Mozaik

7,1
6,9
Jaclie .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hebben het mixed grill menu gegeten met vooraf de soep van de dag. De eigenaar was erg vriendelijk. Het eten was lekker. Met een beetje saus (bv knoflooksaus) zou het nog beter geweest zijn. Lekkere frietjes erbij.
Gina R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Na veel goede recensies hadden we besloten om bij dit restaurant te eten. Nadat we meer dan een uur gewacht hadden op ons eten was de mixed grill koud, met als smoes dat het door de yoghurt kwam. De soorten vlees die er op de kaart stonden zaten niet bij de mixed grill. Na dit aangegeven te hebben werd er niks aan gedaan en dus totaal genegeerd. De mixed grill bestond voor 80% uit wat een nare nasmaak had. Kortom dit was voor ons de laatste keer hier. Erg jammer dat het niet goed opgelost werd vanuit het restaurant.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hier het Iskender gerecht genomen, door de koude yoghurt in het eten was de maaltijd lauw. Jammer. Mooi uitzicht op de Maas. Het eten was smakelijk.
Martijn22222 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Via Ticketveiling hier samen een mixed grill gegeten en zelf gekozen voor een voorafje Içli Köfte van de kaart. Het eerste was goed, de grill ook prima maar niet verrassend. Klein beetje salade is gewoontjes. De ontvangst door de gastheer aan de deur, het aannemen van jassen, het meelopen naar de tafel en het openhouden van de deur bij het afscheid kwam op ons heel attent over. Ook aan tafel een hele vlotte bediening. De entourage vonden wij sfeervol Turks en prettig.
Rgjw .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Een weekendje rotterdam gedaan en toen heerlijk gegeten voor het eerst in een turks restaurant Mozaik. De mezze was heerlijk, goed aangegeven door de vriendelijke eigenaar wat wat was etc. Ook de vrouwelijke bediening was enorm gastvrij en vriendelijk. We voelden ons erg gewaardeerd en welkom. Uitzicht op de maas/ erasmusbrug ook perfect. We raden dit restaurant zeker aan om es te bezoeken. Prijs/kwaliteit verhouding perfect. gr fam heeringa uit friesland
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Wij hebben met 8 personen een high tea via groupon genomen van 19,95 pp

Een dag voor de high tea was ik en mijn zus ook hier gaan eten via groupon.
De onbeperkte mese eten.
de soep was goed maar we kregen gewoon brood met wat kleine bakjes smeerseltje s mini kippenpootjes en kaasdeegrolletjes.
Opzich ok maar niet dat je zegt nou nou ik ga nog een keer terug.
Daarbij was er livemuziek wat echt veel te hard stond! !

Toen we klaar met eten waren heb ik maar na een half uur gezegd dat ze kon afruimen omdat daar geen aandacht voor was.
Het toetje zat er niet bij.
nou dat geld was het echt niet waard.
Wij waren de enige klanten in de zaak.
het ziet er alles behalve gezellig uit daar.

We werden naar onze plek gewezen en daar hebben we ruim 20min gewacht voordat de bediening terug kwam met het eten. Wat bestond uit. Voor ieder 2deegrolletjes met fetakaas een schaal met daarop fetakaas tomaat meloen worst sla en olijven. 2mandjes brood jam en nog voor ieder een stukje brood met yoghurt pasta ofzo. En 1 stukje baklava. En 2potten zwarte thee.

Terwijl er in de advertentie staat dat er genoeg keus is van alles en je mag bij een high tea verwachten dat er veel zoetigheid bij zit. Dat viel dus vies tegen!!!

Verder kwam er ook niemand meer om te vragen of alles naar wens was.
Nadat we zelf maar zijn gaan vragen of we nog wat konden krijgen was het antwoord. ..

nee dit was het! Of tegen betaling natuurlijk.
Nou toen zijn we maar weg gegaan.

Ik kom hier nooit meer!!!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met een Grouponbon de mixedgrill gegeten en het vlees en bijgerechten waren lekker. Indien ik echter de volle mep had moeten betalen, dan had ik meer verwacht maar voor de prijs die nu werd gehanteerd was het goed. De prijs voor de drankjes is goedkoop (bier, wijn, fris). Bediening is erg vriendelijk en enige minpunt is dat de muziek te hard staat.
C R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Met een Groupon voor 'Mezze' hebben wij hier gegeten. Dit was onze eerste ervaring met een Turks restaurant. We werden zeer vriendelijk ontvangen, de gastvrouw was ontzettend lief en legde ons alle gerechtjes uit. De gerechtjes smaakten prima, al was het wel erg zout. Het uiterlijk van het restaurant was zeker niet naar mijn smaak, maar wellicht heeft dit te maken met culturele verschillen. Met de sfeer daarentegen was niets mis. Al met al hebben wij een prima ervaring met Mozaik.
DennisH .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Hier terecht gekomen door een groupon aanbieding van de mixed grill. Heel vriendelijk ontvangen en twee ongelofelijk lekkere voorgerechten op (gehaktballen in knoflook- en tomatensaus en kipfilet in walnootroomsaus). Heel goed bediend en snel ons eten gekregen. De gastvrouw was erg vriendelijk en ook het overig personeel was 'gewoon' goed. Hierbij bedoel ik bijvoorbeeld meteen zien dat je glas leeg was en vragen of we wat nieuws wilden.

