Mountain Spring Sushi King

Groen van Prinstererweg 19-21 2982 VA Ridderkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mountain Spring Sushi King

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Lang
Verbaasde G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker gegeten maar om 21:30 werd er ''vriendelijk doch dringend'' verzocht om snel nog iets te bestellen (of nog beter: niets) want de keuken ging sluiten. Raar verhaal als je reclame maakt om tot 22:00 uur te kunnen bestellen, en ook niet zo netjes als je om 20:00 reserveert maar pas om 20:20 aan tafel kunt. Ook rare opmerkingen van serveersters om ons heen, rare tent als je het mij vraagt.
Eteniens .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Er waren 2 rondes om te eten, 17.00 en 20.00 uur. Wij kozen voor 20.00 uur. Had met vrienden, die daar vaak komen, al een keer gegeten en had er goede verwachtingen van. Bij binnenkomst nu zonder vrienden, bleek de gastvrijheid heel anderers te zijn, er werd druk op het bestellen uitgeoefend en wij kregen al snel te horen dat de keuken om 21:30 dicht ging en we op moesten schieten. Het was snel duidelijk dat ze ons liever zagen gaan dan komen. Raar want ze bieden zelf de 2e ronde om deze tijd aan en er staat duidelijk dat ze tot 22:00 uur open zijn en Niet dat ze dan de deur willen sluiten. Dit was toch wel gênant als je met je schoonouders hier voor Moederdag komt eten. Het is ook beslist geen visitekaartje om een 2e keer te gaan, helaas. Natuurlijk zat er ook vriendelijk personeel tussen maar deze konden de ongastvrije sfeer in het geheel niet weg nemen.
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Lekkere sushi en andere Japanse hapjes voor leuke prijs. Er is genoeg keus en de bediening is altijd super vriendelijk. Het decor is wat oubollig, totaal niet hip en trendy, maar dat maakt niet uit. Leuk aquarium aan een kant van het restaurant.
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Het eten is goed en lekker, daar zal ik niets negatiefs over zeggen. Maar heb nu voor de tweede keer mee gemaakt dat, ondanks dat wij gereserveerd hadden, wij bijna een uur op onze tafel moesten wachten. Dit omdat ze "losse inloop" toch binnen laten ondanks dat ze reserveringen hebben. Als je het personeel hier dan op aanspreekt, worden ze nog boos ook! Voor ons geen Sushi King meer.
MARIGOT .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
nou eens benieuwd hoe het hier zou zijn, dus gereserveerd en daar gingen we. verbazingwekkend goed eigenlijk, totaal niet verwacht. eten is prima, smaken zijn goed en vers. leuke mix van japans en chinees, goeie porties. en drankjes voor een spot prijs, dit wordt een topper, we komen zeker nog eens terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag voor het eerst in Ridderkerk sushi gegeten. Wisten niet echt wat we ervan moesten verwachten de locatie van het restaurant is gelegen midden in een woonwijk. Bij binnenkomst werden we verwelkomt door talloze vissen,onze jassen netjes aangenomen en ons tafeltje stond al te wachten op ons, hadden kinderstoelen maar konden ook onze kinderwagen aan tafel kwijt. We zijn al naar heel wat sushi plekken geweest maar deze behoort toch echt wel tot de top 5. Helaas voelde onze kinderen zich niet helemaal lekker en konden we niet de gehele tijd 2,5 uur benutten maar na twee rondes zaten we toch al redelijk vol. Maar het personeel heeft er alles aan gedaan om het toch zo gezellig mogelijk te krijgen petje af hiervoor.
Sushi was netjes gepresenteert en heel goed van smaak. De salades werden netjes zonder saus geserveert nadat we deze wens kenbaar hadden gemaakt.
Je betaald hier wel net zoveel als voor bijvoorbeeld de grote bekende sushi plekken maar het doet zeker niet voor onder. Een aparte locatie met goede producten die met liefde zijn bereid voor herhaling vatbaar moeten toch zowiezo nog een keertje terug om de desserts te kunnen beoordelen.
Beste,

Hartelijk bedankt voor uw recensie! Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest! Wist u al dat ons ijs van IJssalon Capri komt? Zeker de moeite waard om de volgende keer te proeven.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet.

Sboon7 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier met z'n tweeën gegeten. ...was helemaal super.
Bediening was erg snel en vriendelijk .
Wij eten graag maki's en die zijn hier verrukkelijk en de eendenborst die moet je echt proeven....die zuig je weg.
We zijn erg tevreden en komen zeker terug
Geachte mevrouw Boon,

Hartelijk dank voor uw recensie, en zo'n hoog puntenaantal. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest!

Ik ontvang u met alle plezier nogmaals in ons restaurant.

