Motimahal Indiaas Restaurant

31-206250330

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

Kukhi M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk even snel kunnen eten, We moesten de trein halen en ik wist dat het eten snel wordt geserveerd. Daarnaast maakt de korting het nog aantrekkelijk om hier te eten. De naan zeer echt lekker.

Kom zeker nog es terug hier!
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Motimahal. Het eten is nog beter geworden dan eerst, ze hebben nu nog meer keuze dan eerst. De Mix grill is heel goed, vlees is lekker mals. Bediening is aardig en eten komt snel wat voor mij een pluspunt is. Zal proberen vaker te komen hier.
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eerste keer gegeten bij dit restaurant. Super ervaring! Goede en vriendelijke service en overheerlijk eten! Komen we zeer zeker terug!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten: de tandoori chicken is favoriet.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prima plek om voor een goede prijs te eten, echt authenthiek Indisch. De drankjes, en die heb je wel nodig als je toch iets te heet besteld, maken het ten opzichte van het eten wel relatief duurder. Eigenaar en ikzelf waren vergeten om de -20% korting te verrekenen ivm een kortingsboeking via Iens die avond. Maar bij terugkomst de vorige dag was dat geen enkel probleem en werd dit snel gecorrigeerd.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Kreeg alleen niet de 20% korting op de rekening?
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten met vriendelijke bediening
Susie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, porties waren wat kleiner dan verwacht maar we zaten na afloop goed vol. Gerechten waren goed gekruid en het personeel was erg vriendelijk. Ik zou hier zeker weer terugkomen!
Leonore S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hartje centrum en dan toch goed Indiaas eten. Wij vonden het verrassend. Ook heerlijke vers gebakken naan.
Prettige ontvangst en prima bediening. Gaan we zeker opnieuw naar toe.
Purnima S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Eten was erg lekker en snel voorbereid. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Sheekh Kabab is zeker een aanrader en de naan beste van Amsterdam!
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Buiten gegeten was heerlijk weer. We hebben een menu genomen. De soep smaakte oke ook de het vlees en de de groente gerechten waren prima. Vond het alleen jammer dat het dessert ook al op de schotel lag. Was een bijzonder waterige substantie van rijst? Het was oke maar ik heb ze beter gehad,
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima restaurant voor lekker Indiaas eten. Eten is goed. Niet heel sfeervol ingericht maar verder niks aan te merken op de inrichting. Bediening is niet heel snel of erg behulpzaam.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs- kwaliteitverhouding!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijne plaats voor een redelijk snel diner. Vriendelijk personeel en erg lekker eten.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Vlotte bediening
Vegetarisch menu bestond uit een schaal met kleine bakjes waarin raita en diverse groentecurry's. De smaken en samenstelling van de curry's waren weinig gevarieerd. Naan was goed.
Vibi R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten, alles was uitstekend. De sfeer is super leuk en fijn. Het decor ziet er ook prachtig uit. Kortom heb ik het heel leuk gehad in Moti Mahal. Echt een aanrader!
Seher B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Was lekker en goede service.. zeker voor herhaling vatbaar!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jammer dat er qua gerechten niet duidelijk is aangegeven dat ze alles medium voor je bereiden ook als er geen pepertjes achter de gerechten op de kaart staan.
Vond het restaurant er slecht uitzien qua onderhoud, verrot houtwerk. Vieze plakkerige wc's.
Voor ons nooit weer.
Christien P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
bijzonder plezierig restaurant; dichtbij centraal station; leuke ontvangst en heerlijke gerechten.
goed verzorgd. aanrader
Sanju D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijke eten en uitstekende service