Mr. Jack's

Meer informatie over restaurant Mr. Jack's

7,2
W S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vrijdag een bezoek gebracht aan dit restaurant. Decor veroudert en kan wel enige vernieuw gebruiken. De eigenaar vertelde later die avond enthousiast over zijn verbouwingsplannen. De gerechten prima. Voorgerecht; Een mooi opgemaakt bord met heerlijke verse gerookte zalm. Calamaria ringen gefrituurd zelfs geserveerd met 2 verschillende bijpassende sausje. Niets mis mee. Ook de verse gebakken mosselen met kruiden en meegebakken verse groenten, ook prima. Als hoofdgerecht kozen we voor een ruime porti pasta. Eén met scampies, de andere met zeevruchten (mosselen-inktvisringetjes en garnaaltjes) vers bereid en erg heerlijk van smaak. Met elk 2 consumpties konden we onze ogen niet geloven dat we maar € 49,00 hoefden af te rekenen voor dit heerlijke menu. Zeker een aanrader en zullen dit restaurant zeker nog eens bezoeken. Prijs en kwaliteit is prima in orde.
Freekdebruyn .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Al jaren kom ik bij de mr Jacks en het is altijd even lekker. Het eten is spotgoedkoop (lees 5 euro voor de goedkoopste pizza en vanaf 11,50 euro voor een heerlijke schotel). Het restaurant is prachtig in Griekse stijl ingericht. Het vaste personeel is erg hoffelijk en de bediening is goed. De eigenaar heeft ons laatst verteld over Griekse mythologieën waarop de Griekse schotels gebaseerd zijn. Hij kwam bij ons zitten en met passie vertelde het verhaal van Troje en de Griekse helden die meevochten zoals Odysseus. Dit is een man hart voor zijn zaak en dat proef je ook!
Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Beste lezer,

Ik kom al jaren bij Mr Jacks. het personeel is super vriendelijk. Soms is het erg druk, dan vergt de drukte wat meer van het personeel, en dan is alles wat vlugger, maar dit is begrijpelijk. De vaste medewerkers zijn erg vriendelijk, en ik kom hier nu al zo vaak dat Mr Jacks zonder de vaste crew niet denkbaar is.

Het is een super gezellige tent, en het eten is overheerlijk, en voor de prijs? Hah de prijs is echt super, gunstig geprijsd, lekker eten en super service. De bediening is super, echt super, en de eigenaar is een hele vriendelijke man, laatste zondag was de beste dag van mijn leven.
Bregje B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Mr Jacks is perfect voor een goedkope hap en daarom populair onder studenten. Een aantal pizza's zijn namelijk maar 5 euro, dit zal je niet snel ergens anders vinden. Het eten is voor de prijs oke. Service zou vriendelijker kunnen zijn.
Niels .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Gisteren gegeten bij Mr. Jack's. Al vaker geweest en zo goed als altijd bevalt het (het is me nog maar één keertje tegengevallen). Zo ook deze keer. Het personeel is vriendelijk en gemoedelijk. De eigenaar herkent je ook echt, ook al waren we er al een tijd niet geweest. Het eten is voor de prijs die je ervoor betaald gewoon dikke prima. Wij hadden een schotel en die was mooi opgemaakt en rijkelijk belegd met vlees specialiteiten. Ga zo door want restaurants voor deze prijzen met zulk eten en personeel vind je eigenlijk vrijwel niet in de provincie Utrecht.
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
heerlijk gegeten met volop keus voor fijne lage bedragen.

personeel was ook erg vriendelijk.

prijs/kwaliteits verhouding is prima
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Prijs en kwaliteit is top. Een pizza tonijn en gyros heeft mijn vriendin gegeten
Echt een studenten tent met leuke chaos. Voor je rust moet je daar niet eten.
Rhodé Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Zelf had ik een pizza voor 5 euro, prima te eten. Zeker voor die prijs! Mijn vriend had een pizza met gyros en vond die erg lekker. De pizza wordt rijkelijk belegd en toen we een deel niet op kregen kwam de ober met het voorstel van doggybags. Dat waardeer ik ten zeerste! Verder was de bediening goed en snel. De aankleding vind ik zeer sfeervol en gezellig, je kan er niet aan af zien dat je daar pizza's voor mij 5 euro kunt krijgen.
RonaldvanMill .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zaterdag was ik voor de tweede keer bij Mr. Jacks. Ik heb er beide keren prima gegeten. De eerste keer spaghetti en de tweede keer een Griekse schotel. Ook de soep vond ik smakelijk.
De bediening vond ik vriendelijk. De aankleding als Grieks en Italiaans restaurant is wel erg overdadig. De goedkope uitstraling klopt wel: je kunt bij Mr. Jack's veel eten voor weinig geld.
Ik ga beslist nog eens terug om meer van het menu te proberen.
Ronald
Janvanorden .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij komen regelmatig bij Mr. Jack, want hier kun je prima eten voor kleine prijsjes. Gebakken mosselen met twee verschillende sauzen voor 5,00 euro. Zeer uitgebreide Griekse schotel voor 13,50 euro. Toegegeven, de inrichting is wat gedateerd en de bediening niet super professioneel, maar het prijsniveau maakt dit allemaal goed. In de slechte commentaren op deze site herkennen wij ons (gelukkig) niet.
Nicholas S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Onsmakelijk restaurant, slechte service, cola light flesjes gevuld met postmix, maar wat hebben we gelachen! Mede dankzij de meest klungelige en onproffesionele bediening ooit gezien! Eerlijkheidshalve moet toegegeven worden dat de tzatziki wel lekker was met een goede hoeveelheid stukjes knapperige pizzabodem. Hadden we onze bestelling hier maar bij gelaten. Al met al een hilarische avond met slecht eten voor weinig geld. Tip: ga niet naar het toilet.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Er is een goede prijs-kwaliteit verhouding. Goedkoop eten en dus niet lekker. De service is alsof je in Marokko zit. Je betaald hier 5€ voor je pizza en dat geeft al heel wat aan.

