Mostar

Kerkstraat 47 5701 PL Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mostar

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met vrienden na fietsronde gegeten bij Mostar. De specialiteit van het huis genomen. De Attilla spies. Deze wordt onder de klanken na Kalinka aan de tafel gebracht en in vuur en vlam gezet. mooi gezicht, de verschillende soorten vlees smaakten uitstekend en de bijpassende sauzen waren prima. Vlotte bediening door erg vrolijke mensen.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met 4 personen genoten van de heerlijke Istra (naturel/pepersaus) en Balkan (met feta) steak. Smaakvol en mooi mals gebakken. De boontjes weer als vanouds lekker en de pepersaus smaakte heel eerlijk. Deze steaks blijven een klassieker!

Het was al later op de avond (na achten), waardoor enkele tafels met jonge kinderen (waarvoor de avond blijkbaar al wat lang was) leeg liepen terwijl we van het verse stokbrood met kruidenboter zaten te genieten. Daardoor dempte het rumoer en kwam de rust weer terug in de zaak waarmee we rustig van ons hoofdgerecht konden genieten.

Concept van het restaurant al lang ongewijzigd - dat is hier de kracht en blijft daarmee voor ons een favoriet.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
zoals ieder jaar ook dit jaar weer met kerst gegeten bij Mostar. Het personeel is erg vriendelijk en erg kenmerkend voor dit restaurant is de constante smaak en kwaliteit. Deze is al zolang als ik hier kom hetzelfde en perfect.
Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
M-Smits- .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Mooi restaurant, vriendelijke en oplettende bediening en heerlijk eten. We zijn hier de afgelopen jaren al een aantal keer geweest en het eten is altijd goed. Probeer de Dalmatische ham en een van de vele steaks!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij hadden ieder een verschillend menu mijn man had goulashsoep, die was goed gevuld en lekker. kogelbiefstuk met een pittige saus, gefrituurde aardappelschijfjes en boontjes en een simpele salade ( maar wel lekker) en koude baklava ( die eigenlijk lauwwarm moet zijn ) ; ik had een Dalmatische specialteit dit was ham met olijven en salade, dit was lekker, Montenegro steak, dit is een grote steak met aardappelschijfjes en boontjes en een koolsalade. Ik miste op mijn bord de djuvecrijst en als nagerecht ook baklava. Wij hadden lekkere wijn erbij. Wat ons tegen viel was dat wij geen drankje van het huis kregen. De bediening was vriendelijk
Roger270961 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Voorgerecht van mosselen in een heerlijke rode saus, met brood en kruidenboter. Als hoofdgerecht een biefstuk lekker gegrild en heel mals. garnituur van gebakken aardappelen en een koolsalade is simpel maar welk lekker bereid. Tiramisu als nagerecht was ook zeer lekker.
Minpuntje zijn de tafeltjes, zijn wat klein als je er met 4 volwassenen aanzit. dicht op elkaar. Bediening is erg vriendelijk en maken het aangenaam om er te eten.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Ondanks het late moment van binnenkomst deze vrijdagavond, nog maar 1 tafel was bezet, werden we gastvrij ontvangen. Wederom een driegangen menu besteld, waarvan we door de aangepaste samenstelling door Mostar nu Cufte en gedroogde ham als voorgerecht kozen. Cufte was prima, de gedroogde hamsoorten met rucola en basilicum was heerlijk. De Istra en Balkan steak waren mooi medium gebakken, 220gram is ook voldoende in dit menu, en ondanks dat de baklava niet lauwwarm is (mijn voorkeur) smaakt die erg lekker samen met het kaneelijs.
De service was erg goed: vriendelijk en flexibel met onze menuwensen, maar zeker ook qua timing. Ondanks dat we als laatste in het restaurant waren was men bijna onzichtbaar en verliep alles heel soepel. Goed gedaan!

Wellicht dat het bij topdrukte wat rumoerig is aangezien er geen grote afstand tussen de tafels is, dat lees ik graag eens van andere proevers terug.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Voorgerecht prima, net zoals het hoofdgerecht echter de gebakken aardappeltjes zijn voorgebakken en ook de boontjes waren niet dagvers, dat valt ons tegen zeker midden in het seizoen als er volop verse bonen verkrijgbaar zijn. De prijs gezien moet dat makkelijk kunnen en het maakt het geheel helemaal af als alles echt vers uit de keuken komt.
Dickys .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Heerlijk gegeten we hadden beide een.roverschotel beide een dessert, en.beide koffie. Inclusief wijn en fris was. De rekening vriendelijk net als het bediendend personeel. Het vlees was goed gegrild. Het dessert erg smakelijk. Leuke entourage vooral al er iemand een bepaald gerecht besteld, dan.gaat het licht uit klink er harde muziek en wordt er een zwaard met vlees geflambeerd. Kortom een leuk envsmakelijk restaurant voor een mooie prijs.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Gezellig restaurant. Wij komen hier al heel wat jaren en het eten is altijd goed. We bestelden wat stokbrood met kruidenboter, escargots en carpaccio vooraf. De hoofdgerechten waren voortreffelijk, cevapcici en andere heerlijke gerechten met daarbij sperziebonen, gebakken aardappeltjes en djuvec rijst. Een nagerecht ging er helaas niet meer bij. De wijn is lekker en de bediening vriendelijk.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Lekker gegeten! Deze keer een soort Mixed Grill genomen, met zelfs een 2e servering erbij. Het smaakte goed, maar was toch wel teveel. Volgende keer dus maar een gerecht met 'maar' 1 stuk vlees.
Vlees is in ieder geval erg lekker bereid, en het flamberen aan tafel is ook erg leuk om te zien!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Een flinke tijd geleden hier gegeten. had toen ik er naartoe ging geen verwachtingspatroon maar was blij verrast! Mooi restaurant. Ik heb er erg lekkere kipfilet gegeten wat een mooi totaal gerecht was. Prima.