MR.CHANG

Den Hof 150 5582 JZ Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant MR.CHANG

Onlangs gerenoveerd en klaar voor een nieuw origineel concept met een nieuwe naam! De chef MR.CHANG is een gepassioneerde kok die altijd op zoek is naar nieuwe smaken en combinaties bij het creëren van nieuwe gerechten. Zijn jarenlange ervaring als chef, maar ook als leerling heeft hem geïnspireerd tot de creatie van een vernieuwend menu. 's Avonds geniet je ongelimiteerd van het menu. De gerechten worden geserveerd in een klein formaat zodat je meer kunt proeven en gezellig kan delen. Een culinaire ontdekkingsreis waar Oost en West elkaar ontmoeten.

Meer informatie over restaurant MR.CHANG

Dinsdag gesloten
Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,7
9,7

Jouw recensie over het restaurant MR.CHANG

Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De Aziatische gerechten waren heerlijk. De variatie tussen diverse gerechten wat beperkt. De kant en klare desserts van de patissier minder lekker. Dus advies om eens een locale bakker te vragen om authentieke desserts te leveren.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima restaurant, heerlijke gerechte, zeer vriendelijke en correcte bediening. Aanrader!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke personeel en goed van eten
Lydi W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wat een fantastische keuken en erg leuk zitten!! Zeker een keer ervaren!
Patricia T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening. Een aanrader!
inge G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Echt heel goed! Zeer vriendelijk personeel en heel lekker eten. Fijn buiten kunnen eten! De goede recensies meer dan waard!
Ingmar W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten prima bediening op het Terras.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een lekker ongedwongen avondje uit, heerlijk eten, goede porties zodat je zoveel mogelijk gerechtjes kunt proeven en het personeel verdient een dikke pluim. Aanrader!
Erik-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima gegeten. Sfeer ok, maar zeker niet uitmuntend zoals de overall waardering nu doet vermoeden. Idee van kleine chinese hapjes die je deelt met elkaar is leuk concept. Vooral desserts zagen er erg mooi uit.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Aziatisch eten in een nieuw jasje. Lekker en gezellig.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, hoog tempo en uitstekende gerechten. Aanrader!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten!!!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was heerlijk eten alle gerechtjes die wij hadden waren heerlijk en super gastvrij. Echt genoten!!
De tafel van Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij waren nooit eerder bij mr. Chang, maar wat een heerlijke verrassing! Fijne kleine gerechtjes, heel veel variatie, zeer attente en vriendelijke bediening. Misschien dat een aantal gerechtjes wat meer pit mochten hebben, maar dat is een klein detail de smaken waren zeer verfijnd en de bereidingswijzen perfect... fantastisch!
Arno V.
Geweldig eten, geweldig vriendelijke bediening, fijne sfeer!
Cinta V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Echt een aanrader. Heerlijk gegeten in een prachtig nieuw interieur. Ook mooie en smakelijke gerechten en hartelijke bediening (familiebedrijf). We komen hier zeker terug.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Perfecte mix tussen vernieuwend/origineel en Aziatische traditie. Je kon hier altijd al terecht voor echt goed Chinees eten, maar sinds de verbouwing zit je hier ook nog eens in stijl. Zo zie je de aandacht en creativiteit zowel in de gerechten als in de gehele sfeer terug; van de muurschilderingen tot de opmaak van de bordjes. Tot slot is de service van deze Brabants-Chinese familie top: een hartelijk en hecht team. Echt een aanrader.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Sinds de verbouwing en de nieuwe menukaart komen we hier nog vaker dan voorheen. Vroeger waren we bijna alleen in het restaurant wat erg jammer was, want mr. Chang is een heel goede kok. Nu hij een 'tapas' concept en een volledig nieuw en fris interieur heeft, is vaak gezellig druk. Een absolute aanrader!
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zo, dat was even een prettige verrassing. Ik ken dit restaurant al jaren, meestal van "even snel wat halen en dan gauw weer naar huis". Maar dit restaurant heeft ene geweldige metamorfose ondergaan. Daar is moed voor nodig, daar moet je voor durven maar het resultaat mag er zijn. Sfeervolle inrichting zonder overdrevenheid en een zeer verrassende keuken. Met de bediening zat het altijd al goed, het eten nodigt uit voor een avond lang genieten. Wij zaten misschien nog iets te veel in de snelle Chinees modus maar hier gaan we zeker terugkomen. Hulde!
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Alles was top. Leuk en verassend concept.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heel goed concept en werkelijke alle gerechten waren smaakvol bereid. Wij gaan hier terug komen. Echt een aanrader.