Mr Porter

Zaterdag va

6,7
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op.
Als je al een slordige 130 eu pp en
Dan heb ik het over met 2 pers een voor en hoofd gerecht en wat Side Dishes en 2 glazen wijn pp betaald verwacht je iets speciaals.
Mooie tent hoor maar , muziek stond alleen veel te hard, geen romantisch dinertje want je kunt elkaar bijna niet verstaan. Bediening was ok, niks bijzonders voor het geld
Wat je betaald
Verwacht je goede service .
Nee ik zou dit restaurant niet aan raden te veel geld kwijt voor wat je krijgt.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met z'n tweeën. We zijn begonnen met cocktails, Persian Rosé Fresca is een zekere aanrader (zoet). Het is shared dining, wij houden ervan om alles te delen dus dat kwam goed uit. Wij Hebben genoten van de spicy plate, die is dan ook ECHT spicy! De scallop carpaccio vond ik niet heel bijzonder maar de Jumbo Prawns, Baby Squid en de Rib Eye waren heerlijk! Een restaurant waar wij zeker weer terug gaan komen.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Op uitnodiging van een zakenrelatie dineren bij Mr Porter. Bij binnenkomst werd ik al gegrepen door de bijzondere plek vanwege uitzicht en de niet Nederlandse inrichting. We zaten aan de bar van de keuken, voor mij een geweldige plek met vol uitzicht op de keuken. Eigenlijk een chef's table. De ober, Italiaan uit Rome, presenteerde Mr Porter als een professioneel steakhouse. Op mijn vraag op de "cow's grassfeeded" waren, was een brug te ver. In Amerika een normale vraag. Ook sta op de kaart niets over de herkomst, het blijft dus gissen. Jammer. Vol vuur werd verteld dat ze share dishes doen, ik begreep dit niet geheel, en vond dit later ook ongepast als usp. Je krijgt gewoon twee borden voor je neus waar je gezamenlijk vanaf mag eten. Als voorgerecht hadden we dun gesneden coquilles met fijn gesneden peperschijfjes. Thais komt bij mij ook, erg mooi. Ook de salade van octopus was helemaal goed. Samen deelden we de Chateaubriand met ganzenlever (€39). Mooi medium rare gebakken, perfect! Nu eigenlijk eens een mooi steak mes om het vlees te snijden, chapeau. De wijn kaart is beperkt, we kozen voor een Zinfadel 2014 (€69) die goed aansloot bij het vlees. Kortom een plek om snel terug te keren, nu regende het, maar ik verheug mij al om buiten te zitten boven het geroezemoes van de binnenstad.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
dit keer verjaardagsfeestje met vrienden bij MR PORTER, wat een belevenis. Het eten was geweldig. Onion loaf heerlijk. We hebben een ectra steak besteld want het was weer verrukkelijk. Advies van het personeel voor de wijn was pirima. Wij namen een flesje Portugese wijn van rond de.40, 00 euro en die was prima. Daarna nog heerlijk genieten van de muziek en de dj
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
nieuw restaurant in W hotel in amsterdam eten was heel goed service was goed decor is prachtig
ik heb ROAST BEEF CARPACCIO gegeten met heerlijke wijn LAURENT-PERRIER CUVÉE ROSÉ BRUT ik zeg gaan mensen
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Schitterende locatie, leuk ingericht, goede lounge muziek en lekker vlees !! Jammer dat het een grote smerige zooi is, alles plakt, de vloer, de stoelen, de tafels. De kleding van het bedienend personeel zit onder de vlekken, ze lopen op afgetrapte schoenen som volledig uitgescheurd. Het publiek bestaat hoofdzakelijk uit toeristen, vreemde lui. Dit heeft niets met luxe te maken. Ze weten de aandacht voor de gast tot 0 te reduceren en ook aandacht voor andere gerechten dan vlees is 0. Zo had ik profiterolles als dessert, nog nooit zo'n bagger gezien. Dan kan je zo'n 100 pp afrekenen. Toch een leuke avond gehad.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteren at ik bij Mr. Porter met een oude vriend. Zijn naam is niet meneer Kruier. Het uitzicht en de inrichting zijn fantastisch. Het is als of Atlas van het paleis bij je aan tafel zit. Helaas was het buitenzwembad gesloten. Anders had ik nog 20 schoolslagbaantjes gedaan. Het eten is aan de prijs, maar de kwaliteit is er ook naar. We hadden kreeft, kipfilet en frieten. Super goed. Als na namen we de cheesecake. Over de top lekker, wat ook voor de prijs gold: € 14. per stuk. Service was vriendelijk en snel. Gewoon goed. Dat gaat overigens niet voor de naastgelegen loungeclub. Personeel was arrogant en traag. We zaten aan de bar, maar moesten desondanks steeds circa een halfuur wachten om twee flesjes bier ontdopt te krijgen. We kwamen dan ook niet verder dan ieder 6 biertjes. Het vergde nog wel wat discussie met uiteindelijk de manager, want de barman wilde ons 7 bier laten betalen.
