MR.CHANG

Den Hof 150 5582 JZ Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant MR.CHANG

Onlangs gerenoveerd en klaar voor een nieuw origineel concept met een nieuwe naam! De chef MR.CHANG is een gepassioneerde kok die altijd op zoek is naar nieuwe smaken en combinaties bij het creëren van nieuwe gerechten. Zijn jarenlange ervaring als chef, maar ook als leerling heeft hem geïnspireerd tot de creatie van een vernieuwend menu. 's Avonds geniet je ongelimiteerd van het menu. De gerechten worden geserveerd in een klein formaat zodat je meer kunt proeven en gezellig kan delen. Een culinaire ontdekkingsreis waar Oost en West elkaar ontmoeten.

Meer informatie over restaurant MR.CHANG

Dinsdag gesloten
Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant MR.CHANG

M M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heb geprobeerd om een eerlijke beoordeling te maken, Ik begin met het slechtste

De fu yung hai was zeer onder de maat. Heb deze al bij vele Chinees restaurants op en bij Mr Chang was deze echt een van de mindere die ik ooit gegeten heb.

Zaten weinig ingrediënten volgens mij alleen ei.
-Geen champignons en andere groenten.
-Het waren zeer kleine stukjes
-Weinig smaak aan de saus en erg waterig terwijl je eigenlijk wat dikkere saus verwacht.

Voor een restaurant die zich beste Chinees van Brabant en omstreken mag noemen zeer onder niveau. score 2

Eerlijk is eerlijk. We hebben al vaker bij mr Chang gegeten en over het algemeen zijn de gerechten goed.
-Goede wok groenten score 8
-Goede lams koteletten core 8
-goede stevige sate s score 8

De babi pangang daar en tegen is wel lekker maar is niet zoals je hem verwacht. Deze smaakt meer naar buikspek. Wel lekker maar het gerecht moet eigenlijk een andere naam hebben. score 7,5

De tomatensoep s romig en lekker, maar ook hier mag er groenten of stukjes kip of zo inzitten. Deze ontbreken. score 6

kort samengevat. Mr Chang is vooral goed in gerechten die je bij de meeste Chinees Indisch restaurants niet hebt. De traditionele Nederlands Chinees gerechten zijn iets minder.

De gerechten worden wel mooi geserveerd, zijn goed op temperatuur en goed verzorgd. score 8

Het iterieur is modern, heeft leuke moderne Oosterse elementen. maar heeft ook meer een uitstraling van een cafetaria, lunchroom ipv een luxe restaurant score 6

Je wordt op tijd bediend en bediening is goed en aardig score 7

Gerechten komen niet altijd in de volgorde waarop je ze besteld hebt. Score 5

Het restaurant komt wel druk over en het is er heel lawaaierig. Zeker geen tent om een romantische avond met z n tweetjes te hebben. meer voor familie of groeps etentjes. Score 4
Kane W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We zijn vanavond voor de 2de keer bij Mr. Chang geweest. En kan weer zeggen dat het super lekker was. Personeel is heel vriendelijk . En alles wat we gegeten hebben was voortreffelijk. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeer zeker nog eens.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
leuk concept, heerlijke gerechtjes. Goede attente bediening. Voldoende keuze aan gerechtjes, goed op smaak zeker een aanrader en kom hier zeker nog eens terug
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuk en uniek concept! Hele aardige mensen en het eten was heerlijk. Ik zou het bij iedereen aanraden en kom zeker terug! Zeer tevreden
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden alles was super lekker bediening was vriendelijk zeker een aanrader hier komen we zeker terug
B.W.J. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gisteravond 27/07 heerlijk met mijn moeder en een vriendin gegeten bij Mr Chang. Wij kozen voor het 'tapas' menu. Een leuk concept, waarvan genoten hebben. Lof voor de koks, die ons bij de diverse hapjes op veel verschillende smaken trakteerden en voor de bediening die ons vriendelijk adviseerde. Een aanrader.
Evelyne B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Verrassend lekkere gerechtjes. Heel goede kwaliteit. Aziatische tapas. Onbeperkt bestellen deed niks af aan de kwaliteit. Vlotte bediening. Heerlijke avond gehad.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, o.a. ossenhaas en kipsaté, beide erg goed! Ook de zeewiersalade was goed. Volgende keer graag weer!
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goed uitgevoerd concept, gerechten vers en erg lekker! Bediening enigszins slordig en uitleg over de gerechten kan beter. Indeling van de tafels en de uitstraling van het interieur verfrissend. Voor herhaling vatbaar? Zeker! Een aanrader in het segment.
GeMatst .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Aziatische topgerechten in een sfeervol restaurant met bijzonder prettige bediening. Een aanrader voor de echte liefhebber.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg lekker gegeten! Alle gerechten waren vers bereid en hadden veel verschillende smaken. De bediening was ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hier gezellig en smakelijk gegeten met vrienden. Ik was hier al eens geweest rond de opening. Nog steeds enthousiaste bediening, ze staan achter het product en je kunt zien dat ze hier ook trots op zijn. Eerlijk is eerlijk het is ook bijzonder smakelijk en heerlijk. Puur een verwennerij. Kleine gerechtjes, onbeperkt proberen keuze genoeg. Echt een voorkeur voor een gerecht geven is niet mogelijk het eten is net als het personeel TOP. Echt een aanrader om heen te gaan. Wij komen in elk geval (weer) terug.
Selma W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg lekker gegeten! De uitgebreide menukaart bestond uit verassende kleine Chinese gerechten, allemaal goed bereid en van uitstekende kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk en vlot, we hoefden nooit lang op onze bestelling te wachten. Ik ben zeker van plan hier vaker te komen eten!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Terecht gekomen vanwege de lovende reacties, ons verwachtingspatroon was dus aardig hoog en dat werd ook zeker waar gemaakt.

