Mövenpick

Pettelaarpark 90 5216 PH Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
T D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
wij vonden het eten heerlijk. alle gerechten hadden net dat beetje extra. we kregen er ook nog een amuse bij. ze hebben echt hun best gedaan om ons een fijne avond te bezorgen en dat was gelukt. zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was een prima 3 gangenmenu voor een voordelige prijs. Alles was goed verzorgd en lekker. Gern culinaire hoogstand maar gewoon lekker eten!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een conferentie gehad met overnachtingen, een lunch en een diner. Alles tot in de puntjes georganiseerd waarbij de flexibiliteit, gastvrijheid en vriendelijkheid bijzonder positief opvallen. Zowel het zeer uitgebreide ontbijt als ook de lunch en het diner waren van zeer goede en vooral verse kwaliteit. De locatie is misschien niet de meest voor de hand liggende voor een leuke stad als Den Bosch maar dat maakt de rest allemaal ruimschoots goed.
Snorhaar .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijne omgeving, gezellig maar ietwat koel. Zeer goede bediening. Voldeden ook aan je wensen. Lekker rustig gegeten met een fijn muziekje op de achtergrond.
Zuidersma .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hebben daar heerlijk met de restaurant actie van AH gegeten. Met de allergie werd uitstekend rekening gehouden. Per gang twee prima mogellijkheden
Silecram .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De keuze van gerechten was minimaal. Van elke gang maar twee (2) keuze's.
De locatie was gewoon koud. Op onze vraag of de verwarming niet aan werd geantwoord de hoofdkachel is aan.
Conclusie: we hebben nog een tiental bonnen, maar bij Movenpick zien ze ons niet meer terug!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg goed. Ontzettende goede service mensen zijn super vriendelijk en gezellig. Ze nemen de tijd om een praatje met je te maken. Zeker een aanrader om naar toe terug te gaan.
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Het doet ons veel plezier dat u een leuke avond bij ons hebt gehad. Graag tot een volgende keer.
Ria.vandeveerdonk5341 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was perfect Wij hadden er zin in en het was ook heel gezellig en lekker en professioneel personeel en zeer vriendelijk. Dikke 10
Hartelijk dank voor uw positieve, enthousiaste review.
Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen begroeten.
Jwneijs .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prettige sfeer. Vriendelijke bediening. Goed ingespeeld op allergie.

Puntje van aandacht: i.v.m. zeer zonnig weer was het terras minder goed bruikbaar (te heet)
Naast een zgn. schaduwdoek zou een aantal losse parasols uitkomst kunnen bieden om meer schaduwplekken te maken.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Helaas is het maar zelden zo warm dat het niet aangenaam is om bij mooi weer op het terras te zitten. Wij nemen uw suggestie mee voor volgend jaar.
We zien u graag terug als gast in ons (hotel)restaurant).
Jurre99 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zeer hartelijke ontvangst. We hadden bij onze reservering gevraagd om een tafeltje buiten aan de waterkant. Dit was keurig gereserveerd voor ons, dat terwijl wij met de AH restaurantvoucher geboekt hadden. Het eten was goed, niet echt speciaal maar wel smakelijk. Fijn dat we gegrilde groenten als bijgerecht kregen ipv de "eeuwige" slahap. Compliment voor de vriendelijke serveerster en de "sommelier"!
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. Fijn dat u onze medewerkers zo gewaardeerd hebt, dat geven wij graag aan hen door.
Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen begroeten als gast in ons (hotel)restaurant.
Csvk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben lekker gegeten, nette en vriendelijke bediening. Bij binnenkomst kun je in de keuken kijken. We hebben buiten gezeten en zaten lekker aan het water. De auto's op de nabij gelgen weg hoor je nauwelijks door het waterelement met stromend water. Op deze warme dag misten we wel een parasol..
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u lekker gegeten hebt.
Graag tot een volgende keer.
Hverselewelcena2016 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
De maaltijd was verrukkelijk. Tot onze verrassing kwam er nog een amuse vooraf ! Het enige minpuntje was dat de frites erg zout waren. Je kunt de mensen dit er beter zelf bij laten doen. Verder alles prima.
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u lekker gegeten hebt. Wij zullen uw aanbeveling m.b.t. het zout doorgeven aan onze koks.
Graag tot een volgende keer.
Casje65 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met de AH actie hier gegeten met 2 personen. Keuze uit telkens 2 gerechten. Alle 3 gangen erg lekker! Wij kozen voor de Ceasarsalade en tomatensoep vooraf, gegrilde biefstuk als hoofdgerecht en de Pavlova als dessert. Was op een donderdagavond, dus niet druk in restaurant maar toch niet ongezellig. Erg attente en vriendelijke bediening.
