Mr Porter

Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
melany H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke steak in een prachtige ambiance. Bijzondere cocktails en heerlijke wijnen met het allermooiste uitzicht en terras van Amsterdam. Na het diner nog even een dip in the pool en je avond is geslaagd. Ook aan te raden is het zeer uitgebreide ontbijtbuffet en de gevarieerde lunchkaart.
Nanneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Wij waren met een gezelschap van 3 personen en de dienstdoende dame legde ons uit dat het concept shared dining was cq je meerdere gerechtjes moest bestellen om met elkaar te delen. Op zich niks mis met zo'n concept maar dan moet de tafel wel groot genoeg zijn om minimaal 3 gerechten en een fles wijn te kunnen plaatsen. Dit is niet het geval dus het was een enorm gepruts met plek zoeken voor de borden en schalen. Verder werden we meteen al, nog nauwelijks gezeten, opgejut om vooral zo snel mogelijk te bestellen. Bij het reserveren geven ze niet aan dat ze aan shifts doen, pas bij de bevestigingsmail lees je dat je max. 2 uur de tijd krijgt. De wijn werd al bijgeschonken terwijl de glazen nog niet leeg waren dus je kreeg van allen kanten het gevoel dat het een race tegen de klok was. Niet leuk voor een avondje uit. Dan de gerechten, de prijzen scheppen hoge verwachtingen die de keuken absoluut niet waar maakt. Niets bijzonders terwijl de rekening anders doet vermoeden. Voor het geld dat wij besteed hebben kan je in een sterrenrestaurant een geheel menu krijgen. Kortom, hier komen we zeker niet terug.
Dave A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ietwat pretentieus, maar een mooie locatie. Aardige bediening, maar dit zaakje moet een op andere manier geleid worden. De cocktails zijn ok, maar niet denderend.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Erg lekker gegeten, het vlees was super zacht en smolt op je tong! Heerlijke fles wijn erbij genieten op niveau! Dj draaide iets minder soms een beetje eentonig. Maar qua setting en entourage helemaal super.
ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke plek om eventueel een keer wat te drinken, voor eten moet je hier echt niet zijn!! Prijzen zijn niet in verhouding met wat je krijgt (kwalitatief ook niet waard). Je krijgt belachelijk weinig eten op je bord. Er zit helemaal niets bij een hoofdgerecht, alles moet je bij bestellen. Één portie aardappelen als bijgerecht: €12,50, wordt geserveerd in een kleine kom, een glas huiswijn: €10,-! enz enz.
Service is wel ok, alhoewel een bijgerecht niet op tijd werd gebracht. Er zijn genoeg goede restaurants in Amsterdam, dit restaurant raad ik niemand aan.
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het ging al mis bij het afgeven van de jassen. We werden op een heel aso manier verteld dat wij moesten wachten, mevrouw moest namelijk eerst wat zaken afmaken eer zij onze jassen aannam.
De reserving klopte niet, dus moesten opnieuw wachten in de lounge
de vreselijk monotone muziek stond KEIHARD, zeer vervelend en werd ons door de bediening doodleuk gezegd dat de muziek zo bleef, punt uit. Je kon je eigen gesprek niet eens volgen en we moesten tegen elkaar schreeuwen om mekaar te verstaan.
Er werd ons verteld dat het beter was om gerechten te "sharen", dus dump alles lekker makkelijk maar in het midden van de tafel. Als je het mij vraagt is dat pure gemakzucht
Bar weinig op een mega groot bord voor een hoop geld en dan verwacht je toch echt dat het enorm goed zal smaken, dat je iets bijzonders krijgt. Maar dat was dus niet het geval.
Service was ook bagger, leek alsof de bediening bewust onze tafel negeerde. Nee bij Mr Porter komen wij nooit weer en raden het ook echt niet aan, bah. Eerlijk is eerlijk, voor dat geld en alle heisa erom heen verwacht je toch echt iets bijzonders, nou dat klopt, bijzonder slecht en wij zijn high dining gewend.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op.
Als je al een slordige 130 eu pp en
Dan heb ik het over met 2 pers een voor en hoofd gerecht en wat Side Dishes en 2 glazen wijn pp betaald verwacht je iets speciaals.
Mooie tent hoor maar , muziek stond alleen veel te hard, geen romantisch dinertje want je kunt elkaar bijna niet verstaan. Bediening was ok, niks bijzonders voor het geld
Wat je betaald
Verwacht je goede service .
