Mr Cocker

6,8
6,7
Hendrika29 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zeer onvriendelijk behandeld, en het eten is om te huilen! Nog nooit zo'n slechte lunchroom bezocht. Een zeer karig belegd broodje.. Als je hier vervolgens wat van zegt wordt hier niks mee gedaan en wordt je zeer onvriendelijk verzocht de lunchroom te verlaten.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Op mijn vraag of de Poffertjes zouden vers gemaakt zijn, werd bevestigend gerageerd, helaas smaakten de poffertjes alsof ze uit een pakje kwamen.
Er zouden nieuwe gemaakt worden, na 30 minuten wachten vond 3 jarig kleinkind het wel erg lang duren.
De reactie was : ze zijn allemaal hetzelfde, dus komen er geen poffertjes meer!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Niet gaan eten. Op de broodjes zit bijna geen beleg, slechte bediening.
Als je klaag wordt je onbehoorlijk te woord gestaan.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Appelgebak met vanille ijs was hartstikke lekker. De bediening kan vriendelijker. Al met al een redelijke ervaring. Prima locatie!
Shar T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Hier 1maal gegeten. Toast met ragout en kaas! Je krijgt wat je bestelt. Lekker getoast brood en de ragout was lekker romig en goed van smaak. De kaas er over heen vond ik minder. Het was too much. Maar het is uiteraard wat ik besteld had. Manlief had een uitsmijter met ei, ham en betaalde een extra euro voor bacon. Zijn toast met brood zag er ook goed uit. Het is niet duur en het eten smaakt. De serveerster was niet snel van begrip (mbt de extra bacon), maar uiteindelijk kwamen we er wel uit. Decor was leuk. Openbaart aan de ene kant, met een muurschilderij. De tafel en stoelen zijn er gewoon heel basic? Wat me opviel, was dat er voornamelijk ouderen (55+) komen. En nee, daar is niets mis mee..
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Zeer slecht behandeld hier, we gingen koffie drinken met warm appelgbak, op het plaatje stond een mooie verse appelpunt met een dikke dot slagroom. Na een poosje kwam een serveerster een hoopje appelbrij brengen met een plasje melk ernaast. Direct gaf ik aan dat ik hier niet voor ging betalen. Ze zette het toch neer, en zij dat ze haar bazin zou sturen. Wij wachten en wachten, ik maar naar binnen met één van de schoteltjes appelprut. De man aan de bar vroeg wat er was, ik liet hem het schoteltje zien, prima vond hij, niks mis mee, maar ook hij zou de bazin sturen. ik moest maar terug gaan naar m'n stoel. De bazin kwam, en fluisterde dat ze nooit klachten kreeg, en dat ze niet snapte waar het over ging, dat terwijl wat wij kregen leek op kant en klare supermarkt diepvries appeltaart, vermoedelijk ingestort door de magnetron met gesmolten lauwe slagroom. We moesten maar vertrekken, we hoefden niets te betalen, maar daar ging het mij niet om, ik had na een dag sjouwen zin in appeltaart. Nooit meer Mr Cocker voor ons.