Mövenpick

Pettelaarpark 90 5216 PH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. De amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren voortreffelijk. Mooi opgediend.
Het personeel was vriendelijk / correct. Voor herhaling vatbaar.
Rennie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben met familie heerlijk gegeten super bediening vriendelijke mensen en prima eten.
We hebben er zelfs 2 keer gegeten.
Nogmaals een compliment voor de bediening????
janet- .
Wij komen graag terug
Mvg
Rima V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
vriendelijk personeel en snel bediening, erg aardig. Lekker gegeten voor herhaling vatbaar, presentatie van het eten erg mooi en goed verzorgd
Lydia R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een gezellige avond, het eten was top , erg leuk dat er vooraf een broodje met heerlijke boter en olyfolie consentraat werd geserveerd en ook nog een lekkere amuse als service.
Alle gerechten waren culinair verantwoord zagen er mooi uit en smaakten uitstekend, fijn dat er bij het vleesgerecht ook wat verschillende groenten werden geserveerd.
Als tip zou ik de koks nog mee willen geven om ipv frietjes, puree, vers gebakken aardappelen of aardappelgratinee te servereren, zou het geheel nog iets meer culinair maken. Maar dit is een aanrader, de bediening was correct, vriendelijk en klantgericht, Lydia.
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Uitstekend gegeten, prima bediening maar de entourage was beetje kaal. Over het algemeen een prettige avond, maar het was en bleef een beetje leeg.
T D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
wij vonden het eten heerlijk. alle gerechten hadden net dat beetje extra. we kregen er ook nog een amuse bij. ze hebben echt hun best gedaan om ons een fijne avond te bezorgen en dat was gelukt. zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was een prima 3 gangenmenu voor een voordelige prijs. Alles was goed verzorgd en lekker. Gern culinaire hoogstand maar gewoon lekker eten!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een conferentie gehad met overnachtingen, een lunch en een diner. Alles tot in de puntjes georganiseerd waarbij de flexibiliteit, gastvrijheid en vriendelijkheid bijzonder positief opvallen. Zowel het zeer uitgebreide ontbijt als ook de lunch en het diner waren van zeer goede en vooral verse kwaliteit. De locatie is misschien niet de meest voor de hand liggende voor een leuke stad als Den Bosch maar dat maakt de rest allemaal ruimschoots goed.
snorhaar .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijne omgeving, gezellig maar ietwat koel. Zeer goede bediening. Voldeden ook aan je wensen. Lekker rustig gegeten met een fijn muziekje op de achtergrond.
zuidersma .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hebben daar heerlijk met de restaurant actie van AH gegeten. Met de allergie werd uitstekend rekening gehouden. Per gang twee prima mogellijkheden
silecram .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De keuze van gerechten was minimaal. Van elke gang maar twee (2) keuze's.
De locatie was gewoon koud. Op onze vraag of de verwarming niet aan werd geantwoord de hoofdkachel is aan.
Conclusie: we hebben nog een tiental bonnen, maar bij Movenpick zien ze ons niet meer terug!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg goed. Ontzettende goede service mensen zijn super vriendelijk en gezellig. Ze nemen de tijd om een praatje met je te maken. Zeker een aanrader om naar toe terug te gaan.
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Het doet ons veel plezier dat u een leuke avond bij ons hebt gehad. Graag tot een volgende keer.
ria.vandeveerdonk5341 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was perfect Wij hadden er zin in en het was ook heel gezellig en lekker en professioneel personeel en zeer vriendelijk. Dikke 10
Hartelijk dank voor uw positieve, enthousiaste review.
Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen begroeten.
jwneijs .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prettige sfeer. Vriendelijke bediening. Goed ingespeeld op allergie.

Puntje van aandacht: i.v.m. zeer zonnig weer was het terras minder goed bruikbaar (te heet)
Naast een zgn. schaduwdoek zou een aantal losse parasols uitkomst kunnen bieden om meer schaduwplekken te maken.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Helaas is het maar zelden zo warm dat het niet aangenaam is om bij mooi weer op het terras te zitten. Wij nemen uw suggestie mee voor volgend jaar.
We zien u graag terug als gast in ons (hotel)restaurant).
Jurre99 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zeer hartelijke ontvangst. We hadden bij onze reservering gevraagd om een tafeltje buiten aan de waterkant. Dit was keurig gereserveerd voor ons, dat terwijl wij met de AH restaurantvoucher geboekt hadden. Het eten was goed, niet echt speciaal maar wel smakelijk. Fijn dat we gegrilde groenten als bijgerecht kregen ipv de "eeuwige" slahap. Compliment voor de vriendelijke serveerster en de "sommelier"!
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. Fijn dat u onze medewerkers zo gewaardeerd hebt, dat geven wij graag aan hen door.
Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen begroeten als gast in ons (hotel)restaurant.
csvk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben lekker gegeten, nette en vriendelijke bediening. Bij binnenkomst kun je in de keuken kijken. We hebben buiten gezeten en zaten lekker aan het water. De auto's op de nabij gelgen weg hoor je nauwelijks door het waterelement met stromend water. Op deze warme dag misten we wel een parasol..
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u lekker gegeten hebt.
Graag tot een volgende keer.
hverselewelcena2016 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
De maaltijd was verrukkelijk. Tot onze verrassing kwam er nog een amuse vooraf ! Het enige minpuntje was dat de frites erg zout waren. Je kunt de mensen dit er beter zelf bij laten doen. Verder alles prima.
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u lekker gegeten hebt. Wij zullen uw aanbeveling m.b.t. het zout doorgeven aan onze koks.
Graag tot een volgende keer.
casje65 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met de AH actie hier gegeten met 2 personen. Keuze uit telkens 2 gerechten. Alle 3 gangen erg lekker! Wij kozen voor de Ceasarsalade en tomatensoep vooraf, gegrilde biefstuk als hoofdgerecht en de Pavlova als dessert. Was op een donderdagavond, dus niet druk in restaurant maar toch niet ongezellig. Erg attente en vriendelijke bediening.
Borden waren zeer mooi opgemaakt.
Echt een aanrader
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Het doet ons veel plezier te horen dat u lekker gegeten hebt en dat u onze medewerkers attent en vriendelijk vindt.
Wij zien u graag terug als gast in ons hotel restaurant.
eckrijt .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heel hartelijk personeel heerlijke gerechten zeewolf en biefstuk gegeten cecar salade ook prima zelfs nog een amuse vooraf.
Kortom een locatie om terug te komen niet het idee dat je bij een groot hotel organisatie zit. Echt top
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Het doet ons veel plezier u nog een keer te mogen begroeten als gast in ons (hotel) restaurant.