Mövenpick

Pettelaarpark 90 5216 PH Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Mövenpick

Joey B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Anne-Marie L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij waren afgekomen op de goede recensies, maar die werden niet waargemaakt, helaas...Bovendien bleek, dat onze actievoucher niet ingenomen kon worden omdat wij geen 3-gangenmenu's bestelden. Was vooraf niet gezegd.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prijs erg hoog in verhouding tot de hoeveelheid wat je krijgt.
Daarnaast worden er geen verse groente mee geserveerd, het ziet al met al ook wat saai uit.
Bediening is heel netjes en correct.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
prima eten
vriendelijk bediening
lekker rustig
zeker voor herhaling vatbaar
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eerste contact was niet vriendelijk maar gelijk zakelijk: "Heeft u een reservering?"
Uitserveren was vrij traag: het duurde 2 uren voor 3 gangen.
Er werd niet eerst gevraagd of we iets wilde drinken en we zaten bij lang voor dat iemand met een menu kwam en vroeg of we iets wilde drinken. We komen vaker hier en meestal is de vriendelijkheid uitstekend.
Frans En Anja R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hebben heerlijk genoten aan het water en lekker gegeten!!!
Hanja B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Erg lekker gegeten bij dit restaurant. Gerechten waren met zorg bereid en van goede kwaliteit. Service was ook prima. Er is een mooi rustig terras aan het water. Wij hebben zo'n twee uren gedaan over de drie gangen; precies goed wat ons betreft (als we een snelle hap willen, gaan we wel naar de snackbar). Minpuntjes: Binnen vond ik de sfeer wat minder en de menukaart is super onhandig wanneer je een menu wilt samenstellen.
De tafel van Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
prijs kwaliteit erg goed
Toos P.
Ondanks drukte toch goede service
Clio R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima avond gehad. De bediening deed goed hun best en was fijn. De menukaart was verschrikkelijk. Zelden zo'n onhandige kaart gezien. Alle gerechten staan door elkaar op de kaart waardoor je totaal geen overzicht hebt. Veel fijner als alle voorgerechten bij elkaar staan en hoofdgerechten ook, etc. Eten was prima. Voorgerechten heel lekker, hoofdgerecht prima, nagerecht viel wat tegen, had daar meer van verwacht op basis van de beschrijving.
J.F.R Rob H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Geen
J.F.R Rob H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Alles was goed
Margriet A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Mooi terras aan het water. Heel vriendelijke bediening.
Geert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Restaurant ziet eruit als een kantine met spinnenwebben aan het plafond. De bediening is wisselend vriendelijk/professioneel. Ligt eraan wie er aan je tafel komt. Het eten daarentegen is écht heel lekker! Maar schreeuwend duur!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Kaart is niet erg overzichtelijk .
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prijzen van voorgerechten liggen best hoog maar de smaak was prima en goed gepresenteerd. Vlees was erg lekker. Zelf vind ik het jammer dat er weinig groente cq patatjes bij het eten zat, ook gezien de prijs. Een kleine groene salade, zoals je dat ook in de duitstalige landen vaak hebt, miste ik hier wel. Ze waren ons dessert vergeten en kregen daarom allemaal een extra bolletje ijs. Mooi opgelost maar je moet wel de tijd nemen om hier te eten. Bediening vriendelijk en correct.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
De menukaart is heel onduidelijk, vriendelijke ober gaf aan dat hij dit vaker hoort. Zou ik iets aan doen!
Ober was zeer vriendelijk maar een min punt was dat zijn kleding niet representatief was (colbert zat vol vlekken)
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Moesten even wennen aan de 'originele' menukaart, maar het gaat om de inhoud: gewoon een tien!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was goed en voldoende de service prima ben zeer te tevreden
Moniquelamaison L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben met 4 personen genoten van de mooi opgediende borden met heerlijke gerechten, de vriendelijke bediening en het uitzicht over het water.Complimenten hoe de kok/keuken met een voedselintolerantie (lactose) omgaat!
John W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Ruime smaakvolle ambiance. Zeer vriendelijk personeel. Een zeer goeie kok.