Moshi Moshi

6,6
Rick O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zondagavond, Valentijnsdag.

Gezellig samen sushi eten bij Moshi Moshi. Het was er druk, dus een wat tragere doorgang van de gerechten hadden we wel verwacht.
Maar als je 60 minuten moet wachten op je eerste bestelling en dat na 80 minuten de eerste ronde nog niet compleet is, gaat er iets goed mis. Daarnaast meerdere malen moeten vragen om wasabi, geen bediening om drankjes op te nemen en ook onze bestellijst nooit meer terug gezien.

Bizar dat dit gebeurd. Valentijnsdag kan een topomzet genereren. Er stond voldoende (hard werkend) personeel, maar het ontbreekt aan helicoperview, taakverdeling, communicatie en sturing, waar is de bedrijfsleider?

Doodzonde!

We zijn naar huis gegaan met sushi to go... Dat was heerlijk.

Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Het licht werd om 10 uur uitgedaan zonder dat ze langskwam om voor de laatste ronde te waarschuwen. Trage doorgang van de gerechten. Geen aanrader.
Felicia R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Moshi Moshi. 1 keer, daarna nooit meer. Het verbaast me hoe groot het verschil is tussen veel positieve iens gebruikers en onze ervaring. Moshi moshi had een zwakke service. Het bestelde eten kwam vaak niet, en de lichten gingen uit om 10 uur. Het werd voor ons toen duidelijk dat we moesten vertrekken.
35173 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ondanks verontrustende recensies héérlijk gegeten bij Moshi Moshi! Bediening was goed totdat de twee uur 'onbeperkt' sushi eten erop zat. Zie dan nog maar eens een toetje of koffie en thee te bestellen....
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Te eerste wil ik zeggen dat ik geen moeilijke eter ben en totaal niet kritisch, maar wat was dit slecht zeg. De sushi was droog en overal zat veel te veel saus op. De warme gerechten waren voor 50% niet eens lauw maar gewoon koud. Neem nu de eendenborst deze was koud droog en doorbakken. Het was erg rustig in het restaurant en toch een half uur wachten op drankjes. Het toppunt was dat ik toen naar de wc ging en iemand uit de bediening van het toilet kwam en zijn handen niet waste. Bizar. We hebben gelijk de rekening gevraagd en zijn weggegaan. Ik ga hier nooit meer eten!!!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Via een Groupon actie bij Moshi Moshi gegeten met vier personen. Drie van ons hadden al eerder in dit restaurant gegeten. De menukaart was voor gasten met een Groupon beperkt, hiervan werd in de voorwaarden niets aangegeven. Het restaurant was vrijwel leeg, maar toch moest nagevraagd worden of we aan een tafel met een breder bankje konden zitten. We zijn uiteindelijk gewoon aan een tafel met stoelen gaan zitten. De sushi is redelijk. Uiteraard niet te vergelijken met de kwaliteit van een à la carte restaurant, maar in vergelijking met andere AYCE restaurants is het minder goed. De salade met rauwe zalm is teruggestuurd omdat de zalm vissig rook en smaakte, dat hoort niet. Op een gegeven moment ging het mis met het uitserveren van bestellingen, wij kregen gerechten van andere tafels. Je mag verwachten dat dit na 1-2 aangegeven te hebben wel opgelost zou zijn. Helaas duurde het erg lang voordat wij geen gerechten van andere tafels meer kregen. Voor mij geen Moshi Moshi meer.
VUrki .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Teleurgesteld!!
Als er wat te vieren valt, ga ik graag naar Moshi Moshi, ook laat ik mijn vrienden graag kennismaken met dit restaurant. Verrast dat er een Grouponactie was, heb ik daarom 2 bonnen gekocht.
