Mount Everest Tandoori

Spreeuwenpark 3 1021 GS Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mount Everest Tandoori

Een aangename Oosterse sfeer

Mt. Everest is een restaurant waar je toevallig tegenaan moet lopen, maar wat een warm bad! Hier heerst een aangename Oosterse sfeer waarin je je binnen no-time thuis voelt. Het decor van het restaurant is typisch Nepalees met religieuze vlaggetjes en afbeeldingen van de hoogste berg ter wereld. Je waant je voor even duizenden kilometers oostwaarts. Je eet hier verrassende en exotische gerechten waarin de Nepalese en Indiase keuken worden gecombineerd. Dit levert authentieke, maar vooral voortreffelijke creaties op. Geniet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mount Everest Tandoori

• Kom je met de auto?
    Met de pont vanaf Centraal Station, neem hierbij IJ-plein. Vanaf het IJ-plein is het 4 minuten lopen naar het restaurant.
  • : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Eten was heerlijk! Echt genoten. Bediening was goed en erg aardig. Veel keus en een aanpassing aan een gerecht werd totaal niet moeilijk over gedaan. Wij komen zeker eens terug. Top!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Geen bord op de gevel dus even wat verwarrend, maar binnen een knusse plek met goed eten en aardige service. Vindaloo was ook erg smakelijk en goed (wellicht niet de heetste, maar een erg goede mix van de juiste kruiden en ingrediënten) en dat vind je toch zeker ook niet overal. Top!
K K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
goed eten maar het restaurant heeft niet de uitstraling die ik er bij verwacht en alles bij elkaar maakt het geen bijzondere indruk
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We dachten er zal op woensdagavond wel niemand zitten maar dat viel alles mee. Zeker de helft bezet, prima sfeer, goede bediening en heerlijk gegeten. Aanrader
M. K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het eten was heel lekker. Heel vriendelijke bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk en authentiek eten. Aardige bediening en een gezellige buurt in Amsterdam. Zeker de moeite waard als je van de Indiaase / Nepalese keuken houdt.
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
prima eten. attente bediening. we komen terug!
Christa J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
We kwamen voor het eerst bij Mount Everest Tandoori. Het eten was heerlijk, en de bediening zeer vriendelijk. Behalve goede wijn, was er ook telkens een gevulde karaf water op tafel, heel fijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Romy-Angèle B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Ik ben hier voor het eerst geweest en wat een topervaring!
Het eten was heerlijk en de service uitstekend! We zijn continu op onze wenken bediend en alles werd goed uitgelegd (we kwamen hier door de ah restaurantactie)
Van buiten ziet het er wat rommelig/oud uit, eenmaal binnen wordt het al een stuk beter maar dan nog zou het wat moderner kunnen.
Ach! De buitenkant maakt uiteindelijk niets uit, de inrichting ook niet, als het eten maar lekker is ;) en dat was het dubbel en dwars!
David H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Een mango lassi kostte 7 euro's! Belachelijk duur voor een matig restaurant.
Tjibbe H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
was hier ihkv de restaurantweek van albert heijn. het eten was niet slecht, maar ook niet erg bijzonder. het voorgerecht (mixed starters) was aan de karige kant gezien de prijs die ervoor wordt gerekend (8,50). Het is ook aan te raden eens een fatsoenlijke salade op de kaart te zetten. de mixed salad (ijsbergsla met mais, bleke tomaat en komkommer) en een veel te zoete dressing was nu niet bepaald niveau haute cuisine. hoofdgerechten zijn ook aan de dure kant, maar de porties zijn wel groot en ze smaken op zich oké. de kaart bestaat voor het overgrote deel uit typisch indiase currygerechten. nam zelf nepalees (gekruid vlees met rijst). wachttijden waren soms wel erg lang (vooral voor het voorgerecht).
Jefferson K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Great Spot!!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Van al die keren dat ik Indiaas dan wel Nepalees heb gegeten, stak de ervaring bij Mount Everest Tandoori er met kop en schouders boven uit. Het eten was namelijk fantastisch. Toegegeven, het restaurant ligt niet op een hoofdstedelijke toeristische plek, maar het korte tochtje met de pont over het IJ naar Noord is het zeker allemaal waard. De inrichting van de zaak is ingetogen met aan de muur houtsnijwerk maar vooral veel foto's van Nepal. De service was uitstekend. En dan het eten. Ik had de seekh kabab vooraf: lamsgehakt tot worst gedraaid en in de tandoori bereid. Lekker! Als hoofdgerecht koos ik een Nepalees gerecht - choylla pokhara - lamsvlees bereid met een pittig kruidenmengsel en knoflook en simpelweg onweerstaanbaar lekker. Daarbij aten we naanbrood met kaas en met knoflook, raita, basmatirijst en (van het huis) een curry met aardappel, ui en erwten. Ik heb er echt van genoten. Het Nepalese bier Khukuri, de fles chardonnay - het was allemaal prima. De koffie na was jammer genoeg een slap bakkie. Van het huis kregen we tenslotte nog een limoncello aangeboden. Hoe dan ook, ik kom beslist terug.
Co S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het eten was fantastisch en de bediening was top .
Wij hebben gegeten met 5 personen met de A.H. actie wat geen probleem was , alles was mogelijk , echt een aanrader !!!
Ina en Co Spieker
Ganesh R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Excellent service.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Erg goed gegeten hier. Vriendelijke bediening en nog een borreltje van de zaak achteraf. Wat een aanrader is dit restaurant.
Jean-Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een toffe plek met een goede keuken. Geen overbodig gedoe, gewoon lekker en gezellig De patron staat garant voor de kwaliteit en stelt alles in het werk om de gasten te bedienen naar hun wensen.
Een nr 1 resto hoeft niet altijd sterren, zo blijkt.
Asya P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Delicious food.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Voor de vierde keer hier gegeten.
Vooral de Nepalese gerechten kan ik aanbevelen, heerlijk. Bijzonder goede gastheren ook. Ik kom zeker terug.