Joana C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
In een Chinees uitziend restaurant wordt hier goed all you can eat sushi geserveerd. De bijgerechten zijn niet duur, voor sashimi betaal je slechts 1,50 extra. Gelukkig hebben ze de standaard kaart uitgebreid met nieuwe gerechten, zodat je ruime keuze hebt aan verschillende sushi. Ik heb nergens zoveel variëteit gezien dan hier en de kwaliteit is uitstekend. Het is er altijd druk, dus gaarne reserveren vantevoren. Prima sushi tent!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
waren met zijn vieren mijn zwager had gereserveerd.
al een keer of 6 geweest elke keer super gegeten heerlijke verse sushi kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
voor de prijs hoef je het ook niet te laten om eens wat vaker uit te gaan eten spot goedkoop.
vriendelijke bediening houden goed in de gaten of je glas bijna leeg is een aanrader voor iedereen die van sushi houd.
Beste Cornelis,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie op onze Iens.nl pagina. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens uw bezoek aan ons restaurant. Ik heb uw ervaring doorgecommuniceerd met het team.

We hopen u nog vaak te mogen ontvangen!

Aimee W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Lekker gegeten, jammer genoeg waren sommige gerechten nog niet helemaal goed en ondekte ik een haartje in het eten. Bediening vroeg iets te vaak (terwijl mijn glas half vol was) of ik nog iets te drinken wilde.

Volgende keer iets anders proberen.
Geachte heer/mevrouw,

Ik wil u hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met met ons te delen. Uw punten van kritiek zullen wij dan ook zeker meenemen voor in de toekomst.

Turbelientje .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Kan er heel kort over zijn. Eten is super goed, duidelijk verse producten en de smaak explosies in je mond bij de diverse sushi gerechten zijn echt heerlijk. Service is ook goed. Ook als het druk is gaat het snel. Enige wat iets minder is, is dat de ruimte erg klein is, waardoor je soms bijna op schoot zit bij de tafel naast je. Maar door het lekkere eten vergeet je dat al snel!
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie! We zijn zeer blij te lezen dat u ons restaurant met zo'n hoge score heeft omschreven.

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Gisteren met het team hier gegeten. Heel gezellig met z' n allen om een ronde tafel. Hele vriendelijke bediening. De kaart is uitgebreid en de gerechten zijn heerlijk.
De drankjes kosten bijna allemaal maar een euro (behalve bv de Japanse wijn). Gratis parkeren.
Een aanrader.
Geachte mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met ons restaurant. Ik ben dan ook vereerd om te lezen dat wij zo'n hoge score van u hebben mogen ontvangen!

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wij zijn hier terecht gekomen door een tip van een collega.
Heerlijke verse sushi en wijn,bier en fris voor 1 euro en ijs van Capri. Wie wilt dat nou niet?
Een jaar geleden was ons eerste bezoek en sindsdien komen wij hier 2 x per maand.
Meerdere AYCE restauranten geprobeerd, maar geen 1 komt hier in de buurt.
Ik kan het iedereen aanraden!
Geachte mevrouw,

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons restaurant hier op Iens.nl te beoordelen. Wat fijn om te zien dat u zo'n hoge score heeft gegeven.

Tot de volgende keer!

Leon D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij komen zeer regelmatig bij de Sushiking en genieten iedere keer weer. Leuke vlotte bediening. Vragen regelmatig voor drank bijvullen. Goed betaalbaar ook. Inrichting is inderdaad wat minder. Winnen Wendy ben en meiden tot de volgende keer. Groetjes Leon de groot
Ontzettend bedankt Leon! We zijn blij om te horen dat je met plezier komt!

Tot snel.

Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
We waren hier gisteravond met z'n vieren. Qua drukte viel het wel mee.
De chinese dame neemt de tijd om je aan te horen en daarop te reageren, een paar vd andere dames komen inderdaad wat nors en ongeinteresseerd over, alsof ze haast hebben. Geeft een minder open en gastvrije sfeer.

Ik vind andere sushi-all-you-can-eats in dezelfde prijsklasse toch lekkerder; de sugar snaps hier zijn iets te ver doorgewokt dat ze slap smaken, de saus op de 'beefblokjes vd plaat' is best wel heel zout, de rijst in de sushi iets te klef waardoor je minder vd ingredienten proeft, de gebakken garnalen is met veel deeg en weinig vulling. Het is het zo hier en daar net niet.
Geachte heer/mevrouw,

Ik wil u hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met met ons te delen. Wij zullen uw punten van kritiek meenemen om in de toekomst deze zo veel mogelijk te vermijden.

Vanwalraven .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Heerlijk gegeten vorige week! Ik ben het totaal niet eens met de kritiek die mijn voorgangers op de pagina hebben geplaatst. Het is helemaal top daar!

Over het personeel heb ik weinig aan te merken. Wat ik wel jammer vind is dat het Chinese/Japanse personeel tegen sommige bedieningsmedewerkers erg kortaf en denigrerend kan zijn. Op de dag dat ik er waren er in totaal 6 mensen. Stuk voor stuk vriendelijk tegenover mij en mijn vriendin. Jammer genoeg is de baas van de bediening (vrouw) opdringerig, even als de Chinese meneer die er aan het werk was. Zij zijn kortaf en luisteren amper naar wat je zegt. Gelukkig was er een donker meisje en Nederlandse jongen die ons humeur helemaal top maakte. Echt complimenten naar hun.