Als tip willen we geven: maak de borden warm, zodat het eten langer warm blijft.

Wij komen hier zeker terug!
Hova .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gisterenavond een heerlijk diner gehad. Met de bon van groupon hadden wij gereserveerd. Mixed grill. Een zeer vriendelijk ontvangst. Na een drankje, kregen we de kaart om eventueel nog een voorgerecht te bestellen, daar we alleen het hoofdgerecht via groupon kregen. De kaart zag er prima uit. Twee mixed voorgerechten voor 2 pers besteld, heerlijke meze. Mixed grill werd direct daarna (op ons verzoek) geserveerd. Overal kregen we brood bij, en bij de mixed grill wat knoflooksaus. Koffie toe, een prima cappucino. Ook kregen we nog een koffie van de zaak aangeboden. Nee, zeker een zaak om nog eens terug te komen en iedereen aan te bevelen.
Als is het alleen al voor de vriendelijke bediening....
Jose F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het was super slecht. Personeel was super onvriendelijk en het duurde allemaal super lang voordat het eten er eindelijk was. Eerst soep na bijna een uur wachten en na de soep moesten we nog een keer een uur wachten. Kan niet anders met 1 kok in de keuken. 1 plus punt. Het eten was wel lekker maar wel super weinig. Het drinken was ook duur. Het service was super slecht
Ner26 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een uur gewacht op het voorgerecht (linzensoep). Tijdens het wachten geen brood of smeersels op tafel gehad. Na het voorgerecht een uur op het hoofdgerecht gewacht. Erg zuinig, de glazen waren bijvoorbeeld tot minder dan de helft gevuld. Erg Klant onvriendelijk, erg amateuristisch en onprofessioneel.
Lieveaukje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Wat een aardige ontvangst.
Het is een leuk restaurant, schoon.
Bovendien was het menu van de groupon bon prima. Vers, voldoende en smakelijk.
Godelieve Visscher
Parveen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Wij zijn hier afgelopen donderdag wezen eten. Wij hadden een groupon voor onbeperkt mezzes. Bij aankomst waren wij enthousiast. Het restaurant zit op een mooie locatie en de inrichting is heel mooi. Ook de bediening was gelijk goed. Wij kregen gelijk een linzensoep, deze was waterig en koud. De mezzes die wij kregen waren flauw, niet lekker en zeker niet Turks. De kippenvleugels zaten in een saus van zoete chille saus. Wij mochten geen mezzes van de kaart bestellen alleen als wij bij betaalde. Wat wij kregen was summier. Wat smeersels, een gevulde champignon, kippenvleugels, gevulde wijnbladeren, aardappelprutje en bladerdeeg gevuld met feta. Het was niet lekker en toen wij vroegen om Turkse rijst werd ons verteld dat zij dat niet hadden alleen gewone rijst. Wij hebben vaker Turks gegeten en dit was echt niet Turks en ook niet echt lekker. Wij stonden binnen een uur weer buiten inplaats van lekker uit eten en tafelen.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We hebben een groupon cadeau gekregen voor een mixed grill. Na het lezen van de recensies op deze site werden we niet echt vrolijk.
Het is ons echter best goed bevallen. Zowel de ontvangst als de bediening waren heel vriendelijk. De zaak zag er netjes en schoon uit.
De mixed grill vond ik niet echt bijzonder Turks, maar de smaak was goed. Als nagerecht hebben we koffie met baklava genomen. Die was heel lekker.
De prijzen voor de drankjes en het nagerecht waren heel normaal. Wanneer we weer een leuke groupon-aanbieding van Mozaik krijgen overwegen we zeker om hier nog een keer te gaan eten.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Via Groupon "Mixed Grill" gekocht. We werden niet echt vriendelijk ontvangen. De gehele zaak heeft een "knuffelmuur" ziet er niet uit. Het eten was erg weinig, niet vies maar kan toch beter. Gaan wij nog een keer terug? NEE zeker niet.
Tonvano .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
We hebben op 20 Juni bij Mozaik gegeten via Croupon.
Het eten was in een woord geweldig .
Het eten was allemaal even smaakvol en de bediening was bijzonder vriendelijk en attent.
