Mövenpick

Pettelaarpark 90 5216 PH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

dorusvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Eten heel erg goed, al is er weinig keuze, vrij fris in de zaal, tafels te kort op elkaar(intiem gesprek niet mogelijk) voor ons niet voor herhaling vatbaar
rjbkoopman .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Keuzemenu goed. Wachttijd op nagerecht (cheesecake) was veel te lang dit ivm. net aangenomen nieuwe kok. Alleszins de moeite van een omweg waard.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Werkelijk subliem. Een voucher voor een driegangenmenu (25 euro, inclusief de koffie) bracht ons: een heerlijke salade. Knapperig, met een verrukkelijke dressing, gepocheerd ei, en allerlei lekkers. Nooit eerder meegemaakt dat iemand sla zo lekker kon maken. Vervolgens een goede biefstuk, met heerlijke verschillende groenten en frietjes, een goede pepersaus. Tot slot een toetje met een goede citroensorbet, mangomousse en een heerlijk crackertje met sesam. Goede koffie toe. En een prettige ober, zorgzaam, alert en niet te opdringerig. Geslaagd!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de tweede keer gegeten met de AH restaurantactie.
Ontvangst en service gastvrij en vriendelijk. De Caesar-salade was deze keer anders klaargemaakt dan de vorige keer. Jammer. Het hoofdgerecht en dessert was heerlijk net zoals de vorige keer. Al met al heerlijk gegeten.
FenE_K .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, ondanks mijn verlate aankomst door verkeer. Bij benoeming van mijn voedselallergie bood de ober aan enkele dingen uit het dessert weg te houden. Even later kwam een collega aan de tafel met het aanbod van een geheel aangepast (duurder, maar voor de prijs van het AH-voordeelmenu) dessert. Terwijl wij zelf te laat waren heeft de keuken haar best gedaan ons op tijd weg te laten gaan naar een kraamvisite. Het bedienend personeel kwam zeer vriendelijk (ongevraagd) een badeentje brengen voor in het kraamcadeau. Ik ga zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima AH diner! Vriendelijke bediening. Sturen wel veel op; 'wilt u nog wat drinken'. Biefstuk was niet echt mals. Dessert was zalig, tevens het voorgerecht.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was hier met AH restaurantactie. Wij komen vaker hier onderweg van Eindhoven naar Amsterdam want we vinden het eten heel goed (we zijn vegetarisch maar eten weleens vis), de service is vlot en vriendelijk, je kan rustig praten zonder harde muziek of ander lawaai, je kan voor het deur gratis parkeren. Vooral de pavlova nagerecht is fantastisch, daar alleen al voor zou je hier willen eten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. De amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren voortreffelijk. Mooi opgediend.
Het personeel was vriendelijk / correct. Voor herhaling vatbaar.
Rennie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben met familie heerlijk gegeten super bediening vriendelijke mensen en prima eten.
We hebben er zelfs 2 keer gegeten.
Nogmaals een compliment voor de bediening????
janet- .
Wij komen graag terug
Mvg
Rima V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
vriendelijk personeel en snel bediening, erg aardig. Lekker gegeten voor herhaling vatbaar, presentatie van het eten erg mooi en goed verzorgd
Lydia R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een gezellige avond, het eten was top , erg leuk dat er vooraf een broodje met heerlijke boter en olyfolie consentraat werd geserveerd en ook nog een lekkere amuse als service.
Alle gerechten waren culinair verantwoord zagen er mooi uit en smaakten uitstekend, fijn dat er bij het vleesgerecht ook wat verschillende groenten werden geserveerd.
Als tip zou ik de koks nog mee willen geven om ipv frietjes, puree, vers gebakken aardappelen of aardappelgratinee te servereren, zou het geheel nog iets meer culinair maken. Maar dit is een aanrader, de bediening was correct, vriendelijk en klantgericht, Lydia.
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Uitstekend gegeten, prima bediening maar de entourage was beetje kaal. Over het algemeen een prettige avond, maar het was en bleef een beetje leeg.
T D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
wij vonden het eten heerlijk. alle gerechten hadden net dat beetje extra. we kregen er ook nog een amuse bij. ze hebben echt hun best gedaan om ons een fijne avond te bezorgen en dat was gelukt. zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was een prima 3 gangenmenu voor een voordelige prijs. Alles was goed verzorgd en lekker. Gern culinaire hoogstand maar gewoon lekker eten!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een conferentie gehad met overnachtingen, een lunch en een diner. Alles tot in de puntjes georganiseerd waarbij de flexibiliteit, gastvrijheid en vriendelijkheid bijzonder positief opvallen. Zowel het zeer uitgebreide ontbijt als ook de lunch en het diner waren van zeer goede en vooral verse kwaliteit. De locatie is misschien niet de meest voor de hand liggende voor een leuke stad als Den Bosch maar dat maakt de rest allemaal ruimschoots goed.
snorhaar .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijne omgeving, gezellig maar ietwat koel. Zeer goede bediening. Voldeden ook aan je wensen. Lekker rustig gegeten met een fijn muziekje op de achtergrond.
zuidersma .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hebben daar heerlijk met de restaurant actie van AH gegeten. Met de allergie werd uitstekend rekening gehouden. Per gang twee prima mogellijkheden
silecram .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De keuze van gerechten was minimaal. Van elke gang maar twee (2) keuze's.
De locatie was gewoon koud. Op onze vraag of de verwarming niet aan werd geantwoord de hoofdkachel is aan.
Conclusie: we hebben nog een tiental bonnen, maar bij Movenpick zien ze ons niet meer terug!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg goed. Ontzettende goede service mensen zijn super vriendelijk en gezellig. Ze nemen de tijd om een praatje met je te maken. Zeker een aanrader om naar toe terug te gaan.
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Het doet ons veel plezier dat u een leuke avond bij ons hebt gehad. Graag tot een volgende keer.