Moritz

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zaterdag 1 oktober ben ik met 2 andere heerlijk bij restaurant Moritz wezen eten. Zoals ik vaker hier kom eten was het zaterdag echt subliem! Ondanks de drukte hebben we heel snel onze eten gekregen. Leuke, spontane bedienend personeel die ons extra tips gaven zoals dat we eerst wat warme gerechten nemen ipv eerst sushi zodat we al snel wat eten op tafel zouden hebben. (Aangezien we al 3 kwartier te laat zijn gekomen door omstandigheden) tot snel Moritz en team!
Henny654 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij het strand!
Het is toch wel uniek om op zo'n locatie uitgebreid Aziatisch te kunnen eten.
Vriendelijke manager die ons op weg hielpen met zijn persoonlijke voorkeuren.
Moritz en Carpaccio maki, heerlijk gestoomde oesters tussendoor en daarna Sake beef/ Nog een beef gerecht waarvan ik helaas de naam vergeten ben/ Chilli garlic prawns en thai fried rice.
Bediening/ eten en locatie helemaal top!
Fardy .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk genoten bij Moritz na een dagje aan het strand!
Prima en leuke bediening, het was erg druk en werden gewaarschuwd voor een langere wachttijd maar het eten stond alsnog snel op tafel!
Ontzettend genoten van de Sake beef, Thai fried rice, Moritz maki en Carpaccio maki.
Geweldige locatie, zeker een aanrader!
Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
25 aug gegeten hier in Moritz, bij binnenkomst kregen we al te horen dat het ongveer 50 min zou duren voordat we ons eerste gerechten zouden krijgen, uiteindelijk kregen wij ons gerechten was er niet zo blij mee zeer slecht kwa smaak, had oosters, suzi,sasimi zalm ,lam rack, gebakken rijst. Eninge wat smaakte was de zalm sasimi. Heel jammer had beter verwacht.
Michael C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het weer was slecht, dus snel een restaurant binnen gelopen om een hapje te eten. Ik dacht in het eerste instantie dat het een all u can eat sushi restaurant was. Maar ze hebben daar alles :)
Het is een soort ayce fusion restaurant, en het was fantastisch!
Eten was lekker, bediening alert en vriendelijk.
Per toeval hier belandt, zeker geen spijt van gehad.
D. K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Toplocatie voor een avondje ongelimiteerd genieten van meer dan alleen Japanse gerechten. De sushi en sashimi zijn vers en lekker, maar op de kaart staan nog veel meer andere keuzes. Proberen waard! Bediening was beleefd en met dieetwensen werd netjes rekening gehouden. Het eten werd snel geserveerd en we hadden totaal niet het gevoel dat we moesten letten op de aangegeven tijd. Een aanrader, ook als je niet naar het strand gaat.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Vandaag op Bloemendaal bij zonsondergang voor Moritz voorheen Orbit gekozen. Orbit kenden we nog van Amsterdam en was destijds een positieve ervaring. Ditmaal helaas minder.
- er werd all you can eat aangeboden, maar dat bleek alleen binnen te zijn, het werd ons echter wel buiten aangeboden; dit probleem hadden echter ook veel mensen om ons heen; niet echt een aangename verrassing om na ronde 2 te vermelden....
- ondanks de zeer rustige dinsdagavond was het toch wel moeilijk om 2 gangen te krijgen in 2,5 uur tijd; all you can eat was dus ook een ruim begrip geweest
- kwaliteit sushi en eten zwaar onder de maat, zelfs voor een all you can eat zwaar onder niveau

Positieve noot is de heerlijke locatie met uitzicht op zee, op overigens verder 'niet geheel' schone kussens...

Na afloop van 2 gangen en 2,5 uur grotendeels wachten op uiteindelijk kleine porties en matige gerechten; nu op zoek naar een andere locatie om de trek te stillen......
SaiHol Y.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Van de week lekker gegeten bij Moritz. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en de locatie is echt top! Echt een aanrader!!