Motimahal Indiaas Restaurant

Nieuwezijds Voorburgwal 34 1012 SB Amsterdam Nederland Kaart
31-206250330

Over restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dit is gewoon een top restaurant. Top service, top eten en ziet er erg netjes uit, het heeft een moderne draai in het interieur. Hebben ze goed gedaan. linnentafel kleedjes, warme borden en je jas wordt aangenomen. Nette service.
Eten wordt ook snel geserveerd en de smaak is perfect. De Chicken tikka is lekker mals en heeft de perfecte kruidencombinatie! Kom zeker nog terug hier!
Karman S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Jukhooa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Fijn en authentiek indiaas keuken. Zeer vriendelijke bediening en centraal gelegen in Centrum Amsterdam. De currys smaken authentiek indiaas.
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bij motimahal wezen eten met Indiase zakenmensen. Dit keer veel vegetarische gerechten genomen in plaats van vlees. Is zeker goed bevallen, de Indiase mensen zaten te smullen. De service was uiteraard super, dat mag je ook verwachten van Motimahal, hoorde dat het een grote keten in India is. Ze doen het zeker goed!
Wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wat een verrassing! Een bijzonder vriendelijke en attente bediening door de goedlachse eigenaar. Een heerlijk driegangenmenu voor een alleszins redelijke € 29,50, een fles heerlijke huiswijn. De vissoep was bijzonder smakelijk als voorgerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was zeer mals en prima klaargemaakt. En dat alles in een ruime hoeveelheid. De huiswijn smaakte prima. Bronwater stond op tafel klaar, maar een kraft gewoon water was geen enkel probleem (soms doet een restaurant daar vreemd genoeg moeilijk over).
Leuke warme inrichting: beelden uit India en Indiase muziek op de achtergrond. Soms kom je wel eens in een Indiaas restaurant en dan klinkt er Engelse popmuziek: ik vind dat niet zo goed passen. Verder zag alles er keurig en goed geverfd uit.

Wij zijn liefhebben van Indiase restaurants en hebben er al vele bezocht en hier blijven we toch nog steeds terug komen

Kortom: Dit is een prima restaurant voor een lekker avondje uit.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Door vele reizen door India ben ik Indiaas eten enorm gaan waarderen. En eigenlijk bestaat er geen ' Indiase' keuken, er zijn zo ontzettend veel soorten keukens. Het aantal gerechten is enorm. Op een zeer warme dinsdagavond streek hier neer voor een snelle hap. Maar wel gericht, ik had zin in curry. Het interieur is niet super inspirerend, maar al het andere is erg goed: zeer vriendelijke bediening en goed klaargemaakte gerichten. Super prijs/kwaliteit verhouding!
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren hier voor de tweede keer gegeten. Ook nu was het weer voortreffelijk. Het lamsvlees was heerlijk en zeer mals. Bediening is attent en vriendelijk. Ook deze keer weer mensen in het restaurant uit het land van herkomst van de gerechten. Lijkt me zeker een bewijs voor de kwaliteit van de gerechten hier. We komen hier zeker terug !!
Jagsin .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten met mijn gezin. Voor de kleintjes is butter chicken echt een aanrader. Zelf koos ik voor de kip madras, goed pittig ! Sfeer was goed en de bediening was vriendelijk. Al met al een geslaagde avond
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk Indiaas restaurant, De Tandoori mix grill is zeker een aanrader, vraag voor de hete saus want die geven ze niet standaard erbij. Daarnaast is de service lekker vlot en snel. Echer mag wel wat informeler, maar eten is zeker goed. Decor ziet er okay uit, geeft een moderne uitstraling.
Rotterdam24 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Rustige en leuke ambiance. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Lekker gegeten en aan te raden voor een ieder die typisch Indiaas wil dineren.
Vikramjit S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Ik heb heel lekker chickentikka massala en mixgril met groenten en naan. Heerlijk service was vriedlijk mensen ik kom snel terug
Azar34 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
ik kom vaak bij motimahal eten en ik proef de verschil het eten van motimahal en het eten van andere indiaase restaurant het is gewoon de kwality van het eten en de lekkere kruiden voor alle de tandoori-chicken is lekker dan van die andere indiaase restaurant en de gerechten zijn uitstekend je proeft het verschil echt. Probeer de Tandoori garlic Tikka, zeker een aanrader, minpunt voor dit gerecht moet je wel iets langer wachten dan normaal. Maar dat is het zeker waard.
Maria23smith .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vroeger wel eens hier gegeten, toen ook zeer bevallen. Heel erg dicht bij het centraal station. Wat heel handig is om hierheen te komen. We hadden een bedrijfsuitje, veel mensen moesten uit verschillende steden komen. Lekker handig met de trein en dan 5 minuten lopen. We konden met zijn alle op het terras wat erg gezellig was. (20 personen) We hadden een groeps menu, veel verschillende gerechten wat zeer aangenaamd was. Zeker de Seekh kabab was goed.
Eten erg snel op tafel, zeker een plus punt. Kom zeker terug hier!
L R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een stukje kip van de tandoori mixed grill was volledig ongaar. Dat mag niet gebeuren in een (professioneel) restaurant. Ongare kip kan zowel salmonella, campylobacter als listeria bevatten en is een risico voor de gezondheid.

Behalve dit vonden we het eten ook niet zo smaakvol.
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het is voor de tweede keer in een maand dat ik hier kwam eten. Het eten was opgewarmd en niet vers. Het kip was superdroog , die waarschijnlijk uren heeft staan pruttelen.
Ik vind het heel jammer, maar van zo'n restaurant verwacht je wel wat beter.

Jammer,maar ons zien ze niet meer terug.Er zijn meerdere ,betere restaurants.
De service was dit keer ook niet vriendelijk.
Reba H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het eten is heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar! De smaak van eten is lekker pittig! En het brood was lekker luchtig.
Noa334 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Onderbelicht pareltje in Amsterdam! Van buiten ziet het er maar normaal uit maar als je eenmaal binnen bent ziet het er echt prachtig uit. Dit is een moderne Indiase restaurant met indiase trekjes. Goed gedaan. Restaurant is erg sfeervol ingericht. Personeel was erg vriendelijk. Eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding is super! Wij hadden het 5 gangenmenu gekozen wat echt een aanrader is om de verschillende smaken van de Indiase keuken te leren kennen. Ook het zelfgemaakte ijs was heerlijk! Ik ben fan!
Rhode K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten was hartstikke lekker en je proeft dat de gerechten met verse producten bereid wordt. De bediening was erg vriendelijk, het interieur van het restaurant is erg mooi
Deepak45 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik was met mijn familie naar het restaurant motimahalen kozen voor het speciaal motimahal menu. Het rook heerlijk en het was ook lekker. De samosa's zijn zeker een aanrader!
Mijn familie vond het ook lekker, het was er sfeervol en de bedienden waren ook aardig. Zeker aan te raden!
RogerPilling .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Dit restaurant is zijn geld meer dan waard, eten is heerlijk en echt authentiek gekookt. Bediening is snel en vriendelijk en het restaurant is smaakvol ingericht.
Als je snel en goed wil eten, ben je hier aan het juiste adres, maar ook voor een romantisch uitgebreid diner kan je hier zonder meer terecht