Mr. cocker Rotterdam

6,4
5,8
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bediening onvriendelijk,wij werden nog vlot geholpen maar de dame na ons is na 20 min. Vertrokken omdat niemand de bestelling op kwam nemen!!
Eten was redelijk veel friet en sla maar vlees was karig.
Personeel neemt niet de moeite om te kijken of alles naar wens is of om te vragen of er nog iets gedronken wil worden.
Voor ons nooit niet meer hier maar denk dat er meer zo overdenken want was op koopavond zeer rustig rond etenstijd.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier met 2 personen voor de lunch gegeten. Ik nam een salade: de enige keuze die er was, was een rosbiefsalade en die was gewoon simpel en prima bereid. Geserveerd met 3 sneetjes platgedrukt stokbrood en boter wat iets te lang in de warmte had gelegen. Mijn wederhelft nam een tosti ham/kaas/tomaat en ook die was prima. Erbij 2 bakjes cappuccino en we zaten weer vol. Aardig zaakje, maar érg donker en wat oubollig. Vriendelijk personeel.
YlR R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten is net zo oudbollig als het interieur.
Simpele gerechten maar dat weet de kok nog te verzieken. Wij hadden een Italiaanse tosti. Droog stokbrood en de portie was matig.....
Ik nam stokbrood met warm vlees, ui en champignons. Vlees en stokbrood wederom zeer droog.
Omdat de tosti voor mijn man niet voldoende was wilde hij nog een broodje kroket bestellen maar de bediening kijkt niet meer zodra je besteld hebt. De bon wordt meteen op tafel gelegd. Gemiste kans op extra verkoop.
Wij komen in ieder geval niet meer. Volgende keer weer naar La Place!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Aangezien het filiaal in Zoetermeer (waar wij vaak kwamen) is gesloten, zijn we op deze aangewezen als we in de buurt zijn. Beetje krap binnen met kinderwagen, maar ging net. Het was baby spitsuur, want tijdens onze lunch telden we 3 andere kinderwagens. Wij namen onze gebruikelijke gerechten en deze waren weer prima. Voor mij broodje warm vlees met champignons en uien (met friet en salade) en voor mijn schoonmoeder de Cocker brunch mrt 2 spiegeleieren en spek. Serveerster vriendelijk, maar niet erg attent. Ze hebben een verschoonkussen op een los tafeltje bij de toiletten, gezien de aanwezigheid van de andere baby's was er op een gegeven moment 'file' hiervoor. Maar toch fijn dat er eentje is, want dat is soms zo'n drama met verschonen. Bij ons volgende tripje naar Alexandrium gaan we weer.
Marian .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Laatst met een vriendin geluncht bij Mr. Cocker. We werden vrij snel geholpen door een onervaren serveerster. De serveerster was wel vriendelijk maar je kon duidelijk merken dat zij weinig ervaring had in de horeca. De kaart was zeer matig, wel een redelijk grote kaart maar er staat niets bijzonders op. Uiteindelijk beide een broodje kroket besteld bij gebrek aan beter want we waren van plan om uitgebreid te lunchen. Dat broodje had ik beter bij een cafetaria kunnen. Dan was ik goedkoper uit geweest en had ik waarschijnlijk een beter broodje kroket gekregen. Ik eet geen boter maar er zat een dikke klodder boter op m'n broodje gesmeert. Jammer dat de boter niet apart zat of dat ze het even vroegen of ik boter op mn broodje wilde. De garnalen kroket was oke. Mijn vriendin bestelde een kaaskroket maar kreeg een vleeskroket. De kroketten zijn zeer klein een kroket in een cafetaria is groter. Dus de conclusie is dat wij hier nooit meer gaan lunchen. Jammer van het zaakje want het zit op een heel goed punt en zou het waarschijnlijk een stuk beter doen met wat aanpassingen.
FamvanderHorst .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Best een OK tent qua uiterlijk, leuke sfeer, maar we zijn hier niet goed geholpen. Bij ons laatste bezoek, waarbij het een kwartier duurde voordat we überhaubt opgemerkt werden (echt onze best gedaan, hoor), duurde het nog eens bijna een uur voordat we onze lunch hadden. Het broodje hamburger vond ik voor 5eu55 trouwens wel ERG karig. Een standaard wit bolletje en de burger zelf bedekte hier net de helft van. Ik heb op weg naar de auto nog maar even een frietje gehaald.

Een aantal tafels, met meer gasten, kreeg duidelijk voorrang op ons, wat ik echt niet fijn vond. Het personeel vond duidelijk dat ik mij aanstelde. Hierna hebben we besloten om hier niet meer plaats te nemen, jammer want de sfeer is leuk.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ik bestelde een broodje hamburger met patat en salade. De hamburger was totaal smakeloos, de patat had een grondsmaak en de salade werd geserveerd zonder dressing, er zat vooral verl eikenbladsla in en ik had een en al bitter in mijn mond. De serveerster vroeg of het gesnaakt had en ik vertelde mijn klacht. De hamburger is 100% rundvlees, legde zij uit als verklaring voor de smakeloosheid en het ontbreken van de dressing zou zij doorgeven aan de kok. Zij bood ook geen kopje koffie aan o.i.d. Het gerecht kostte €7,75. Ik heb het gewoon betaald, want ik had het niet teruggegeven. Het bedienend personeel houdt zich steeds op achter de schermen en je kan geen serveerster roepen. Het toilet heeft een porceleinen stortbak met een scheef deksel. Hieronder wordt een vieze zwarte rand zichtbaar. Het miniwastafeltje is gewoon aangegroeid.