Mr. Sam Asian Bistro

Amstelveenseweg 344 1076 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-31206642795

Over het restaurant Mr. Sam Asian Bistro

Kunstwerkjes uit Azië

DIY (do it yourself) Peking eend in een wrap, Orientaalse salade met zeewier en Chinese kumquat, krokante kippendijen in vanille-limoensaus. In Amsterdam zuid is een Asian bistro geopend die alleen voorgerechten serveert, zodat je van verschillende smaken kunt proeven. De presentatie is zo opmerkelijk dat moet je zelf een keer meemaken!

Meer informatie over restaurant Mr. Sam Asian Bistro

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mr. Sam Asian Bistro

Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Mooie tent, leuke zitjes met uitzicht op de keuken of het Stadionplein. Eten is ontzettend lekker maar mist af en toe was smaak (bijv de Singapore noodles waren flauw) en is niet altijd warm als het wordt geserveerd. Je bent al gauw €150 kwijt voor 2 personen maar de bediening is daar niet naar. Ze missen de puntjes op de i. Bestelling vergeten door te geven, geen wijnadvies, niet vragen of we nog iets willen, niet even in de jas helpen. Kortom: mooie tent, lekker gegeten maar ruimte voor verbetering.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
In één woord: GEWELDIG! Dit is een restaurant waarvan je in het voorbijrijden denkt, dat ziet er mooi en uitnodigend uit, daar moeten we zeker een keer gaan eten. En áls je dat dan gaat doen kom je er achter dat je het al véél eerder had moeten doen. Het werkelijk heerlijke eten, de voortreffelijke bediening en de luxe en intieme atmosfeer, kortom, we gaan hier zeker terugkomen!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima kwaliteit, geen hoogstandjes. Te duur voor wat je krijgt. Niks bijzonders. Verschillende keren geweest, personeel jong maar vriendelijk. Leuke tent als je in de buurt woont, niet de moeite om van ver te komen.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het eten was zeer smakelijk, de zonnebloemolie overheersde wel af en toe een beetje. De sfeer vonden wij ook enig, met een prachtig uitzicht over het stadionplein. De service viel ons alleen erg tegen, borden bleven best een tijd liggen en als ze dan langskwamen ging alles zeer vlot zonder enige babbeltjes ofzo. Jassen werden niet aangenomen, er zat nog condens van het afwasmiddel op de glazen en we moesten 2 keer vragen waar ons tweede hoofdgerecht bleef en nog wat andere kleine dingetjes.
Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker eten, leuk concept, vriendelijke bediening, redelijk prijzig maar wel gevarieerde menukaarten en lekkere smaken
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mr Sam zit op een mooie plek en doordat we een tafel bij het raam hadden, kregen we goed uitzicht over het Stadionplein e.o. . jammer was dat de stoel van de tafel achter mij erg dicht tegen mijn stoel stond. Naast dat het hinderlijk is, kon ik door de gevoerde gesprekken aan die tafel mijn tafelgenoot moeilijk verstaan.
Het eten was daarentegen redelijk tot goed; De porties waren niet klein, ondanks dat dat wel zo beschreven staat. De noodlessla was prima, de loempia van pekingeend iets te flauw. De 'saté ' was redelijk.

Wel weer een minpunt: karaffen met water werden niet geserveerd: we konden een glas kraanwater krijgen of anders een fles water kopen. Is echt niet meer van deze tijd.
Het dessert hebben we overgeslagen, wel hadden we een (redelijke) espresso.
Manuel B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima gegeten, mooie inrichting. Personeel vriendelijk maar niet altijd even oplettend.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goed restaurant, al hadden wij wel wat hogere verwachtingen. Sommige gerechten zijn heerlijk (dim sum mix, lemon chicken). Andere weer prima (beef noodles en pork belly). Gerechten verschillen kwalitatief dus enorm. De wijnen zijn helaas niet zo denderend.
Ingeborg020 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Leuk klein restaurantje bij Olympiaplein. Verschillende populaire Aziatische gerechtjes om te delen met de tafel - altijd een favoriet bij ons. De Peking Eend en Pork Belly Bao Bao zijn heerlijk. Leuk ook hoe is nagedacht over kleine grapjes als het gerecht "Oops I dropped your beefnoodles", die wordt geserveerd in een 'omgevallen' noodledoosje van aardewerk (leuke knipoog naar de Lemon Tart van Massimo Bottura).
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een aanwinst voor Amsterdam in het beperkte aanbod van Asian cuisine. Gezellige en chique inrichting met een geweldige service waar je je direct welkom voelt. De gerechten zijn met veel aandacht bereid en smaken heerlijk. Echt een aanrader!
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! (Voor de 2e keer) Leuke bediening!
Wordt er blij van!
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Relaxed zitten en genieten van heerlijke gerechtjes! Bediening is attent en vriendelijk. Is zeer goed bevallen.
Nirela .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mister Sam heeft een uitstekende transitie gemaakt van een traditionele Chinees naar een modern fusion restaurant. Dat is ook meteen te zien aan de klandizie. Het is er levendig en gezellig. Hier proef je de smaken van Singapore, Thailand, China. Prachtig opgediende gerechten, die heel smakelijk bereid zijn. Bediening is ook uitermate vriendelijk.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geluncht bij Mr. Sam, maar eerst een kwartier voor de deur gestaan omdat ze nog niet open waren, terwijl wij toch echt om 12 uur gereserveerd hadden. Letterlijk een kwartier in de kou gestaan! Vervolgens kom je binnen en merk je dat de kachel niet aanstaat. Het was gewoon koud! Service was niet warm, je voelde je niet welkom. Gerechten waren ok, maar vrij kleine porties voor de prijs. Ik zal dit niet aanraden aan andere mensen.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wel een bijzonder concept. Een aanrader!
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! Gerechten zijn met aandacht gemaakt (lemon crunchy chicken to die for) en fijn om zoveel smaken te hebben. Een tip; meer salades. Komen zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verrassend lekker gegeten, fijne smaken, eerlijke ingrediënten.

Heel leuk dat de chef en eigenaar ons aan tafel uitgebreid kwam vertellen over zijn gerechten, zijn keuken, zijn kaart. Bevlogen en met de juiste motivatie en skills. Alle ingrediënten dus om van Mr Sam een groot succes te maken, voor zover het dat niet al is!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Meerdere malen gegeten! Eten is top en sfeer ook! Helaas blijft het kwakkelen met de bediening! Als dit wordt verbeterd een dikke 9 nu blijven ze steken op een acht!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Elke keer als we langs deze zaak reden, dachten we, wat ziet dat er sfeervol uit. Nu is het eindelijk gelukt om er ook daadwerkelijk te eten. Erg lekkere gerechten allemaal, wij hadden pekingeend, wagyu beef carpaccio en de chefs choice salade. Waren alledrie erg goed van smaak en mooi gepresenteerd. Het ziet er niet alleen sfeervol uit dus, maar je kunt er ook nog heerlijk eten! Leuk concept dat je alles deelt. Wijnen waren goed.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met familie hier geweest. Leuke tent met lekkere eten. Ik had de gamba garnalen gerecht in super lekker sauce. Had voor mij iets pittiger gekund.De bediening was heel vlot en aardig. Inrichting is druk maar leuk.