Mövenpick

Pettelaarpark 90 5216 PH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

Quandra .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
etentje met familie. we hebben lekker gegeten, het was rustig zodat we fijn met elkaar konden praten en de bediening was goed en behulpzaam.
gjmsmits .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Erg vriendelijke bediening met gevoel voor sfeer.
Een leuk keuzemenu
Erg smakelijk en perfecte presentatie
Wij hebben een restaurant ondekt op een kwartiertje rijden dat ons meer zal zien.
F.J.C.M. C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Temperatuur was goed om buiten te zitten en ofschoon we dichtbij een drukke autoweg zaten, hadden we geen last van lawaai. We komen zeker terug.
F.C.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten, vriendelijke en attente bediening, mooie locatie. Het enige minpunt; € 5,50 voor een glas huiswijn en € 7,00 voor 0,7 ltr spa blauw als tafelwater is echt over de top.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met AH restaurant actie zaterdagavond gegeten. 3 gangen menu: mijn vrouw had de catch of the dat, een klein uitgevallen zeebaars en ik een heerlijke op de gril geroosterde biefstuk. Als voorgerecht hadden we een heerlijke caeser salade en een tomatensoep , Nagerecht een cheesecake en een kaasplankje. Een minpuntje is dat er geen water uit de kraan te bestellen is. Al met al een goede keus.
Wendy Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gegeten met de AH actie, vooraf ceasersalade, hoofd, varkenshaasje met peperroomsaus en gegrilde groenten en een schaaltje frietjes. Nagerecht was een heerlijke mangocheesecake met Movenpick ijs! Zeer voldaan gevoel en dat voor een scherpe prijs van €32,50!
theo B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Goed hotel, priiema kamers ,goede bedienin, echt om aantebevelen. Vooral voor mensen met een beperking.kom er op terug. Alles ziet er goed uit.
Bertus N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Niet voor herhaling vatbaar. Wij kwamen voor het eten en dat was juist matig. Hebben vaker gebruik gemaakt van de AH actie. Hier was de kok ook uiterst zuinig omgesprongen met de ingrediënten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vooral de kwaliteit van de gerechten beneden niveau van voorheen.
De prijs van het menu € 32,50 is absoluut onvoldoende ten opzichte van wat wij van
het Mövenpick restaurant gewend zijn.
Ook de bediening en ontvangst was voorheen beter.
Éen en ander lag niet aan onze stemming,wij hadden er zin in !!
johannes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De wijn( rood en wit) was goed maar de prijs lag veel te hoog voor een glas wij beneden de maat en het
flesje spa. 4 glazen wijn plus 1 flesje spa 30.00 euro hebben we nog niet veel meegemaakt.
Dit is een eerlijke reactie die wij niet alleen hadden.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
In het restaurant van hoetel Mövenpick hebben wij met tweeën gegeten met gebruikmaking van de AH actie. Wij zijn buiten gaan zitten omdat het binnen nog leeg was, maar er waren geen parasols, dus snikheet. Wij eten geen vlees en hebben dat ook bij reservering aangegeven, maar er was geen voorgerecht zonder vlees, stond wel in de opgave. De Caesar salade kon wel zonder spekjes, dus hebben we dat besteld. In plaats van de spekjes had de chef er iets anders in moeten doen, want de balans was ver zoek. De sla was grof en met dikke nerf. Het hoofdgerecht: “Catch of the day“ was zeeduivel, perfect gegaard en goed op smaak. Het nagerecht: een kaasplankje was ook weer prima, maar de desertwijn had het geheel compleet gemaakt. Dat er geen sherry PX is, is nog te billijken, maar een desertwijn mag in een restaurant toch niet ontbreken.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijk jong personeel wat nog veel moet leren. Geen moeite mee overigens maar gaat natuurlijk wel trager. Bestelde wijn niet op voorraad, vervanger goedkope allesvriend, geen 6x inkoopprijs waard. Geen BIO wijnen op de kaart. Wijnkaart wel leuk verdeeld over de wereld, voor elk iets wils maar weinig kwaliteit. Wel leuk huis uit Duitsland Markus Monitor maar dit niet geproefd.
Kortom voor verbetering vatbaar.
rjbkoopman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten op de AH-restaurant kaart en nog wel op het prettige terras aan het water. Bediening zeer vriendelijk, keuze menu prima, prettige wijnen - al met al een gezellige avond.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten aan het water bij mooi weer. Als het weer het toelaat, echt een aanrader. Personeel is allemaal erg vriendelijk. Gerechten zijn mooi opgediend. Smaak is redelijk (Ceasar salad lekker, biefstuk te taai, cheesecake lekker maar wel erg zwaar/ boterig). Goede deal met AH actie, hoewel we drankjes (4 euro voor normaal biertje) duur vonden. Al met al, leuke avond en bij zomers weer een aanrader.
dorusvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Eten heel erg goed, al is er weinig keuze, vrij fris in de zaal, tafels te kort op elkaar(intiem gesprek niet mogelijk) voor ons niet voor herhaling vatbaar
rjbkoopman .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Keuzemenu goed. Wachttijd op nagerecht (cheesecake) was veel te lang dit ivm. net aangenomen nieuwe kok. Alleszins de moeite van een omweg waard.
Adrie van H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Werkelijk subliem. Een voucher voor een driegangenmenu (25 euro, inclusief de koffie) bracht ons: een heerlijke salade. Knapperig, met een verrukkelijke dressing, gepocheerd ei, en allerlei lekkers. Nooit eerder meegemaakt dat iemand sla zo lekker kon maken. Vervolgens een goede biefstuk, met heerlijke verschillende groenten en frietjes, een goede pepersaus. Tot slot een toetje met een goede citroensorbet, mangomousse en een heerlijk crackertje met sesam. Goede koffie toe. En een prettige ober, zorgzaam, alert en niet te opdringerig. Geslaagd!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de tweede keer gegeten met de AH restaurantactie.
Ontvangst en service gastvrij en vriendelijk. De Caesar-salade was deze keer anders klaargemaakt dan de vorige keer. Jammer. Het hoofdgerecht en dessert was heerlijk net zoals de vorige keer. Al met al heerlijk gegeten.
FenE_K .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, ondanks mijn verlate aankomst door verkeer. Bij benoeming van mijn voedselallergie bood de ober aan enkele dingen uit het dessert weg te houden. Even later kwam een collega aan de tafel met het aanbod van een geheel aangepast (duurder, maar voor de prijs van het AH-voordeelmenu) dessert. Terwijl wij zelf te laat waren heeft de keuken haar best gedaan ons op tijd weg te laten gaan naar een kraamvisite. Het bedienend personeel kwam zeer vriendelijk (ongevraagd) een badeentje brengen voor in het kraamcadeau. Ik ga zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima AH diner! Vriendelijke bediening. Sturen wel veel op; 'wilt u nog wat drinken'. Biefstuk was niet echt mals. Dessert was zalig, tevens het voorgerecht.