Borden waren zeer mooi opgemaakt.
Echt een aanrader
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Het doet ons veel plezier te horen dat u lekker gegeten hebt en dat u onze medewerkers attent en vriendelijk vindt.
Wij zien u graag terug als gast in ons hotel restaurant.
Eckrijt .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heel hartelijk personeel heerlijke gerechten zeewolf en biefstuk gegeten cecar salade ook prima zelfs nog een amuse vooraf.
Kortom een locatie om terug te komen niet het idee dat je bij een groot hotel organisatie zit. Echt top
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Het doet ons veel plezier u nog een keer te mogen begroeten als gast in ons (hotel) restaurant.
Fjjuch .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Keurig, modern, maar erg kaal, geen enkele plant.
Het eten, de bediening, allemaal prima. Toch een opmerking: grote natte langharige hond werd toegelaten en kreeg zelfs een bak water. Dit vinden wij niet hygiënisch!!
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Honden worden uitsluitend in het restaurant toegestaan en niet op de kamers. Helaas heeft het gisteren de hele dag gemiezerd.
Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als gast.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met de AH actie hier gegeten met 2 personen. Keuze uit telkens 2 gerechten. Alle 3 gangen erg lekker! Wij kozen voor de Ceasarsalade en tomatensoep vooraf, pannetje mosselen en gegrilde biefstuk als hoofdgerecht en de Pavlova als dessert. Zelfs nog extra amuse vooraf gekregen van het huis, zeer smakelijk!
Was op een maandagavond, (we logeerden ook in dit hotel) dus niet druk in restaurant maar toch niet ongezellig. Erg attente en vriendelijke bediening. Wel behoorlijke prijs voor 2 glazen witte wijn ( € 11,00) maar dit waren wél goed gevulde glazen...
Wij zouden hier zeker weer komen als we in de buurt zijn!
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Het doet ons veel plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest. Wij schenken inderdaad 50% meer wijn in het glas, vandaar dat de prijzen wat hoger liggen.
Wij zien u graag weer terug als gast in ons hotel-restaurant.
Bertone .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heel gezellig samen zijn op een smaakvol terras en toch beschut. Heel vriendelijke en attente bediening. Heerlijk eten met net genoeg keuze van de aangepaste kaart. Heerlijke wijn bij de maaltijd voor pittige prijs. Maar al met al een leuk diner met de wens snel terug te komen.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw waardevolle feedback. Het doet ons veel plezier dat u gezellig hebt gedineerd op ons terras aan het water.
Wij zien u graag terug.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben een uitstekend verblijf gehad in dit hotel. De open keuken zorgt voor veel contact met de koks en die doen hun uiterste best! Ook de bediening en de dames achter de receptie.....top!! Jammer van de problemen met de airco maar wij komen hier zeker een keer terug.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. Het doet ons veel plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest. Wij zien u graag terug als gast in ons hotel-restaurant.
Jfggokke .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Normaal zou ik niet op de gedachte komen om hier te gaan eten, maar door de shell actie toch daar terecht gekomen. Het eten was allemaal even lekker en het bedienend personeel vriendelijk en correct.
Alleen was het jammer dat er voor de shell actie een beperkte kaart was en dat we daar alleen het 3-gangen menu voor konden krijgen, dus voor 4-gangen ook voor de 2e persoon het verschil moeten bijbetalen. Daarnaast was het jammer dat we op de kaart prijzen zagen en pas bij het afrekenen, toen we meer moesten betalen dan op de kaart stond, we te horen kregen dat de prijzen op de kaart voor de hotelgasten waren en de overige gasten 5,- extra betalen. Op zich geen probleem, maar het is netter om dit vooraf te horen en de shell actie is leuk, maar dus niet duidelijk, want vooraf staat er nergens bij dat er beperkingen zijn. Al met al is dit minder leuk en jammer dat dat niet vooraf duidelijk was.
Maar qua eten, service, omgeving en de 'echte' prijzen, wel een leuke avond gehad en lekker gegeten, tegen schappelijke prijzen. Dus los van de Shell actie zeker aan te bevelen.
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er niet goed gecommuniceerd is met u. Wij zullen uw opmerkingen intern bespreken, omdat er inderdaad punten zijn die wij kunnen verbeteren wat deze actie betreft.
Nogmaals dank voor uw waardevolle feedback. Wij gaan hier zeker iets mee doen.
Verder zien wij u graag terug als gast in ons restaurant.