Zeker een enorme afrader hier te eten!!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
De pizza's waren OK, snap alleen niet waarom ze de uien en salami er op het laatst op doen. De bediening was erg slecht, we moesten lang wachten op onze drankjes, ook liep het personeel continue ruzie te maken in het openbaar.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Na een lange verbouwing krijgt deze pizzaria een nieuwe kans. Helaas dit is echt te slecht voor woorden... Laat ik zeggen dat het goedkoop is. Een pizza voor €5,- lijkt super. Helaas is het niet te eten. De pizzabodem lijkt prefab en het karige gebruik van slechte kwaliteit toppings draagt bij aan een (zwak uitgedrukt) "onsmakelijke" pizza. Zelf een Margaritha is niet lekker. Buiten de keuken is de hygiëne erg slecht en zou ik zeer zeker niet adviseren uit een glas te drinken maar uit een flesje... 100% afrader om hier naartoe te gaan.
Rosanna0011 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Oh oh, deze bediening heeft nog wat te leren. Ze waren erg bot en kortaf er kon geen lachje vanaf! Ook wilde ik een wijntje bestellen tijdens het gerecht, maar ze kwamen maar niet langs onze tafel waardoor het erg duurde voor ik dit eindelijk had! Ik had een pizza Kreta en deze was prima te eten, zeker gelet op de prijs. Jammer dat de feta die op de pizza zat wel erg zout was. Het decor is opzich best gezellig, alleen de verwarming stond erg hoog en daardoor stonk het naar stof??
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Voordelen: goedkoop, stokbrood vooraf is lekker en de tent ziet er wel leuk uit...verder: bij afstand het slechtste restaurant van Utrecht en staat geheid in de top 10 van Nederland. De pizza is halfwarm/koud, bediening is vrij slecht, de eigenaar is de meest respectloze bediende ooit. De helft van de pizza's kwamen eerder dan de rest maar dan moesten we die maar even delen tot de rest kwam. We kregen eerst geen messen (en de pizza was ook niet gesneden), toen we erom vroegen kregen we 3 messen (we waren met z'n 6en) op tafel gesmeten. We hadden pullen bier besteld maar 1 had er zoveel schuim op z'n bier dat er net iets meer dan de helft overbleef. Toen we dat aangaven zei meneer de eigenaar dat hij niet moest zeuren en lekker moest gaan drinken. Een ander lust geen ui dus bestelde een pizza salami zonder ui, toch kreeg hij met ui en toen hij dat aangaf werd meneer behoorlijk pissed, liep weg en kwam 10 sec. Later terug met de pizza zonder ui...Daarnaast duurde de bestelling zeer lang terwijl het rustig was..
Anna U.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Het eten was goedkoop, maar alsnog te duur voor wat je kreeg. Minst eetbare pizza die ik ooit heb gehad.
Bediening niet proffessioneel en vergaten bestellingen te leveren. Decor is een puinhoop. Ik raad het iedereen af om hier te gaan eten.
Sookie .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Prijs kwaliteit klopt het helemaal. De pizza's zijn extreem goedkoop en zo smaken zo ook. De service is vaak hilarisch en ook de muziek en het decor zijn lachwekkend. Het is prima voor studenten zonder al te veel eisen. Voor een echt lekker maal ga je echter beter ergens anders eten.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Hier gegeten op een avond dat we snel en makkelijk buiten de deur wilden eten. Dat kon hier zeker. Je kan hier de standaard Griekse schotels krijgen en pizza's; zeker niet authentiek maar grote porties en smakelijk. Niet bijzonder, dat absoluut niet, en de bediening is buitengewoon traag en vooral onoplettend. Interieur is erg achterhaald en goedkoop. Dus vooral interessant voor een goedkope hap buiten de deur als je een keer geen eisen hebt aan bediening, sfeer en authenticiteit.
Lekkereten07 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Ok over smaak valt niet te twisten; of toch wel? Mensen die hier uitstekend invullen, be serious want dat is het gewoon niet of je bent echt niets gewend. De bediening is slecht en de eigenaar arrogant en onsympathiek. Het eten buitengewoon matig al zijn de pizza's aardig ware het niet dat er enkele haren bij krijgt. Gezien het prijsniveau kun je overigens ook nauwelijks anders verwachten.