Mr Mix

31-206791318

Meer informatie over restaurant Mr Mix

Liruda . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
De spareribs waren prima, alhoewel we de 'hot' spareribs echt niet als 'hot' konden beschouwen. De frietjes en salade die we erbij kregen waren ver boven verwachting. De bediening was erg vriendelijk.
Emmie V. Gastronoom (17 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Mr. Mix is een tent zonder pretenties. Eenvoudig eten voor een normale prijs. Verwacht dan ook niets bijzonders: spareribs, steak, pasta, pizza. Wel goed uitgevoerd!
Daarnaast vriendelijke en correcte bediening en een goede locatie (terras!). Prima prijs-kwaliteitverhouding dus, en zeer geschikt voor zomaar een etentje als je geen zin hebt om te koken.
Eva60 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
vandaag voor het eerst eten besteld , het was heerlijk goed verzorgd binnen de tijd bezorgd en vriendelijk personeel, ik ben altijd huiverig om te bestellen omdat het vaak zo tegenvalt .
maar bij mr mix ga ik dit zeker vaker doen. ga zo door top
4Nicole . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
De eerste keer uit eten bij mister mix. Super vriendelijke bediening en leuke zaak, alleen het eten was een stuk minder. We waren de enige gasten in dit lege restaurant, dus had men alle tijd wat meer aandacht te besteden aan het eten. heel jammer! Aan de aardige ober heeft het niet gelegen.
Marcel B. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Eet hier bijna wekelijks en altijd goede prijs/kwaliteit verhouding.
Als we iets te vieren hebben gaan we voor de Mix grill die alleen al oor de manier waarop hij geserveerd wordt elke keer weer een feest is.
Heerlijke malse stukken rundvlees van ossenhaas tot entrecote en rib eye. spare ribs, kippendijen en argentijnse worstjes.
Daar doet geen Argentijn voor onder en ik heb er heel wat gezien hier.
Ga zo door en we blijven regelmatig van je geweldige terras genieten.
Lourdes_isona . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Kom hier een keer of vijf, zes per jaar. Het is gewoon een restaurant zonder pretenties. Het eten is eigenlijk altijd wel goed en vooral goed geprijsd. Helaas is de menukaart al jaren vrijwel hetzelfde.
Een enkele keer is het inderdaad wel wat minder verweest maar over het algemeen is het behoorlijk goed.
De spare ribs zijn super en de spaghetti carbonara ook.
Bediening goed en zonder gedoe.
Voor ons een vaste waarde in de wijk (we wonen op loopafstand). Bij elke verjaardag van een van de kinderen gaan we hier eten. Krijg je een mooie vuurpijl op je toetje!
Ook afhalen of bezorgen is prima.
Kortom super value for money!
LJL V. Gastronoom (31 recensies) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Ik had de mix grill besteld (2pers) maar wat we kregen was bijzonder, bijzonder slecht wel te verstaan! Een vettig worstje die eerder gekookt leek dan gegrild want er zat geen enkel grillstreepje op en hij ontplofte zowat van het vet, 2 wel heel erg kleine stukjes kippenbot met wat vel die wel gegrild waren maar geen vlees aan zat, een stukje sparerib ter grote van 3 ribbetjes die zo gort en gort droog waren dat het leek dat die al minimaal 2 keer eerder opgediend waren bij een ander, en dan het pronkstuk van de mixgrill. een of ander ranzig stoofvlees met veel vet eraan. Stoofvlees bij een mixgrill!Moesten ze zeker vanaf ofzo. Toen ik er wat van zei wouden ze er nog een stukje kip bijleggen om het goed te maken, dat heb ik niet geaccepteerd. Ik vond het te ranzig om op te eten dus hoef ik er niet nog iets bij te hebben, ik heb ook alles laten staan en en zonder aanraken terug naar de keuken gestuurd. Gewoon alles betalen was de boodschap die we daarop kregen! Ik snap nu ook waarom de tent leeg was. Volgende keer gewoon weer naar een echte Argentijn want dit sloeg alles, naar Mr. Mix gaan wij nooit meer.
Koen-williams . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
heb hier na een tijdje niet geweest te zijn weer eens gegeten de ribs net zoals vorige keer top voor wat je betaald en mega porties ,kom hier zeker weer terug
Han K. Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Voor de 2e keer hier gegeten. Kwaliteit is onstant. De mixed tapas grill is een prima keuze in dit restaurant. Neem er samen wel een salade bij want anders is het wel erg veel vlees.
Donna J . Gastronoom (31 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Prima buurtrestaurant met een leuk terras. Kaart heel uitgebreid wat een beetje teveel van het goede lijkt. Dagmenu was zeebaars die goed van smaak was en vers. Normale prijzen wat het extra aantrekkelijk maakt, bediening is vriendelijk. Later nog een keer geweest in de middagzon en alleen wijn en bitterballen genomen.
Marcel B. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Zeer vriendelijke bediening.
Het argentijnse vlees is van uitstekende kwaliteit en zeker voor deze prijzen van harte aan te raden.