Mossel & Gin

- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
De tuin is heerlijk, windstil lekker zonnig en met een tropisch tintje. De keuze aan Gin in ruim en de verschillende mixen goed. De kaart ziet er ook goed uit. Wat ik erg zeer jammer vind is dat als mosselen je stokpaardje zijn deze gewoon niet goed zijn! De smaak van de mosselen met roquefort was goed, maar de mosselen waren koud. De classics waren te ver door en daardoor taai en ook die werden koud opgediend. Bovendien was de bediening wel vriendelijk, maar erg onhandig.
Wat mij betreft dus geen plek om te eten, wellicht nog eens een wat cocktails drinken.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een mooi concept. Top gastvrijheid en heerlijke gerechten. Je merkt dat de mensen van Mossels en Gin er zin in hebben. De liefde voor het vak spat er van af. AANRADER!!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een ontzettend gezellig restaurant, het was gisteravond nog net lekker om op het terras te zitten, wat je een vakantiegevoel geeft.
De bediening is geweldig, de kreeft en garnalenkroketjes super, en de mosselen met roquefort zijn een aanrader. Zoooooo verschrikkelijk lekker.
We hadden wat te vieren, nou dat is daar dubbel en dwars gelukt.
Het schijnt op een warme zomeravond helemaal sprookjesachtig te worden door alle lichtjes in de tuin. Daar wachten we dus op.
De gin tonics zijn ook vurrukkuluk!!!!!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat een fantastische ontdekking! Als echte visfans zijn al onze wensen vervuld. Superverse oesters, pulpo te lekker (Ik wil het recept!!) Ceviche en garnalen kroket zo lekker, en dan de Thaise mosselen, zou daar elke dag willen eten!
Maar de 10 voor het personeel en service is eigenlijk een 11.
Keep on the good work guys.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een mooie zomerzondag drie weken geleden hier neergestreken met z'n vieren. Heerlijk gegeten van de garnalen&kreeftkroketjes, de mosselen en de ceviche. Alles was even lekker en wat zit je daar gezellig!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Waren vandaag weer een keertje en ik was echt onder de indruk dat de manager mijn recencie heeft gelezen en me daarop aanspraak en ons super heeft ontvangen en behandelt. Medewerkers vandaag helemaal top, supervriendelijk, ook met bomvolle tuin. Zeker een aanrader voor iedereen die van lelker eten en gezelligheid houdt!
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Lekker mosselen (we hadden allemaal een andere variant maar alle 3 waren even lekker), lekkere gin, veel mosselen ook en dat wordt weinig geld. Dus overall een prima plek met een groot terras en een lekkere ongedwongen sfeer. Minpuntjes het eten komt echt razendsnel, waardoor je eigenlijk met een uurtje al weer buiten kunt staan. En dat is eigenlijk zonde want de plek leent zich prima voor een lange nacht tafelen. Andere minpuntje is dat we met z'n drieën aan een piepklein tafeltje zaten. Wat nogal onhandig is met alle schalen, bakjes en grote glazen gin. Het werd bijna een knoeiwerkje maar al met al hebben we ons heel goed vermaakt. Als je snel, veel en goedkoop wil eten moet je hier zijn!
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Erg fijn plekje, heel erg attent personeel en heeeel lekker eten/drinken! We hadden vooral Fruit de Mer met een heerlijke GT en als hoofd Moules Frites (met nog een GT!). We hebben genoten en komen zeker terug!
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het recept is simpel: mosselen met gin. En de keuze vor gin is top en heerlijk, de mosselen in de verschillende varianten zijn top! Het terras buiten is heerlijk, ook als het al wat later is - we wonen dichtbij en komen zeker terug.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een topper ! Onverwachts heel goed gegeten. Als starter is de inktvis pulpo een echte aanrader.
Wij bestelden een visschaal waarop super verse garnalen, slakjes, venusschelpen, scheermesjes en andere vissoorten lagen. Puur genieten.
De gins waren waanzinnig lekker. Mooie combinatie en goed alternatief voor wijn !
Bediening TOP ! Iedereen was zeer attentvol en goedlachs.
Zeker een plek om heel snel weer terug te komen !
Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Voor het eerst bij Mossel&Gin geweest, aangenaam verrast door de gezellige knusse indeling. Top decor, we werden snel geholpen. 4x klassieke mosselen gegeten, top! 1 GT was perfect, andere was niet zo die gene kreeg gelijk een nieuwe van de zaak.
Lekker, gezellig en niet te veel poeha.
BAlieve .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
In Ketelhuis 9 uit 1885 dat voor de verwarming van de gashouders en van de bazenwoningen van de Westergasfabriek zorgde, zijn ze nu gespecialiseerd in seafood , in combinatie met een goeie G&T. Wij verkiezen de combi mossel & bier, Gelukkig op tap, Gebrouwen door Vrouwen, Gin Weizen (4.00). De beste witte die wij ooit proefden. Chapeau. Meer soorten op tap a.u.b. We kiezen van de kaart Pulpo (9.00) prachtig geroosterd in lekkere complexe salsa en Mosselen met witte wijn (15.00), klassiek in zwarte pannetje, met goede friet en klein dipbakje gin-mayonaise. Daarna heerlijke Wentelteeftjes (5.00) en Cheesecake (5.00), goed van smaak. De service is adequaat en heel vriendelijk, zodat alles samen ons in goede stemming houdt met het bijgaande ambachtelijk Amsterdamse, prachtig gebrouwen bier. Blij en tevreden verlaten wij het pand(je) met de wens dat Mossel & … wat dan ook, nog lang zal bestaan, naast die toch wel dominante gashouders.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Al meerdere keren bij Mossel & Gin gegeten, de mosselen zijn heerlijk (Aziatisch en Roquefort dit keer). Een misser bij het voorgerecht, de Ceviche was niet lekker en niet zoals je hem zou verwachten (waarom ijsbergsla hierbij?) maar de Pulpo daarentegen was top.
Heerlijk terras en vriendelijke bediening.
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ik heb heerlijk gegeten! De pulpo is geweldig en de mosselen op zijn aziatisch zijn echt heerlijk! Ook hebben Heerlijke Gin tonics hier! Zaten lekker buiten oo het terras en dit is een hele fijne plek! Dan het - puntje, de bediening was erg vriendelijk maar niet erg snel en lette ook niet goed op! Duurde erg lang voor we het eerste drankje konden bestellen. Ook keken ze weinig om zich heen en moesten we de hele tijd hun aandacht vragen om wat te bestellen. Na de mosselen wilden we nog een dessert maar er kwam maar niemand langs en heb en dus besloten naar de bar te lopen om de rekening te betalen. Erg jammer! Ga hier zeker nog wel een keer eten!
Jilske D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen zaterdag samen met een vriendin bij mossels&Gin gegeten.
Allereerst natuurlijk met een GT begonnen. Heerlijk met peper en mango wat een zoetje geeft maar toch het tintelende gevoel van de peper.

