Mother India

Ter Haarstraat 14 1053 LJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206160990

Over restaurant Mother India

Waan je in India bij Mother India

Restaurant Mother India is gevestigd in Amsterdam West. India is wereldwijd bekend om de keuken en de spiritualiteit en dat proef je terug bij Mother India. Mother India gebruikt verse ingrediënten om heerlijke gerechten voor hun gasten klaar te maken. Ze laten je de heerlijke smaken van de Indiase keuken proeven.

Meer informatie over restaurant Mother India

Erg voordelig
Vanesa P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik kom heel vaak in Mother India, ik bestel er ook vaak en het eten is er erg goed. De eigenaar is een vriendelijke man die heel leuk met zijn klanten omgaat. Alhoewel het interieur opgepimpt kan worden, wordt dat voor mij gecompenseerd door de klant vriendelijkheid en de gezellige sfeer.
YTames .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten de namen van de gerechten weet ik niet meer het was lekker kip met uien. Mijn man had ook een kip curry onze vriend had een motherspecial. Vooraf hadden we gamba in een korstje. Toe ijs in blokjes met nootjes en lekkere kruiden. Het was er stil wij waren de enige gasten om te eten. Er waren erg veel bezorg en afhaal klanten. Waardoor het soms rommelig was. De mensen waren vriendelijk.
Keesvanpaarden .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
ik bestel normalitair altijd bij Mother India maar ben van de week langsgekomen om te eten. De butter chicken smaakte net als altijd een beetje zoet en lekker mals en de jalfrezi was zoals altijd lekker pittig. Aan de uitstraling van het restaurant mag nog wel wat gedaan worden maar dit werd grotendeels goedgemaakt door de zeer vriendelijke en grappige baas.
Harish B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Geweldig goed Indiaas restaurant ik kom al heel wat jaren hier eten en altijd is het eten van dezelfde kwaliteit goede service en smaakvol ingericht beste keus voor indiaas eten in Amsterdam tip hot wings en mix grill (lamsvlees zijn top en de curry is ook heerlijk .
Yasmina A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was heerlijk en de ober was zeer vriendelijk we waren met open armen ontvangen.
Eten was vol van smaak en rijk van kleur.
Decor best aan de oude kant maar sfeer en eten maken het helemaal goed.
Ik kom zeker hier terug
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Af en toe bestel ik bij Mother India en soms bij een andere Indier om te laten bezorgen. Gisteren wist ik weer waarom ik vaker die andere kies: ondanks mijn toegevoegde opmerking dat er niet te veel olie gebruikt moest worden dreef mijn saag paneer werkelijk in het vet. Zeker een laag van een halve centimeter. Ik vroeg expliciet om minder vet nadat me dit vaker overkomen was bij Mother India. Jammer, want de smaak is wel goed. Maar een vette curry is niet fijn. Indiaas eten hoeft echt niet zo vet te zijn; ik bestel voortaan maar altijd bij die ander..
Benny21 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
het restaurant is aan grote beurt toe zit er oud en helaas vis ook merk je aan tafel die plakt en de wc , bediening was aardig zeker niet vlot , De Lamb Rogan Josh was droog en taaie de Butter Chicken veel te veel zoet , rijst was wel goed en smeug , en zo het toetje ook maar helaas de hoofd laat de wensen over voor mij hehaaling zit er niet in
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Ik hbe heerlijk gegeten bij Mother India. De buttery chicken was echt super lekker en het personeel was erg vriendelijk. Ik vind het decor meer passen bij een sportkantine maar als je daar doorheen kan kijken kun je voor heel weinig geld super lekker eten en wordt je geholpen door super vriendelijke mensen.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Afgelopen woensdag ben ik hier in mijn eentje vlak voor sluitingstijd binnengelopen voor een avondmaaltijd. Ik ben zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Aan de bereiding van de standaard gerechten - dal makhni en saag paneer - kon ik afgeleiden dat de keuken hier in orde is. Het interieur binnen indiceert dat dit een populair afhaaladres is.
Sadia M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
we hebben vaak eten bestelt bij hem we waren heel erg tevreden
tot dat als vandaag ik wilde 10 naan bestellen maar we waren verplicht met de curry de bestellen allen naan was niet mogelijk en hij had zomaar opgehangen zonder wat de zeggen we vinden dat niet netjes
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Met 4 man bij Mother India gegeten. De indiase kruiden waren niet optimaal aanwezig in de gerechten,je gaat uiteindelijk voor indiaas eten.

De service viel mee.
Decor is heel erg aan vervanging toe.
Ygs Y.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Locatie m.b.t. parkeren is erg lastig. Paar maal rondrijden en als je geluk hebt kan je plekje vinden. Eten is prima maar verwacht niet veel van het interieur en decor. Typisch "buitenlands" ingericht. De neon verlichting is vervangen door kleuren led's. Je kan niet pinnen of met credit card betalen. Onhandig en ongastvrij.
Ties A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
We waren met zijn vieren gaan eten bij Mother India en waren zeer tevreden. We hadden fish curry, Vegetarische biryani en dahl makni als hoofdgerecht. Het eten was heel goed, veel beter dan ik had verwacht. Ook de gralic naan bij het eten is een aanrader. De baas is erg vriendelijk en maakt graag een praatje na het eten. De serveerster was ook leuk en heeft ons uitgebreid uitgelegd wat de verschillende gerechten waren. Dit restaurant is zeker aan te raden ook omdat het helemaal niet duur is.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij hebben voor mijn verjaardagsfeest catering laten komen, verzorgd door Mother India. Het werd prima op tijd bezorgd en was zeer smakelijk. We hadden zowel butter chicken als lamb rogan josh, en vooral dat laatste was heel goed. Maar ook de mixed vegetable in curry en de dal waren smakelijk. De naan viel tegen -- niet luchtig en gewoon niet zo heel smakelijk. Terwijl dat zo lekker kan zijn. De rijst was heel mooi langkorrelig en smakelijk. De chutney viel tegen -- niet scherp, nogal zoete drap. Maar goed, als er dan iets tegenvalt heb ik liever dat het een bijgerecht is dan een hoofdgerecht, en dat was dus prima in orde. Het was vers en mooi mild van smaak zodat het toegankelijk was voor iedere gast. Iedereen genoot echt van het eten.

