Moshi Moshi

Prior van Milstraat 105 5402 GR Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Moshi Moshi

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Vandaag voor de eerste keer Moshi Moshi. Dit tot mijn spijt want het eten was smakeloos. Personeel onprofessioneel en de kwaliteit van het eten was veruit beneden peil. Over al het eten hetzelfde slappe sausje en na 2 ronde al de rekening gevraagd aangezien het gewoon niet te eten was.
Voor ons de laatste keer en ik kan het mensen dus ook echt niet aanraden daar lekker te gaan dineren. Er zijn in de nabije omgeving vele betere sushi restaurants. Het was gewoon zonde van het geld!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Gisteren hier een Sushi gaan eten, normaal gaan we naar een ander verder weg gelegen restaurant, maar hadden geen zin om ver te rijden, dus kozen we voor Moshi Moshi.
We werden ontvangen door een jonge serveerster, die direct zodra we zaten de drankjes kwam opnemen, het vermoedden rees dat daar het meest op verdient wordt.
Moshi Moshi hanteert het all you can eat principen (5 gerechtjes per gang, maximaal 2,5 uur)
Bestellen gaat hier direct op de geplastificeerde menukaart met een whiteboard marker.
Het jammere hiervan is dat je geen referentie meer hebt naar vorige gekozen gerechtjes, want de kaart wordt iedere ronde leeg geveegd.
Het interieur is modern, clean en veel wit. Het straalt geen gezelligheid uit.
We begonnen met een rondje "klassieke" sushi's en het viel ons direct op dat ze allemaal niet erg groot waren met veel rijst die maar net (of soms net niet) bleef plakken.
Hierdoor vooral veel rijstsmaak en weinig van vulling.
2e ronde eens een rondje gegrilde en gebakken gerechtjes geprobeerd. Helaas viel dit nog meer tegen, de terriyaki zalm was erg droog, de mushrooms dreven in een soort zoete snoepsaus, de dumplings waren na het stomen gefrituurd (en doorgesneden) wat de smaak niet ten goede komt alle garnalen proefden taai en oud.
Als 3e (en laatste) rondje toch nog enkele sushi's geprobeerd die we in de eerste ronde niet hadden besteld en het werd er helaas niet beter op.
De zeewierbladen waren taai en oud, je moest echt je best doen ze door te bijten.
De bediening was correct, maar begon geen praatje of iets dergelijks en wat ons opviel is het gebruik van jij en jou (noem me als 40 plusser oud, maar het klinkt gewoon niet), tegen oudere gasten "wil jij nog iets drinken?"
Net als 5 andere gasten hadden we het na een uurtje wel gezien en zijn weggegaan.
Voor ons geen Moshi Moshi meer, de kwaliteit is gewoon niet goed genoeg en de hele ervaring in dit restaurant draagt er niet aan bij om hier nogmaals heen te gaan.
Volgende keer gaan we gewoon wee een stukje rijden voor een lekkere sushi.

Elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
De gerechten zijn gevarieerd, zowel vis als vlees. Redelijk gevarieerde kaart. Bijzonder smakelijk. Er is een snelle bediening, dus het principe "all you can eat" is van toepassing. De bediening is jong en wisselt met enige regelmaat. Wel positieve ervaringen met deze dames. De eigenaresse is niet echt vriendelijk. Je voelt je niet echt welkom. De inrichting is eenvoudig. Restaurant is om het eten een aanrader. Goede website.

Rivella .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Voor ons de eerste keer, geen vriendelijke bediening of interesse. Bestellen van de kaart wordt alles op tafel gezet zonder te vermelden wat het allemaal is. Na langere tijd met lege glazen gezeten te hebben toch iets te drinken kunnen bestellen. Op zich eten wel goed en lekker al mochten de vleesgerechten echt wel iets warmer opgediend worden. De tafel naast ons werd schoongemaakt met een sterk overheersende lucht van schoonmaakmiddelen, niet lekker als je zelf nog aan het eten bent. Bij het vertrekken en betalen erg ongeïnteresseerd afscheid alsof ze ons niet graag nog eens terug zien komen. Voor deze prijs/kwaliteit mag er wel iets meer verwacht worden. Geen aanrader.