MR.CHANG

Den Hof 150 5582 JZ Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant MR.CHANG

Onlangs gerenoveerd en klaar voor een nieuw origineel concept met een nieuwe naam! De chef MR.CHANG is een gepassioneerde kok die altijd op zoek is naar nieuwe smaken en combinaties bij het creëren van nieuwe gerechten. Zijn jarenlange ervaring als chef, maar ook als leerling heeft hem geïnspireerd tot de creatie van een vernieuwend menu. 's Avonds geniet je ongelimiteerd van het menu. De gerechten worden geserveerd in een klein formaat zodat je meer kunt proeven en gezellig kan delen. Een culinaire ontdekkingsreis waar Oost en West elkaar ontmoeten.

Meer informatie over restaurant MR.CHANG

Dinsdag gesloten
Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant MR.CHANG

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg lekker gegeten! Alle gerechten waren vers bereid en hadden veel verschillende smaken. De bediening was ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hier gezellig en smakelijk gegeten met vrienden. Ik was hier al eens geweest rond de opening. Nog steeds enthousiaste bediening, ze staan achter het product en je kunt zien dat ze hier ook trots op zijn. Eerlijk is eerlijk het is ook bijzonder smakelijk en heerlijk. Puur een verwennerij. Kleine gerechtjes, onbeperkt proberen keuze genoeg. Echt een voorkeur voor een gerecht geven is niet mogelijk het eten is net als het personeel TOP. Echt een aanrader om heen te gaan. Wij komen in elk geval (weer) terug.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Terecht gekomen vanwege de lovende reacties, ons verwachtingspatroon was dus aardig hoog en dat werd ook zeker waar gemaakt.

Chinese tapas als zijnde allemaal kleine voorgerechtjes die je ook kan delen (shared dining) wat ook z’n charme heeft.

Elk gerechtje word mooi opgediend en de smaken zijn keer op keer verrassend lekker. Garnalen die op verschillende manieren klaar gemaakt worden. Net als de ossenhaas, kip en zalm die meerdere keren op de kaart staan maar elke keer in een nieuw jasje.

Aanrader peking eend pannekoekjes en de broodjes met vlees (Chinese hamburgers zoals de gastvrouw het noemde)

Wij komen zeker vaker terug.
Debbi D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Een aanrader!
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik vond de gefrituurde hapjes te vettig. De rest was wel lekker!
Beetje gedoe met hoeveel hapjes per tafel enz
De ruimte is gezellig.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vanaf het begin was onze avond bij Mr. Chang een unieke ervaring: van de aankleding tot het concept, en van de bediening en tot het eten zelf. De (zeer originele) muurschilderingen zorgen voor een echte 'Chinese' feel. De bediening was snel en vriendelijk. Het Chinese tapas idee voegt een nieuwe dimensie toe aan Chinees eten, en bovendien was het eten zelf erg smaakvol. De prijzen zijn naar ons idee prima. Kortom: een aanrader!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bij binnenkomst om 6 uur was restaurant al vol. Keuken kon de logistiek niet aan. Eerste uur alleen kommetjes rijst met groente. Pas na 2 uur kwam er wat vaart in. Na eerdere positieve ervaringen vind ik dit een mindere avond. Te meer omdat thuis bleek dat er op de rekening drankjes stonden we niet gehad hadden. Mijn eigen schuld, maar wel slordig. Jammer want concept is goed en de dames doen echt wel hun best.
Beste Wim Arts,

Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat uw laatste ervaring niet zo positief was als uw eerdere bezoek. Doordat ons keukenteam die avond onderbemand was, duurde het langer voordat een aantal gerechten werden opgediend. Wij begrijpen dat dit een negatief effect heeft gehad op uw avond. Dit is een groot leermoment voor ons geweest en wij gaan er alles aan doen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Wat betreft de drankjes die u niet heeft gehad, deze willen wij graag aan u vergoeden. Als u in de gelegenheid bent, hopen wij dit snel aan u te kunnen vergoeden. Daarnaast hopen wij u natuurlijk weer te mogen ontvangen en u een prettige avond te geven.

