Mr. & Mrs. Watson

Linnaeuskade 4 1098 Amsterdam Nederland Kaart
31-202619360

Over het restaurant Mr. & Mrs. Watson

Ben jij dol op groentjes? Dan moet je hier zeker eens komen eten! Een restaurant waar alleen maar heerlijke veganistische gerechten de keuken verlaten. Alles draait hier om smaak en kwaliteit. En dat kan alleen als er gewerkt wordt met de verste en puurste ingrediënten die je kunt vinden.

Meer informatie over restaurant Mr. & Mrs. Watson

Maandag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mr. & Mrs. Watson

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zelden zo verrassend lekker gegeten! Hier komen we zeker terug. Lief, attent en bekwaam personeel.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten
Aardige bediening.weten goed waar ze mee bezig zijn
Ariel F.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!! Ik ben al een tijd vegan, dit was een verademing. Prachtig opgemaakte gerechten, de prijs meer dan waard. Heerlijk kaadfondue!!!!!!! Damn. Ik zou daar elke maand kaasfondue willen eten. Het voorgerecht is verrassend, heel spannend, lekker, divers en wederom prachtig. De tiramisu is echt om te smullen. Ik en mijn vriendin hebben het voorgerecht en toetje gedeeld. Dat was meer dan genoeg, de porties zijn groot. Vooral beneden is het heel knus en sfeervol. Wij hadden een top ober ik werd helemaal vrolijk van hem. Het personeel is sowieso erg leuk. De prijs voor mij persoonlijk redelijk hoog, maar het is het waard. Ze zouden er veel meer voor kunnen vragen. En echt top zijn de vegan wijnen, ruime keus en het maakt het helemaal af!
Wel reserveren, want het is druk. Liefs Ariel
Paulette K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eindelijk uit eten zonder moeilijkheden of vooraf bellen, en dan is het ook nog eens zo geweldig lekker! Wij komen snel terug.
Sara N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het is echt een geweldige ervaring om daar te eten! Ik had zo veel gegeten, maar wilde gewoon dooreten omdat het zo lekker was! De vegan kaasjes zijn geweldig, en maken me erg blij!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De amuses en de starters zagen er mooi uit. en waren lekker. Voldoende als maaltijd eigenlijk.
Het hoofdgerecht kwam uit de gaarkeuken. Onbestemd, doorgekookt, elke hap hetzelfde. Zeer teleurstellend.
Bij een ander gerecht een enorme hoop patatten; niet aantrekkelijk.
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heeeerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening.
Het was wel wat rumoerig en het duurde soms wat lang tot we geholpen werden maar het was ook redelijk druk. Ik ga zeker nog eens terug!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kaasfondue was te romig, te machtig en had meer pit in kunnen zitten. Prijs ligt aan de hoge kant. Wat ik echter erg storend vond, was dat dat nadat we al aan een tafeltje zaten ons werd voorgesteld dat er achter nog een tafel vrij was als we daar wilden zitten. Toen we zeiden dat we goed zaten, antwoordde ze “Nou laat ik dan maar eerlijk zijn, we hebben een dubbele boeking gemaakt en we willen graag dat jullie naar en andere tafel gaan.” Hierop zijn we verplaatst, maar daar zat geen logica in aangezien ze ons aan een grotere tafel zetten en de 1x 2 persoons vrijstaand tafeltje de hele tijd leeg bleef, maar ondertussen wel weer werd aangeboden aan latere gasten. Mensen werden weggestuurd omdat ze vol zouden zitten, terwijl er wel telefonisch annuleringen waren geweest...etc. Al met al was het een onprettige ervaring en voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Buster P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik heb hier gebruncht met Flapjacks, erg lekker! Ik kijk er naar uit om er een keer te dineren. Want er stond nog genoeg op de kaart wat ik zou willen proberen en ik zag heel veel lekkers voorbij komen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij zijn niet veganistisch of vegetarisch! We waren hier op uitnodiging van vrienden die dat wel zijn. Wij gingen er dan ook heen met de gedachte om daarna nog ergens iets te snacken. Haha echt niet nodig hoor. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Wat een smaak sensatie. Alles was top. Meer dan geweldig. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heeerlijk gegeten! De bediening was ook heel aardig. Vooral het vegan ‘kaasplankje’ en de raw cheesecake waren super lekker
hansjev .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Waanzinig lekkere vega gerechten, een aanrader, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Zeker een plek om naar terug te gaan.
Paulus1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ging mee met iemand die veganistisch eet. Ik ben dat zelf niet maar in dit restaurant geen moment het vlees en andere dierlijke producten gemist.
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke smaken en goede lunchkaart.
Sietske D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten, en super vriendelijke service! Bediening had het wel duidelijk erg druk en wachttijden waren vrij lang. Ik kom zeker terug!
vosje1982 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We komen zeker terug :)
De kaasjes op het kaasplankje waren geweldig!! Zo smaakvol, echt met liefde bereid. Ook de main dishes waren heerlijk. Enige kanttekening was misschien dat veel gerechten met brood worden geserveerd, er (voor nu?) maar 1 voorgerecht is. En de wc's konden echt schoner (sorry if that's too much info). Maar bediening was top! Lief, geweldig, spontaan, oprecht :) Prijs kwaliteit perfect, best grote porties (wij zaten te vol voor een toetje (zagen we we langskomen en zag er fantastisch uit). Volste vertrouwen dat dit gaat uitbloeien tot een prachtige plek:
Echt een aanrader dus!
Machtelt V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prettige atmosfeer. De veganistisvhe hoofdmaaltijden nog te droog. En best zwaar op de maag.
mark P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuk om te zien wat er allemaal kan op plantenbasis. De starter is zeker een aanrader en de tarte was ook heerlijk. De cashewfondue van mijn vriendin was ook goed, maar wellicht wat eenzijdig. Ga zo door!
Marisa P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Kwalitatief super goed eten, veel tijd en energie in gestopt. Hele vriendelijke bediening, meisje dat ons hielp wist ook veel over het eten te vertellen, hoe het was gemaakt en wist precies uit te leggen wat het was. We hadden toevallig een tafeltje die net naast de keuken zat, waardoor er af en toe een lamp om het eten te verwarmen in ons gezicht scheen, maar dat was maar iets kleins, gebeurde twee keer op de avond en weinig last van gehad (maar misschien een tip voor het restaurant om dat plekje te veranderen).
Lekker klein menu, wat ik persoonlijk fijn vindt, makkelijker kiezen. Het eten was erg vullend, later op de avond helemaal geen trek meer gekregen. En dus heel erg lekker eten!