Mount Everest Tandoori

Spreeuwenpark 3 1021 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-206326055

Over het restaurant Mount Everest Tandoori

Een aangename Oosterse sfeer

Mt. Everest is een restaurant waar je toevallig tegenaan moet lopen, maar wat een warm bad! Hier heerst een aangename Oosterse sfeer waarin je je binnen no-time thuis voelt. Het decor van het restaurant is typisch Nepalees met religieuze vlaggetjes en afbeeldingen van de hoogste berg ter wereld. Je waant je voor even duizenden kilometers oostwaarts. Je eet hier verrassende en exotische gerechten waarin de Nepalese en Indiase keuken worden gecombineerd. Dit levert authentieke, maar vooral voortreffelijke creaties op. Geniet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mount Everest Tandoori

• Kom je met de auto?
    Met de pont vanaf Centraal Station, neem hierbij IJ-plein. Vanaf het IJ-plein is het 4 minuten lopen naar het restaurant.
  • : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

9,3

Jouw recensie over het restaurant Mount Everest Tandoori

Arjens V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Leuk klein restaurantje, omdat dit restaurant volgens de recensies bij de best hoort zijn we er heen gegaan. Ontegenzeggelijk lekker eten, Zeker is de prijs kwaliteit verhouding goed, maar om dit als 1 van de beste van Amsterdam te benoemen vind ik dat er vele andere retaurants tekort gedaan. Ik ga zeer waarschijnlijk nog wel een keer terug om weer iets anders van de kaart te proberen. Kortom goed restaurant, aan te bevelen! 4 sterren van mij. De 5e bewaar ik nog even.
Gert R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Excellent service, nice athmosphere, good service. Amytime again
Jan willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Persoonlijke service aan tafel ook voor veganiste in het gezelschap. De aanbevolen Tandoori gerechten waren super. Hier gaan wij zeker nog een keer terugkomen!!
Co S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was fantastisch , erg royaal en een vriendelijke bediening .
Co Spieker
Ivy C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Op basis van de beoordelingen op Iens besloten spontaan langs te gaan. Het was een zeer aangename verrassing. Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten zeer smakelijk, de kip en lam waren echt super mals, de curry zoet maar niet te. Bediening daarnaast zeer vriendelijk. We kregen zomaar wat extra Nepalese snackjes op tafel en na het hoofdgerecht een borreltje van het huis. Het enige wat we zouden kunnen opmerken is dat het pand wat verouderd is, maar dat stoorde ons geenszins. We wonen helemaal niet in de buurt, maar hier rijden we zeker nog een keertje voor om!
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens. Het was lang wachten tot we een tafel hadden (en we hadden om 20.00 gereserveerd!) en derhalve net iets voor 9 ons voorgerecht... dat was wat minder.

Maar opzeker het waard want het eten is uitmuntend, kruidig verrukkelijk!!
Magdalena U.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
All Was Delucious
Zara A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten was zeker weten heerlijk. Service die je krijgt is ook top, wat wel jammer us dat het zo leuk is en dat je best wel lang moet wachten tot dat je een tafel krijgt. Ook als je een reservering hebt. Het is zeker aangeradden om daar te gaan eten.
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Enorm vriendelijke gastheer en bediening die met recht trots zijn op hun tandoori oven. Heerlijk gegeten!
Lee A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Very good!
René V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening.
rowald V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer goed gegeten. Briljante aubergine curry en Nepalese momo's. Perfect op smaak en pittig. Voor herhaling vatbaar.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Weer prima gegeten en uitstekende gastheer.
gerda P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Na zoveel lovende woorden viel het eten vies tegen! De bediening was weliswaar aardig maar slordig en langzaam. De Korma veel te zoet en toen we dit zeiden kregen we een gewone korma maar toen was de honger al weg. Attent hoor maar wie bedankt nu 2 soorten korma, zoet en gewone korma. Kortom teleurstellend! Snap oprecht de jubelende recensies niet.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten tegen een hele nette prijs
Aloe-Lin S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Erg goed gegeten voor de prijs. Wij hadden gereserveerd tijdens de kortingsperoode (-50%), maar zonder korting zijn de prijzen alsnog prima. De bediening was vriendelijk, vooral de eigenaar van het restaurant zelf. Toen wij aangaven dat een paar drankjes niet op de rekening stonden, antwoordde hij dat dat niet erg was. Dat wij een goede avond hadden vond hij belangrijker. Top!
Nick W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik vond het heerlijk even terug in pokara de geuren de smaak ik werd gewoon weer blij van dit prettige resteaurant
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Bij een stedentrip bezoeken wij vaak een plaatselijk Indiaas restaurant (omdat het zo lekker is). Gisteren in Amsterdam bezochten we restaurant Mount Everest Tandoori. Wij hebben aardig wat vergelijk, en ja.... deze Amsterdamse Indiër/Nepalees behoort tot de top van Nederland! Eerst vanaf Centraal Station met de pont een tochtje over het IJ, dan 5 minuten wandelen en daar is het restaurant: netjes, sfeervol en met een gastvrije ober die ons verwelkomt en door de menukaart begeleidt. Zoete en kruidige lammetjes (tandoori en masala) kwamen op tafel en we hebben genoten! Lekker Kingfisher biertje erbij en onze avond was geslaagd. Hier gaan we zeker terugkomen!
Nick W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijke smaakjes , goed eten gewoon erg goed . En plek waar ik me thuis voel . Waar de omgeving laat zien dat je welkom bent . Als je binnen komt ruik je de kruiden en proef he het feest
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
vriendelijke bediening met goed advies over eten.
goed verzorgd
eten was goed