Gorbatsjov .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Hier nog een positieve ervaring: mijn vrouw heeft mij 8 april verrast met een diner bij Mr Porter. Wij zijn allebei fan van een lekker stuk vlees en kozen voor de RIB EYE ON THE BONE om te delen. Prachtig vlees en absoluut een goede prijs-kwaliteit-verhouding. We hadden als voorafje de IBERICO HAM BELLOTA en een hele geroosterde prei. Nog nooit zo'n lekker klaargemaakte prei gegeten. Echt de moeite waard, ook voor de presentatie. Als dessert kozen we voor een 'frozen' cocktail met rum. Leuk concept en ideaal als je geen ruimte hebt voor een traditioneel dessert. Vervolgens kan je nog een paar cocktails drinken in de naast gelegen bar waar het op vrijdagavond gezellig druk is. De bediening was prima in orde en ik weet hoe slecht dat kan zijn in Amsterdam. Een aanrader dus!
MariaH84 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op 28 maart was ik met een groep vrienden overdag eten bij Mr Porter. Helaas veel alles tegen, vooral de service van de bedieningsmedewerkers. Jammer dat er blijkbaar op vriendelijk en hospitality gericht personeel bezuinigd wordt. Tevens hebben wij over de slechte service ook een klacht ingediend.
Het eten was okay maar ook totaal niet in prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik ga in de toekomst niet meer naar Mr Porter.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag uitgebreid gegeten met 3 personen. Veel laten inspireren door personeel m.b.t keuze. Alles gehad incl. Waygu bief. En ik snap de slechte recensies niet. Perfect vlees.. heerlijke bijgerechten. Het share dining is super. Maar vooral het betrokken zijn van het personeel was een grote plus.... ben wat gewend, maar vond dit een overtreffende trap... En dan nog niet te spreken over de zaak zelf op 6 hoog met zwembad op balkon. Klein minpunt was dat de muziek van dj beetje hard stond. Voor ons niet storend, maar iets ouder publiek zou het als storend kunnen ervaren. Kortom... voor herhaling vatbaar...
Yasmine_bt_e .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Goede ambiance. Bediening is uitermate goed. Je draait even om en er staat iemand naast je om je van dienst te zijn.
Op aanraden van de kok een diversiteit aan gerechten gekozen. Iedere gang smaakte naar meer.
Het is ons niet bekend om het restaurant een Michelin ster heeft, maar indien dit niet het geval is dan is Mr. Porter het absoluut waard.
Orang .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren met een vriend wezen eten bij Mr porter en we hadden gekozen voor porterhouse steak en allebei 100 gram wagyu beef ( € 48,- euro per 100gr )
De porterhouse steak was lekker maar de wagyu was gewoon vreselijk!!
Te rauw en veel taai vet,normaal is wagyu een behoorlijk vet stuk vlees met allemaal vet adertjes door het vlees maar dit was een soort spieren of iets dergelijks.
Nog nooit zon slecht stuk wagyu gehad.
Ik gaf aan en liet de kok zien wat er mis was en die gaf ook toe dat wij de pech hadden een verkeerd stuk van de wagyu te hebben voorgeschoteld en liet ons een perfect stuk rauw wagyu van hoe het eruit ziet.
Ik dacht we zijn toch vol geworden van die porterhouse en wat veel te dure bijgerechten dus laat maar gaan ze zullen toch wel de wagyu € 92,- euro van de rekening schrappen maar dat was niet het geval.Ik gaf het aan bij de manager en die haalde 1 dessert van de rekening af en we moesten gewoon betalen voor de wagyu.
