Mossel & Gin

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Leuk restaurant, Vooral veel vis. We hebben mossel met friet gegeten. Erg lekker en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Er kan iets meer wijn in de pan maar voor de rest alles prima We komen zeker vaker terug om de andere gerechten ook te proberen. Prima bediening en mooi terras en goede sfeer.
Hidde F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Super leuk! Hele aardige mensen en gewoon een prima hap eten. De oesters zijn de beste van de stad! Wat ook leuk is aan mossel&gin is dat ze veel evenementen organiseren. Zo hebben mijn vrienden en ik er de hele dag kunnen dansen afgelopen Koningsdag en super veel gin tonics gedronken. Bobby's gin is mijn favoriet! Ook heb ik een keer een bingo avond mogen bijwonen, ben zelfs in de prijzen gevallen. Echt een blijvertje dus
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fantastische oesters vooraf. Klassieke mosselen waren erg smaakvol maar ook de Thaise en Roquefort bijzonder lekker. Wentelteefje dessert was wat droog en niet zo smeuïg helaas. Gins erg goed en smaken al snel naar meer. Echt leuk en heel goed gegeten hier!
Meggie T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super gegeten bij Mossen en Gin! Volgens ons de beste mosselpan ooit gegeten. We hebben de mosselpan met roquefort en de mosselpan met gin geprobeerd. Bediening was top en erg aardig! En de Gin mayo was helemaal geweldig! Fantastisch gehad!
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Het waren kleine dingetjes die niet helemaal liepen zoals ik had gehoopt. Het eten was goed maar na 4 kleine gerechten en een mosselpannetje hadden we op zich nog wel trek. De bediening was leuk en aardig maar het tempo mocht hoger. De zaak was mooi maar rook slecht. Een hoop kleine dingetjes om aan te werken. Want het concept is echt super leuk. Ik wil drie keer een 9 geven maar dat kan niet op deze site, helaas, want deze 8 is te laag.
Florine S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Mossel & gin heeft heerlijke cocktails en goed eten, een top terras in de zon en fantastische service van zeer dedicated eigenaren die er alles aan doen om je met een lach naar huis te laten gaan!
Anne-Elisa K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Toptent! Heerlijke mosselen, vooral die met roquefortsaus, en misschien wel de beste gin tonics van Amsterdam. Vooral de service viel op, toen onze mosselen niet helemaal warm waren is dit perfect opgelost door de staff en alles met een lach. Enorme aanrader! Wij komen hier zeker terug.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
De tuin is heerlijk, windstil lekker zonnig en met een tropisch tintje. De keuze aan Gin in ruim en de verschillende mixen goed. De kaart ziet er ook goed uit. Wat ik erg zeer jammer vind is dat als mosselen je stokpaardje zijn deze gewoon niet goed zijn! De smaak van de mosselen met roquefort was goed, maar de mosselen waren koud. De classics waren te ver door en daardoor taai en ook die werden koud opgediend. Bovendien was de bediening wel vriendelijk, maar erg onhandig.
Wat mij betreft dus geen plek om te eten, wellicht nog eens een wat cocktails drinken.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een mooi concept. Top gastvrijheid en heerlijke gerechten. Je merkt dat de mensen van Mossels en Gin er zin in hebben. De liefde voor het vak spat er van af. AANRADER!!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een ontzettend gezellig restaurant, het was gisteravond nog net lekker om op het terras te zitten, wat je een vakantiegevoel geeft.
De bediening is geweldig, de kreeft en garnalenkroketjes super, en de mosselen met roquefort zijn een aanrader. Zoooooo verschrikkelijk lekker.
We hadden wat te vieren, nou dat is daar dubbel en dwars gelukt.
Het schijnt op een warme zomeravond helemaal sprookjesachtig te worden door alle lichtjes in de tuin. Daar wachten we dus op.
De gin tonics zijn ook vurrukkuluk!!!!!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat een fantastische ontdekking! Als echte visfans zijn al onze wensen vervuld. Superverse oesters, pulpo te lekker (Ik wil het recept!!) Ceviche en garnalen kroket zo lekker, en dan de Thaise mosselen, zou daar elke dag willen eten!
Maar de 10 voor het personeel en service is eigenlijk een 11.