Twee hapjes genomen als voorgerecht. Viskoekjes, super lekker maar er drupte wel veel vet af. Gelukkig staat er heel gezellige keukenrol op tafel:-) daarbij de octopus, wat waren die heerlijk zacht klaargemaakt! Heerlijke combinatie van fris en zacht.

Er waren nog meer lekkere hapjes maar we konden niet kiezen. Gekozen voor fruit de mer plateau. Ook dit was iets waar je thuis nog over terugpraat. Bij het plateau lekker een flesje Verdejo genomen die er perfect bij paste, fris, bloemig, goed lange afdronk voor Verdejo. Ook de huisgemaakte friet met ginmayo, jammie!

Na wentelteefje met Irish coffee. Wentelteefje kregen we er een te weinig van maar dat werd goed opgelost.

Echt heerlijk genoten van deze avond met hele leuke bediening, goede sfeer, mooie ambiance, een gezellige remoerigheid. Dank!
Iris .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellige tent met goede service, bij binnenkomst kregen we gelijk een karaf citroen/komkommer water op tafel. Ik ben geen GT fan, maar de wijn was er niet minder om. Het voorgerecht was, ondanks dat de verwachtingen van mijn vriend anders waren maar daar werd meteen op gereageerd, lekker en de porties meer dan voldoende. De bediening is alert en erg vriendelijk, de persoonlijke benadering viel goed in de smaak. Heerlijk om straks buiten te kunnen eten. Wij komen zeker terug!
MarloesT .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Deze bar heeft de "gin" uit zijn neem in hele bijzondere en lekkere cocktails verwerkt. Bij ons aan tafel was de pittige cocktail met limoen, mango en rode pepertjes favoriet. Voor degenen die het iets te pittig vonden: geen nood, de bediening bood zelf aan om er extra limoen in te mengen of het drankje kon geruild worden voor een ander. Dat noem ik service!
Prima mossel-varianten, heerlijke zelfgemaakte frieten met limoen-mayo, maar ook fish and chips. Het vegetarische gerecht viel bar tegen, maar tot ons genoegen hoefde degene die dat had besteld er niet voor te betalen, en kreeg zij ook nog gratis koffie en een gratis toetje. Zulke uitstekende service zie je niet vaak!
De inrichting is gezellig, maar we zaten met zijn 6-en wel een beetje krap. Al met al een prima avond!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Gisteravond voor het eerst bij dit restaurant gegeten en ik vond het helaas erg tegenvallen. We hadden gereserveerd maar er was nog geen tafel voor ons opgedekt. We begonnen vooraf met oesters en als hoofdgerecht had ik mosselen met roquefort.

Er stond op de kaart dat je per pan mosselen er friet en salade bij kreeg maar wij moesten met zijn drieën een klein bakje friet en salade delen en gingen met een hongerig gevoel weg. De locatie is verder prachtig en met mooi weer zou ik zeker terug gaan maar voor een volledige maaltijd vond ik de hoeveelheden erg karig!
MadeleineL .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig druk, levendig, informele sfeer, vriendelijke bediening. We waren met z'n drieën en deelden samen één portie oesters vooraf. Daarna nam ieder een ander mossel variatie. Ik koos de Chef's Choice, op Marokkaanse wijze. Heerlijk gekruid met veel groenten. Mijn tafelgenoten kozen Klassiek en Thais en waren erg tevreden. De salade was heerlijk en de bediening brachten nieuwe schalen met salade en friet toen de eerste leeg raakten.
De G&T's waren ook verrukkelijk, vooral de Tanquery10, met roze pepers.
Eén opmerking: toen de zaak voller begon te worden, werd de bediening opvallend trager. Verder, niets dan lof. Een aanrader!
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gewoon leuk ding, mosselen goed maar niet bijzonder maar dat zijn alle GT daar wel.
Super lekker !
Erg druk dus reserveren is wel een must en ik kom zeker terug wanneer het mooi weer is
want het terras ziet er erg fijn uit.
Bediening is goed