Mori's Perzische Keuken

Duur
Lang
Bibelo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hier afgelopen week gegeten en we zijn zeker niet teleurgesteld. Het brood met verse kruiden en yoghurtsaus aan het begin was niet ingewikkeld maar bijzonder om te eten. Daarna de stoofpot garnaal met saffraanrijst. Dit was erg lekker en ook een goeie portie! De gastheer was erg vriendelijk. Wel een beetje koud binnen bij de voordeur, en de winter moet nog beginnen...
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hangen op een houten bankje met wat losse kussen, niet echt lekker tafelen. Eten was ook matig, ze zijn nog niet zo lang geleden begonnen dus misschien wordt het beter
Parastoo G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ik ben nog nooit in zo een slecht Iraans restaurant geweest. Een zeer slechte ervaring en een absolute afrader erg duur in verhouding van het eten dat je krijgt, smaakloos en niet lekker, hele lange wachttijd. Ik vind het jammer dat hij dat restaurant Iraans noemt. We gaan daar zonder twijfel nooit meer terug.
Liekevannoord .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Nét open en een aanwinst voor de Utrechtse binnenstad. Mori's biedt authentiek Perzisch eten in een ontspannen, persoonlijke en hartelijke sfeer. Het restaurant is rustig en intiem. We probeerden een van de vegetarische hoofdschotels en 'Mori's mix' met gegrild vlees. Allemaal even verrukkelijk en met zorg opgediend. Prima huiswijn en heerlijke koffie met echte Perzische zoetigheid. Zeer aan te bevelen. Wij komen zeker terug!