Mr. Black and The White Ox

Vleutensevaart 100 3532 AD Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Mr. Black and The White Ox

maandag t/m donderdag: 7:00 tot 22:00 uur
vrijdag 7:00-23:00 (zaterdag & zondag vanaf 8:00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Mr. Black and The White Ox

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gave locatie, interieur erg hip. waarschijnlijk in de zomer een terras dus dat is genieten. Het eten was lekker maar niet heel bijzonder. De kaart van de bistro is vrij klein, zou voor mij iets meer mogen zijn qua keuze en dan ook een paar vega en gezonde dingen erbij.

Wel nieuwsgierig naar de white ox.... Luxer, 3,4 of 5 gangen met bijpassende wijnen klinkt goed.

S avonds in het donker, lastig zoeken en geen idee waar we moesten parkeren. Misschien beter aangeven?
Quirine E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuk concept, eten was helaas koud en teleurstellend. Het was erg rustig in het restaurant. De bediening was ook niet erg snel, maar de wijn was erg lekker. Na het lezen van de recensies waren we erg enthousiast, maar het viel helaas wel tegen.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuk ingericht restaurant maar zowel de bediening als het eten viel tegen. Het eten werd koud geserveerd en het duurde lang voordat je werd geholpen. Het concept is leuk bedacht maar de uitvoering heeft nog wat aandacht nodig.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Trendy restaurant met een originele kaart voor shared dining. Carpaccio was heerlijk mals rood vlees, stoofvlees was erg lekker van smaak. Kaasloempias vielen ons wat tegen (geitenkaas oid) naar de bitterballen waren erg goed gevuld. Bediening was servicegericht en atmosfeer was erg relaxed.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eten was erg lekker en de service was top. Het restaurant is heel mooi aangekleed en de sfeer was fijn. Zeker een aanrader!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Erg lekker gegeten bij the white ox die nog maar net enkele dagen geopend was.
Lekkere gerechten en bijpassende wijn, enthousiaste bediening en een mooie inrichting. Hopelijk krijgen ze in het restaurant dezelfde aanloop als in de bar, waar het gezellig vol zat op een doordeweekse avond.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk gegeten , lekkere hapjes samen gedeeld !
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Bediening was erg goed. Mensen die enthousiast zijn over het eigen restaurant helpt altijd. Drankjes waren vrij uniek (ook de frisdranken). Leuk voor als je moet rijden. Eten van shared dining was echt heel lekker. Porties zouden wel iets kleiner mogen dan ben je geneigd om nog 1 ronde extra te nemen.
Magdalena V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Eten was lekker, maar niet bijzonder. Eigenlijk tapas restaurant maar zo willen ze niet worden gezien. Prijzen veels te hoog tov kwaliteit van eten. Bediening laat veel te wensen, ik merkte totaal geen aandacht richting de klant. Gelukkig was het eten 50%korting, anders zou ik spijt hebben van ons bezoek daar. Ik kom in ieder geval niet terug.
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Leuk concept. In het begin wel wat verwarrend dat het eigenlijk twee verschillende restaurants zijn. Wij aten in Mr Black en daar stond wat mij betreft de muziek te hard. Het eten was verrassend en lekker. De drankjes wat aan de dure kant (4 euro voor een ginger ale). Het personeel was geweldig!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Ontvangst heel hartelijk. Was even zoeken naar de parkeerplaats en de ingang. Vanaf de buitenkant doet het donker aan, niet echt uitnodigend! Dat wordt eenmaal binnen meer dan goedgemaakt. Gerechten de gerookte zalm (creatief gebracht) en Black Angus Sukade voortreffelijk. Evenals de friet. De Porter chicken vonden we ietsje minder geslaagd. Concept om de gerechten te 'sharen' is leuk. Kortom prima avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Voor een nieuw restaurant buiten de stad vond ik het nogal tegenvallen. Ik had meer exclusiviteit verwacht. De kaart is verrassend ( bitterballen, kipsticks maar ook oesters en gebakken sukade) maar als je er goed naar kijkt niet echt bijzonder en uitgebreid. Zeker als vegetariër heb je hier vrij weinig te zoeken. Ik ga er niet meer heen en ik vraag me af of dit restaurant het redt op deze plek.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuke sfeer, aardige bediening.
Prijs/kwaliteit is goed!

Gezellig om te diner, niet te chique.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Lekker eten in een leuk ingericht restaurant! Zo gepresenteerd dat je ook kan delen en meerdere gerechten kan proeven!
S K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Overheerlijke wijn, waar ook fantastisch over werd verteld. Partner genoot van oesters en sukade! Mag iets meer vegetarisch aanbod op de kaart gaan komen. We kijken uit naar de opening van de white ox.
Stevan W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Zeer leuk concept!
Senna V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Een goeie aanwinst voor Utrecht. Het ligt wat buiten het centrum, maar daardoor ook goed met de auto te bereiken. Fietsend vanuit het centrum ben je er ook zo.

Ik ben vaak vrij kritisch, maar ik kan eigenlijk niets meer dan lovend zijn over dit restaurant. De service was heel goed. Leuke vlotte bediening die ervoor zorgt dat je avond net dat beetje extra krijgt.
Het eten was super vers, mals en smaakvol. Ruime keuze en leuk dat de gerechten erop gericht zijn ze met elkaar te delen. Ik kom zeker terug!
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Fijne plek !vond het wel lekker privacy!.

Goede bediening!bij de pulled pork kan je wat meer guacamole doen dan nachos(ieder zijn smaak?)de nachos waren lekker!ik zou ze in nederland eigenlijk niet meer bestellen!ik vond de sucade super lekker! De oesters
Lekker ,kon wat pittiger bloody mary?!
Geen wodka te proeven.
Verassend lekker en een goede sfeer!
Goed gedaan! Ben benieuwd naar the white ox?
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk geborreld en gegeten met vrienden, ongedwongen sfeer.
Annethe E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Het was een beetje zoeken, omdat de naam van het restaurant niet op de pui staat. Maar als je dan bij Blend naar binnen stapt, voel je je gelijk thuis in de mooi en gezellig ingerichte ruimtes. Vriendelijke ontvangst, erg leuke bediening en prima service! Leuk concept, waarbij je kan delen of je eigen bord leegeten. Heerlijke gerechten, prachtig geserveerd.
Wij komen zeker terug! Binnenkort opent het à la carte gedeelte, dat willen we ook gaan beleven.