MOTO

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant MOTO

Japans genieten in Utrecht

Onder begeleiding van Jo Tang worden er bij Moto de heerlijkste sushi geserveerd. Verassend, verfrissend en zeer smaakvol. De chef’s hebben drie signature gerechten en sushi’s geselecteerd, de ‘Moto style sushi’, die je zeker een keer moet proberen! Geen zin in sushi vandaag? Bij Moto is er ook een ruime keuze uit andere gerechten.

Meer informatie over restaurant MOTO

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras
6,8
7,2
Pasteitje P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hadden 'n 35- en 'n 55-euro menu. Kortom, wat was 't eten slecht : tofu niet te eten, wat hadden ze met de kreeft gedaan !! niet te pruimen, tonijnspies te droog, misosoep was wel héél érg zoutig, paar happen van kunnen nemen !! Halverwege menu opgestaan, afgerekend; we komen niet meer terug !! Bediening was goed en aardig
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuke locatie, gezellig klein straatje met veel horeca midden in het Utrechtse centrum. Moto heeft vriendelijk personeel en het eten is uitstekend. Het aantal tafels dat bezet was viel echter fiks tegen (EK voetbal?) waardoor de gangen van het menu zich in rap tempo opvolgde. Soms iets té rap. Ander puntje van aandacht: geen lauw/warme glazen serveren bij het bier maar koude.
We hebben gegeten op het terras en alle drie het Omakase menu genomen van 35 euro, voorafgegaan door drie porties Sushimi.. Niet omdat het nodig was overigens maar gewoon, omdat we liefhebbers zijn. Lekkere dikke plakken Zalm, tonijn en Dorado, en lekkere Jakobsschelp. Dus niet dat doorgaans flinterdunne werk maar gewoon een lekker plak vis. Heerlijk. Moto is een goed restaurant met een goed kwaliteit en smaak van eten.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op het terras, met uitzicht op de heen en weer slenterende mensen, trok in zeven gangen een Japans feest aan ons voorbij van afwisselend rauw en bewerkt, vast en vloeibaar voedsel.
Vanwege een theatervoorstelling vroegen we het tempo erin te houden, waardoor we in een duizelingwekkende achtbaan van smaken en structuren terecht kwamen. Wát een genot. En wat hield de bediening goed rekening met onze wensen.
Wij komen terug!
Sjaanus .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ben hier in de afgelopen 2 jaar meerdere keren geweest met vrienden. Een sfeervol restaurant met vriendelijk en vlot personeel, die regelmatig komen kijken en vragen of alles naar wens is. Daarnaast ook een erg originele menukaart, waar je samen gerechten kan bestellen om te delen. Wij bestellen vaak een aantal 'moto style sushi rollen', die vervolgens op de tafel worden gezet en samen van gesmuld kan worden. Een waar feestmaal en voor herhaling vatbaar! Moto is echt een restaurant waar je ontspannen een hele avond kunt tafelen.
Lsonneveld .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Twee weken geleden gebruik gemaakt van de AH actie. Service krijgt een 7 i.v.m.flexibiliteit om te reserveren. Tijdens het diner hebben we de bediening als voldoende ervaren. Voorgerecht van sushi was goed. Helaas konden wij het hoofdgerecht niet omwisselen voor sushi. Ook niet met bijbetaling. Hoofdgerecht was ok. Dessert matig. Hoewel wij in het algemeen een open keuken zeer waarderen leek de afzuigcapaciteit onvoldoende. Rook/brandlucht moest worden afgevoerd door openen voordeur. Hoop dat dit een incident was.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
wij kozen van het AH menu voor sushi als voorgerecht, was heerlijk, daarna kipgerecht omdat we dat al eerder hadden gegeten en weer heel erg lekker was, mooi opgediend enz. rijst heel goed van smaak en nagerecht met kokos was goed maar niet heel bijzonder. Goede witte wijn erbij en avond was weer top. Bij Moto kun je rustig zitten en goed praten met elkaar, tafeltjes staan niet te dicht op elkaar en er is geen harde muziek. Een verademing.
Manoesjka .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We waren via de AH actie. Prima menu, meer dan voldoende eten. Goede prijs/kwaliteit. We vonden van de sushi die met tonijn (specialiteit van het huis) het lekkerst. De bediening was redelijk. De inrichting is prima, de zaak stond alleen blauw van de vettige lucht maar dat kan zijn omdat er iets mis was gegaan.