De eerste bon heb ik gebruikt samen met vriendin Lieneke. Wat bleek: de kaart is beperkter geworden en voor Groupongebruikers nóg beperkter! Ik kon 3 van mijn lievelingsgerechten niet kiezen, zoals eerder door een andere bezoeker is beschreven zwarte strepen op de bestellijst, jammer, jammer, jammer!!
24 augustus heb ik weer gereserveerd, omdat ik dan jarig ben. Ik vind het nu al jammer dat ik dan die heerlijke lamskoteletjes, lamsspiesjes en die verrukkelijke sushi met garnaal niet kan bestellen!!
Toch een 9 voor het eten, want wat er wel op tafel kwam, was heel lekker en een 9 voor de bediening, want die was prima!
Decor vind ik niet zo belangrijk.
Dus Moshi Moshi: tot 24 augustus, dan gaan we genieten al is het gouden randje er wel vanaf!
Isabelle P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Onlangs op maandag met Grouponactie gegeten. Het was inmiddels een tijdje terug dat we er waren geweest, maar herkende niets meer terug van de ooit zo fijne en gezellige moshi moshi. De toon was gezet toen we een bestellijstje kregen met allerlei zwarte strepen van dingen die niet in "het arrangement" zaten, terwijl hier bij Groupon nergens iets van staat vermeld. Zo waren de unagi en ebi tempura sushi doorgekrast. Verder ging het met de bestellingen vaak mis, en dit terwijl er maar 3 andere tafels bezet waren. De avond was compleet toen er besloten werd het servies dusdanig luid bij te vullen dat een fatsoenlijk gesprek niet meer te voeren was. De sushi is zeker niet maar niet bijzonder genoeg om hiervoor terug te komen, daarvoor zijn er teveel (betere) spelers op de markt. Jammer maar helaas, voor ons zeker geen moshi moshi meer.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
De sushi is vers en de grill producten erg smakelijk. Zeer vriendelijk personeel. De tafels zijn ruim opgezet. Zeker een aanrader.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
'Gezellig' met de kinderen naar MoshiMoshi op Valentijnsdag...NOOOOIT MEER !
Wij hadden voor 19u gereserveerd ivm de verwachtte drukte. Waren er om kwart voor zeven en men kon onze naam niet op de lijst vinden. of wij even wilden wachten ... geen probleem..wel lullig voor de mensen die meteen naast de trap zaten te eten want het was er al krap en nu kwamen er ook nog een paar gezinnen staan..
Het gezin dat veel te laat binnenkwam ( hadden een reservering voor half zeven maar kwamen vijf voor zeven binnen lopen) kreeg de eerst vrijgekomen tafel. ( wij stonden nog steeds tussen de tafels en de wc /naast uitgifteluik te wachten) .
Om 19:05 kregen wij een tafel (52) aangewezen, achterin de zaak. De telefoon bleef maar rinkelen , werd door drukte niet opgenomen. De manager vloog letterlijk door de zaak. Na een kwartier kregen wij onze lijst met pen, en om kwart voor acht ons eerste drankje. Het duurde ruim een half uur voor wij ons eten kregen, althans ..dat van een andere tafel. onze eigen gerechtjes bleven uit, maar daarvoor kregen wij wel de gerechtjes van een ander. tja.. en wat doe je als je trek hebt.. ;)
Wij kregen de keuze uit twee bedragen :
1. alleen eten en de bestelde drank betalen
2. inclusief frisdrank/koffie/thee
ook voor de kinderen van 11 en 13 het volle bedrag betaald ( E 33,50)
En hoe fijn had het geweest als we dan ook gewoon een drankje hadden kunnen bestellen ... helaas ..ook dit ging fout. Het meisje dat onze tafel afruimde mocht geen bestellingen aannemen, zou een collega roepen, nooit gezien, dus ben ik naar de bar gelopen en heb daar mijn bestelling doorgegeven. Inmiddels ( tegen half negen)onze tweede ronde besteld , maar niet volledig gekregen. Wel te horen gekregen dat er te weinig personeel was ..JOH ?!

