Mr. Hu Fusionwok

Meer informatie over restaurant Mr. Hu Fusionwok

• Catering
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Mr. Hu geweest. Vriendelijke bediening, ruime keuze van menu (chinese. japanse, koreanse gerechten), prima prijs en lekker eten (sushi etc wordt vers bereid). Bij ieder kleine gerechten die je besteld, wordt ook naar de tafel gebracht, en je kan eten zo veel dat je wilt voor 2,5 uur. Dessert in het vorm van buffet. Voor herhaling vatbaar.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben bij Mr Hu gegeten met een Groupon voucher. 2,5 uur all you can eat sushi kennen we, maar dat de kaart daarnaast ook bestaat uit Chinese en Koreaanse gerechtjes is nieuw voor ons. Ontvangst is netjes en we worden naar een ronde tafel begeleid met in het midden een Koreaanse grill. Leuk om een keer te proberen. We zijn met vrienden geweest die er al eens eerder hebben gegeten. Zij gaven aan dat de grill niet echt hun ding is. Dikke stukken ui die maar niet gaar lijken te worden, gehakt dat uit elkaar valt en het bakpapiertje dat helemaal zwart wordt, deceptie. Mijn vriend en ik willen het desondanks graag proberen, onze vrienden slaan over. Lekkere stukjes spek, inktvis lekker (ook goede structuur). Wellicht zijn onze grill skills iets beter, het gehakt bleef in 1 stuk, de courgette werd goed gaar en bij het aansteken van de grill wordt ons al aangegeven dat ze het bakpapiertje tussendoor zullen vervangen voor een nieuwe, en zo geschiedde. Wij zouden zeker weer gaan grillen. De kaart is zoals gezegd uitgebreid, om alles wat je lekker lijkt te proberen is een tweede bezoek aan te raden. De bediening is vriendelijk, al vergeet men nog wel eens lege glazen en flesjes mee te nemen. Mijn tafelgenoot zette deze dan maar demonstratief op de grond. Daar werden ze uiteindelijk opgemerkt en meegenomen. Wat wellicht wat jammer is, is dat wanneer je om 19.00 uur hebt gereserveerd (zoals wij) je daardoor rond 21.00 - 21.15 een dessert wil pakken maar deze niet geheel meer wordt bijgevuld. Het geheel oogt daardoor wat karig. Een tafelgenoot had een half uur daarvoor alvast wat spekkoek meegenomen om teleurstelling te voorkomen. Er is echter wel meer dan genoeg ijs. Ook neemt men het niet heel nauw met de tijd. We hebben er langer dan 2,5 uur gezeten maar dit was geen probleem. Door de Groupon voucher zeker de moeite waard, zou hier echter ook voor de volle prijs hebben willen eten. Voor herhaling vatbaar.
GordonRamsy .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We zijn bij Mr. Hu wezen eten. Een all you can eat restaurant. Met een uitgebreide menukaart van Japanse, Chinese en Koreaanse gerechten. We hadden nog nooit in een zo'n soort restaurant gegeten en het werd aan ons uitgelegd hoe het bestellen moest. We mochten onbeperkt 2,5 uur gerechtjes bestellen voor 25 euro p.p. In het midden van de tafel stond nog een soort van wok waar je rauw vlees en groentes kon opleggen. Sommige gerechtjes duurden een beetje langzaam, maar ze waren wel van goede kwaliteit. Je moest wel alle gerechtjes opeten, want de gerechtjes die overbleven kostten 1 euro per stuk. Daarna kwam echt de grote verrassing! Nadat we onze buikjes gevuld hadden met het warme eten, mochten we een toetje halen. Er stond een ijskraam met allemaal soorten ijs en een grote chocoladefontein met marshmallows en fruit wat je erin kon dippen. Een leuke gelegenheid voor de hele familie! Dit restaurant is een aanrader!
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Tips voor de mensen die dit restaurant graag uit willen proberen: bestel 2 of meer porties van gerechten die jij lekker vindt en bestel meer verschillende gerechten dan je eigenlijk op zou eten. Laat dit gewoon bezorgen aan tafel en deel het met je tafelgenoten. De tijgergarnalen zijn zéér aan te raden en Unagi sushi paling is héérlijk! De kip sesam is óók hemels!
