Mr Miyagi's Sushi Bar

6,8
6,4
Ilhan I.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Na een tijdje niet geweest, hebben wij een bezoek je gebracht bij Mr Miyagi in Weidevenne om weer een kans te geven of zij op bepaalde punten verbeterd zijn.
Helaas!! Ik ben enorm geschrokken van de bediening en te lang wachten op maaltijden.
Ik heb dan ook het boekje Mr. Miyagi in Purmerend definitief afgesloten. Wij zullen hier nooit meer komen en zal het dan ook al mijn vrienden afraden.

Enkele voorbeelden wat er mis ging:
- zeer bijdehande bediening;
- verkeerde bestellingen;
- te lang wachten op maaltijden;
- lijstje met bestelling wat maar niet werd opgehaald;
- tafel werd niet afgeruimd (we deden het zelf);

Er zat een bekende Nederlander tegenover ons die met alle geslijm bediend werd. Het lijstje ingevuld, stonden er meteen al twee obers klaar. Tafel werd bij hem wel meteen afgeruimd en bij de rest van de klanten liepen ze gewoon door.
Het ergste van allemaal was dat de dame van de bediening nog bij hen aan de tafel ging zitten om te kletsen met de dochter van deze persoon. Dit was dan ook voor mij de druppel om meteen af te rekenen en weg te gaan.
Murat73 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vanavond hebben we met 3 volwassenen en 3 minderjarige kinderen bij Mr. Miyagi gereserveerd. De bediening was dramatisch slecht. De tafels werden bij elke ronde slecht tot niet schoongemaakt waardoor we bij de volgende ronde elke keer de vieze borden aan de kant moesten zetten. Tevens duurde het erg lang voordat onze bestellen werd opgehaald. Opgehaald? Ik heb tot 3 keer toe de bestelling zelf moeten afgeven bij de kassa. De serveerster waren meer met elkaar bezeg dan met de klanten. Wij hebben dit ook bij de eigenaar gemeld. Hierna kwam de serveerster aan onze rafel met de vraag of uit waren gegeten terwijl we nog miesten beginnen met de 3de ronde. Schandalig, onbeschoft en walgelijk. Wij hebben onze jassen gepakt, netjes afgerekend ( 109 euro) en het restaurant verlaten. Wat een bfutale en slechte bediening. Excuses? Nee hoor, er werd geen excuses aangeboden. Dit is de laatste keer dat wij naar dit restaurant gaan.
Sammy V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Om te beginnen, ik schrijf normaal nooit reviews omdat ik vrij snel tevreden ben, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering.

Ik ben een vrij frequent bezoeker van sushi restaurants, en kan met zekerheid zeggen dat dit restaurant ver onder de maat is als het op kwaliteit aankomt.

-De rijst (smaakmaker en kern van goede sushi) lijkt onderkookt, droog, smaakloos en in veels te grote mate geserveerd. De meeste sushi waren niet in 1x op te eten, de rijst/vis/vlees verhouding is niet lekker.
-Sommige stukjes vlees (beefballetjes in dit geval) hadden de textuur van rubber. Zeker weten niet vers.
-De sfeer is te vergelijken met een klaslokaal, het is klein en allemaal erg dicht op elkaar.
-De bediening is aardig, en valt buiten het werk van de chef(s)
-Veel gerechten vergeten te serveren (kan gebeuren, dit is vaker zo bij restaurants maar niet in deze mate).
-Vreemd genoeg is dit restaurant circa 20% duurder dan reguliere sushi restaurants. Dit is wat ik vandaag de dag nog niet begrijp.

