Mr. & Mrs. Watson

Linnaeuskade 4 1098 Amsterdam Nederland Kaart
31-202619360

Over het restaurant Mr. & Mrs. Watson

Ben jij dol op groentjes? Dan moet je hier zeker eens komen eten! Een restaurant waar alleen maar heerlijke veganistische gerechten de keuken verlaten. Alles draait hier om smaak en kwaliteit. En dat kan alleen als er gewerkt wordt met de verste en puurste ingrediënten die je kunt vinden.

Meer informatie over restaurant Mr. & Mrs. Watson

Maandag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Mr. & Mrs. Watson

Ma H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Bijzonder leuke Vegan food-bar, daar zijn er in Amsterdam nog niet heel veel van. Erg lekker gegeten. Heel bijzonder voorgerecht van een aantal kleine gerechtjes, heerlijke soep en heel lekkere aubergine-gerechtje er in. de kaas (van cashew) vond ik aan e zoute kant. Hoofdgerecht ook bijzonder lekker. Heel prettige bediening die goed om gaat met kleine wensjes, zoals koude rode wijn want het was een warme dag Wij zaten aan een barretje, de stoelen bij de lage tafeltjes zijn voor ouderen of mensen met rugklachten wel een uitdaging. Mr&Mrs Watson komt op mijn favorietenlijstje.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We arriveerde met reservering om half 9, bestelling eten werd pas 45min later opgenomen. Uiteindelijk kwam het voorgerecht om kwart voor 10 maar het hoofdgerecht pas om half 11! Toen we bij het op serveren van het hoofdgerecht vroegen om een bakje friet extra kon dit niet want keuken was al dicht. Dat kan echt niet.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We moesten veel wachten: op het drinken, op de kaart, op het eten. Vriendelijke service maar echt te traag. Voor een veganistisch restaurant vond ik dat we erg weinig groenten kregen, de nadruk lag op vlees- en zuivel vervangers. En tja, hoe knap ze ook gemaakt zijn (goed gekruid en lekker) het blijven dan toch een soort minder goede kopieën van de real deal.
Lana D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben genoten van de originele vegan gerechten, o.a. een kaasplankje en tiramisu, en werden geholpen door leuke en enthousiaste bediening. Een aanrader!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vantevoren veel lovende woorden over mr and mrs watson gehoord, dus ik had ook wel hoge verwachtingen maar die zijn niet voldaan. De smaken in de gerechten waren niet complementair. De prijs kwaliteit verhouding was niet goed, smaken als zoet en zout overheersen en als je 17 euro voor een hoofdgerecht neerlegt mag je er ook wel wat meer van verwachten. Ik had de fondue als hoofdgerecht, er zaten vrij weinig groenten bij en het geheel deed niet aantrekkelijk aan door de grauwe kleuren in het eten. Ik zou hier zeker niet terugkomen.
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke plek, mooi eten en heel vriendelijk personeel.

Het is een verademing dat je tegenwoordig ook als vegetarisch en veganistisch mag genieten van het eten. Bij Mr. & Mrs Watson doen ze daar een goede bijdrage aan. Het stoffige en geitenwollen sokken gehalte dat je vroeger vaak aantrof bij vegetarische en veganistische restaurants behoort gelukkig tot het verleden. De kaart is simpel dus ik vraag me af hoe het is als je hier vaker gaat eten. Gaat het dan niet wat vervelen? Gelukkig zijn het niet allemaal vaste gerechten op de menukaart. Het eten was gewoon goed en niet zwaar. Zoiezo een voordeel van geen vlees en zuivel. De zogenaamde kaasjes waren erg lekker ook als smaakt het niet naar kaas. En de wijn die wij hadden, de duurste van de kaart, was gewoon goed. De Pinot Grigio. De bediening was niet erg vlot en vergat nogal eens wat. Er waren er ook erg veel, we kregen steeds iemand anders aan de tafel. Maar ze waren zo vriendelijk dat je ze alles ook zo weer vergaf.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Aangenaam verrast! Was een beetje sceptisch bij de gedachte aan veganistisch menu. Maar de Watsons hebben me overtuigd dat veganistisch smaakvol en afwisselend kan zijn.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Orginele gerechten. Erg lekker.
karina T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het perfecte voorbeeld dat vegan eten heerlijk kan zijn. De zelfgemaakte kazen zijn echt goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding!
Áine G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
wij komen regelmatig op zondag voor lunch en gisteravond voor het eerst diner en was ons zeker bevallen en vind heel vriendelijke personeel. We hebben een leuke avond gehad bedankt! mvgr Áine en Sander
megan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Enorm genoten! Ga het liefst vandaag weer. Perfect voor een date, of gewoon met vrienden of familie. Leuke locatie, mooie inrichting, fijn personeel en heerlijk eten! Echt een aanrader, ook voor niet veganisten!
tigerlily .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wauw. Wat een ongelooflijke smaakcombinaties. De kaas heeft terecht een goede reputatie evenals de rest van het eten.
De bediening was super vriendelijke en nam de tijd voor ons, ondanks dat het bomvol zat. We voelden ons als gasten zeer gewaardeerd.
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ik vind het altijd heerlijk bij Mr en Mrs Watson! Super gezellig, het eten is smaakvol en bijzonder en de service is vriendelijk. Helemaal top!
Bas Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Erg lekker gegeten, vooral de kaasjes en fondue zijn verrassend, spannend en erg lekker. Alles mooi en fijn verzorgd en heerlijke combinaties. Erg genoten weer.
joke.hienekamp .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
ik was aangenaam verrast door het kaasplankje! Als niet-vegan (mijn tafelgenoot is wel vegan) was ik er heel nieuwsgierig naar en we hebben samen echt genoten. Persoonlijk was ik minder gecharmeerd van de quiche maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Leuke, aangename zaak!
Margriet O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
de akoestiek maakt dat het een hoop herrie geeft als het vol zit. de wachttijd was lang voordat de gerechten op tafel kwamen. maar het was het wel waard om te wachten want het was lekker eten.
Larissa P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Als niet vegetariër erg genoten van de vegan cashew fondue en het heerlijke chocoladetaartje toe. Erg vriendelijke bediening en leuke sfeer! Wel vind ik de hoofdgerechten qua porties echt te klein voor 17 euro, helemaal omdat je voor een bakje frietjes 4 euro moet bij betalen en dan nog niet echt vol zit. Maar het eten zelf was lekker!
Louz .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Ontzettend verbaasd hoe lekker veganistisch eten kan zijn.
Geweldige serveerster
Leuke inrichting.
Zeker voor herhaling vatbaar
????????????????
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening is super vriendelijk een echte aanrader! Vooral de vegan kaasjes zijn bijzonder lekker.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We vonden Mr & Mrs Watson geweldig. Hun veganistische kazen zijn lekker en indrukwekkend, vooral de brie. Fantastische vin naturel ook.