Voor ons geen Mr porter meer en zal in onze zeer Bourgondische vriendengroep zeker mijn mening geven over de manier van doen bij Mr porter.
Laura415 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ongeveer twee geleden heb ik gegeten bij Mr. Porter met mijn vriend. Het eten was heerlijk, de hangar steak is een aanrader evenals de rosbief carpaccio! Het personeel is ontzettend vriendelijk, ze komen op tijd checken of alles naar wens is en hebben kennis van de producten die zij serveren. Het decor en de setting zijn prachtig. We hebben de avond afgesloten met een heerlijke cocktail. Ik had een geweldige ervaring en kan iedereen aanraden te dineren bij Mr. Porter!
JJIENS .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Erg lekker gegeten, zeer goede kwaliteit vlees. Concept van shared dining vond ik goed bij dit restaurant passen. Nadeel vond ik dat het lijkt alsof je in een club aan het eten bent door het volume van de muziek. Verder vond ik het ook gigantisch aan de prijs voor een steak house. All in all leuk om te proberen maar zal zeker niet geregeld terug komen. Een drankje doen in de bar kan ik wel aanraden.
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Setting prachtig, inrichting van restaurant wel iets minder mooi dan bar vind ik persoonlijk. Vind het wel vreemd dat ze prijzen niet op de website tonen. Ongetwijfeld omdat ze zo exorbitant hoog zijn, maar het getuigt niet van respect voor je (aanstaande) klanten om de prijzen achter te houden. Niet van deze tijd. De prijzen zijn in werkelijkheid dus ook echt te hoog, zelfs voor deze mooie setting. In die zin is te begrijpen dat men zich ervoor schaamt en ze niet op de website publiceert. Eten is prima en hip kost wat, maar dit is wel veel van het goede. Wel prachtig uitzicht.
A_Albers .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vrijdag avond wezen borrelen en eten bij Mr Porter. Helaas was dit niet zo een succes.
Los van het waanzinnige interieur en uitzicht, Was de kwaliteit van de service en het eten erg ondermaats. En niet te vergelijken met het Whotel in Barcelona, erg jammer.
Vlees was niet bijzonder. En de service vond ik maar ok mijn gezelschap nogal uit de hoogte en inspiratieloos. Ik zou er wellicht terugkomen voor een drankje en het uitzicht maar daar houd het wel bij op. Jammer.
Terence A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik heb gisteravond een hele leuke avond gehad bij W-Mr Porter. Na de vernietigende recensies hier gelezen te hebben en ook van Het Parool afgelopen week was ik, als carnivoor, in eerste instantie wat huiverig om te reserveren bij Mr Porter. Na wat drankjes in het W Lounge toch naar het restaurant toe gelopen want uiteindelijk wordt er heel veel gepraat en geschreven over dit restaurant dus ben ik nieuwsgierig geworden.
Er was plek aan de chef's table. Mijn ervaring is toch wat anders dan de andere recensies op deze pagina, want de bediening was voor ons echt top. Els heeft ons voorzien van alle informatie over alle gerechten, heeft ons bijgestaan bij de wijnkeuze en heeft ons de hele avond in de watten gelegd.
Chef's Table zegt het al, de chef staat 2 meter van je af en ook hij was er regelmatig bij met het uitserveren van onze gerechten. Ik zat 2-3 meter van alle keukenactie af en ik kan u echt met alle zekerheid vertellen dat het vlees (maakt niet uit wat) echt goed behandeld wordt en ook zeer goed opgediend. Ik telde snel even 15 keukenstaf en een ieder was zeer geconcentreerd bezig met datgene wat ze moesten doen die avond.
Eerst zijn wij begonnen met de Yellow Tale Spicy Ceviche. Een zeer oud zuid-amerikaans gerecht in een nieuw jasje gestoken. Erg lekker en zeer aan te raden omdat het een lichte Starter is. Twee hoofgerechten erna waren ook zeer goed, The Rib Eye 750g en de Baby back Ribs. Alles is al voorgesneden want zoals Els ons vertelde; alle gerechten zijn om gedeeld te worden.
