Mövenpick

Pettelaarpark 90 5216 PH Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Mövenpick

U.J. D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wij waarderen de kaart, geen standaard gerechten. Rosti was zeer goed,
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Wij konden in de keuken kijken, hoe het eten wordt klaargemaakt. Gebeurd schoon en opgeruimd. Er wordt echt aandacht aan besteedt.
we gaan zeker nog eens terug.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Prijs kwaliteit staat niet echt in verhouding. Tis een heel uitgekleed concept.. Was ook erg rustig en er hangt geen sfeer. Totaal niet uitnodigend.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Aan te raden!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gegeten bij Mövenpick met AH restaurantvoucher. Ondanks dat was de prijs aan hoge kant. Mooie was wel dat je geen menu kreeg maar a la carte kon bestellen. Kwaliteit eten was goed, evenals bediening. Neem je wijn bij eten, dan kan het verstandig zijn naar prijs per glas te vragen. Ik werd nl. verrast door hoogte hiervan.... Sfeer was er niet in restaurant, omdat er naast ons nog slechts vier tafels bezet waren in grote ruimte...
Al met al toch een geslaagde avond en lekker gegeten.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De Rib eye zo op een plankje zonder iets groente er bij voor €24,00 en de friet moet je nog betalen zeer duur €3,00 zo ook het water, ze vroegen ons een glaasje water wij zeiden ja dan komt er voor ieder een fles Spa blauw voor €3,25 wij hebben er niets van gezegd maar wij vinden het helemaal niet netjes zo ook het Ijsjes een bolletje € 2,80 dan nog voor € 1,50 saus wij zijn niet erg tevreden.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Ik zou een medium gebakken biefstuk liever niet op hout presenteren. Ijs was heerlijk
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Na een tafel te zijn toegewezen, bleef het lang stil ( 20 min), terwijl wij toch voor twee hadden gereserveerd. Er was kennelijk niet op onze komst gerekend want tafel was niet gedekt, Men ondernam ook geen actie om tafel te dekken, pas nadat wij een drankje hadden besteld ( zelf maar gevraagd) kwam er bestek. Toen we ons drankje bijna op hadden kwam het broodje ( raar). Over de bediening kunnen we nog melden dat de junior meer oog had voor de klant dan de senior. Beiden overigens lieten het na ons tijdens de maaltijd te vragen of alles naar wens was. Bij veel mindere restaurants is dit gewoon standaard. En om nou te zeggen dat het druk was.......niet echt: welgeteld 7 tafels met twee personen. Moet met twee mensen toch makkelijk te doen zijn. Al met al heerlijk gegeten, maar de klantbeleving bij het personeel was ruim onder de maat, zeker wat betreft de senior.
CPE C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Kan wel iets gezelliger maar het eten is voortreffelijk
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goed bereikbaar , prettig ontvangst , zullen ht aanbevelen bij onze kennissen aan bevelen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten, en goed verzorgd door zeer vriendelijk personeel ????
Bastiaan C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
goed restaurant
Muffy V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Met de AH kaart gedineerd, a la carte, heerlijke gerechten en fijn dat je gewoon van de kaart kan kiezen!
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
lekker gegeten, hoofdgerecht vis van de dag was lekker, alleen de frieten
vielen erg tegen, dat waren een soort dikke aardappel stukken licht gefrituurd. verder alles erg lekker, niet heel goedkoop. We vonden 7 euro voor een fles spa van 75cl idioot duur.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij hebben het weekend gelogeerd en gegeten inzet hotel
De bediening was vriendelijk, behulpzaam. De kamer was prima, heerlijk geslapen.
Komen zeker terug. Een fantastische stad.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Geen opmerkingen
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
het eten was heerlijk
de prijs redelijk
vriendelijk personeel
voor ons de derde keer en gaan daar zeker nog een vierde maal dineren.

wim.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Je kon van de kaart kiezen wat je wilde. Geen vast AH menu. Vriendelijke ontvangst en bediening.
Mooi ingericht. Lekker eten.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Zeer vriendelijke en attente bediening.Het had wat (drukker) levendiger mogen zijn.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018