Motel Restaurant Grand Café CAISSON.

Smokkelhoekweg 12 4421 JH Kapelle Nederland Kaart

Over restaurant Motel Restaurant Grand Café CAISSON.

De bloesem van Zeeland

In Kapelle vind je in april en mei een zee van bloesem, dankzij de uitgestrekte boomgaarden met fruitbomen. Restaurant De Caisson combineert de rijke natuur en de gastvrijheid van de bewoners in een gevarieerde kaart en een warme ontvangst. Verse streekproducten zijn de ingrediënten voor een heerlijke lunch of diner. Of je nu in je vrije tijd of voor een zakelijke ontmoeting komt, dankzij de verschillende ruimtes eet je hier altijd in de juiste setting.

Meer informatie over restaurant Motel Restaurant Grand Café CAISSON.

Voordelig
Lunalebourg K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Door de AH-actie hebben we vanavond kennisgemaakt met Caisson. Wat een ervaring. We hadden voor het 3-gangen verrassingsmenu met vis gekozen. Het eten was heerlijk. Het voorgerecht was huisgerookte zalm, het smaakte verrukkelijk. Bij het hoofdgerecht werd heek geserveerd. wat een lekkere vis. Het nagerecht smaakte ook al zo goed. Met een espresso vergezeld van bonbons en een glaasje likeur met slagroom sloten we ons etentje af. De bediening was vlot en heel vriendelijk. We komen graag nog eens bij Caisson terug.
Lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dolf N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH spaaractie. Vlotte en attente bediening, sfeervolle inrichting en een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu, Er was keuze tussen vlees en vis, wij namen de vis.
Hier gaan we zeer zeker nog een keertje eten.
D D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Het eten was goed, maar niet spectaculair. Voorgerecht met plakjes kipfilet was teleurstellend. De drankjes aan de dure kant. Zonder AH actie niet voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben genoten van een voortreffelijk 4 gangen diner met als thema vis. Prettige en vriendelijke bediening en een rustige ambiance. Hier komen we zeker nog een keer terug. Van harte aanbevolen
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie,wij hadden het verrassing menu en dat is een regelrechte aanrader.
Ook de sfeer en bediening waren TOP,wij komen hier zeker nog eens terug.
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voor ons een eerste bezoek aan de caisson. Het overtrof onze stoutste verwachtingen. Bediening zeer hoffelijk.
Eten erg leuk opgediend en bijzonder smakelijk. Een de klant is koning gevoel. We bevelen dit restaurant bij iedereen aan.
An.pannekoek .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was goed verzorgd en smakelijk. De bediening was goed en zeer vriendelijk. Mooie lokactie goede
parkeergelegenheid. Goed van de snelweg te bereiken.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super fijn personeel. Heel vriendelijk. Ik kwam met de vraag of er gluten en lactosevrij gegeten kon worden. Dat was geen enkel probleem. Ik at ook nog eens vegatarisch (gewoon omdat het weer eens wat anddrs is), heerlijk!!
Jack G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een verrassings menu,dit was prima bij elke opdiening kregen we uitleg over het gerecht uitstekend!!
We hebben heerlijk gegeten is om aan te bevelen.
Plenselink .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goede ontvangst. Leuke inrichting. Vlotte bediening.
Best goed menu, alleen het hoofdgerecht viel tegen. Wijn smaakte goed.
Lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben hier met zijn vieren lekker gegeten. Het was een verrassingsmenu, maar we mochten wel opgeven waar onze voorkeur niet naar uitging. We hebben ons laten verrassen en dat pakte prima uit. Extra frites werd niet gerekend, (hoort zo vind ik, maar het komt wel eens voor) en een karaf water werd gratis geserveerd terwijl er wel groene takjes in zaten. Kortom prima 4 gangen menu, goede bediening tegen een mooie prijs.
Theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Sfeervolle omgeving me een heerlijk 4-gangendiner, vlotte en vriendelijke bediening. De prijs aan de drankjes vond ik wat te prijzig. Wel een aanrader wat het diner betreft.
Rinus P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben samen in een tijdsbestek van ongeveer 2 uur heerlijk gegeten. Een professioneel gebeuren in onze ogen. Met alle wensen werd rekening gehouden. (dieet, minder lekker vinden etc)
We zouden hier nog wel eens gebruik van kunnen maken.
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met de AH bon gegeten we konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch daar naast nog een verrassingsmenu. We hebben heerlijk gegeten en die bediening was bijzonder vriendelijk en gastvrij. Er werd ook rekening gehouden of er iets was wat we niet lusten. We konden zelfs ook nog extra friet krijgen. We hebben een gezellige avond gehad en komen hier zeker nog eens terug.
Ikproef .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Echt genoten. Supervriendelijke bediening. Op de AH zegels, en dan zo'n menu! Ik had als vega eindelijk eens iets anders dan de eeuwige "pasta met..." Nee, een verrukkelijke pittige linzenpuree opgediend tussen filodeeg. Zo leuk en lekker! Partner had parelhoender die gewoon perfect was. Kregen nog een gang extra, nl. mosterdsoep, prima van smaak. Dit 4-gangenmenu kostte 29.50 ,een aanrader. Eem aanrader.
K J V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij werden aangenaam verrast door het menu wat werd geboden en de vriendelijke attente service van het personeel. Bediening die ook nog eens mooi was om te zien qua kleding en uiterlijk.
Famjans .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Genoten van een heerlijk verassingsmenu (vis). Een aanrader qua smaak, maar zeker ook qua sfeer met dank aan de aangename en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!!!
Elisjuh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We kregen een verrassingsmenu van vis, vlees of vegetarisch, dat was best spannend! Eerst een heerlijk voor gerechtje, toen een heerlijk soepje en daarna het hoofdgerecht, dat was ook erg goed! zowel vlees als vis was top! Friet en salade kreeg je erbij zoveel als je nodig had. Daarna kregen we nog een nagerecht die was ook erg lekker, misschien wel een beetje klein en daarna nog koffie en thee met een bonbon.
Personeel was erg vriendelijk. De sfeer is daar erg goed!
Wij familie met kennissen hebben erg genoten!