Ik hoop dat sk iets kan met deze punten van kritiek en dat het nog een groter succes word.

Groetjes,
Jorgos
Beste Jorgos,

Hartelijk dank voor je recensie. Ik ben blij dat je een goede ervaring aan ons restaurant hebt overgehouden.

Wij hopen je uiteraard nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Sushiqueen2811 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
De sushi was heerlijk! Warme gerechten waren ook echt warm! Vriendelijkheid van het personeel vind ik wat minder.. Gooien het eten bijna op tafel.. Er kan nog net een "alsjeblieft" vanaf. Helemaal absurd is het feit dat er specifieke klantvriendelijkheid wordt geboden. Tegen ons heel kortaf, terwijl er bij de tafel naast ons breeduit werd gelachen en van alles werd aangeboden.. Personeel mag ook wel wat vriendelijker lachen! Het leven is zo slecht nog niet!!
Geachte mevrouw,

Allereerst hartelijk bedankt voor uw feedback en het hoge cijfer voor de kwaliteit van het eten en decor.

Ik vind het naar om van u te moeten vernemen dat u problemen heeft gehad met het bedienend personeel, en zullen uw punten van kritiek met elkaar bespreken. Wellicht dat dit in de toekomst kan zorgen voor verbetering, waar wij uiteraard naar streven.

Wij hopen u, ondanks uw bovenstaande ervaring, nogmaals te mogen ontvangen in het restaurant.

Essie01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij Sushi King maar slechte bediening en de vriendelijkheid liet ook te wensen over.
Op valentijnsdag met een groep wezen eten. Het was erg druk. Het verliep allemaal niet vlot en met het drinken ging het ook niet goed. Dit werd ook weinig aangeboden terwijl je zou denken dat zo'n zaak hier wat mee zou kunnen verdienen. Omdat het allemaal langzaam verliep werd ons het ijs min of meer opgedrongen. Terwijl wij nog zaten te eten aan het ijs werd de tafel al schoongemaakt. Toilet laat ook te wensen over. Toiletpapier mag niet in toilet ivm verstoppingen maar de prullenbak puilde uit. Voor ons één keer nooit meer. Jammer Sushi King, gemiste kans.
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat wij uw reactie hebben mogen ontvangen.

Wij doen ontzettend ons best om de sfeer in het restaurant te bevorderen. Dat u problemen heeft gehad met het bedienend personeel spijt mij dan ook oprecht. Uiteraard zullen wij direct ons best gaan doen om er voor te zorgen dat dit niet meer voor zal komen.

Voor het dessert maken wij altijd de tafel schoon. Een service. Excuses dat u dit als vervelend heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Sushi King

Reactie van proever:

Geachte meneer,
U schrijft dat u voor het desert de tafels schoonmaakt als service. Maar als wij al met het ijs zitten en het bakje vast moeten houden is dat tijdens en zeker geen service.
Verder raad ik u aan om, wanneer het niet goed loopt en de nieuwe sessie staat te wachten dit niet af te reageren op de al aanwezige groep. Ook wij waren betaalende klant en konden zelfs na afloop nog een denigrerende opmerking van een van uw medewerkers in ontvangst nemen. Voor ons niet meer dus!

anf 2e reactie van restaurant:

Geachte mevrouw,

Als het is gegaan zoals u hierboven beschrijft klopt het inderdaad dat dit niet de 'normale' gang van zaken is, wat ik zeer betreur.

De door u aangegeven punten zullen wij absoluut meenemen in de toekomst. Nogmaals wil ik u danken dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw bevindingen.

Sushi King
Yura W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
De lekkerste sushi uit de regio! Vaak ergvol, dus reserveren is aanbevolen! De vis is onwijs vers en de bediening vriendelijk. We komen hier vaak, en genieten elke keer! Een aanrader voor ridderkerk en omgeving
Bedankt voor uw recensie.

Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen!

Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Wij gaan elke week eten op maandag of dinsdag ze gesproken ons aan als opa en oma
ik heb dinsdag weer gegeten het was weer lekker maar waren sushi bij steenkoud en , en vielen uit elkaar dat zijn oude sushi's dat is niet leuk,
mijn kleindochter 10 jaar gaat ook vaak zij eet alleen kindermenu verder niets kost 12 euro
nu is 11 jaar ge worden dus dinsdag gewoon kindermenu bestelt we moesten betalen 10 patatjes met stukjes kip 22 euro zijn gek daar, ik heb al ge zegt, ik gaat er niet meer heen met mijn kleindochter, ze willen snel rijk worden maar niet over kind de rug, met de bedrijfsleider valt niet te praten, ze zijn erg dom be zich [ hou jaagt je klanten weg ]