Nee ik zou dit restaurant niet aan raden te veel geld kwijt voor wat je krijgt.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met z'n tweeën. We zijn begonnen met cocktails, Persian Rosé Fresca is een zekere aanrader (zoet). Het is shared dining, wij houden ervan om alles te delen dus dat kwam goed uit. Wij Hebben genoten van de spicy plate, die is dan ook ECHT spicy! De scallop carpaccio vond ik niet heel bijzonder maar de Jumbo Prawns, Baby Squid en de Rib Eye waren heerlijk! Een restaurant waar wij zeker weer terug gaan komen.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Op uitnodiging van een zakenrelatie dineren bij Mr Porter. Bij binnenkomst werd ik al gegrepen door de bijzondere plek vanwege uitzicht en de niet Nederlandse inrichting. We zaten aan de bar van de keuken, voor mij een geweldige plek met vol uitzicht op de keuken. Eigenlijk een chef's table. De ober, Italiaan uit Rome, presenteerde Mr Porter als een professioneel steakhouse. Op mijn vraag op de "cow's grassfeeded" waren, was een brug te ver. In Amerika een normale vraag. Ook sta op de kaart niets over de herkomst, het blijft dus gissen. Jammer. Vol vuur werd verteld dat ze share dishes doen, ik begreep dit niet geheel, en vond dit later ook ongepast als usp. Je krijgt gewoon twee borden voor je neus waar je gezamenlijk vanaf mag eten. Als voorgerecht hadden we dun gesneden coquilles met fijn gesneden peperschijfjes. Thais komt bij mij ook, erg mooi. Ook de salade van octopus was helemaal goed. Samen deelden we de Chateaubriand met ganzenlever (€39). Mooi medium rare gebakken, perfect! Nu eigenlijk eens een mooi steak mes om het vlees te snijden, chapeau. De wijn kaart is beperkt, we kozen voor een Zinfadel 2014 (€69) die goed aansloot bij het vlees. Kortom een plek om snel terug te keren, nu regende het, maar ik verheug mij al om buiten te zitten boven het geroezemoes van de binnenstad.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
dit keer verjaardagsfeestje met vrienden bij MR PORTER, wat een belevenis. Het eten was geweldig. Onion loaf heerlijk. We hebben een ectra steak besteld want het was weer verrukkelijk. Advies van het personeel voor de wijn was pirima. Wij namen een flesje Portugese wijn van rond de.40, 00 euro en die was prima. Daarna nog heerlijk genieten van de muziek en de dj
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
nieuw restaurant in W hotel in amsterdam eten was heel goed service was goed decor is prachtig
ik heb ROAST BEEF CARPACCIO gegeten met heerlijke wijn LAURENT-PERRIER CUVÉE ROSÉ BRUT ik zeg gaan mensen
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Schitterende locatie, leuk ingericht, goede lounge muziek en lekker vlees !! Jammer dat het een grote smerige zooi is, alles plakt, de vloer, de stoelen, de tafels. De kleding van het bedienend personeel zit onder de vlekken, ze lopen op afgetrapte schoenen som volledig uitgescheurd. Het publiek bestaat hoofdzakelijk uit toeristen, vreemde lui. Dit heeft niets met luxe te maken. Ze weten de aandacht voor de gast tot 0 te reduceren en ook aandacht voor andere gerechten dan vlees is 0. Zo had ik profiterolles als dessert, nog nooit zo'n bagger gezien. Dan kan je zo'n 100 pp afrekenen. Toch een leuke avond gehad.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteren at ik bij Mr. Porter met een oude vriend. Zijn naam is niet meneer Kruier. Het uitzicht en de inrichting zijn fantastisch. Het is als of Atlas van het paleis bij je aan tafel zit. Helaas was het buitenzwembad gesloten. Anders had ik nog 20 schoolslagbaantjes gedaan. Het eten is aan de prijs, maar de kwaliteit is er ook naar. We hadden kreeft, kipfilet en frieten. Super goed. Als na namen we de cheesecake. Over de top lekker, wat ook voor de prijs gold: € 14. per stuk. Service was vriendelijk en snel. Gewoon goed. Dat gaat overigens niet voor de naastgelegen loungeclub. Personeel was arrogant en traag. We zaten aan de bar, maar moesten desondanks steeds circa een halfuur wachten om twee flesjes bier ontdopt te krijgen. We kwamen dan ook niet verder dan ieder 6 biertjes. Het vergde nog wel wat discussie met uiteindelijk de manager, want de barman wilde ons 7 bier laten betalen.
