MoYi Cafetaria, Sushi & Meer

Meer informatie over restaurant MoYi Cafetaria, Sushi & Meer

Jouw recensie over het restaurant MoYi Cafetaria, Sushi & Meer

Briljant .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit verwacht je niet.Een heel klein zaakje maar fantastische Sushi.Wordt gemaakt waar je bijstaat en de sortering is zeer uitgebreid .De eigenaar staat met veel passie zijn ding te doen.De ingrediënten zien er erg fris uit en als je ziet hoevaak hij schone handschoenen aantrekt en zijn spullen schoonmaakt is dit een gelegenheid waar we nog vaak terug komen.Super heerlijk.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik ben net naar Mijdrecht verhuisd en sushi is absoluut mijn favorietste maaltijd. Ben dan ook erg blij dat dit tentje op loopafstand van mijn nieuwe huis is :)

Het restaurant wordt gerund door superlieve en vriendelijke mensen. In voor een praatje en ze weten de volgende keer als je komt nog wie je bent en wat je lekker vindt (service is erg belangrijk in deze dagen vind ik).

De sushi is heel vers en origineel en erg lekker!! Wel jammer dat ze geen handrolls hebben, maar verder is er ruime keuze in allerlei heerlijkheden. (Haha zelfs als je sushi met patat wilt, kan dat!) De wasabi is geweldig heet en voor een extra portie gember rekenen ze tenminste een normale prijs!! :)
Sushi is eigenlijk altijd wel duur, maar in vergelijking met mijn 'oude' sushi-plaatsen vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding (vooral ook de persoonlijke touch in ogenschouw genomen) zeer redelijk.

Eigenlijk hebben we er nog nooit gezeten om te eten, maar dit komt waarschijnlijk omdat het zo dicht bij huis is. Maar als afhaalplek voor verse sushi zou ik dit restaurant zeker elke liefhebber aanraden!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Laatst bij MoYi gegeten. Het is een combinatie van een cafetaria en een sushibar.
De eigenaren weten deze twee zaken prima te combineren en zorgen voor een aangename sfeer.

De bediening is vlot en efficient. En zeer vriendelijk.

Het eten is keurig, lekker en ruim qua porties.