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik ben verslaafd! Ik ben dol op sushi en ik vind ze bij Mr. Hu prima. Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding erg goed. Het fijne van dit restaurant is dat je een hele ruime keuze hebt. Naast Sushi ook Koreaans (grill) en Chinees. Ik ben er twee keer achter elkaar geweest (27 februari en 5 maart 2016). Groupon heeft op dit moment een actie en ik heb twee keer voor twee personen gekocht. Ik kom binnenkort weer terug. Het nadeel vind ik wel dat je op tijd moet zijn, anders zit je er alleen met je tafeldame/heer. Dessert buffet is leuk, maar niet echt aan mij besteed.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Top zaak, heel lekker gegeten, bediening was super goed en razendsnel, geen moment zonder drinken (all-in) gezeten! Als afwisseling na de tweede ronde hebben we aan tafel gegrilled, leuk en lekker. Wij zijn zeer tevreden. 1 minpuntje: Tsja Sieuw smaakte niet zoals we gewend zijn: zoet rood vlees, misschien een kwestie van smaak. Verder: TOP !!!
HenkenKarin .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Met name de bediening was zeer slecht. Vooral zeer jeugdig personeel. Aan onze tafel liet het meisje twee glazen met drank vallen. De hele tafel was een grote bende. De eigenaresse zag het van afstand maar ondernam geen enkele actie. Een ander meisje kwam met een glas cola en wilde dat zo tussen alle troep neer zetten. Wij stelden zelf voor om aan een andere tafel te gaan zitten en dit werd toegestaan. Geen enkele keer werd gevraagd of er ook kleding onder de spetters zat (en dat was zo). Het is allemaal niet zo erg en natuurlijk namen wij het meisje niets kwalijk maar de service van de leiding was zeer slecht. Bij het afrekenen bleek er ook nog bier in rekening te zijn gebracht die wij helemaal niet hadden besteld. Teleurstellend voorbeeld van de Nederlandse horeca (wel EUR 110,30 in rekening brengen....)
Cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Marmeren traptreden zeer glad bij sneeuwval, de rode mat die ze er op hadden gelegd hielp niet, alsnog glad/gevaarlijk. Niet alle lampen op de voorgevel deden het. Gekozen voor all inclusief concept inclusief drank. Jammer dat de alcoholische dranken er niet bij zaten, de wijn smaakte goedkoop. Je kan goed wokken met de gasbrander in je tafel al brand het papiertje gauw aan. Ondanks erboven hangende afzuiger verneem je de wokgeur bij thuiskomst. Hoe drukker het wordt hoe minder snel ze komen. Op de gebakken garnalen zit veel deeg/crunch. De babi spek oog bleekjes en proefde rubberachtig. Bij 1 vissushi proefde de vis niet zoals ik dat gewend ben als wekelijks viseater. Ik ken helaas betere sushitenten. De sfeer vond ik matig maar het personeel was zeer vriendelijk. Het decor gaf een deel van de Aziatische cultuur weer met veel rode kenmerken. Ik denk nog terug aan de chinese dames die ingekerft waren in de glazen deuren. De looptaxi was helaas beschadigd, te enthousiaste bezoekers?
Emmely454 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
We zijn hier geweest om het 30 jaar huwelijk van mijn ouders te vieren. De avond begon goed en alle gerechtjes werden snel gebracht, maar na een uur of anderhalf, toen we de laatste warme gerechtjes hebben besteld moesten we er werkelijk 40 minuten op wachten. Toen we de bediening vroegen waar het bleef, werd er herhaaldelijk gezegd ''Het komt er zo aan'' en ''Ik heb het op de grill zien liggen het komt er zo aan''. Niemand maakt mij wijs dat een paar lamskoteletten 40 minuten moeten garen. Er waren in het hele restaurant misschien 6 tafeltjes bezet, dus aan de drukte kon het niet liggen. Toen we nog zaten te eten werden rondom de emmers sop al op tafel gezet om de boel te poetsen. Het kwam over alsof ze ons weg wilden hebben. Het concept is leuk en het eten is prima, maar de bediening is dusdanig slecht dat ik hier niet weer terugkom.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Tegenwoordig is Mr Hu een sushi/wok restaurant. Je besteld nu in verschillende ronden allerlei kleine hapjes, waaronder sushi. Heel leuk is de toegevoegde eigen gril per tafel. Dit geeft je de mogelijkheid om zelf groente en vlees/vis te grillen. Dit ook weer in kleine porties per ronde. Goede switch van concept wat ons betreft! De sushi is echt minstens zo goed als andere sushi restaurants in Enschede en Hengelo. De prijs daarentegen is zelfs nog gunstiger! Frisdrank/koffie/thee zit bij de prijs in en dat is voor ons echt de reden om hier vaker te gaan eten!