Kortom zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Mijn zus en haar vriend zijn gek op turks. Daarom dachten wij meteen "kopen" toen we de groupon van Mozaïk zagen. Mixed grill voor 4 personen. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door de gastheer en naar onze tafel gebracht. We bestelden drankjes en als extra een voorgerecht van verschillende koude mezzes. De mezzes vielen bij iedereen in de smaak, er zat iets te weinig brood bij maar dat kwam misschien omdat we niet voor 4 maar voor 2 personen besteld hadden, aangezien 1 van ons geen voorgerecht wilde. Met extra bijbesteld brood waren de mezzes voldoende voor 3 personen.
Het hoofdgerecht bestond uit 2 lamsspiesjes, een kipfilet van kippendijenvlees (zachter dan een gewoon filet) en een burger van gekruid gehakt. Dit alles lag op een bedje van gegrilde groenten(soort ratatouille). Daarbij werden 2 schaaltjes rijst met wat groenten erdoorheen geserveerd en 2 schaaltjes gemengde salade. Het was ruim voldoende, het vlees was goed op smaak en kwam zoals het hoort echt van de grill.
Als dessert nam 1 van ons een dame blanche, die ook in de smaak viel. De rest nam een drankje. De verschillende soorten Raki zijn lekker en ook per glas te bestellen. Dit staat namelijk niet zo op het menu, gelukkig wees de gastheer ons hierop.
De gastheer en gastvrouw hebben eigenlijk te veel werk voor met z'n tweeën. Daarom moet je soms even naar ze zwaaien en moet je ook vaak even wachten. Gelukkig niet zo lang dat het irriteert. De Turkse band is leuk, maar speelt vanaf het begin meteen voluit. Hierdoor is een gesprek voeren moeilijk. Ze kwamen halverwege de avond langs de tafels om mensen te begroeten en te vragen of de gasten ook iets wilden zingen. Best gezellige entertainment dus, maar je moet er wel van houden.
Dit Turkse restaurant overstijgt het gemiddelde Turkse restaurant niet. Het eten is goed, maar niet heel bijzonder. De bediening is ok en vriendelijk. De sfeer is gezellig maar rumoerig. Als mijn zus er nog eens heen wil maken wij geen bezwaar. Zelf zullen wij hier niet zo snel nog eens naartoe gaan.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
De Grouponactie spiegelde ons een "Luxe Arabische High Tea" voor met minimaal 10 zoete en hartige hapjes. Niet doen. Wat je krijgt is eenTurks ontbijt: brood (niet allemaal even vers), feta, 2 plakjes gebakken worst, tomaten, komkommer, sla, olijven, bakje jam, honing, dun omeletje. Het enige zelfgemaakte was een sigara böregi (gebakken in oud vet) en een minuscuul stukje baklava. Ik snap dat het goedkoop moet, als het een actie is, maar ik zou er wel voor zorgen, dat je tenminste (mini)hapjes serveert, die representatief zijn voor hetgeen normaal op tafel komt in je restaurant. Met bijv. een half fetasigaartje en een halve icli köfte, een beetje cacik en wat zoete minidesserts, zoals een theeglaasje muhallebi) schets je al meer een beeld van wat de gast kan verwachten dan nu. Deze tea gaf geen goed beeld van de keuken en was het geld niet waard. De eerste 10 jaar kwamen wij regelmatig hier, daarna werd het langzaam minder (vooral de voorgerechten) en kennelijk doet men niets om de zaak weer vlot te trekken. De inrichting: somber en donker. De tafels stonden langs het raam in een lange rij opesteld, wat al niet uitnodigde om daar te gaan zitten. De zwarte placemets droegen ook niet bij aan veel vrolijkheid. Alles was oud en niet schoon. Je kon nog ruiken, dat er in het verleden gerookt werd in het restaurant. Bij binnenkomst hebben we zeker 10 minuten zitten wachten, totdat er iemand kwam. Vervolgens hebben we naar verhouding heel lang gewacht voor er een bordje en bestek kwam en daarna nog eens lang op de gerechten. Er werd niet geïnformeerd of het gesmaakt had, of we nog iets wensten, er werd niets verteld over hetgeen er op tafel kwam of over wat ze verder nog hadden. Volkomen ongeïnspireerd en totaal uitgeblust leek het allemaal. Gelukkig was de toilet schoon. Toch nog iets positiefs.
Saarres .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Wát een ongezellige zaak met ronduit vies eten. Via groupon de onbeperkte mezzes genomen. Vooral veel brood en geen keuze in de gerechten. Warme gerechten zwommen in de olie. Vooraf lauwe, laffe soep. Zaak smoezelig en gedateerd. Ontvangst slecht en bediening nauwelijks te bekennen. Ondanks dat we geen hoge verwachtingen hadden voor 25 euro, viel dit enorm tegen