Motimahal Indiaas Restaurant

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

Bij Moti Mahal, gevestigd aan de Nieuwezijds Voorburgwal in het levendige centrum Amsterdam, word je meegenomen in de Indiase keuken en proef je heerlijke Indiase gerechten.

In Noord-India, om precies te zijn in de Punjab, ligt de bakermat van de heerlijke gerechten die Moti Mahal serveert. De naam van het restaurant ‘Moti Mahal’ - met zijn fiere haan als logo - betekent letterlijk het ‘Paleis van de Parels’ en staat voor het maken van de juiste keuzes.

Voor de vele vaste gasten is Moti Mahal al jarenlang een begrip. Ook de toeristen uit de nabijgelegen hotels, inclusief bezoekers uit India, vinden moeiteloos de weg naar het restaurant. “Hier, op de Nieuwezijds Voorburgwal, zitten we op een A-locatie”, verklaart de heer Singh, die het restaurant al sinds 1987 samen met zijn neef runt. In de keuken zwaait de chef-kok al even lang de scepter.

In een harmonieuze, authentiek-Indiase sfeer, aan keurig gedekte tafels met tafellinnen en strak gevouwen servetten, kunnen 60 gasten kiezen uit de vele curry’s en vis- en tandoori-gerechten. De 'Butter Chicken' is het meest populair. Moti Mahal voert een uitgebreide menukaart met ook een ruime keuze voor vegetariërs.

Vanuit zijn nisje kijkt Ganesh, de god met het olifantenhoofd, goedkeurend toe. Hij is niet alleen de Hindoegod van de wijsheid en kennis, maar ook van de keuzes. Dat de gasten van Moti Mahal de juiste maken, blijkt nu al 27 jaar lang!

Meer informatie over restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Motimahal Indiaas Restaurant

Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Michaël G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten in een aangename omgeving. Vriendelijke bediening.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In korte tijd weer naar het restaurant geweest en weer heerlijk gegeten.
Echt de moeite waard
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Snel en heerlijke gerechten !
Millie G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk eten, snelle en vriendelijke service. Indiaas eten zoals het hoort te zijn.
toosbenneker B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en bediend; het eten was meer dan voortreffelijk en de sfeer in het restaurant gezellig en rustig. De keuze was reuze; ook genoeg vega keuze. Een aanrader !!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vriendelijk personeel.
Eten was heerlijk!
Gaan wij vast nog eens weer naar toe!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Dank voor de vlotte bediening, waar we bij reservering gevraagd hebben.
Kukhi M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk even snel kunnen eten, We moesten de trein halen en ik wist dat het eten snel wordt geserveerd. Daarnaast maakt de korting het nog aantrekkelijk om hier te eten. De naan zeer echt lekker.

Kom zeker nog es terug hier!
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Motimahal. Het eten is nog beter geworden dan eerst, ze hebben nu nog meer keuze dan eerst. De Mix grill is heel goed, vlees is lekker mals. Bediening is aardig en eten komt snel wat voor mij een pluspunt is. Zal proberen vaker te komen hier.
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eerste keer gegeten bij dit restaurant. Super ervaring! Goede en vriendelijke service en overheerlijk eten! Komen we zeer zeker terug!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten: de tandoori chicken is favoriet.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prima plek om voor een goede prijs te eten, echt authenthiek Indisch. De drankjes, en die heb je wel nodig als je toch iets te heet besteld, maken het ten opzichte van het eten wel relatief duurder. Eigenaar en ikzelf waren vergeten om de -20% korting te verrekenen ivm een kortingsboeking via Iens die avond. Maar bij terugkomst de vorige dag was dat geen enkel probleem en werd dit snel gecorrigeerd.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Kreeg alleen niet de 20% korting op de rekening?
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten met vriendelijke bediening
Susie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, porties waren wat kleiner dan verwacht maar we zaten na afloop goed vol. Gerechten waren goed gekruid en het personeel was erg vriendelijk. Ik zou hier zeker weer terugkomen!
Leonore S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hartje centrum en dan toch goed Indiaas eten. Wij vonden het verrassend. Ook heerlijke vers gebakken naan.
Prettige ontvangst en prima bediening. Gaan we zeker opnieuw naar toe.
Purnima S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Eten was erg lekker en snel voorbereid. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Sheekh Kabab is zeker een aanrader en de naan beste van Amsterdam!
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Buiten gegeten was heerlijk weer. We hebben een menu genomen. De soep smaakte oke ook de het vlees en de de groente gerechten waren prima. Vond het alleen jammer dat het dessert ook al op de schotel lag. Was een bijzonder waterige substantie van rijst? Het was oke maar ik heb ze beter gehad,
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima restaurant voor lekker Indiaas eten. Eten is goed. Niet heel sfeervol ingericht maar verder niks aan te merken op de inrichting. Bediening is niet heel snel of erg behulpzaam.