Mr Salad

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mr Salad

Alice D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wat een aanwinst in Rotterdam! Heerlijke, eerlijke, gezonde gerechten. Gezellige bediening en een mooie inrichting. Onze salades waren bijna te mooi om op te eten, maar als je eenmaal een hap hebt genomen; mmmmmm. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!
Bramsche66 E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanwege een artikel in de plaatselijke pers, hebben we voor de lunch van vandaag Mr. Salad uitgekozen. Vlotte bediening, super verse ingrediënten en een kaart met een ruime keuze. Naast de vaste salades kun je ook een eigen salade samenstellen.
Een prima adres als je gezond en lekker wilt lunchen.
Ra D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
2 soep (Pompoensoep / Spinazie / Courgette soep) besteld, super lang moeten wachten.
Bleek dat het personeel constant bezig was om de orders voor Thuisbezorgd.nl klaar te maken, en de klanten aan tafel zo lang te laten wachten.
Kom op, soep. Opwarmen en klaar. Ons eerste gevoel, ze kunnen de drukte niet managen en niet klantvriendelijk.
Belangrijkste, de soepen smaakte nergens naar!! 1. Het was lauw/bijna koud en 2. het was smakeloos. Geen kruiden/ weinig zout.

Al met al, prijs kwaliteit verhouding, ronduit slecht.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteren de overheerlijke salade met zalm gegeten hier. Alles aan de salade klopte, de dressing, de hoeveelheid. En dan de zalm; overheerlijk! De zeer vriendelijke eigenaar vertelde mij dat hij de zalm elke ochtend zelf vers haalde. De service was ook top. Ik kon zelfs kiezen hoeveel dressing ik op de salade wilde! Zo hoort het. Ik kom hier zeker vaker!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Chicken avocado salad gegeten met een kokosachtige dressing. Was erg lekker! Service was snel en vriendelijk. Mr Salad staat eigenlijk midden in een tentoonstelling. Balie zelf ziet er zelf leuk uit de kunst die er omheen hangt past niet helemaal bij het concept.