Keep on the good work guys.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een mooie zomerzondag drie weken geleden hier neergestreken met z'n vieren. Heerlijk gegeten van de garnalen&kreeftkroketjes, de mosselen en de ceviche. Alles was even lekker en wat zit je daar gezellig!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Waren vandaag weer een keertje en ik was echt onder de indruk dat de manager mijn recencie heeft gelezen en me daarop aanspraak en ons super heeft ontvangen en behandelt. Medewerkers vandaag helemaal top, supervriendelijk, ook met bomvolle tuin. Zeker een aanrader voor iedereen die van lelker eten en gezelligheid houdt!
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Lekker mosselen (we hadden allemaal een andere variant maar alle 3 waren even lekker), lekkere gin, veel mosselen ook en dat wordt weinig geld. Dus overall een prima plek met een groot terras en een lekkere ongedwongen sfeer. Minpuntjes het eten komt echt razendsnel, waardoor je eigenlijk met een uurtje al weer buiten kunt staan. En dat is eigenlijk zonde want de plek leent zich prima voor een lange nacht tafelen. Andere minpuntje is dat we met z'n drieën aan een piepklein tafeltje zaten. Wat nogal onhandig is met alle schalen, bakjes en grote glazen gin. Het werd bijna een knoeiwerkje maar al met al hebben we ons heel goed vermaakt. Als je snel, veel en goedkoop wil eten moet je hier zijn!
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Erg fijn plekje, heel erg attent personeel en heeeel lekker eten/drinken! We hadden vooral Fruit de Mer met een heerlijke GT en als hoofd Moules Frites (met nog een GT!). We hebben genoten en komen zeker terug!
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het recept is simpel: mosselen met gin. En de keuze vor gin is top en heerlijk, de mosselen in de verschillende varianten zijn top! Het terras buiten is heerlijk, ook als het al wat later is - we wonen dichtbij en komen zeker terug.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een topper ! Onverwachts heel goed gegeten. Als starter is de inktvis pulpo een echte aanrader.
Wij bestelden een visschaal waarop super verse garnalen, slakjes, venusschelpen, scheermesjes en andere vissoorten lagen. Puur genieten.
De gins waren waanzinnig lekker. Mooie combinatie en goed alternatief voor wijn !
Bediening TOP ! Iedereen was zeer attentvol en goedlachs.
Zeker een plek om heel snel weer terug te komen !
Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Voor het eerst bij Mossel&Gin geweest, aangenaam verrast door de gezellige knusse indeling. Top decor, we werden snel geholpen. 4x klassieke mosselen gegeten, top! 1 GT was perfect, andere was niet zo die gene kreeg gelijk een nieuwe van de zaak.
Lekker, gezellig en niet te veel poeha.
BAlieve .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
In Ketelhuis 9 uit 1885 dat voor de verwarming van de gashouders en van de bazenwoningen van de Westergasfabriek zorgde, zijn ze nu gespecialiseerd in seafood , in combinatie met een goeie G&T. Wij verkiezen de combi mossel & bier, Gelukkig op tap, Gebrouwen door Vrouwen, Gin Weizen (4.00). De beste witte die wij ooit proefden. Chapeau. Meer soorten op tap a.u.b. We kiezen van de kaart Pulpo (9.00) prachtig geroosterd in lekkere complexe salsa en Mosselen met witte wijn (15.00), klassiek in zwarte pannetje, met goede friet en klein dipbakje gin-mayonaise. Daarna heerlijke Wentelteeftjes (5.00) en Cheesecake (5.00), goed van smaak. De service is adequaat en heel vriendelijk, zodat alles samen ons in goede stemming houdt met het bijgaande ambachtelijk Amsterdamse, prachtig gebrouwen bier. Blij en tevreden verlaten wij het pand(je) met de wens dat Mossel & … wat dan ook, nog lang zal bestaan, naast die toch wel dominante gashouders.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Al meerdere keren bij Mossel & Gin gegeten, de mosselen zijn heerlijk (Aziatisch en Roquefort dit keer). Een misser bij het voorgerecht, de Ceviche was niet lekker en niet zoals je hem zou verwachten (waarom ijsbergsla hierbij?) maar de Pulpo daarentegen was top.
Heerlijk terras en vriendelijke bediening.