Eva-Maria .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij moto. Creatieve smakelijke gerechten gerechten voor als je een keer iets anders wilt dan alleen you can eat sushi. Erg blij met hoe goed er rekening werd gehouden met mijn allergie voor noten en sesam. Ook voldoende keuze voor zwangeren die geen rauwe vis willen eten. Bediening was niet heel vlot, maar wel heel vriendelijk. Prettige ruimte, geen last van de andere bezoekers ondanks dat het een drukke avond was. Alleen de aangebrande geur van de teppanyakiplaat vond ik onprettig. Fijne avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Fijn restaurant met fijn personeel en goed eten !
Met AH voucher daar gegeten maar zeker een aanrander om ook zonder heen te gaan!
Luisje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Lekker gegeten met de AH bon, helaas is de bediening soort onvriendelijk en gehaast/ ongeduldig. De afzuiging laat te wensen over waardoor aan de voorkant van het restaurant een blauwe rook hangt van de bakplaten. Echt goed gegeten, maar het personeel en de sfeer zijn minder.
EvLVP .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Japans Restaurant Moto verstaat de kunst van sushi op een hoog niveau: genuanceerde prachtige smaken, een streling voor tong en oog in een prettige omgeving in het centrum van Utrecht. Een Sushi parel die je niet mag missen!
Hanneke.groot .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het eten was, afgezien van het hoofdgerecht, smakeloos. Van het hoofdgerecht was de zeebaars te ver gegaard en wat papperig, maar wel op smaak. De bediening was vriendelijk maar traag en wist niet precies wat er op ons bord lag.
Lhahury .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
De kiprolletjes van het hoofd gerecht. Gebakken zeebaars. Sushi en de tempura zijn lekker. Zwarte sesam ijs was lekker, maar in combinatie met verse ananas, was het niet zo. De zuurtonen van de ananas was erg aanwezig.
Evaperuana .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Heerlijke sushi en originele andere Japanse gerechten. De bediening was heel vriendelijk, maar wisselend qua snelheid en oplettendheid.
Josje F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten was prima, via de ah restaurant actie. Het was erg vol en op een gegeven moment stond de zaak zo blauw van de rook dat we erg graag snel weg wilden. Dat was jammer want de kwaliteit van het eten is goed.
Sandetelleman .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was uitstekend verzorgd. De sushi was goed verzorgd en de gebakken baars overheerlijk. Beslist de moeite waard en in niets was sprake een "goedkoop" compromis. Uitstekend!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We zijn via de AH-actie bij Moto terecht gekomen, dat betekend helaas dat je vast zit aan een 'menu' nog wel naast dit menu een paar kleine dingen besteld (de lamsracks & de entrecote rolletjes)

Deze waren erg goed, samen genomen dat de sushi (voorgerecht) ook heel goed was kregen wij een beetje het idee dat ze bij Moto voornamelijk goed zijn in de kleine gerecht!

Alles bij elkaar een geslaagde avond
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Sushi was perfect, mooi en lekker.
Toetje (kokospudding) was echt 1 hap slik weg (qua grootte) wel lekker.
Beter zouden ze dit kunnen afmaken met een toefje slagroom en evt ijs in een mooi glas.
jammer van de frituur lucht uit de 'open' keuken zo de eetzaal in.
4141 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Een beetje jammer was dat we met de AH-restaurantactie maar uit een heel beperkte kaart mochten kiezen. Maar het eten was prima. Vooral het voorgerecht - een goed gevulde plank met sushi - was erg lekker. De bediening was heel vriendelijk en snel.
Er I.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Voorgerecht was een keuze uit sushi mix of tempura mix , beide erg lekker. Hoofdgerecht kozen we gevulde kiprolletjes met avocado , gebakken rijst en salade , ook heerlijk en als dessert had ik japans sesamijs , bijzonder en ook lekker. Prima prijs kwaliteit verhouding