mag vragen vind ik het niet meer kloppen. Hoe mooi en lekker ook, voor mij de laatste keer.
garnaal12 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Net open? Er is veel personeel maar heel onkundig en afwachtend. 5 euro voor een glas matige wijn. Porties à 12.50 euro zijn klein, er wordt dan ook aanraden twee keer te bestellen. De kip heeft raar citroenschuim dat wij niet lekker vinden. De kipsalade is ok. De gebakken rijst heeft niet veel smaak en de paksoi drijft in water. De bediening ruimt alles af dus we bestellen maar niet meer voor de tweede keer (hadden we sowieso niet gedaan).