De wijnkaart gaf niet veel informatie, maar Els kon het allemaal zeer goed opsommen omdat zij die kennis wel heeft.
Al met al is dit restaurant zeker een aanwinst voor onze stad Amsterdam. Ook al is het alleen maar om de ligging en het uitzicht over de Rozengracht, De Dam en Spui. Eerlijk is eerlijk; de prijzen zijn wat aan de hoge kant voor wat U uiteindelijk voorgeschoteld krijgt, zowel de wijn als het eten, desalniettemin zeker de moeite waard een keer uit te proberen. Mijn cijfer voor het eten was hoger uitgevallen als de prijzen allemaal wat meer naar verhouding waren geweest. Het Decor is zeer van deze tijd en U kunt zien dat er echt veel tijd en geld in is gestoken. Ik vind het wat te modern en daardoor minder warm of uitnodigend, maar dit is een persoonlijke voorkeur.
Marlise1 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Als nieuwe 'hotspot' hadden we best verwacht dat het eten aan de prijs zou zijn, maar dan moet de rest van het plaatje wel kloppen. De bediening is ongeïnteresseerd, onbeschoft (hoofdgerecht en voorgerecht moeten tegelijk en wel zo snel mogelijk na binnenkomst besteld worden, zodra de laatste hap is genomen worden de borden weggehaald en dessertkaart op tafel gesmeten) en er duidelijk op gebrand de tafel zo snel mogelijk weer vrij te maken. Je zit hier absoluut niet gezellig, rustig een avondje te tafelen. Je "mag" van de bediening zodra het toetje weggehaald is nog aan de bar gaan zitten, als je maar ophoepelt van de tafel (die ze blijkbaar 3 keer per avond willen vullen). Eten is matig, voorgerechten staan duidelijk al klaar in de keuken (want 2 minuten na bestellen op tafel gesmeten, zonder uitleg) en waren wij absoluut niet van onder de indruk. Vlees is oké, maar voor 40-50 euro per biefstuk (voor alleen het stukje vlees, zonder bijgerechten) verwacht je echt iets bijzonders en dat is het zeker niet. Vlees komt los op een bordje en koelt binnen 1 minuut af. Echt zonde. Locatie is mooi, maar ga voor een drankje aan de bar en zeker niet eten hier. Wij waren met zn tweeën 200 E kwijt voor alleen het eten (2 voorgerechten, 2 biefstukken en 1 toetje). Drankjes komen daar nog bovenop. Zoveel betere tentjes in Amsterdam!
Rensdenhollander .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Afgelopen maandag (22 jan) hebben we met zijn drieen gelunched bij Mr Porter. Het was werkelijk stuitend hoe slecht de bediening was. Ongeïnteresseerd werd de bestelling opgenomen en na het bestellen van driemaal de lady mignon kregen we uiteindelijk maar tweemaal deze geserveerd. Geen enkele toelichting waarom er maar twee werden gebracht. We waren vrijwel de enige tafel, dus daar kon het niet aan liggen. Nadat de tafelgenoten maar zijn gaan eten zolang de steak nog warm was, kwam toen ze op de helft waren pas de derde steak. Toen pas werd verteld dat de reden was dat deze niet rare zoals besteld maar medium was gebakken. Dit had uiteraard direct moeten worden aangegeven. Vervolgens vroegen we of het bij alleen de steak (38,-) zou blijven waarop de ober aangaf dat er geen 'accessories' waren besteld. Accessories? Volgens mij zijn dit gewoon bijgerechten of side dishes als je interessant wil overkomen, maar accessories? Moet niet gekker worden. Uiteindelijk maar alsnog frites bijbesteld, terwijl de ober natuurlijk van te voren had moeten aangeven wat de mogelijkheden zijn. Zonder wijn maar alleen wat flessen spa rood bijna EUR 180,- afgerekend voor 3 personen wat absoluut niet in verhouding staat tot de kwaliteit van het eten (prima vlees, maar geen enkele uitleg over de hoge prijs) maar vooral de ongehoord slechte bediening.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
top gegeten eet al 30 jaar in restaurants en wat die parool journalist schreef over mr porter is onzin vlees top kreeft top bediening top ze zal wel vegetarisch zijn die parool journalist ze zit er helemaal naast .