Mr. Jack's

7,2
6,4
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Weer eens bij Mr. Jack gegeten. Reserveren voor twee kan niet, maar meestal wel tafel vrij of snel beschikbaar. Hebben sinds kort ruimte er bij.
Kaart geeft o.a. pizza's, Griekse schotels en pasta.
Gekozen voor mr jack suflaki. Twee spiesjes biefstuk met stroganov saus, friet, rijst, schaaltje salade en mayonaise. De saus was dit keer wat flauw, de rijst erg lekker.
Partner had scallopina fioritina. 3 stuks varkensmedailon met spinazie en kaas overbakken, rijst , schaaltje salade.

Smaakte allemaal weer erg goed en zeer betaalbaar.
Ook de drankjes zijn betaalbaar.
Alla T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
heel vaak gegeten hier, ik ga altijd voor de hermes schotel die kost nog geen 9 euro, en de kwaliteit hiervan is echt prima, al die mensen hierboven vergelijken het met een restaurant waar je gemiddeld,40 de man kwijt bent. De prijs kwaliteits verhouding is dan ook meer dan prima. En ik ben het absoluut niet met deze mensen eens. Zit ook niet voor niks elke avond vol
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik zat net met kleindochter te kijken en ze zei "oh,, daar waren wij ook eens en daar hebben we tekenbladen gekregen. En ze waren vriendelijk. Waarom zeggen de mensen dat het niet goed was
Als wij naar Nijmegen gaan zit er meestal een bezoekje aan Jacks bij. Het eten is prima, zeker voor die prijs, Het personeel heeft ons altijd vriendelijk behandeld. als we iemand meenemen naar Nijmegen stoppen we ook altijd ff bij Jacks. Groetjes uit zuid Limburg en tot 14 juni

Petra P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We waren als eerste in het restaurant. Toch hadden mensen die later kwamen eerder hun eten. Ons eten zager op zich wel smakelijk uit, maar was niet voldoende warm. De bediening was ronduit slecht. Lang moeten wachten voordat het eten kwam. Eigenlijk nog een nagerecht willen bestellen, maar hiervan afgezien omdat er eenvoudigweg niemand naar ons tafeltje kwam. Eerdere keren was het goed te doen en waren er geen klachten. Nu was dit de laatste keer!
Hin .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wat een drama! Gisteren is mijn zoontje 7 jaar geworden. Plan was om na zijn kinderfeestje hier te komen eten. Doordeweeks een reservering geplaatst en het was prima dat we om 15.30 konden komen met 11 personen waaronder 9 kindjes. Bij aankomst was er totaal niet op onze komst gerekend. Uur zitten wachten op ons eten. Kinderen werden uiteraard onrustig omdat ze echt goed honger kregen. En toen kwam er een norse man naar ons toe om te melden dat onze plicht was om de kinderen stil te houden! Wat een slechte service niet normaal. En eten was ook nog zeer slecht.
Salva D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Lekker eten, lage prijzen en een vriendelijke informele bediening! Mijn onderbouwing moet minimaal 120 tekens bevatten, maar volgens mij lukt het zo ook wel..
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
prima keuze. restaurant ziet er best netjes uit en vriendelijk personeel. eten is best oke. Niet top maar prima in orde. de prijs vergoed erg veel die is namelijk goedkoper dan de meeste snackbars. de meeste pizza's zijn 5.50 ? en dat is erg vriendelijk van prijs.
Anton60 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Mr. Jacks ligt net buiten het centrum van Nijmegen tegenover het valkhof museum, het is een groot restaurant met een uitgebreide menu kaart van Griekse en Italiaanse gerechten.

Het is klassiek ingericht, maar het andere deel van het restaurant modern. Het is er altijd druk maar toch gezellig.

De Griekse vlees schotels zijn niet helemaal mijn ding, maar de biefstuk en kipfilet is heerlijk. Vooral de "stifado" (een soort rundvlees) is een aanrader.

Het personeel is erg aardig en ze zien er goed verzorgd uit.

Al met al een echte aanrader!
Fenti T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Bijzonder slecht en onhygiënisch. Veel bediening maar geen tijd om je te helpen. Vervolgens erg lang wachten op ons eten. Eten vervolgens niet gaar. Duidelijk geen ambitie bij dit restaurant om kwaliteit te leveren. Ondanks het lange wachten en rauw vlees geen gebaar van de eigenaar.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
We hadden eten besteld om mee te nemen. Voor de kinderen hadden wij een pizza besteld. Deze smaakt niet heel bijzonder, dat mag je ook niet verwachten voor dat geld. Jammer genoeg was onze gyros niet gaar, de rest van het vlees gelukkig wel. Je betaald heel weinig, dus prijs kwaliteit is goed..
7-11-10 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Ik ben al minstens twintig keer gaan eten bij Mr. Jacks. Je moet er niet naartoe gaan met hoge culinaire verwachtingen, maar gezellig is het er zeker!
Alle pizza's kosten 5,50Euro, en alle soorten pasta's 6Euro. De bediening is er altijd vriendelijk en het zit er bijna elke avond helemaal vol. Het is een prima restaurantje om lekker en goedkoop bij te kletsen met vriendinnen zonder zelf boodschappen te moeten doen of te hoeven koken.
Eten2012 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
De service was snel en vriendelijk. Wij waren met een grote groep, dit ging goed. Het eten was echter erg slecht, het vlees was droog of niet gaar en de pizza's waren niet lekker. Ook liet de hygiëne in het restaurant te wensen over. Ook mag het niet voorkomen dat er lippenstift van de vorige gebruiker op het glas zit. Geen aanrader