Mozaiek Eten & Drinken

- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

Paula8619 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Wij hebben het eten afgehaald bij Mozaiek. We hadden gekozen voor de uitgebreide mixed grill voor twee personen.
Vlees was echt voldoende voor twee personen. Helaas vonden wij het geld dat we hiervoor moesten betalen de variatie niet erg groot was. Ook de salade die erbij zat was nauwelijks aangemaakt.
Lekker voor een keer, is wat anders dan een pizza of shoarma, maar 46 euro voor vlees, frietjes en twee bijgerechtjes vonden wij toch aan de hoge kant.
Selena08 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Het eten is vers en zeer smaakvol. De ovenschotel aubergine met gehakt is hemels lekker. Het vlees van de mixedgrill is heerlijk gekruid. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. De buitenkant van het restaurant ziet er simpel uit, maar van binnen is het decor stijlvol. Een echte aanrader!!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Na mijn vorige bezoek schreef ik dat ik terug zou komen alleen via een deal omdat de kwaliteit/prijsverhouding aan de hoge kant was. Gisteren geweest via social deal. Ondanks dat wat er op voucher stond konden we niet kiezen uit 2 voorgerechten maar kregen we de linzensoep. Was smakelijk. Bij het hoofdgerecht konden we kiezen uit een vegetarisch gerecht ( gevulde aubergine) of een gerecht met lamsgehakt. Beiden smakelijk maar karige porties. het nagerecht bestond uit 1 bolletje ijs en 4 kleine stukjes gekarameliseerde vijg. Ook smakelijk maar kleine portie. De prijs voor deze voucher was 14 euro p.p. Mijn tafelgenoten vonden dit een goede prijs en schrokken ervan dat je hier normaal meer dan 30 euro voor zouden moeten betalen. dit zouden zij dan ook nooit doen. al met al was het voor mij de laatste keer.
HenkLiane .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Hebben een uitgebreide lunch gegeten op maandagmiddag.
De zaak ziet er gezelig uit.
Supervriendelijke mensen.
Wij hadden een voorgerecht, inderdaad niet al te grote porties, vonden wij wel prettig (prijs wel aardig in verhouding) hoofdgerecht en iets toe.
Alles was even lekker en smakelijk.
Beslist een aanrader, zeker doen!!!!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
van buiten uit niet goed te zien maar van binnen mooi sfeervol aangekleed. niet typisch Turks.
eigenaren zeer gastvrij. jammer dat wij alleen in restaurant zaten dan is de sfeer toch minder. Het eten was lekker/ vers bereid, maar niet culinair, daarom vind ik prijs/ kwaliteit verhouding iets aan de hoge kant.
ik zou hier terugkomen maar dan alleen via een actie.
Dvbracht .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Leuk restaurantje, waar je lekker kunt eten. Type familierestaurant. Leuke gerechten en simpel in de presentatie, goed klaargemaakt, schone keuken. Zeer vriendelijke eigenaars, leuk dat zij ook aan je tafel komen!
Prijs kwaliteit vonden we wat minder dan verwacht omdat we a la carte bestelden en zoveel mogelijk voorgerechtjes wilden proberen. De voorgerechten waren redelijk aan de prijs voor de portie die je ervoor krijgt terwijl de hoofdgerechten heel goed geprijsd zijn voor de hoeveelheid die je krijgt. Niet helemaal in balans dus. Ook het dessert was vrij klein tegen een wat hogere prijs.
Kortom; een aanrader om te gaan eten met wat kleine kanttekeningen.
Geonat .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Heerlijke Turkse keuken met ouderwetse aandacht voor de gasten. Dagverse producten en heerlijk mals vlees. De Mozaiek grill schotel is een aanrader.
RonT .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Vandaag met 4 personen bij Mozaïek gegeten. Eten en service was prima . Heel aardige eigenaresse met leuke tips voor de omgeving(omdat wij niet uit de buurt komen). Prijs/kwaliteit is uitstekend !!
Inrichting(incl. toilet !!) is netjes en schoon.
P S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Met het gezin gaan eten; geweldige avond gehad. Echtpaar dat dit restaurant runt is ontzettend vriendelijk. Onze kids hebben zelfs in de keuken mee mogen helpen; dit vonden ze prachtig! Eten heerlijk; alles is puur en vers bereid. Mezzes waren overheerlijk. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen, want dit restaurant biedt ook een afhaalservice! Een echte aanrader; we komen hier zeker nog terug!!
P S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
We zijn hier met ons gezin gaan eten; in één woord fantastisch! Ontzettend vriendelijke & gastvrije eigenaren. Warm welkom, heerlijk gegeten; zowel wij als onze kids van 6 en 9 jaar. Kids mochten zelfs meehelpen in de keuken. Ikzelf had het Turkse vegetarische gerecht & mijn man de doner, welke beide heerlijk waren. Ook de heerlijke voorgerechten aan te raden (de koude voorgerechten/ mezes waren subliem!). Wij zijn hiernaartoe gegaan na een dagje sauna in Arcen; kwartiertje rijden. We komen hier zeker weer terug!