Dit is zo'n beetje het enige sushi restaurant van Purmerend, dus ik kan mij alleen bedenken dat de inwonenden niet beter weten, maar ik kan jullie garanderen dat dit restaurant de sushi een slechte naam geeft. Mijn advies: ga buiten de stad (Zaandam, Assendelft o.a)
André D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Nou de vele mindere recensies toch weer een keer naar Mr. Myagi, wij waren in het verleden frequente bezoekers, maar vonden de service steeds minder worden, maar hier is zeker aan gewerkt!! Het eten is lekker vers en de bediening een stuk beter, geen gerechten vergeten of lang wachten op de drank, top!! Jullie kunnen ons weer vaker verwachten!
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op weg naar een feestje, we waren vroeg en hadden trek in sushi, zo kwamen wij terecht bij Mr. Miyagi's. Een kleine sushi bar op een wat verstopte locatie in Weidevenne. Het eerste wat bij binnenkomst opviel was de slechte akoestiek, het was erg druk en daardoor een hoge nagalm. De inrichting is weinig sfeervol en je zit net iets te dicht op elkaar. Het duurde vrij lang voor we iets te drinken konden bestellen, na dit kenbaar gemaakt te hebben verontschuldigde de serveerster zich hiervoor. Het eten bestellen ging daarna gelukkig iets vlotter. In verband met tijdsgebrek zijn we niet voor het 'all you can eat' concept gegaan maar hebben 'A la card' besteld. Het eten maakte veel goed, we hadden verschillende soorten sushi, sashimi, yakitori, torikatsu, miso soep etc.. Het smaakte allemaal erg goed en alles lijkt vers te zijn bereid. Mochten we weer een keer een feestje in de buurt hebben komen we zeker nog eens.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Met een groter gezelschap gegeten (5 volwassen en drie kinderen) en het eten is van goede kwaliteit. Geen topkwaliteit want het zijn 'makkelijke' kleine hapjes. Door de grote groep komen de hapjes ook rommelig door elkaar. Één keer een gerechtje vergeten en dat kwam na vragen alsnog. 1 bediende had er duidelijk geen zin en dat was helaas te merken. 'All you can eat' concept betekent dat je 5 x 5 gerechten kan eten, wat voor mij teveel is. Kinderstoeltje niet geschikt voor hele kleine kindjes maar desondanks goed geholpen met babyvoeding (bedankt daarvoor!). Eten is zoals gezegd van prima kwaliteit dus afhalen zou ik iedereen aanraden.
Thamar V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vandaag voor de 20 keer of zo gegeten. Het eten is vaak top, bediening slecht. Er wordt voor vergeten en om 22uur wordt je weggekeken want dan sluiten ze. Vandaag het toppunt.na 2 uur te hebben gezeten nog steeds ronde 2 niet gehad. Je zegt er wat van en er wordt niks aan gedaan. Na 1.5 uur waren we er klaar mee je krijgt excuses maar het enige wat ze willen is je geld!!! Ze doen er niks aan om je daar te houden. Waardeloos voor mij nu echt de laatste keer geweest. !!!!!!!
André D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Ik kom hier al jaren, begrijp helemaal niets van de mindere reacties op IENS, weten jullie zeker dat jullie bij Mr Miyagi hebben gegeten? Zeer vriendelijke personeel, heerlijke verse zalm & tonijn, zonder twijfel is dit het beste sushi restaurant van Purmerend
Pika D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
we werden geplaats aan het raam. bijna op schoot van de buren. verlichting was er vrijwel niet. het deed heel lang voor we onze menu's kregen. het eten was droog, slijmerig en zuur. met name de sushi. de soja saus was vreemd met een nare nasmaak. het vlees was enigszins nog lekker. maar toen ik gehaktballen wou leek het alsof ik op een stuiterbal zat te kauwen. ik heb iets van 6 tot 8 cola's gedronken om de nare smaak weg te spoelen. het was ook zeer spijtig dat de ijs net warme melk leek. en het ook zo smaakte. dus al met al. ze zien mij niet meer terug
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ik kan er kort over zijn. Omgeving is wat deprimerend: een groot, betonnen winkelcentrum. Ontvangst is nors, een andere stralende serveerster maakt dat weer een beetje goed. Het restaurant zelf is modern ingericht, maar inmiddels wel behoorlijk sleets. Het eten was net aan redelijk. Prima zalm, redelijke tonijn, sushi dun belegd en niet mooi gemaakt, ik was niet onder de indruk. We hadden nu een "all you can eat" menu, misschien is het beter als je van de kaart kiest. Maar dat gaan we niet meer uitproberen.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Prima gegeten, alles lekker vers, bediening hield goed in de gaten of de glazen leeg waren en er werd direct gevraagd of iemand nog iets wilde drinken.
