MOS Amsterdam

IJdock 185 1013 MM Amsterdam Nederland Kaart
31-206380866

Over het restaurant MOS Amsterdam

Eerlijke producten van het seizoen

MOS Amsterdam heeft een Frans-internationale keuken, waarin gewerkt wordt met pure en eerlijke ingrediënten en zoveel mogelijk seizoensproducten. Deze culinaire creaties zorgen, in combinatie met de uitbundige gastvrijheid van het personeel én het adembenemende uitzicht over het IJ voor een unieke ervaring die je niet snel vergeet. Geniet van een warme ambiance die zowel de sfeer van Parijs als van Marrakech uitstraalt en laat je meevoeren op culinaire wereldreis.

Meer informatie over restaurant MOS Amsterdam

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant MOS Amsterdam

Esmerij V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Hartig. Peperig. Zuur. Echt eten, goede porties. En heel fijn: geen zoetige ondertoon, geen overmatig zout. Echt, heel erg lekker.
M P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Magnifique plek en prachtig uitzicht.
Rommelige inrichting.
Bediening afstandelijk en veel verschillende gezichten waardoor er geen persoonlijke band ontstond. De wijnen werden niet toegelicht, moesten we steeds om vragen.
Het eten was conservatief qua smaak en weinig verrassend. Wel heel mooi opgemaakte borden.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heb hier een verjaardagsetentje gehad en het was verrukkelijk! Super leuke avond gehad, vriendelijke bediening en genoten van het mooie uitzicht bij het water. We hadden een 6-gangen verrassingsmenu genomen met wijn en de gerechten waren heel mooi gepresenteerd. Is zeker voor herhaling vatbaar!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
een unieke, heerlijke ervaring de laatste kerst (2016) met uitstekende gerechten en een heerlijke ontspannen bediening! - de avond dat George Michael overleed - Kortom een AANRADER !!!!
Juan Carlos S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Una agradable experiencia culinaria en un ambiente inmejorable, con un atento servicio por parte de Danielo
Gi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Strakke toffe toko op een goede lokatie, het was er mega druk dus het duurde wat langer dan gemiddeld, maar desondanks erg goed gegeten en gedronken. Wij komen terug
Gerbert M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Uitstekend eten, prachtige combinaties op het bord en met passende wijn. Bediening uitstekend en sfeer, zoals altijd, helemaal goed. Down to earth is het motto. Gewoon zo doorgaan, zou ik zeggen.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat een geweldige avond! Superlekker gegeten, gang na gang (6 in totaal, daarnaast nog de amuse en het kaasplankje) was een lust voor het oog en een feestje voor de smaakpapillen! Dit gecombineerd met goede wijnen en een uitstekende bediening en de avond kon niet meer kapot voor ons.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We werden uiterst hartelijk ontvangen in deze prachtige zaak aan het Ij.
Alles klopte vanaf het 1e moment. Van amuse tot toetje een waar feest voor het oog èn voor de tong! Daarnaast heerlijke wijnen,, waarbij het geen moeite was om verschillende te mogen proeven.
Het is niet goedkoop, maar volstrekt de moeite waard!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker gedurfd gekookt.
Corry M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Samen met mijn vriendin genoten van het lunch menu. De chef kwam persoonlijk vertellen welke heerlijkheden op het menu stonden (dit wisselt 2x per week). Stuk voor stuk waren het kunstwerkjes gepresenteerd op prachtige borden. De smaak was voortreffelijk, zeer gevarieerd. De bijpassende wijnen maakten de smaakbeleving compleet. De bediening was vriendelijk en professioneel. Wij komen zeker eens terug voor het diner!
Klaas L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastische lunch vanmiddag meegemaakt.
Een ontzettende fijne en professionele bediening waarbij de gastvrouw en gastheren maar ook de chef en sommelier ons meenamen op een culinaire reis.
kristel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Fantastisch gegeten en hele fijne gastheer
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Geweldig gegeten! Lunch menu was super. Heerlijke 3 gangen van seizoensgerechten. Vis en vlees uitstekend bereidt. Goed en enthousiast geadviseerd over de wijn. Uitmuntende service die je niet zo vaak tegenkomt. Mooie inrichting en het uitzicht richting Eye en Adam toren is natuurlijk fenomenaal. Komen zeker terug!
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Zeer geslaagde avond gehad bij dit mooie restaurant. Avond begon goed met lekkere amuses. Vooral de eerste 2 gerechten waren echt perfect. Derde gerecht daardoor wat vlakker maar 4 en 5 waren weer top. Goede wijn ook maar ondanks de uitgebreide kaart geen keus onder de 45 Euro. Bediening top! Aanrader!
Kasia O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke, kleine gerechten vol verrassende smaken, heel elegant opgediend. Jonge, plezierige mensen in de bediening, die veel te vertellen hebben over het eten en de wijnen- die ook heel lekker waren. We zijn echt onder de indruk van de kwaliteit van MOS :)
O. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vandaag met mijn vriendin wezen lunchen bij Mos.
Fijne, niet te formele bediening op een prachtige locatie.
De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Ik vind Mos echt een parel voor de Amsterdamse gastronomie.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gelukkig hebben wij heel andere ervaringen dan de recensent hieronder.
We hebben zojuist fantastisch geluncht bij Mos met onze buren.
De borden waren als schilderijtjes en elk gerecht was een geweldige smaakbeleving. Met prachtig zicht op het IJ en een zeer vlotte ongedwongen bediening kijken wij terug op een heel geslaagde middag.
herman P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
gerechten bestaan uit goede basis componenten, kruiden en smaken, "verwerkt " tot een smakeloze "homogene "massa, met EEN smaak.

Voorbeeld: mijn HOOFDGERECHT octopus a la planca:= spaans voor gegrild met knoflook en peterselie, werd opgediend met 4 kleine stukjes octopus, in een natte brei met pata negra en erg veel yoghurt, bloemetjes en verder nauwelijks te definieren andere smaken.
Hetzelfde gold "qualitate qua " voor mijn voorgerecht.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten, duidelijke toelichting over de prachtige gerechten. Aanrader!