Mozes

De Hovel 45 5051 NR Goirle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mozes

Loonix .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Buiten geluncht op het terras. Ik vind het jammer dat er niet alvast een menukaart op tafel ligt. Nu moet je er expliciet om vragen. De bediening is aardig alhoewel ze soms wel wat langs elkaar heen liepen. We bestelden een sandwich kip en een zalm wrap. Tot mijn verbazing zat er kaas op de sandwich maar omdat ik dacht dat ik het niet goed gelezen had en de kaas er eenvoudig tussenuit te vissen was, heb ik hier geen melding van gemaakt. Thuis op de site de menukaart er nog eens op nagekeken en bij de ingrediënten stond inderdaad geen kaas. Wat mij betreft geen goede beurt. Ik vind het wel wat gedoe om de sandwich uit elkaar te moeten halen om er meerdere plakken kaas tussenuit te vissen. Verder smaakte de sandwich prima. De stoelen op het terras zijn uitstekend.
Hanscorina .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wij hebben op zondag 1 november met 4 personen heerlijk gegeten.
Hebben eerst lekker een paar uurtjes geborreld en daarna gegeten.
Mijn vrouw en mijn broer hadden de varkenssate die heel goed was, mijn schoonzus en ik hadden de maaltijdsalade met vis. Meer als voldoende en smaakt heerlijk.
De bediening is vriendelijk, en ook de sfeer is relaxed.
Zeker een aanrader.
Wij komen zeker een keer terug uit Haaren om in Goirle te komen eten en te borrelen.

Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wij aten hier afgelopen week. Ik ben niet enthousiast. In het restaurant zit je behoorlijk op elkaar gepakt waardoor de gesprekken van de mensen om je heen afleiden van het gesprek met je eigen disgenoten.
Daarbij moesten wij bijna anderhalf uur wachten op ons hoofdgerecht, terwijl het niet eens erg druk was. Helaas viel ook het eten tegen: mijn vis was erg zout. Bovendien zat er erg weinig groente bij het eten. Wel een schaal frites die ogenschijnlijk al verschillende keren in het vet had gelegen en daardoor een vieze bijsmaak had.
Voor mij geen Mozes meer een volgende keer. Positief puntje: het personeel was vriendelijk.
Wilmeij .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op zondagavond 9 augustus -zonder reservering- op het druk bezette terras van dit eetcafe , nog een tafeltje voor twee gevonden. Op voorspraak van de gedienstige ober werd de "catch of the day " besteld.
Voorgerecht ; venkelsoep met lenteuitjes en zalmreepjes. Romig en smaakvol.
Hoofdgerecht; kabeljauw op de huid gebakken, bijpassend sausje, wortelpuree/ salade en frites.
De huid mocht wat krokanter , de kabeljauw was verder uitstekend gebakken.
Toetje ; chocolademous , slagroom , ijs en wat vruchten. Simpel en goed.
Kortom; goede bediening en lekker eten voor een aanvaardbare prijs.
Edwin08 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Nooit gedacht dat dit eetcafé deze kwaliteit kon neerzetten!
Heel gezellig terras, prijs-kwaliteit erg goed, opmaak van de borden is goed verzorgd, alleen was het hoofdgerecht niet echt warm meer, maar dat namen we voor lief. Gaan graag weer eens terug om meer te proeven.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Mozes blijkt in Goirle zeer populair en met goed weer zit het terras propvol. Wij gingen binnen zitten voor de lunch.
Je kunt hier voor een schappelijke prijs prima broodjes krijgen. Mijn favoriet is het broodje spicy kip, flinke portie, en lekker gekruid. Prima deal voor de prijs die je ervoor betaalt. De croque madame stak hierbij een beetje bleek af.
De bediening is aardig en ongedwongen maar laat hier en daar een steekje vallen: ik had om bruin brood gevraagd maar kreeg wit, ik bestelde thee en kreeg automatisch Earl Grey terwijl ze een theedoos met andere opties bleken te hebben.
Mozes is een open eetcafe en wil laagdrempelig blijven, hierdoor kun je niet voor de lunch (en op andere momenten ook maar zeer beperkt) reserveren. Beetje jammer, zeker als het druk is, want je kunt er soms gewoon niet terecht.
Voor een eenvoudig lekker broodje en een praatje een prima adres, wil je iets meer luxe dan kun je beter naar een ander adres uitwijken.
Brian Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Vooral suggesties vd chef zijn een aanrader.daarnaast zijn het maand en maandag prijstechnisch dik in orde!
mozes heeft ook een gezellig terras
Eriksmidt .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
's avonds gegeten bij Mozes. Lekkere Mozes salade op. Bediening is goed en vrolijk. Binnen gezellig bruin café, ook voor een borrel en buiten lekker terras.