Mr. Mofongo

Meer informatie over restaurant Mr. Mofongo

Maandag t/m Zondag

Judith H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben net met zijn vijven streetfood gegeten. We vonden het alle vijf heerlijk, inclusief het desserts. Aardige en goede bediening, onder het prachtige glazen dak. Aanrader!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Sfeervol, goede bierkaart, vriendelijke bediening. Voor het hoofdgerecht gekozen voor biefstuk van de grill. Smakelijk, al miste ik persoonlijk een sausje. De sinasappelmayonaise is wat mij betreft te zoet en oubollig geserveerd in een halve sinaasappel. Hoogtepunt is om na het eten omhoog te gaan naar de wijnrobot; alle wijnen per glas te bestellen. Heel origineel
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig café waar we vaak even voor een lunch heengaan. Vooral de 'nacho macho' is een aanrader! Sfeer is top en prijzen ook
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Chaotische bediening. Eten was prima, geen grote porties. Nagerecht weinig keus, veelal ijs en aan de prijs. Voorgerecht was een klein plankje met van alles erop, goed om mee te beginnen. Leuke sfeer en gezellig ingericht,
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige tent met goed eten. De spare ribs waren lekker mals( portie mag iets groter) de burgers zijn fantastisch en de friet is goed. Een aanrader zijn de Nachos, die zijn super. Verder is de sfeer prettig, een echte mannenkroeg, wel een beetje krap aan tafel dat is wel jammer. Al met al een tent om nog eens te bezoeken.
anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
gisteren met het gezin hier gegeten, we hadden niet gereserveerd, maar ze hadden nog een mooie tafel. we hebben heel lekker gegeten, attente bediening - zeker een aanrader voor een avondje ongecompliceerd lekker eten.
Brt S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eeeh, tja, personeel is wel aardig hoor en zeker de heren en dames aan de bar die zeer bereidwillig een plekje voor je uitzoeken. Maar het eten was niet echt superlekker. We hadden de tapas besteld en als je de prijs (17,50 pp) vergelijkt met wat je krijgt aan kwaliteit dan was het ver ondermaats. Stukje brie, geitenkaas, gefrituurde gamba's, soepstengels, mini-kaasfondue'tje, Naxos, onduidelijk vette vleesjes en that's it... En niet typisch Spaans en niet echt hoogdravend keuken gerecht (niet dat dat hoeft, maar je kunt er echt meer van maken). Wij gaan hier in ieder geval de komende tijd niet snel weer naartoe...
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met een vriendin kwam ik bij Mr. Mofongo terecht voor wat eten een een drankje. Ik was er voor de lunch al vaker geweest maar nu was het ook tijd om eens het avondeten te proberen. Na binnenkomst was het even onduidelijk waar we konden gaan zitten, maar al snel hadden we een mooi plekje gevonden. Het was behoorlijk druk in het restaurant, maar dit was niet storend.

Voor het eten kozen we voor een broodplankje en daarna beide voor de spareribs. Het brood kwam in een zakje samen met wat aioli en humus, dit was allemaal prima. Daarna duurde het even voor de spareribs kwamen, omdat de bestelling niet doorgegeven was aan de keuken. De ribs waren uitstekend van kwaliteit, zeer zacht en goed van smaak. De ribs werden begeleid door een bakje patat en een bakje salade. Beide waren niet heel bijzonder, maar smaakten wel prima.

Omdat het behoorlijk veel vlees was, waren we niet echt nog in staat om een nagerecht te eten. Daarom namen we nog een drankje om nog even na te zitten. Het bestellen van de drankjes ging helaas meermalen niet helemaal goed, waardoor we soms wel wat langer moesten wachten dan je zou mogen verwachten.

Samenvattend: Prima eten, fijne atmosfeer en redelijke prijzen, maar de bediening laat helaas wat (kleine) steekjes vallen.
marijke W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Maar eens een recensie over een gouwe ouwe in een nieuw jasje. Mr. Mofongo is al jaren een vast lunchadres, vooral in de zomer, wanneer je er heerlijk op het terras kan zitten. Een nieuw interieur en een nieuwe kaart geven deze zaak weer een fijne impuls. Waar voorheen de beroemde tosto verde mijn favoriet was (mag die toch weer op de kaart, jongens?;-), bestel ik nu eigenlijk standaard de bahn mi. Een superlekker brioche broodje met spareribvlees en een fris vietnamees tintje. Andere aanraders zijn de fajita en de pulled pork. De bediening is vlot, de wijn is lekker (vooral de Urmeneta sauvignon blanc) en je zit er heerlijk. Dikke prima dus!
MarthavanVeen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Laatst wezen eten. Bij binnenkomst leuke sfeer, rumoerig en levendig. Ik had een steak besteld, echter erg taai. Bediening aardig maar soms wat ongeïnteresseerd. Lekker terras waar je ook kunt zitten, als het mooi weer is.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Mooie plek, lekker eten, over service niets te klagen, Vooral de tosti's van Mofongo zijn befaamd, en de brownies die je bij de koffie en thee krijgt ook.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Even een lunch gedaan, is deze mooie zaak.
Het oogt soms iets wat rommelig, maar verder prima.
Voor lunch gekozen voor een broodje falavel en een broodje Sparerib.
De wachttijden zijn redelijk lang. De broodjes iets wat droog en niet erg bijzonder van smaak en presentatie.
Wel jammer, want voor diner en cocktails kan je hier uitstekend terecht.

Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met mijn zussen gegeten bij Mofongo. Allemaal genoten van de Tom Ka Kai als voorgerecht. Als hoofdgerecht gekozen voor de dorade van de Josper Grill. Echt heerlijk puur bereid met goede bijgerechten. Voor een toetje was er geen ruimte meer, maar de espresso met brownies was ook heerlijk. Bediening is prima, mag af en toe wel iets sneller zijn.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Mr. Mofongo is een leuke zaak en je kunt er, na een beetje aandringen, eigenlijk altijd wel een tafeltje krijgen. We hadden als voorgerecht de Tapas en dat was een succes. Wel wat veel en eigenlijk was een hoofdgerecht met zo'n voorgerecht niet echt meer nodig. De Tapas waren lekker op smaak en zeer divers, de sate en de entrecote waren gewoner en kwalitatief duidelijk minder. We hebben echter een prettige avond gehad en gaan graag weer naar Mr. Mofongo. Tip voor de bediening: meer oogcontact onderhouden met je gasten.
riekjeriekje .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat heb ik hier een heerlijk lunch gegeten! heerlijke salade met geitenkaas en dadels. wat een goede combinatie.
leuke sfeer, lekker gemoedelijk en iedereen is welkom. geen zien en gezien worden kroge, maar lekker gemakkelijk.
aardige bediening.
J R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben slechts wat gedronken en een klein hapje gegeten maar vonden het hier zo leuk dat we toch besloten er een recentie aan de wijden.
Mister Mofongo ligt op een steenworp afstand van het Academiegebouw en het heeft de sfeer van een authentiek bruin café waar je ieder moment van de dag terecht kunt voor een drankje en/of een hapje. En dat is ook zo! Het was nog vroeg, een uur of drie, we hadden trek in iets te drinken en wellicht iets daarbij en gelijk al kregen we goed advies over de verschillende biertjes. Daarbij bestelden we een portie nacho’s en dat was een mooie schaal vol. Uit de oven met (o.a.) kaas, groente en pepers was dit bijzonder smakelijk.
Al met al hebben we hier niet alleen heerlijk gezeten en genoten van lekker eten, de bediening was vlot en vriendelijk en weet het je prima naar het zin te maken. Hulde.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Mr Mofongo is een plek waar je van tevoren weet wat je kan verwachten als je hier vaker heen gaat. Het interieur is mooi, het thema van reizen/internationaliteit is goed doorgevoerd. De bediening is prima. Het is voor mij vooral een leuke plek om te gaan borrelen met een wijntje en nachos of een kopje thee met de (heerlijke) brownies te drinken. De bar bovenin met de robotarm en vele soorten likeuren is super, hier vind ik de barmannen ook van hogere kwaliteit; ze leggen veel uit en helpen je met je keuze. Het eten is van constante kwaliteit, het is prima, maar ik zou hier niet speciaal voor het eten heen gaan. Daarvoor vind ik het eten niet verrassend genoeg. Zoals ik al zei; prima maar naar mijn mening niet meer dan dat. De mayonaise met sinaasappel is trouwens wel erg lekker! Samengevat een plek waar je goed terecht kan voor een kopje koffie/thee, lunch of borrel.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Lekker geluncht, vers brood en meer dan genoeg. De kroketten waren lekker knapperig, de club robuuste zat veel kaas op, maar was heerlijk. De chips had weinig toevoeging in onze ogen. Ook lekker verse jus. Het was wel erg druk, maar de bediening was wel aanwezig.
Dagmar F.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Erg leuk restaurant met een erg leuk decor, vooral erg leuk om te gaan borrelen. De bediening was vriendelijk en vlot. Op de kaart staan twee vegetarische recepten, waaronder falafel en moussaka. Omdat falafel toch wel een beetje standaard is, ben ik voor de moussaka gegaan. Normaal zit er aardappel in Moussaka, maar in deze niet. Dit was niet erg, want de smaak was goed. Er zat iets meer variatie in dan dat je normaal verwacht van Moussaka. Als toetje had ik de Hot chocolate hotpot. Dit was echt helemaal geweldig, voor de echte chocoladeliefhebber! De brouwnie was warm en het vanilleijs was dan zo een beetje aan het smelten, perfect! Goede punten zijn dus het personeel, het decor en de toetsjes. Qua hoofdgerechten zouden ze nog iets meer hun fantasie kunnen gebruiken. De falafel van de kaart en quinoa uit de oven met katanjechampignon, doperwten, dille, rozemarijn, boullion en tomatenpurree met als bovenlaag geitenkaas en stukjes artisjok en amandelen. Nog beter met creme fraiche en rucola! Voor de rest zal ik hier vooral terugkomen voor de cocktails!
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Uit nostalgische overwegingen tijdens een middagje Grunn' weer eens bij Mr. Mofongo geluncht. Deze zaak werd geopend in mijn studententijd en toen heb ik er vrij vaak gegeten en gedronken. Het was goed om te ervaren dat er qua eten en drinken niet echt verandering heeft plaatsgevonden. Voor een schappelijk bedrag kan je hier nog steeds in hartje centrum prima een hapje eten en een drankje drinken. Ik koos de Tramezzino Fumato met o.a. heilbot, wat volgens de kaart een soort opgerolde Italiaanse sandwich is. Deze was prima te eten en mooi geprijsd. Ook mijn tafelgenoten heb ik niet horen klagen. We zaten op een redelijk vol terras, maar de dame van de bediening had het allemaal onder controle: de bestellingen kwamen goed door en we hebben niet lang hoeven wachten. Het decor toont twee gezichten: beneden heeft de tijd stilgestaan en oog het wat sleets (met ietwat groezelige menukaarten), boven is de zaak enor uitgebreid. Mij kon het boven niet zo bekoren: het heeft Efteling-achtige trekjes. Maar voor het eten kom ik vast nog wel eens terug!