gorbatsjov .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Hier nog een positieve ervaring: mijn vrouw heeft mij 8 april verrast met een diner bij Mr Porter. Wij zijn allebei fan van een lekker stuk vlees en kozen voor de RIB EYE ON THE BONE om te delen. Prachtig vlees en absoluut een goede prijs-kwaliteit-verhouding. We hadden als voorafje de IBERICO HAM BELLOTA en een hele geroosterde prei. Nog nooit zo'n lekker klaargemaakte prei gegeten. Echt de moeite waard, ook voor de presentatie. Als dessert kozen we voor een 'frozen' cocktail met rum. Leuk concept en ideaal als je geen ruimte hebt voor een traditioneel dessert. Vervolgens kan je nog een paar cocktails drinken in de naast gelegen bar waar het op vrijdagavond gezellig druk is. De bediening was prima in orde en ik weet hoe slecht dat kan zijn in Amsterdam. Een aanrader dus!
MariaH84 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op 28 maart was ik met een groep vrienden overdag eten bij Mr Porter. Helaas veel alles tegen, vooral de service van de bedieningsmedewerkers. Jammer dat er blijkbaar op vriendelijk en hospitality gericht personeel bezuinigd wordt. Tevens hebben wij over de slechte service ook een klacht ingediend.
Het eten was okay maar ook totaal niet in prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik ga in de toekomst niet meer naar Mr Porter.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag uitgebreid gegeten met 3 personen. Veel laten inspireren door personeel m.b.t keuze. Alles gehad incl. Waygu bief. En ik snap de slechte recensies niet. Perfect vlees.. heerlijke bijgerechten. Het share dining is super. Maar vooral het betrokken zijn van het personeel was een grote plus.... ben wat gewend, maar vond dit een overtreffende trap... En dan nog niet te spreken over de zaak zelf op 6 hoog met zwembad op balkon. Klein minpunt was dat de muziek van dj beetje hard stond. Voor ons niet storend, maar iets ouder publiek zou het als storend kunnen ervaren. Kortom... voor herhaling vatbaar...
yasmine_bt_e .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Goede ambiance. Bediening is uitermate goed. Je draait even om en er staat iemand naast je om je van dienst te zijn.
Op aanraden van de kok een diversiteit aan gerechten gekozen. Iedere gang smaakte naar meer.
Het is ons niet bekend om het restaurant een Michelin ster heeft, maar indien dit niet het geval is dan is Mr. Porter het absoluut waard.
New Y.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren met een vriend wezen eten bij Mr porter en we hadden gekozen voor porterhouse steak en allebei 100 gram wagyu beef ( € 48,- euro per 100gr )
De porterhouse steak was lekker maar de wagyu was gewoon vreselijk!!
Te rauw en veel taai vet,normaal is wagyu een behoorlijk vet stuk vlees met allemaal vet adertjes door het vlees maar dit was een soort spieren of iets dergelijks.
Nog nooit zon slecht stuk wagyu gehad.
Ik gaf aan en liet de kok zien wat er mis was en die gaf ook toe dat wij de pech hadden een verkeerd stuk van de wagyu te hebben voorgeschoteld en liet ons een perfect stuk rauw wagyu van hoe het eruit ziet.
Ik dacht we zijn toch vol geworden van die porterhouse en wat veel te dure bijgerechten dus laat maar gaan ze zullen toch wel de wagyu € 92,- euro van de rekening schrappen maar dat was niet het geval.Ik gaf het aan bij de manager en die haalde 1 dessert van de rekening af en we moesten gewoon betalen voor de wagyu.
Voor ons geen Mr porter meer en zal in onze zeer Bourgondische vriendengroep zeker mijn mening geven over de manier van doen bij Mr porter.
Laura415 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ongeveer twee geleden heb ik gegeten bij Mr. Porter met mijn vriend. Het eten was heerlijk, de hangar steak is een aanrader evenals de rosbief carpaccio! Het personeel is ontzettend vriendelijk, ze komen op tijd checken of alles naar wens is en hebben kennis van de producten die zij serveren. Het decor en de setting zijn prachtig. We hebben de avond afgesloten met een heerlijke cocktail. Ik had een geweldige ervaring en kan iedereen aanraden te dineren bij Mr. Porter!