Mosselbank

Havenstraat 9 4553 AV Philippine Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mosselbank

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het mosselmenu genomen; heerlijk voorgerecht van gamba's, meer dan voldoende heerlijke en grote mosselen en een delicieux nagerecht. Qua wij het advies van het restaurant gevolgd - voortreffelijke Spaanse keuze.
Het is een eindje fietsen, maar als we weer in Philippine zijn, dan weer naar restaurant Mosselbank.
P K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Leuke amuse. Vissoep, prima smaak, goed gevuld. Grietbot op bedje van gele biet. De grietbot was prachtig van textuur en heerlijk van smaak. Jammer van het zwembad kruidensaus eromheen. De gebakken mosselen van de tafelgenoot waren ook van prima kwaliteit. Jammer dat hier de ketjapfles wat ruim was gehanteerd. De mosselen waren buiten de kaart om besteld maar 29 euro rekenen voor gebakken mosselen met frites is buitenproportioneel, gewoon 10 euro teveel. Om dit tot uitdrukking te brengen de 5 voor decor, die anders een acht was geweest want de zaak ziet er goed uit. De bediening door Sandra verdient echt een pluim. Al met al blijft de Mosselbank ons favoriete restaurant in het mekka van de mossel, Philippine.
Volgende keer eerst maar vragen wat iets kost!
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Philippine is de mosselstad van nederland. Maar wie denkt bij de mosselstad goedkoop mosselen te kunnen eten.kom je bedrogen uit. Hoewel de stad vol met restaurants zitten zijn de prijzen echt hoog te noemen en bijna uniform. Allemaal rond de 26-29€ per person/per pan.Sommige zoals Mosselbank is het A volonte. Niet echt vaak gebruikt in NL, eerder vlaams. geen wonder eigenlijk...want de meeste klanten hier komen echt uit belgie. Toen wij er waren..leek het alsof wij de enige nederlanders waren.(gekeken naar de kentekenplaten op de parkeerplaats)

De porties hier zijn echt gigantisch. Ik eet wel vaker AYCE/VOLONTE. maar hier een primeur..ik was niet instaat om een extra pannetje te bestellen. Pannetje leek eerder op een halve emmer/ afwas emmer.

bijgerechten en sauzen zijn ok. Ze serveerden mosselbrood bij. Eigenlijk gewoon sneetjes bruinbrood. Niet echt lekker..al is het hier traditie. Had toch liever stokbrood of iets anders met een harde korst.

Smaak van de mosselen was goed. super grote mosselen. Maar echt te duur. Al zeg ik eerlijk dat ik nog nooit zulke grote mosselen hebt gezien en dan kan de prijs best eerlijk zijn.
Alleen bij Simonis krijg je Mosselen voor 15/18€ per pannetje.

Natuurlijk deze restaurant is van een andere nivo. Interieur en service is echt top te noemen. Maar uiteindelijk draait het om het eten.

je krijgt de beste/grootste mosselen op smakelijke wijze geprepareerd. Maar her betaal je wel voor. En vraag is of je bereid ben om extra te betalen voor het interieur en service.

Als je in zeeuws vlaanderen ben en een echte liefhebber van Mosselen..moet je sowieso Philippine bezoeken en hier een pannetje eten. Leuk ,maar niet goedkoop.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Zaterdag 28 juli gegeten bij de Mosselbank. Vorig jaar hebben we daar ook gegeten, en de mosselen zijn van een uitzonderlijke kwaliteit. Zo lekker heb ik ze maar 1 maal eerder gegeten en dat was bij Rick Stein in Padstow / Cornwall/ UK.
Deze mosselen zijn zo lekker klaargemaakt, geen zand, geen 'baarden', geen verschroppelende vieze kleine mosselen, maar heerlijke grote romige mosselen, gekookt met lekkere verse uien, peen en verse kruiden.