Motimahal Indiaas Restaurant

Nieuwezijds Voorburgwal 34 1012 SB Amsterdam Nederland Kaart
31-206250330

Over het restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

maria S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke restaurant vlakbij het Centraal station. Vriendelijke service, Leuke en aardige serveerder. ButterChicken is zeker aan teraden hier. Komt ook erg snel. Het is een zwaar gerecht dus als je veel op kan dan zeker een aanrader. Kom zeker nog een keer terug.
Janpeter112 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten en prima gerechten! We komen zeker weer terug!
Yajie L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heel vriendelijk personeel en lekker eten!
Ranjit K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier, gingen voor het motimahal speciaal menu voor 2. Was voortreffelijk. Service was aardig en behulpzaam. Het restaurant heeft een moderne look. Ziet er leuk uit.
Kom zeker nog terug.
Ranjit S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prachtig restaurant in het centrum van Amsterdam. Het is netjes en modern ingericht. Daarnaast is het eten erg lekker. De korma is echt zalig hier! Service is vriendelijk. Af en toe een leuk grapje er door heen kan altijd.
David S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De chicken madras was heerlijk hier. Ik vind het heerlijk als de chicken madras pittig is. Samen met mango lassie, rijst en naan. Lekker gegeten na dagje winkelen met mijn vrouw in Amsterdam.
Aneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Chicken tikka masala is echt te goed hier! Zo moet hij zijn, dit is wat ik gewend was in London. Daarbij een knapperige Garlic nan en een mango lassi. Service was snel en aardig. Restaurant ziet er erg netjes en verzorgd uit. En nog lekker dichtbij het Centraal station
Arjion M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier. Medewerkers zijn ook Indiaas, Eigenaar is heel aardig en we kregen ook een speciaal Indiase shotje van het huis. De Tandoori gerechten zijn verrukkelijk lekker. De lams is zo mals. Kom zeker snel terug hier!
Sfeer is lekker rustig, Wordt op de achtergrond leuk rustig muziekje afgespeeld.
Utsa S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Punjabi thaali is heel erg lekker met diverse gerechten in een keer.
Het is voor een persoon meer dan genoeg.
Lekker gegeten met leuk sfeer en gezellig.
Mooi inrichting.
Zeker kom ik vaak eten.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dit is gewoon een top restaurant. Top service, top eten en ziet er erg netjes uit, het heeft een moderne draai in het interieur. Hebben ze goed gedaan. linnentafel kleedjes, warme borden en je jas wordt aangenomen. Nette service.
Eten wordt ook snel geserveerd en de smaak is perfect. De Chicken tikka is lekker mals en heeft de perfecte kruidencombinatie! Kom zeker nog terug hier!
Karman S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier.

We waren er op een donderdagavond rond 20:00. De enige gasten. Dat is dan wel heel kaal, maar je kunt wel uitzoeken waar je wilt zitten.

Als voorafje kregen we papadums. Nadat we er om gevraagd hadden een lekkere mango chutney en raita. Lekker snoepen en, zo bleek achteraf, van het huis.

Allebei een menu genomen, dat is toch wel het makkelijkste. Omdat in onze beide menu's een groenten curry zat, werd er één vervangen door een champignongerecht. Goed dat ze hier aan denken, maar dan kunnen ze toch beter even vragen of iedereen wel van champignons houd, want nu moest ik het in mijn eentje opeten en ik had nu juist zo'n zin in die curry!

De gerechten waren heerlijk. Vooraf een dahl soepje. Lekker op smaak.

De hoofdgerechten kwamen op een warmhoudplaatje tussen ons in te staan en gaven veel keus. Rijst, groeten curry, spinazie met eigengemaakte paneer, champignons in een lekker sausje, naan brood erbij. Heel compleet. Het licht werd een beetje gedimd en we zaten alleen met al dat lekkere eten. romantische setting hoor!

Toe een lassie (mango yogurt shake) en een koffie en geheel voldaan naar huis.

Voor 50,- met 2 personen eten en drinken was het een goede prijs.
jukhooa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Fijn en authentiek indiaas keuken. Zeer vriendelijke bediening en centraal gelegen in Centrum Amsterdam. De currys smaken authentiek indiaas.
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bij motimahal wezen eten met Indiase zakenmensen. Dit keer veel vegetarische gerechten genomen in plaats van vlees. Is zeker goed bevallen, de Indiase mensen zaten te smullen. De service was uiteraard super, dat mag je ook verwachten van Motimahal, hoorde dat het een grote keten in India is. Ze doen het zeker goed!
wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wat een verrassing! Een bijzonder vriendelijke en attente bediening door de goedlachse eigenaar. Een heerlijk driegangenmenu voor een alleszins redelijke € 29,50, een fles heerlijke huiswijn. De vissoep was bijzonder smakelijk als voorgerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was zeer mals en prima klaargemaakt. En dat alles in een ruime hoeveelheid. De huiswijn smaakte prima. Bronwater stond op tafel klaar, maar een kraft gewoon water was geen enkel probleem (soms doet een restaurant daar vreemd genoeg moeilijk over).
Leuke warme inrichting: beelden uit India en Indiase muziek op de achtergrond. Soms kom je wel eens in een Indiaas restaurant en dan klinkt er Engelse popmuziek: ik vind dat niet zo goed passen. Verder zag alles er keurig en goed geverfd uit.

Wij zijn liefhebben van Indiase restaurants en hebben er al vele bezocht en hier blijven we toch nog steeds terug komen

Kortom: Dit is een prima restaurant voor een lekker avondje uit.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Door vele reizen door India ben ik Indiaas eten enorm gaan waarderen. En eigenlijk bestaat er geen ' Indiase' keuken, er zijn zo ontzettend veel soorten keukens. Het aantal gerechten is enorm. Op een zeer warme dinsdagavond streek hier neer voor een snelle hap. Maar wel gericht, ik had zin in curry. Het interieur is niet super inspirerend, maar al het andere is erg goed: zeer vriendelijke bediening en goed klaargemaakte gerichten. Super prijs/kwaliteit verhouding!
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren hier voor de tweede keer gegeten. Ook nu was het weer voortreffelijk. Het lamsvlees was heerlijk en zeer mals. Bediening is attent en vriendelijk. Ook deze keer weer mensen in het restaurant uit het land van herkomst van de gerechten. Lijkt me zeker een bewijs voor de kwaliteit van de gerechten hier. We komen hier zeker terug !!
Jagsin .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten met mijn gezin. Voor de kleintjes is butter chicken echt een aanrader. Zelf koos ik voor de kip madras, goed pittig ! Sfeer was goed en de bediening was vriendelijk. Al met al een geslaagde avond
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk Indiaas restaurant, De Tandoori mix grill is zeker een aanrader, vraag voor de hete saus want die geven ze niet standaard erbij. Daarnaast is de service lekker vlot en snel. Echer mag wel wat informeler, maar eten is zeker goed. Decor ziet er okay uit, geeft een moderne uitstraling.
Rotterdam24 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Rustige en leuke ambiance. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Lekker gegeten en aan te raden voor een ieder die typisch Indiaas wil dineren.