Mr. Harper

Vasteland 5 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mr. Harper

Metro, tram en taxi voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de Erasmusbrug naar de stad kant bij de stoplichten onderaan naar links. Meteen naar rechts, 1e weer rechts, 1e weer rechts rechtdoor en u staat aan de achterkant van het pand.
  • : irect voor de deur en achter het pand.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 23.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Mr. Harper

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gisteren met vier personen aangeschoven bij Mr. Harper. Mr. Harper is een sfeervol etablissement met een gastvrije en service gerichte bediening. Wij hebben diverse voor-, hoofd- en nagerechten besteld. De gerechten zijn puur en op smaak en voldoende. De bijpassende wijnen zijn van een behoorlijke nivo. Wij zien het restaurant als een aanwinst voor de stad.
Paulstassen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
In een rustige sfeer was het genieten van een heerlijke maaltijd. Tot en met de koffie toe was het gewoon prima. De bediening was correct en adviseerde de juiste wijnen bij de verschillende gerechten. Kortom: een aanrader dit restaurant. We komen hier zeker terug.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We gebben hier zondag heerlijk gegeten. De porties zouden iets meer mogen zijn maar de smaak was super. De bediening was ook top.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij bij Mr. Harper gegeten en gedronken. Heerlijke fijne gerechten, maar wel wat aan de kleine kant, gelukkig hadden wij vooraf ook wat brood besteld. De glazen wijn werden behoorlijk vol geschonken, maar dat vinden wij niet erg. Na het eten nog een Gin Tonic gedronken, dus gelukkig kon mijn partner naar huis rijden. Prijs/kwaliteit is in orde.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijke bediening en smakelijk eten!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Even lastig te vinden met Google Maps, bellen hielp. prima gegeten, attente bediening, heerlijke wijn. Mooi sanitair.
Er hing wel een rioolluchtje op de plek waar we zaten
Erna O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een super prijs/ kwaliteit verhouding. Erg gezellig en heel vriendelijk geholpen. Een absolute aanrader.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Meeste genoten gerechten waren prima. Porties niet al te groot, ze zouden iets groter mogen zijn.
Krijn D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker en gezellig !
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super gezellig en goed gegeten doordat het nog maar paar weken open was goed ingesprongen op alles. Leuke locatie super service. Komen zeker een keer terug een aanrader
jellard K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
flex8bele keuken. Heerlijke Cerviche. En op verzoek buiten de kaart een voortreffelijk tussengerecht geserveerd.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Plezierige sfeer, smakelijke gerechten, prima(!) open wijnen tegen een redelijke prijs. We komen zeker terug.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zondag 13 november in de TOM TOM Rotterdam -Vasteland 5 gezet [zie op de kaart voor u gaat rijden]
Het is de moeite waard, de kok en de bediening zijn top.
We kunnen niet anders zeggen als prima gegeten .
Het restaurant is net 6 weken open en had een korting van 30% op het totaal van de rekening gegeven ter kennisgeving. Bravo wij komen beslist terug !!!
Margriet lukken L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Pas geopende restaurant. Eten zeer goed. Personeel kan veel beter. Renden als een kip zonder kop in het rond. Zelf naar de keuken gelopen om mijn bestelling te doen.
Goed personeel en het wordt een top restaurant.
chantal W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was zwaar teleurstellend. Lang wachten, veel te kleine porties, lauw eten en onderbezetting van het personeel.
Edelmiro A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service en de bediening was ook zeer te prijzen....zeer aan te raden..
Het is echt waar voor je geld.
Niks negatiefs over deze plezierige avond uit.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Op zaterdag hier gegeten. Zaak was druk, maar zeker niet overvol. Gezellig druk eerder. Vriendelijke prettige bediening. We hebben gekozen voor dinner sharing. Meerdere gerechten in kleine porties. Werkt goed. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
André D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met in totaal 6 vrienden voor het eerst gegeten bij Mr. Harper. Bij binnenkomst rook je een rioollucht, de vriendelijke manager verontschuldigde zich hiervoor en vertelde dat dit binnenkort verholpen zou worden. Er was een grote groep aanwezig, waardoor het wat rumoerig was, we moesten wellicht hierdoor langer wachten. De bediening was ondanks de drukte zeer attent en beleefd. Wij kozen voor diverse voorgerechten, menu's en desserts, het was heerlijk! We hebben prima wijnen gedronken bij de verschillende gangen.
Kortom een gezellige aanrader als er geen rioollucht is in deze zaak.
manon D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zaterdag 04 November gegeten. Het was werkelijk afgeladen bij Mr.Harper. Aan de bar zaten zelfs mensen te wachten op een tafeltje. Het eten was fenominaal!! Shared dining genomen en dat is een echte aanrader. De vriendelijke jongeman in de bediening zorgde voor rust en aandacht aan onze tafel. dit terwijl het overduidelijk te druk was om +50 personen in z'n eentje te kunnen bedienen. Dit leidde tot de nodige onvrede bij tenminste twee tafels om ons heen. Voor ons zeker niet bepalend. Dus ik zou willen zeggen: "petje af voor zijn kundig en vlot werk". Hetzelfde geldt voor de chef, ondanks de drukte heeft hij gekozen voor kwaliteit boven kwantiteit en dat is een goede keuze geweest, want het wachten "max 45 minuten voor het hoofdgerecht" was het dubbel en dwars waard. wij komen zeker terug.
manon D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zaterdag 4 November gegeten. Het was topdrukte bij mr.Harper. alle tafels waren bezet en er zaten zelf mensen te wachten op een tafeltje aan de bar. Het duurde dus allemaal wat langer dan gewenst, maar voor een restaurant dat net open is en nog niet helemaal op elkaar is ingespeeld vonden wij dit niet bepalend. De vriendelijke jongeman die praktisch in z'n eentje het gehele restaurant(50 personen) heeft gelopen,heeft zich werkelijk uit de naad gewerkt en geprobeerd iedereen tevreden te houden, dit deed hij keurig en correct. chapeau!! Ondanks het geklaag van tenminste twee tafels om ons heen. wij besloten te genieten van het heerlijke eten en de gezellig 'drukke' ambiance. Wij komen zeker nog een keer terug, want al met al hebben wij een super avond gehad. een tip voor mr. Harper...durf op de drukke dagen extra personeel in te zetten.