Om half negen kwamen onze drankjes. deze opgedronken en besloten weg te gaan . Toen ik mijn beklag deed bij de dame die (NU WÉL) heel snel met pin-apparaat bij onze tafel stond, zei ze alleen maar dat ik 128 euro moest betalen. Ik was het hier niet mee eens. Domweg toch betaald.. ze hadden mijn tafel nodig...
Bij thuiskomst heb ik netjes een mail gestuurd , dat wij dit niet gewend waren..extra voor drankjes hebben betaald..eten en drank niet hebben gekregen ..enz
vandaag een antwoord gekregen:

10 % korting op de eerstvolgende keer dat wij komen eten .

Nou, die 10 % hebben ze gisteren al van mij gehad!

Nee, bedankt, wij slaan over !

Vanity G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vreselijke service. We moesten zowiezo 10 min wachten voor we geholpen werden. Toen we eindelijk een tafel kregen. Duurde de eerste ronde een half uur voordat we het eten kregen, en de tweede ronde waren ze ons gewoon vergeten, 3 kwartier! Zaten we te wachten. Ik kom hier nooit nooit meer! Ps: lekker vrolijk ook de medewerkers.
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Ik kom al jaren bij Moshi Moshi. Wat mij betreft de lekkerste plek om sushi te eten in Rotterdam. De service is ook goed, soms hebben ze het wat druk maar altijd vriendelijk.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Bediening vriendelijk en snel. Enkele minuten na aankruisen gerechten komen de eersten al op tafel. Tafel netjes schoongemaakt vantevoren.
Shushi erg goed, komt in de buurt van sushi die we in Japan aten.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
De lekkerste sushi van Rotterdam wat ons betreft. De smaken zijn goed en er staan veel sushi's op de kaart. De sushi's zijn goed smeuig en dus niet droog zoals we bij andere zaken wel eens mee hebben gemaakt. We komen specaal naar Rotterdam voor deze sushi. Ik vind het wel jammer dat je eerst door een wokrestaurant heen moet lopen om in deze zaak te komen, maar dat is het enige minpuntje. Vriendelijk personeel. We komen hier zeker nog terug!
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gegeten bij Moshi Moshi door middel van een bon van Amigo Amigo. Twee personenen onbeperkt eten en frisdrank voor €35,-. Goeie deal!
Qua inrichting valt het bij binnenkomst gelijk op dat je uitkijkt op het wokrestaurant eronder. Niet ideaal.
De bediening was zoals in ieder vergelijkbaar all you can eat sushi restaurant.
Vaak snel en onoplettend. Borjdes werden af en toe iets te gretig van tafel weggenomen.
De sushi was opzich oké, persoonlijk vind ik de sushi bij de concurrenten in Rotterdam lekkerder. Daar is ook meer keuze. Moshi Moshi kwam tot een variant of 20 geloof ik. Er was er zelf 1 met tempuracrunch in de sushi. Dat was minder.
De overige gerechtjes waren opzich lekker, maar vaak overdreven zout/knoflook.
Al met al voor 35 euro prima gegeten met zijn tweeën. Het was nu woensdgavond, en dus niet zo druk. Kan me voorstellen dat het op een vrijdag of zaterdag erg rumoerig is. Mede door het wokrestaurant onder Moshi Moshi.
Als ik mag kiezen ga ik liever naar een ander all you can eat sushirestaurant.
Annika D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Moshi Moshi is een hip sushirestaurant. De inrichting is strak/modern.
De tafeltjes staan dicht op elkaar.

Naast sushi kun je kiezen uit vele kleine gerechtjes. Die worden snel achter elkaar gebracht.
Zelf lust ik geen vis, maar er is genoeg keus.

De service vond ik minder, er was bij geen enkele medewerkster een glimlach te zien.
Na een uur werd ik gebeld door MoshiMoshi waarom ik niet op was komen dagen, terwijl ik gewoon braaf een een tafeltje zat. Ik heb drie keer moeten zwaaien voordat meneer dit doorhad. Er werd geen excuses gemaakt.

De tafeltjes plakten erg, evenals de menukaarten. Toen dit werd aangegeven werd dit schoongemaakt.
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Gisterenavond wezen eten bij moshi moshi naast de bijenkorf. dit restaurant is onze favouriet hier zijn de sushies en van de plaat super lekker. De bediening was ook super, haast te super zou je kunnen denken, maar de bediening was zo gemotiveerd en bracht het over naar de klanten op zeer professionele wijze. Wij zijn sushi fans en hier ben je bij het juiste adres .
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
De salmon Cheese sushi hier is het beste van alle sushi restaurants in Rotterdam en omgeving.
Daarnaast zijn de slibtong, usuyaki en California Temaki aanraders. Prijs kwaliteit is dik in orde!
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Een andere zaak zat vandaag vol en we moesten dus uitwijken naar een ander sushi restaurant.

Bij moshi moshi konden we terecht voor all you can eat sushi. Ik zeg het niet vaak maar hier had ik toch wel spijt van.
De sushi was niet vers, slecht bereid en dus ook niet lekker. De overige gerechtjes waren oke.
Al vraag ik me altijd af waarom je een afbeelding maakt van tonijn sushi (de pikante verse) waarin verse tonijn zit en dan komt aan zetten met salade. Vreemd genoeg werd de pittige versie wel met verse tonijn geserveerd.

Ook de service was niet om over naar huis te schrijven. De borden werden van tafel gegrist terwijl je nog rustig aan t eten was. Toen we een ronde drankjes oversloegen werden we vervolgens genegeerd.

Een slechte ervaring en met de vele sushi restaurants in Rotterdam zijn er veel betere alternatieven, ik raad moshi moshi dus niet aan.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Het eten is wat je verwacht bij een AYCE restaurant. Niet bijzonder, maar ook niet slecht. Qua keus is het vergelijkbaar met de concurrenten. Groot voordeel hier is dat je je drinken kunt afkopen, waardoor je exact weet qua prijs waar je aan toe bent. Service is okee. Wederom niet bijzonder goed, maar zeker niet slecht. Decor is modern en verder kenmerkend voor een "vreettent", namelijk kantine-sfeer. Samenvattend: niet slecht, het is beslist geen slechte keus voor AYCE. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dit is voor een vaste prijs jezelf volledig vol eten en als je daar geen enorme eisen aan stelt is het prima!