De communicatie aan de telefoon was vrij vlekkeloos gegaan allemaal. De offerte was nogal improvisatorisch in elkaar geflanst, maar ze hielden zich wel prima aan de afspraak. Tegen een kleine meerprijs verzorgden zij ook de borden, servetten en het bestek. De borden die geleverd werden waren van die heel slappe rotborden die hun taak niet goed vervullen. Eigenlijk de meerprijs niet waard. Ze legden goed uit hoe alles aan moest en dergelijke want we hadden niet geregeld dat ze bleven. We brachten ook zelf de chafing dishes terug naar de Ter Haarstraat. Dat was het enige wat we niet zo goed gecommuniceerd hadden met ze. We hadden namelijk alleen een vast telefoonnummer van ze en geen mobiel nummer, en konden ze dus pas bereiken toen ze weer in het restaurant waren.
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Ik was hier een paar jaar geleden en voor Nederlandse begrippen niet slecht Indiaas. Vandaag menu voor 2 afgehaald en heb zelfs net gebeld over de slechte kwaliteit. Saag paneer lijkt niet op was het moet zijn, waterige spinaziesoep. Butter chicken, geen kruiden te bekennen, proefde vnl tomatenpuree, magnetronmaaltijd van de supermarkt heeft nog meer smaak. Vlees mixed grill droog en weinig gekruid. Alleen naan brood was nog te eten. Eigenaar verzekerde mij dat zelfde kok er was. Wat het ook is, ik ga hier nooit meer terug, heb het weggegooid.
Matthew M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Donderdag, 5 juni 2014 bij Mother India gegeten. Ik had gelezen dat een aantal mensen op deze site wat hadden aan te merken m.b.t. het interieur. Ik vind dat niet terecht, het ziet er keurig uit, hooguit een beetje sober en gedateerd. Vriendelijk eigenaar en personeel. De bediening is niet te beroerd om iets voor je uit te leggen en doet altijd z'n best voor je. Als je alleen mild gekruid eten wilt, is dit restaurant ook een aanrader omdat ze er rekening mee houden, als je niet tegen gekruid eten kunt. Ik ben niet zo'n curry's fan, maar heb hier toch heerlijk gegeten. Ze hebben duidelijk op de menukaart staan wat prima te eten is voor mensen die niet van curry's houden, zoals biryani. Ik nam dit. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Je krijgt best royale porties, zowel in voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Ze hebben verschillende gangen menu's die er ook erg smakelijk uitzagen. Als je je eten niet opkrijgt willen ze het gerust voor je inpakken - als je er naar vraagt. We komen hier zeker terug.
MarcOosterbaan .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Het eten is werkelijk erg goed en het verbaast me niet dat Johannes van Dam een hoog cijfer gaf destijds, mijn nummer 2 in Amsterdam. Nummer 1 blijft Koh-i-Noor.
De smaak is erg lekker en veel variatie en aardige eigenaar.
Enige minpunt is echter dat het restaurant zelf er niet goed uitziet. Als je niet zou weten dat het eten zo goed is, dan zou je snel rechtsomkeer maken. De eigenaar moet het restaurant netter laten tonen om geen klanten te verliezen, dat zo niet verdiend zijn voor dit pareltje. Nu ziet het er echt slecht uit helaas.
Maibritt .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Al meer dan 10 jaar laten wij eten bezorgen, zo'n 3 keer per maand. En al meer dan 10 jaar is het van uitstekend kwaliteit. Herkenbare Noord Indiase gerechten. Met de bezorging gaat het ook altijd goed. We hebben in die tijd bijna alle voor- en nagerechten wel eens een keertje geprobeerd. Uiteraard hebben we onze favorieten, zoals de Tandoori chicken en Bartha, maar ook de paneer of okra gerechten zijn heerlijk!
CircleK .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Heerlijk eten voor afhalen of bezorgen. Restaurant zelf is niet aangekleed en nodigt niet uit om te zitten. Tafels zijn niet goed schoongemaakt, "green day" muziek stond op de achtergrond en de bediening probeert zijn best maar is het niet helemaal. Daarentegen....Eten is heerlijk. De butter chicken (net iets te zoet) , Saag Paneer en Tika Masala zijn erg lekker. Prijs kwaliteit zit prima in orde. Helaas ruikte onze kleding er helemaal na bij vertrek. Volgende keer de bezorgservice.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Laatst met een groep bij Mother India gegeten. De bediening begreep niet zo goed wat we bestelden maar gelukkig was er hulp in de buurt. Het eten was goed alleen zou ik er een volgende keer niet weer heen gaan. Afhalen of laten bezorgen is ok, maar het restaurant zelf is niet aangekleed. Er staat een grote tv midden in het retaurant, de kerstballen liggen nog in de vensterbank en de kids gamen in het restaurant. Niet echt gezellig dus. Volgende keer eet ik het thuis lekker op