Morris

Lunch:
Maandag t/m zondag 12.00 - 16:00 uur

Diner:
Maandag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Morris

Noortje D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg leuke tent, wel harde muziek.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mals vlees en goed gevulde salade. Passende wijn.
Bediening was zeer vriendelijk, betrokken en servicegericht.
En in deze tijd nog leuk buiten te kunnen eten was verrassend.
Top avond.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bediening erg aardig en service gericht. Gratis kan water, werd regelmatig bijgevuld.
Vlees, mals en salade goed gevuld.
Witte wijn; goede blend.
Top.
Wat fijn om te horen Nora. Graag tot ziens!
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten is hier heerlijk en een gezellige sfeer.

De Picanha is super !!!

We zijn nu een aantal maal geweest en zou wat mij betreft wel weer eens iets nieuws op de kaart mogen
Dankjewel voor je recensie Leon! En goed nieuws onze nieuwe menukaart gaat volgende week in. We zien je hopelijk snel weer terug.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vandaag weer spontaan bij Morris geweest....en weer niet teleurgesteld, hoe doen ze dat vraag je je af. In Haarlem zijn horeca gelegenheden in overvloed maar niet zoals Morris; (h)eerlijk eten, kleine maar daarom juist een geweldige kaart met alleen maar topproducten. Kwantiteit maar zeker ook kwaliteit. Bediening spontaan en zeer professioneel..... De lamsentrecot en tomohawk zijn nieuw op de kaart maar mogen van ons nog wel even aanblijven.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke zaak. Helaas was de bediening minder. Er liep maar één dame. En ze was niet oplettend. De hamburger was veel te ver gegaard (bijna aangebrand) waardoor de smaak te bitter was.
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Na meerdere fijne avonden bij Morris ook eens binnengelopen voor de lunch. De zaak was leeg en ijskoud. Het duurde een half uur voordat er iemand kwam en aandacht voor de klanten was er totaal niet. We zijn maar weer weggegaan. Jammer!
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was erg druk. Na 30 minuten kwam de serveerster de bestelling op nemen. Daarna heeft het 2uur geduurd voor het geserveerd werd. De kwaliteit was goed maar meer ook niet.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De rib steak was taai en veel te zout, de tonijn steak was wel erg lekker en prima garing. De teleurdtellende steak werd professioneel opgelost met een extraatje. Prima aardige en prfessionele bediening. We gaan het gewoon nog een keer proberen.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten prima, bediening was met alles te laat..
Verder gezellige tent voor groepjes.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede vis, lekkere knapperige friet van Friethoes. Voor herhaling vatbaar.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Aanrader. Hele leuk concept midden in de binnenstad. Het vlees was heerlijk en je zit prettig in een mooie zaak! Reserveren is aan te raden
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuke gezellige inrichting en sfeer. Genoeg en vriendelijk personeel. Goed vlees en bijgerechten. Kom zeker een keer terug
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,geen grote kaart maar wat Morris heeft is erg lekker en goed bereid.Verder attente en leuke bediening, en zomers buiten op het tetras iitkijken op het Spaarne,een aanrader!
Bart_Becking .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Morris is een heel leuk Restaurant op een Top locatie. Inrichting redelijk en grappig maar neigt naar low budget. De trapjes naar de verhoogde vloer zijn niet goed uitgevoerd de treden zijn te groot en daarmee vervelend voor oudere personen. Bediening goed en vriendelijk. Het eten is ook goed.
David K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten in een mooie setting voor een prima prijs. Het enige minpuntje was dat het vlees heerlijk was, maar had iets warmer gemogen.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten was goed net als met de kerst toen hadden we het kerstmenu. We willen nu al voor 1e kerstdag een tafel reserveren het was weer heerlijk en gezellig.
Jordi R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten! De steaks zijn erg lekker en de bijgerechten zijn ook zeer smakelijk. Goed betaalbaar (zowel goedkopere als duurdere hoofdgerechten) en kwalitatief zeer goed.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima tent met leuke mix van modern en basic. Personeel prima. Geluid was voor mij met een gehoorprobleem aan mijn Rechteroor goed te doen omdat ik met dit oor tegen de muur zat. Mijn partner met goed gehoor vond het echter wat rumoerig en moest zich in het gesprek goed concentreren. Ik zou wat spelen met de geluidssterkte om te kijken wat het beste effect heeft. Ik zelf geloof in minder geluid met meer mogelijkheid tot contact maken. Eten was super, weet niet of samen eten een thema was voor de Valentijnsdag maar pakte goed uit. Super.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eten was lekker. Bediening was zeer vriendelijk, maar kwamen wat traag van start.