Moshi Moshi

7,1
6,3
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel lekker gegeten wel erg druk . Niet echt sfeervol . Maar de sushi is top ook de inktvis is een aanrader . Bediening erg vriendelijk maar door de drukte licht chaotisch
R A.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Geen restaurant om gezellig in een rustige ambiance te tafelen. Alles is gericht op snel. Bediening was wel vriendelijk, maar onpersoonlijk. Het publiek wat er komt is over het algemeen casual gekleed. Het eten was op zich niet heel slecht, maar we vonden wel een minpunt dat 9 van de 10 warme gerechten overgoten was met dezelfde sojasaus). Er was dus weinig variatie in smaken. De Japanse keuken zal toch wel meer kruiden en sauzen hebben ? En sommige gerechten die juist ietwat knapperig moeten zijn, zoals sliptongetjes en gegrilde kipkluifjes, werden na bereiding nog eens met een sojasaus overgoten waardoor deze te zacht en weeig werden.

Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De bediening was super. Aardig, netjes en drank en eten werd snel en juist gebracht.
De sushi was erg lekker, zag er vers uit en de warme gerechten waren werkelijk warm en smakelijk.
De inrichting is simpel. Enige nadeel is dat het behoorlijk rumoerig was. Gelukkig zaten wij in een hoekje, want er was veel omgevingsgeluid. Het zat dan ook helemaal vol deze zaterdagavond.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Moshi Moshi hanteert een all you can eat concept, het is er niet mogelijk per gerecht te betalen. De prijzen zijn laag, en er is een redelijke keuze aan gerechten. De kwaliteit was niet bijster goed. De sushi was te koud en soms gedeeltelijk uitgedroogd. Ik had niet de indruk dat ze erg vers waren. Ook qua smaak blonken de gerechten niet uit. De zaak ziet er redelijk mooi uit, maar de tafels en stoelen zijn krap opgesteld. De dames van de bediening waren alert en redelijk vriendelijk.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Voor ons is dit een van de mindere AYCE restaurants. Sushi was erg koud en de rijst was te stevig, warme gerechten waren echter wel beter en goed warm. Gefrituurde gerechten hadden en bijsmaakje van het oude frituurvet, voor ons geen succes geweest. Verder erg vriendelijke bediening maar voor ons geen tweede keer hier.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bij gelegenheid kwam ik nu bij dit restaurant (meestal eet ik sushi elders in Den Haag). De sushi smaakte op zich niet heel slecht, maar het was zeker ook geen spannende sushi met bijzondere smaak beleving of erg vers. De courgette was overgaar waardoor deze slap was geworden en de champignons waren ondergedompeld in hun sausje. De vriendin met wie ik was en ikzelf hebben de dagen erna wel wat last gehad van onze darmen (qua gasvorming ;-)
Mies73 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Al vaker hier gegeten. Dit keer was de biefstuk (stukjes en reepjes) erg flauw. De kipnuggets waren echt vies. Sushi beetje droog, wel aardig van smaak. Misschien een andere kok? Wij gaan niet meer terug, jammer
Mooontje .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een beetje afgelegen maar de moeite waard om op te zoeken, parkeren kan voor de deur, dat is al een pluspunt. Vriendelijke ontvangst tot aan de tafel, bestellen ging af en toe een beetje moeizaam maar na twee rondes zaten wij al gauw vol, garnalen en de beef zijn een aanrader hier, beter dan bij andere sushi ketens.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Een bezoekje gebracht bij Moshi. Was redelijk rustig met gasten en dat scheelt altijd een hoop herrie. En als je dan midden in de zaal neergezet word dan eet je niet echt op je gemak. Sushi was goed, niet spectaculair. Maar dat mag je ook niet echt verwachten voor AYCE. Voor echte sushi ga je natuurlijk naar een echte Japanner. Het viel me op dat sinds de laatste keer minder rijst word gebruikt voor de sushi. Dat is een pluspuntje omdat je dan niet zo snel vol zit. Weer wat andere gerechtjes op de kaart dus een teken dat men niet zit vastgeroest in het menu. Groenten waren lekker, de saus over de biefstuk en/of kip was ook goed. Bediening en service vindt ik niet gastvrij in vergelijking met andere restaurants.
Maar voor de rest goed gegeten, lekker ijsje en een redelijke prijs.
Caro197100 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten hier vind het een mooie zaak kom er graag! Altijd snelle service soms te snel als je een lekker relaxt avondje wilt maar verder prima!
Nakur N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Prima eten en vlotte bediening. Wij vonden de sushi en maki lekker. Het is er erg kindvriendelijk. Dank voor de geslaagde avond.
Anna-Randa V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Glutenvrij sushi eten is niet makkelijk, maar hier is het een feestje. Onze zoon kreeg een eigen bestellijst en alles werd voor hem op een apart bordje geserveerd. Helemaal top! Binnenkort komen we weer.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wat een heerlijke sushi! En de bediening was ook vriendelijk en er werd zeker wel gelachen! Denk dat een taalbarriere door velen aangezien wordt voor desinteresse. Snel, lekker en vers.
Jolan12 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het eten is goed en zeker voldoende... maar de bediening is waardeloos. Het lijstje werd uit je handen gegist en er kon geen lachje vanaf. Terwijl je toch uit eten gaat, omdat je iets te vieren hebt of een gezellige avond wilt hebben. Voor ons was het een domper op een gezellig etentje.
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Prima sushi binnen het all-you-can-eat concept. Voldoende keuze en een paar heerlijke gekke sushis met banaan en meloen. De eend was A) veel minder dan beloofd op het plaatje en B) doorgeslagen- dat was jammer. De bediening is helaas matig: slordig, mechanisch en ongeïnteresseerd, wat jammer is want dat maakt nou net het verschil tussen 'restaurant' en 'vreetschuur'.
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Prima eten, idd grote sushis zoals eerder beschreven. Wij zaten in een rustig hoekje, maar eerder heb ik ook wel eens in het midden van de zaal gezeten. Daar is het zeker rumoeriger.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Kwaliteit eten goed. De ruimte is niet echt "gezellig". Het is een grote open ruimte, waardoor het luidruchtig is. Zeker als je "midden" in het restaurant geplaatst, dan rent iedereen langs je heen.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Vanavond hier met 5 mensen gaan eten ondanks de niet al te beste reviews over de service. Bij binnenkomst werden we naar onze tafel gebracht die een wat vreemd opstelling had. Ondanks dat het niet zo druk was zag meen geen mogelijkheid om voor een andere p[stelling te kiezen. Een gemiste kans want er was ruimte zat maar het personeel had er geen zin in.