Groeten,

Team MR.CHANG
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Laat ik positief beginnen: het eten was meer dan goed, smaakvol bereid en mooi gepresenteerd. Voor de eerste ronde bestelden wij twee eenvoudige gerechtjes: 2 kleine loempiaatjes en 2 gebakken garnalen. De garnalen kwamen na 3 kwartier, het duurde nog eens 10 minuten voordat de loempiaatjes kwamen. Bij iedere volgende ronde werd er af en toe iets op tafel gezet, nooit tegelijk. Ik wilde de zalm met gepekelde zeewier en paksoi combineren, maar de zeewier kwam veel later en met de paksoi kwamen ze toen we af wilde rekenen. We hebben diverse malen geklaagd, kregen verontschuldigingen, maar er verbeterde niets. Al met al zijn wij zeer teleurgesteld en zullen hier niet gauw weer naartoe gaan.
Beste Joyce van Bragt,

Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat uw eerste ervaring met MR.CHANG niet zo positief was. Doordat ons keukenteam die avond onderbemand was, duurde het langer voordat een aantal gerechten werden opgediend. Wij vinden het dan ook erg jammer dat uw eerste bezoek op deze avond heeft plaatsgevonden en hopen op een herkansing. Wel wil ik benadrukken dat gerechten niet altijd tegelijk komen, als u bepaalde gerechten graag tegelijk op tafel wilt kunt u dit altijd doorgeven aan de bediening. Wij begrijpen dat het in uw geval op deze betreffende avond, compleet is misgelopen qua wachttijd en daar bieden wij nogmaals onze oprechte excuses voor aan. Toch is het goed om te lezen dat de gerechten u goed hebben gesmaakt en wij zien u graag terug zodat wij u een echte MR.CHANG avond kunnen bezorgen zoals die hoort.

Groeten,

Team MR.CHANG
Lean B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super gastvrije bediening.
EPAM L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg vriendelijke medewerkers. Inrichting is wat kaal, maar dat is een kwestie van smaak. De meeste gerechten waren goed van smaak. De organisatie kan beter, het bestelsysteem komt erg chaotisch over en we hebben bij op de eerste gang erg lang moeten wachten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten fijne sfeer
Francesco R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met een groepje van 3. Het restaurant zat aardig vol maar het was niet te druk, we werden snel geholpen en het concept werd duidelijk uitgelegd door de zeer vriendelijke en spontane bediening.
Je bestelt per ronde maximaal 4 verschillende Aziatische ''tapas'', die je dan lekker met z'n allen kan delen. Dit shared dining concept is super gezellig en je kan op deze manier veel verschillende lekkernijen proeven. De verse en originele ''tapas'' worden mooi opgemaakt geserveerd. De balans tussen vega, vlees en visgerechten is goed over nagedacht, dus of je nu vegetarisch bent, of een echte carnivoor, je kan hier hoe dan ook je plezier op. Mijn absolute favorieten zijn: de Japanese Salmon, Gamba Pearl, gewokte Paksoi en Shrimp Triangle. Alle visgerechten smaken ontzettend vers en hebben een perfecte bite. De Japanese Salmon heb ik uiteindelijk 2x besteld want deze smelt op de tong en eet ik nergens anders zo lekker als hier. Al met al eet je hier heerlijk en verassend Aziatisch, en ook de hippe en casual inrichting van het restaurant nodigt uit om nog lekker na te tafelen met een koffietje, likeurtje en een van de heerlijke desserts.
Hier zullen wij zeer graag geregeld terugkomen!
HansdeCortie .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Uitstekend lekker eten en een prettige formule. Zeer goede bediening, alleen oppassen niet te opdringerig worden. Het was zeker niet opdringerig, maar lag er wel dicht tegen aan. Ik geef alles toch een dikke 10
Ben_Lieke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Top avond, met lekkere wijn. Hier loopt de bediening nog met een lach op hun gezicht. Verrassend lekkere gerechten en een leuke avond gehad!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekkere hapjes (aziatische tapas) met keuze uit vegetarisch, vis en vlees. Leuk om veel verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk en benaderbaar personeel, ondanks vrij drukke avond. Restaurant is niet heel gezellig of sfeervol, maar ondanks dat toch een leuke avond gehad.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel lekkere kleine gerechtjes. Jammer genoeg geen kleine dessertjes.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heel erg lekker en verrassend eten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gezellig gegeten
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, snelle en fijne service, goede uitleg, eten vers, mooi opgemaakt en super smaakvol. Ik ga zeker terug!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de 1e keer mr chang bezocht.
Wat een heerlijk eten. En een super vriendelijke bediening
Geen massa. Gewoon (h)eerlijke gerechtjes. We komen zeker weer eens terug.