Kom zeker nog eens terug.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Meerdere malen hier gegeten, erg lekkere zalm sashimi, handrolls en spiesjes. Goede keuze mogelijkheden en met het all you can eat concept kan je meer dan genoeg eten. Let op; op vrijdag en in het weekend is het wat duurder dan door de weeks. Fijn is dat er voor de sashimi niet extra betaald hoeft te worden.
Bediening is erg afhankelijk wie er werken; laatste keer was het prima, maar ook meegemaakt dat het personeel liever achter de bar blijft staan dan dat ze in de zaak lopen.
Ik vind het een fijn restaurant en kom er zeker nog eens terug.
Irmamunnik .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Ik heb hier vaak eten afgehaald. Is erg lekker vooral de zalm is zacht en vers. Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten erg goed is hier. De bediening is traag en niet enthousiast. De locatie om te eten is ook niet echt gezellig en de stoeltjes zitten niet lekker. Je zit ook een beetje krap op elkaar. De laatste keer dat ik er at had ik iets besteld wat ik niet zo lekker vond. Ik had daar een stukje van laten liggen en kreeg een reactie dat ik de volgende keer moest betalen als ik dat weer deed.De dame deed dit hard op en iedereen keek naar me. Ik heb daar ook iets over gezegd tegen de eigenaar. Ik begrijp dat eten weggooien verspilling is maar als je 1 stukje laat liggen omdat je het niet lekker vind zou dit moeten kunnen. Ze boden ook excuus hierover aan. Het eten is verder super!
Chanthal .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Vandaag All you can eat (sushi en teppanyaki) gegeten bij Mr Miyagi's (omdat ze geen website habben even de prijzen: dinsdag t/m donderdag € 23,50 en vrijdag t/m zondag € 26,50, wel zo handig). Eten was echt prima! Alles lekker vers en zeer goed van smaak. Niet alleen maar van die zoete sausjes bij de teppanyaki gerechtjes, ook echt een beetje variatie. Veel keuze in sushi en warme gerechtjes. Erg vriendelijk personeel. De inrichting kan iets wat sfeervoller, maar dat komt denk ik ook omdat de akoestiek niet al te best is, als het drukkig is, is het er erg rumoerig. Verder prima tentje, lekker eten, goede service! Zeker aan te raden.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Mr. Miyagi een modern zaakje met een leuk decor op een wat kille locatie "winkelcentrum" in een woonwijk te Purmerend.
Ook hier gegaan voor het 'all you can eat" concept" alles netjes bereid op tafel gekomen, echter wat veel rijst in de sushi's maar oke van smaak, alleen was de zeewier wat "taaier" als dat we gewend zijn.
Bediening wel vriendelijk alleen wat bar gericht.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Mr. Miyagi heeft door de weeks een heel aantrekkelijk geprijsd soort van all you can eat menu. Je kunt maximaal 5 gangen samenstellen van 5 gerechten elk per persoon, wij zijn nog nooit verder gekomen dan gang 3...
We komen hier wel vaker, de service is prima, het is "modern Aziatisch" ingericht en het eten is uitstekend.
Heerlijke Japanse gerechten, en de naam Sushi Bar doet eigenlijk het assortiment wat ze bieden te kort. Je kunt er allerlei gerechten uit de Japanse keuken bestellen, ook vlees, vis, noodles etc. En dan als Teppanyaki of Tempura, of Sashimi klaargemaakt.
Uitstekend tentje voor lekker ongecompliceerd eten.
FijnProeverInEetcafe .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Je hebt bij dit restaurant de keuze uit afhalen of in het restaurant eten. De meeste dagen is er in het restaurant een all you can eat formule geldig. Hierbij betaal je niet veel en krijg je waren naar betalen. Mijn recensie gaat over afhalen van menu's van de kaart. Dit zijn heerlijke gerechten. Licht, vers, smakelijk. Gewoon een goede Japanner.

De bediening is in groten getale aanwezig, maar toch zie je weinig gebeuren in het restaurant. Ook bij het afhalen 'hangt' men wat rond achter de balie. Dat wekt een wat vreemde indruk. De wachttijd voor het afhaaleten is ook fors.

Het restaurant is binnen netjes aangekleed, maar door het wat inactieve personeel ademt het niet uit wat je zou hopen. En ook het feit dat het restaurant ligt in het ongezellige winkelcentrum van de Weidevenne helpt niet voor het decor.