Motimahal Indiaas Restaurant

Nieuwezijds Voorburgwal 34 1012 SB Amsterdam Nederland Kaart
31-206250330

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Susie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, porties waren wat kleiner dan verwacht maar we zaten na afloop goed vol. Gerechten waren goed gekruid en het personeel was erg vriendelijk. Ik zou hier zeker weer terugkomen!
Purnima S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Eten was erg lekker en snel voorbereid. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Sheekh Kabab is zeker een aanrader en de naan beste van Amsterdam!
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Buiten gegeten was heerlijk weer. We hebben een menu genomen. De soep smaakte oke ook de het vlees en de de groente gerechten waren prima. Vond het alleen jammer dat het dessert ook al op de schotel lag. Was een bijzonder waterige substantie van rijst? Het was oke maar ik heb ze beter gehad,
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima restaurant voor lekker Indiaas eten. Eten is goed. Niet heel sfeervol ingericht maar verder niks aan te merken op de inrichting. Bediening is niet heel snel of erg behulpzaam.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs- kwaliteitverhouding!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijne plaats voor een redelijk snel diner. Vriendelijk personeel en erg lekker eten.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Vlotte bediening
Vegetarisch menu bestond uit een schaal met kleine bakjes waarin raita en diverse groentecurry's. De smaken en samenstelling van de curry's waren weinig gevarieerd. Naan was goed.
Vibi R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten, alles was uitstekend. De sfeer is super leuk en fijn. Het decor ziet er ook prachtig uit. Kortom heb ik het heel leuk gehad in Moti Mahal. Echt een aanrader!
Seher B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Was lekker en goede service.. zeker voor herhaling vatbaar!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jammer dat er qua gerechten niet duidelijk is aangegeven dat ze alles medium voor je bereiden ook als er geen pepertjes achter de gerechten op de kaart staan.
Vond het restaurant er slecht uitzien qua onderhoud, verrot houtwerk. Vieze plakkerige wc's.
Voor ons nooit weer.
Christien P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
bijzonder plezierig restaurant; dichtbij centraal station; leuke ontvangst en heerlijke gerechten.
goed verzorgd. aanrader
Sanju D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijke eten en uitstekende service
Geerte G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening, met humor en goede service. Fijne locatie midden in het centrum en relatief goed geprijsd, vooral als je een menu bestelt.
liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Perfect.
Arthur A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten, ruime keuze. Nette bediening die steeds attent was. Goede lokatie maar niet teveel drukte voor de deur. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom nog een keertje terug.
Manu S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Super lekker eten! Tandoori is echt goed. Smaak is echt goed. Service is vriendelijk en snel. En lekker dichtbij het station. Dit is echt een aanwinst voor de stad.
maria S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke restaurant vlakbij het Centraal station. Vriendelijke service, Leuke en aardige serveerder. ButterChicken is zeker aan teraden hier. Komt ook erg snel. Het is een zwaar gerecht dus als je veel op kan dan zeker een aanrader. Kom zeker nog een keer terug.
Janpeter M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier met vrienden, Chicken tikka masala is heerlijk. De tikka is echt lekker mals. Nog een naanbroodje erbij en ik was zeer tevreden. Aardige service, snel ook nog. Eten wordt heel snel geserveerd. Lekker handig als je de trein moet pakken. Kom zeker nog terug!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijk gegeten en prima gerechten! We komen zeker weer terug!
Yajie L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heel vriendelijk personeel en lekker eten!