Op het eten valt niets aan te merken maar wel over de manier waarop alles geserveerd wordt, incl de drankjes. De schaaltjes worden op je tafel gekwakt en er kan werkelijk geen lachje of praatje vanaf. Als je iets vraagt op een vriendelijke manier dan wordt je afgesnauwd. Op 1 uitzondering na en dat is een chineese jongen met witte bril die wel zijn best doet om vriendelijk te zijn. Wat is dit voor eigenaar die dit toestaat. Begrijp men dan niet de keuze die je als klant hebt om ergens te gaan eten.

Na afloop moesten we 177 euro afrekenen. Inderdaad we hebben geen tip gegeven. Jammer voor de koks maar een vriendelijke bediening is hier ver te zoeken.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Beste sushi ooit naar mijn mening. In korte tijd hier al 3x geluncht.
Wat wel een beetje jammer is, is dat er steeds minder gerechten overblijven voor het lunchmenu.
Ik zag dat de lamsspiesjes eraf gehaald zijn en nu alleen bij het diner te bestellen zijn.
Ondanks dat, is het heerlijk en vers en toch voldoende keus.
Qua bediening is alleen een jongeman daar aardig.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Wij gaan hier regelmatig eten, niet omdat het een culinair hoogstaand restsurant is, maar omdat je hier altijd een goede kwaliteit japans eten krijgt voor een erg redelijke prijs. Altijd verse vis, veel keuze en goede grotecsushi (voor sommigen misschien iets te groot). Service is soms erg nors en te snel met het bordje weghalen, soms ligt er nog saus op, maar de laatste keer werkten er twee Nederlandse meisjes die erg vrolijk waren en goede service verleenden. Kortom, verwacht geen haute cuisine, maar als je lekker en goedkoop onbeperkt sil eten, zit je hier goed!