Chinese tapas als zijnde allemaal kleine voorgerechtjes die je ook kan delen (shared dining) wat ook z’n charme heeft.

Elk gerechtje word mooi opgediend en de smaken zijn keer op keer verrassend lekker. Garnalen die op verschillende manieren klaar gemaakt worden. Net als de ossenhaas, kip en zalm die meerdere keren op de kaart staan maar elke keer in een nieuw jasje.

Aanrader peking eend pannekoekjes en de broodjes met vlees (Chinese hamburgers zoals de gastvrouw het noemde)

Wij komen zeker vaker terug.
Debbi D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Een aanrader!
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik vond de gefrituurde hapjes te vettig. De rest was wel lekker!
Beetje gedoe met hoeveel hapjes per tafel enz
De ruimte is gezellig.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vanaf het begin was onze avond bij Mr. Chang een unieke ervaring: van de aankleding tot het concept, en van de bediening en tot het eten zelf. De (zeer originele) muurschilderingen zorgen voor een echte 'Chinese' feel. De bediening was snel en vriendelijk. Het Chinese tapas idee voegt een nieuwe dimensie toe aan Chinees eten, en bovendien was het eten zelf erg smaakvol. De prijzen zijn naar ons idee prima. Kortom: een aanrader!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bij binnenkomst om 6 uur was restaurant al vol. Keuken kon de logistiek niet aan. Eerste uur alleen kommetjes rijst met groente. Pas na 2 uur kwam er wat vaart in. Na eerdere positieve ervaringen vind ik dit een mindere avond. Te meer omdat thuis bleek dat er op de rekening drankjes stonden we niet gehad hadden. Mijn eigen schuld, maar wel slordig. Jammer want concept is goed en de dames doen echt wel hun best.
Beste Wim Arts,

Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat uw laatste ervaring niet zo positief was als uw eerdere bezoek. Doordat ons keukenteam die avond onderbemand was, duurde het langer voordat een aantal gerechten werden opgediend. Wij begrijpen dat dit een negatief effect heeft gehad op uw avond. Dit is een groot leermoment voor ons geweest en wij gaan er alles aan doen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Wat betreft de drankjes die u niet heeft gehad, deze willen wij graag aan u vergoeden. Als u in de gelegenheid bent, hopen wij dit snel aan u te kunnen vergoeden. Daarnaast hopen wij u natuurlijk weer te mogen ontvangen en u een prettige avond te geven.

Groeten,

Team MR.CHANG
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Laat ik positief beginnen: het eten was meer dan goed, smaakvol bereid en mooi gepresenteerd. Voor de eerste ronde bestelden wij twee eenvoudige gerechtjes: 2 kleine loempiaatjes en 2 gebakken garnalen. De garnalen kwamen na 3 kwartier, het duurde nog eens 10 minuten voordat de loempiaatjes kwamen. Bij iedere volgende ronde werd er af en toe iets op tafel gezet, nooit tegelijk. Ik wilde de zalm met gepekelde zeewier en paksoi combineren, maar de zeewier kwam veel later en met de paksoi kwamen ze toen we af wilde rekenen. We hebben diverse malen geklaagd, kregen verontschuldigingen, maar er verbeterde niets. Al met al zijn wij zeer teleurgesteld en zullen hier niet gauw weer naartoe gaan.
Beste Joyce van Bragt,

Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat uw eerste ervaring met MR.CHANG niet zo positief was. Doordat ons keukenteam die avond onderbemand was, duurde het langer voordat een aantal gerechten werden opgediend. Wij vinden het dan ook erg jammer dat uw eerste bezoek op deze avond heeft plaatsgevonden en hopen op een herkansing. Wel wil ik benadrukken dat gerechten niet altijd tegelijk komen, als u bepaalde gerechten graag tegelijk op tafel wilt kunt u dit altijd doorgeven aan de bediening. Wij begrijpen dat het in uw geval op deze betreffende avond, compleet is misgelopen qua wachttijd en daar bieden wij nogmaals onze oprechte excuses voor aan. Toch is het goed om te lezen dat de gerechten u goed hebben gesmaakt en wij zien u graag terug zodat wij u een echte MR.CHANG avond kunnen bezorgen zoals die hoort.

Groeten,

Team MR.CHANG
Lean B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super gastvrije bediening.