Mountain Spring Sushi King

6,7

Jouw recensie over het restaurant Mountain Spring Sushi King

Serhat S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ik begrijp eigenlijk niet hoe deze tent zo hoog kan scoren!? Ambiance en decor stamt nog van de jaren 80. Sterk verouderde tafels en stoelen en ga zo maar door. Ik wil het helemaal niet over de sushi's hebben!
De inhoud van de pikankte tonijn leek net op bedorven blik tonijn, absoluut niet te eten. Sushi's werden amateuristisch voorbereid. Sojasauzen worden uit het niets van je tafel gehaald. Het aller grappigste aan dit restaurant was het personeel, die met mij in discussie ging over een sojasaus. Deze dame in dienst beweerde dat alle sojasauzen qua inhoud hetzelfde zijn en in alle sojasauzen alcohol is vewerkt. Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar de rode sojsaus ipv de groene van kikkoman, omdat er in de rode geen alcohol is verwerkt. Ik heb haar herhaaldelijk uitgelegd dat dat niet zo is en heb zelfs de ingredienten met haar doorgenomen. Maar nog steeds kwam deze dame zeer sceptisch over en beweerde ze dat ik ongelijk zou hebben. Normaliter schrijf ik absoluut geen reviews maar deze kon ik dus echt niet laten. Voor de echte sushilovers zou ik in Ridderkerk Matuya hartelijk aanbevelen, daar weten ze namelijk wel hoe een sushi moet smaken!
Goldlenne G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eerste keer hier gegeten. Na het lezen van de recensies had ik hoge verwachtingen. Service was top, klantvriendelijk ook top. Wij hadden sushi besteld, ik heb nog nooit zo vieze sushi gegeten. De sushi’s waren slordig gemaakt onsmakelijk, veel olie op. 1ste ronde dachten we misschien een slechte ronde. Bij de 2de ronde waren ze net zo slecht. Gestopt met eten afgerekend en weggegaan.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Helaas een ongelofelijk slechte service. Ik heb Sushi besteld maar ze zijn niet komen opdagen en nemen geen enkele verantwoordelijkheid
titina S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met recht een vreetschuur. Maar de kwaliteit van het eten maakt alles goed. Goede smaken en een goede kwaliteit van het eten. Sfeer is chinees, niet echt mooi. Reservering gaat nog wel eens mis zodat je lang moet wachten. Maar het lekkere eten maakt alles goed.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Na onze Japanse vakantie wil ik in Nederland de slechte sushi niet meer eten.
Hier echter is de kwaliteit beter dan de andere concurrenten. Inmiddels al 2x gegeten na onze trip in Japan.
Niet helemaal the real deal, maar komt wel aardig in de buurt.
De bediening is top en de gastvrouw is altijd vrolijk en wel in voor een praatje.
Tonijn is niet te vergelijken met die in Japan, maar de rest is wel goed.
Ik kom hier zeker wel terug!
Timothy N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Kaart vol klassiekers maar niet bijzonder.
Helft van orders niet ontvangen. Bediening bijzonder onprofessioneel en niet bepaald klantgericht.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
voor de 2de keer hier gegeten en het was weer heerlijk uitgebreid menu en de prijs valt mee zeker voor de drank wat bier en wijn aangaat het personeel vind ik heel vriendelijk en wat de shiften betreft ik geloof niet dat die er zijn als het wat rustiger is wij hadden om 19.00 uur besproken en waren te vroeg geen probleem tafel is vrij en wij gingen pas na bijna 3 uur weg dus en het was eigenlijk best wel druk maar goed voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar
Isabelle P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het menu is enorm uitgebreid, en heel divers. Wat betreft eten zeker waar voor je geld! Meeste personeel (zeker de dames) zou wel wat vriendelijker kunnen! Maar al met al komen wij hier zeker nog een keer terug!
Verbaasde G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker gegeten maar om 21:30 werd er ''vriendelijk doch dringend'' verzocht om snel nog iets te bestellen (of nog beter: niets) want de keuken ging sluiten. Raar verhaal als je reclame maakt om tot 22:00 uur te kunnen bestellen, en ook niet zo netjes als je om 20:00 reserveert maar pas om 20:20 aan tafel kunt. Ook rare opmerkingen van serveersters om ons heen, rare tent als je het mij vraagt.
Eteniens .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Er waren 2 rondes om te eten, 17.00 en 20.00 uur. Wij kozen voor 20.00 uur. Had met vrienden, die daar vaak komen, al een keer gegeten en had er goede verwachtingen van. Bij binnenkomst nu zonder vrienden, bleek de gastvrijheid heel anderers te zijn, er werd druk op het bestellen uitgeoefend en wij kregen al snel te horen dat de keuken om 21:30 dicht ging en we op moesten schieten. Het was snel duidelijk dat ze ons liever zagen gaan dan komen. Raar want ze bieden zelf de 2e ronde om deze tijd aan en er staat duidelijk dat ze tot 22:00 uur open zijn en Niet dat ze dan de deur willen sluiten. Dit was toch wel gênant als je met je schoonouders hier voor Moederdag komt eten. Het is ook beslist geen visitekaartje om een 2e keer te gaan, helaas. Natuurlijk zat er ook vriendelijk personeel tussen maar deze konden de ongastvrije sfeer in het geheel niet weg nemen.
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Lekkere sushi en andere Japanse hapjes voor leuke prijs. Er is genoeg keus en de bediening is altijd super vriendelijk. Het decor is wat oubollig, totaal niet hip en trendy, maar dat maakt niet uit. Leuk aquarium aan een kant van het restaurant.
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Het eten is goed en lekker, daar zal ik niets negatiefs over zeggen. Maar heb nu voor de tweede keer mee gemaakt dat, ondanks dat wij gereserveerd hadden, wij bijna een uur op onze tafel moesten wachten. Dit omdat ze "losse inloop" toch binnen laten ondanks dat ze reserveringen hebben. Als je het personeel hier dan op aanspreekt, worden ze nog boos ook! Voor ons geen Sushi King meer.
MARIGOT .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
nou eens benieuwd hoe het hier zou zijn, dus gereserveerd en daar gingen we. verbazingwekkend goed eigenlijk, totaal niet verwacht. eten is prima, smaken zijn goed en vers. leuke mix van japans en chinees, goeie porties. en drankjes voor een spot prijs, dit wordt een topper, we komen zeker nog eens terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag voor het eerst in Ridderkerk sushi gegeten. Wisten niet echt wat we ervan moesten verwachten de locatie van het restaurant is gelegen midden in een woonwijk. Bij binnenkomst werden we verwelkomt door talloze vissen,onze jassen netjes aangenomen en ons tafeltje stond al te wachten op ons, hadden kinderstoelen maar konden ook onze kinderwagen aan tafel kwijt. We zijn al naar heel wat sushi plekken geweest maar deze behoort toch echt wel tot de top 5. Helaas voelde onze kinderen zich niet helemaal lekker en konden we niet de gehele tijd 2,5 uur benutten maar na twee rondes zaten we toch al redelijk vol. Maar het personeel heeft er alles aan gedaan om het toch zo gezellig mogelijk te krijgen petje af hiervoor.
Sushi was netjes gepresenteert en heel goed van smaak. De salades werden netjes zonder saus geserveert nadat we deze wens kenbaar hadden gemaakt.
Je betaald hier wel net zoveel als voor bijvoorbeeld de grote bekende sushi plekken maar het doet zeker niet voor onder. Een aparte locatie met goede producten die met liefde zijn bereid voor herhaling vatbaar moeten toch zowiezo nog een keertje terug om de desserts te kunnen beoordelen.
Beste,

Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest! Wist u al dat ons ijs van IJssalon Capri komt? Zeker de moeite waard om de volgende keer te proeven.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet.

sboon7 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier met z'n tweeën gegeten. ...was helemaal super.
Bediening was erg snel en vriendelijk .
Wij eten graag maki's en die zijn hier verrukkelijk en de eendenborst die moet je echt proeven....die zuig je weg.
We zijn erg tevreden en komen zeker terug
Geachte mevrouw Boon,

Hartelijk dank voor uw recensie, en zo'n hoog puntenaantal. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest!

Ik ontvang u met alle plezier nogmaals in ons restaurant.

Joana C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
In een Chinees uitziend restaurant wordt hier goed all you can eat sushi geserveerd. De bijgerechten zijn niet duur, voor sashimi betaal je slechts 1,50 extra. Gelukkig hebben ze de standaard kaart uitgebreid met nieuwe gerechten, zodat je ruime keuze hebt aan verschillende sushi. Ik heb nergens zoveel variëteit gezien dan hier en de kwaliteit is uitstekend. Het is er altijd druk, dus gaarne reserveren vantevoren. Prima sushi tent!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
waren met zijn vieren mijn zwager had gereserveerd.
al een keer of 6 geweest elke keer super gegeten heerlijke verse sushi kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
voor de prijs hoef je het ook niet te laten om eens wat vaker uit te gaan eten spot goedkoop.
vriendelijke bediening houden goed in de gaten of je glas bijna leeg is een aanrader voor iedereen die van sushi houd.
Beste Cornelis,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie op onze Iens.nl pagina. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens uw bezoek aan ons restaurant. Ik heb uw ervaring doorgecommuniceerd met het team.

We hopen u nog vaak te mogen ontvangen!

Aimee W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Lekker gegeten, jammer genoeg waren sommige gerechten nog niet helemaal goed en ondekte ik een haartje in het eten. Bediening vroeg iets te vaak (terwijl mijn glas half vol was) of ik nog iets te drinken wilde.

Volgende keer iets anders proberen.
Geachte heer/mevrouw,

Ik wil u hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met met ons te delen. Uw punten van kritiek zullen wij dan ook zeker meenemen voor in de toekomst.

turbelientje .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Kan er heel kort over zijn. Eten is super goed, duidelijk verse producten en de smaak explosies in je mond bij de diverse sushi gerechten zijn echt heerlijk. Service is ook goed. Ook als het druk is gaat het snel. Enige wat iets minder is, is dat de ruimte erg klein is, waardoor je soms bijna op schoot zit bij de tafel naast je. Maar door het lekkere eten vergeet je dat al snel!
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie! We zijn zeer blij te lezen dat u ons restaurant met zo'n hoge score heeft omschreven.

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Gisteren met het team hier gegeten. Heel gezellig met z' n allen om een ronde tafel. Hele vriendelijke bediening. De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn heerlijk.
De drankjes kosten bijna allemaal maar een euro (behalve bv de Japanse wijn). Gratis parkeren.
Een aanrader.
Geachte mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met ons restaurant. Ik ben dan ook vereerd om te lezen dat wij zo'n hoge score van u hebben mogen ontvangen!

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.