Moshi Moshi

5,9

Jouw recensie over het restaurant Moshi Moshi

mvveldhoven .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
we zijn net in dit restaurant gaan eten met drie vriendinnen. `Dachten een leuke avond te hebben. We werden echter om 20.00 uur al gevraagd om op te schieten met bestellen, ant de keuken wilde op tijd naar huis. Om 21.00 uur werden we weer herinnerd dat de keuken om 22.00 uur gaat opruimen en om kwart voor tien werden we verzocht af te rekenen. We hebben de ober verteld dat we ons wat onprettig voelde en niet zo welkom waande. de ober wilde ons eraan herinneren dat we ook wel wat rekening met het personeel kunnen houden en die wilde graag naar huis. We hebben hem verteld dat het een rare situatie was en dat we het best onbeschoft vonden. De ober schoof vervolgens de schuld op zijn collega. Die wilde weg. We hebben afgerekend en zijn weggegaan. Geen aanrader dus dit restaurant
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel goede bediening.
op de kaart een ruim aanbod gerechten zijn goed van smaak en gekruid. Alles is vers en snel gereed. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend aan te raden om te eten.
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het is hier altijd erg druk en veel ruis helaas.
De tafeltjes staan dicht op elkaar.
Het eten is wel lekker, maar er gaat nogal wat mis.
Er worden dingen bij je tafel gezet die je niet besteld, of je moet een half uur op 1 gerecht wachten en al t andere is al op gegeten.
Je mag pas bestellen een volgende ronde als alles op is, dus maar eens vragen waar t bleef.
Vreemde bediening, niet echt vriendelijk deze dames.
Interieur is wel aan vernieuwing toe.
Raoul F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Als je een sushi liefhebber bent moet je deze ' fastfood' Aziaat zeker vermijden..
Alles wat werd opgediend was smakeloos of niet op temperatuur.
De inrichting en ambiance was sfeerloos. Maar goed daar betaal je dan ook niet voor aangezien de prijzen laag liggen.
De bediening is uit op snelle rotatie van de tafels.......no go voor gezellig tafelen met z'n twee.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Met een groepje vrienden gaan lunchen. Reservering was niet bekend, ook al heb ik een bevestiging per e-mail ontvangen. Kan natuurlijk gebeuren, maar de ober had wel wat beter (aardiger) kunnen reageren. Helaas was het meeste personeel niet erg klant vriendelijk, zelfs wat nors. Het eten was matig, maar door het personeel smaakte het nog minder. Het personeel zal ik naar een cursus sturen, waar ze kunnen leren 1) hoe je klanten moet begroeten 2) hoe je met de klant om moet gaan 3) hoe je problemen oplost met je collegas en niet met de klant. Jammer, maar ik kom hier niet meer terug.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Kwaliteit van de Sushi is goed, de bediening is vlot, alleen de sfeer in het restaurant is niet gezellig. Erg rumoerig, hectisch. Tafeltjes soms te dicht op elkaar. Maak wat scheidingswandjes o.i.d. We konden alleen een fles water bestellen (€ 7,00 !), jammer dat dit zo duur moet zijn, naast je glaasje wijn. We waren met 3 personen, de rekening was voor 4 personen. Foutje waarschijnlijk, maar opletten dus! Conclusie, goed eten, maar hectisch.
Vlorus V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op zaterdag bij Moshi Moshi met z'n vieren gegeten. Het was er druk, dus reserveren is aan te raden. Ondanks de drukte was de bediening vlot en hoefde je niet te wachten op de bestelde sushigerechtjes. We hebben 4x keer besteld en dat was echt genoeg. Het was allemaal heerlijk en van goede kwaliteit. Rob Geus heeft er zijn sticker (De keus van Geus) op de voordeur geplakt, dus dat schepte tevoren al vertrouwen en er was inderdaad niets op het rstaurant aan te merken. Toe nog een lekker bolletje ijs. Wat er allemaal te bestellen is, kan je op de website vinden.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel lekker gegeten wel erg druk . Niet echt sfeervol . Maar de sushi is top ook de inktvis is een aanrader . Bediening erg vriendelijk maar door de drukte licht chaotisch
R A.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Geen restaurant om gezellig in een rustige ambiance te tafelen. Alles is gericht op snel. Bediening was wel vriendelijk, maar onpersoonlijk. Het publiek wat er komt is over het algemeen casual gekleed. Het eten was op zich niet heel slecht, maar we vonden wel een minpunt dat 9 van de 10 warme gerechten overgoten was met dezelfde sojasaus). Er was dus weinig variatie in smaken. De Japanse keuken zal toch wel meer kruiden en sauzen hebben ? En sommige gerechten die juist ietwat knapperig moeten zijn, zoals sliptongetjes en gegrilde kipkluifjes, werden na bereiding nog eens met een sojasaus overgoten waardoor deze te zacht en weeig werden.

Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De bediening was super. Aardig, netjes en drank en eten werd snel en juist gebracht.
De sushi was erg lekker, zag er vers uit en de warme gerechten waren werkelijk warm en smakelijk.
De inrichting is simpel. Enige nadeel is dat het behoorlijk rumoerig was. Gelukkig zaten wij in een hoekje, want er was veel omgevingsgeluid. Het zat dan ook helemaal vol deze zaterdagavond.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Moshi Moshi hanteert een all you can eat concept, het is er niet mogelijk per gerecht te betalen. De prijzen zijn laag, en er is een redelijke keuze aan gerechten. De kwaliteit was niet bijster goed. De sushi was te koud en soms gedeeltelijk uitgedroogd. Ik had niet de indruk dat ze erg vers waren. Ook qua smaak blonken de gerechten niet uit. De zaak ziet er redelijk mooi uit, maar de tafels en stoelen zijn krap opgesteld. De dames van de bediening waren alert en redelijk vriendelijk.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Voor ons is dit een van de mindere AYCE restaurants. Sushi was erg koud en de rijst was te stevig, warme gerechten waren echter wel beter en goed warm. Gefrituurde gerechten hadden en bijsmaakje van het oude frituurvet, voor ons geen succes geweest. Verder erg vriendelijke bediening maar voor ons geen tweede keer hier.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bij gelegenheid kwam ik nu bij dit restaurant (meestal eet ik sushi elders in Den Haag). De sushi smaakte op zich niet heel slecht, maar het was zeker ook geen spannende sushi met bijzondere smaak beleving of erg vers. De courgette was overgaar waardoor deze slap was geworden en de champignons waren ondergedompeld in hun sausje. De vriendin met wie ik was en ikzelf hebben de dagen erna wel wat last gehad van onze darmen (qua gasvorming ;-)
Mies73 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Al vaker hier gegeten. Dit keer was de biefstuk (stukjes en reepjes) erg flauw. De kipnuggets waren echt vies. Sushi beetje droog, wel aardig van smaak. Misschien een andere kok? Wij gaan niet meer terug, jammer
Mooontje .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een beetje afgelegen maar de moeite waard om op te zoeken, parkeren kan voor de deur, dat is al een pluspunt. Vriendelijke ontvangst tot aan de tafel, bestellen ging af en toe een beetje moeizaam maar na twee rondes zaten wij al gauw vol, garnalen en de beef zijn een aanrader hier, beter dan bij andere sushi ketens.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Een bezoekje gebracht bij Moshi. Was redelijk rustig met gasten en dat scheelt altijd een hoop herrie. En als je dan midden in de zaal neergezet word dan eet je niet echt op je gemak. Sushi was goed, niet spectaculair. Maar dat mag je ook niet echt verwachten voor AYCE. Voor echte sushi ga je natuurlijk naar een echte Japanner. Het viel me op dat sinds de laatste keer minder rijst word gebruikt voor de sushi. Dat is een pluspuntje omdat je dan niet zo snel vol zit. Weer wat andere gerechtjes op de kaart dus een teken dat men niet zit vastgeroest in het menu. Groenten waren lekker, de saus over de biefstuk en/of kip was ook goed. Bediening en service vindt ik niet gastvrij in vergelijking met andere restaurants.
Maar voor de rest goed gegeten, lekker ijsje en een redelijke prijs.
caro197100 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten hier vind het een mooie zaak kom er graag! Altijd snelle service soms te snel als je een lekker relaxt avondje wilt maar verder prima!
Nakur N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Prima eten en vlotte bediening. Wij vonden de sushi en maki lekker. Het is er erg kindvriendelijk. Dank voor de geslaagde avond.
Anna-Randa V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Glutenvrij sushi eten is niet makkelijk, maar hier is het een feestje. Onze zoon kreeg een eigen bestellijst en alles werd voor hem op een apart bordje geserveerd. Helemaal top! Binnenkort komen we weer.