Over het restaurant Mövenpick

Internationaal dineren

Gelegen aan de waterkant, net buiten het historische centrum van Den Bosch, ligt het 4-sterren Mövenpick Hotel 's-Hertogenbosch. Naast de mogelijkheid om te genieten van een drankje bij de gezellige bar, biedt het hotel-restaurant ook diverse internationale en creatieve specialiteiten. Met lekker weer kan je genieten op het mooie terras van het restaurant met prachtig uitzicht over een meer. Kinderen kan je gerust ook meenemen, er is namelijk een speciaal kindermenu.

Meer informatie over restaurant Mövenpick

- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 06:30 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Mövenpick

Ad B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het voorgerecht was prima en veel, maar het hoofdgerecht minimale proporties (vis). Het dessert was ook goed.
Het was ook hinderlijk, dat de obers zo in het midden tussen de etende klanten staan te wachten.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met de AH restaurantzegels genoten van een goed verzorgd drie gangen diner. Veel geduld en aandacht was er voor het regelen van allergievrije gerechten voor een van onze tafelgenoten. Het resultaat was een zeer smakelijk menu. Petje af voor deze geweldige service.
Maykel B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het ontvangt was een beetje raar. Aan de receptie werden we goed geholpen en doorgestuurd naar het restaurant waar vervolgens niemand ons aansprak. We werden ook niet naar een tafel begeleid en moesten maar ergens gaan zitten. Het eten was daarintegen erg lekker en de open keuken was fijn zodat je ziet hoe ze het maken. Het restaurant was opzich erg netjes op de plafonds na, daar zaten veel spinnenwebben met dikke spinnen, gelukkig zaten we daar niet onder.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Service en bediening was uitstekend. Gerechten goed en heerlijk op het terras gezeten aan het water. We waren hier met de AH-aanbieding en geen spijt van.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was vriendelijk, enthousiast. We zaten aan het raam met uitkijk over de vijverpartij met op de achtergrond de rijksweg A2 en het Provinciehuis met kleurrijke verlichting na zonsondergang...een mooi plaatje. Het voorgerecht...we hadden 1x tomatensoep en 1x Ceasars Salade was niet uitbundig maar lekker. We namen de kogelbiefstuk als hoofdgerecht. Die was prima medium gebakken en goed van smaak. Voor mij had er wat meer groente bij mogen zijn. Dat is overigens in het algemeen in restaurants iets waar meer aandacht aan mag worden geschonken, vind ik. We hebben het zo vaak over gezond eten en dat groenten daarbij erg belangrijk zijn...en in restaurants is het portie groenten over het algemeen vrij karig. De Franse frietjes waren lekker krokant. Als nagerecht hadden wij 1x kaasplankje en 1x ijs met bosvruchten...allebei goed van smaak...lekker gegeten, met een goed glas wijn er bij en prima bediening. De wachttijden waren kort, behalve bij het nagerecht, een klein minpuntje. Het restaurant is sfeervol en een oase van rust. Het Mövenpickhotel ligt wat weggestopt tussen grote gebouwen achter het hoge Provinciehuis, maar het is de moeite waard om het eens op te zoeken en er te eten.
U.J. D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
voortreffelijk tomatensoepje; en de vegetarische noedelschotel was in een woord heerlijk! Tel dat op bij een zeer hartelijke ontvangst en goede bediening.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De prijs van de witte wijn was schrikbarend hoog. Nog nergens zoveel betaald voor een doorsnee restaurant. op deze manier worden de aanbiedingen weer goed gemaakt waarschijnlijk.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weinig sfeer in het restaurant waar de bediening weinig idee heeft van de kaart. Veel te timide personeel, niet geschikt voor de horeca.
Leonoor V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Locatie even buiten het drukke Den Bosch. Prachtig uitzicht over het water.
Bediening uiterst correct en vriendelijk. De gerechten heerlijk van smaak en mooi geserveerd.
Een heerlijke ervaring.
mjm V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
he
t eten was goed wachttijd redelijk ontvangst ; en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaaan.
en een rustige en gezellige sfeer.
A W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
super ontvangst. Gluten int. vergeten bij nagerecht, heeft partner opgegeten. Frietjes bijzonder lekker voorgerecht ook hoofdgerecht, laat de wortelmoes weg , doet niks, meer passend groen op bord dan is t prima. Verder dank voor de gezellige avond
Istvan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mooie locatie tegen het water aan. Het was leuk zitten en de ambiance okay. Vriendelijk personeel en verrassende gerechten die erg smakelijk waren. Super lekker toetje.
w.v.ek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Voorgerecht simpel,wel redelijk van smaak. Hoofdgerecht (vis) ronduit teleurstellend. Zat weinig smaak aan en ook minimale bijgerechten. Toetje redelijk. Voor dit hele menu zou je zonder de AHactie 32,50euro betalen, dat is echt veel te duur. Beslist geen aanrader. Jammer, mijn zus en ik hadden ons hier erg op verheugd.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Tijdens een weekendje weg gebruik gemaakt van de actie. Het eten was erg lekker. De bediening prima in orde. Je kon duidelijk merken dat het personeel plezier had in hun werk. Ze waren zeer vriendelijk.
m D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellige ambiance met vriendelijk en correct personeel. De gerechten waren uitstekend en op fraaie wijze geserveeerd. Soms leken het wel kleine kunstwerkjes op je bord. Kortom een aanrader voor anderen.
zwanenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De bediening was leuk en erg vriendelijk.
Het eten was goed, we vonden de prijs van de drankjes aan de hoge kant.
Op ons verzoek kwam het eten op het moment dat wij dat wilden
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hadden geluk voor wat betreft het weer. Konden lekker buiten zitten. We hebben niets aan te merken op bediening of gerechten of prijs. We zijn heel tevreden.
zeeuwgerritsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten de bediening was vriendelijk en attent wel vond ik het jammer dat zowel de soep als het nagerecht wat zurig was maar dat is een persoonlijke smaak ik ben meer op zoet.
Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Op de cheesecake na, was het eten heerlijk. Alles zelf gemaakt, maar de cheesecake niet. Erg zonde met zo een makkelijk recept. Het verbaasde ons dat het zo rustig was op een zaterdagavond. Het eten kwam wel heel snel achter elkaar, waarschijnlijk omdat het zo rustig was. Daar had iets meer ruimte tussen mogen zitten.
Quandra .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
etentje met familie. we hebben lekker gegeten, het was rustig zodat we fijn met elkaar konden praten en de bediening was goed en behulpzaam.