More-Itz

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
9,2
Mayk B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mijn complimenten voor dit restaurant uitstekende bediening en erg goed eten !
Prachtige uitstraling zeer mooi ingericht zowel binnen als buiten
Jason P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
leuke en gezellige sfeer , het terras geeft je een st tropez gevoel , echt prachtig helaas kom je dat in nederland weinig tegen .
laatst met een groepje vrienden hier lekker van kunnen genieten !
tot snel
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Mooie plek aan de jachthaven. Het eten liet erg lang op zich wachten maar daar hadden we begrip voor want het enorm druk. Een broodje en een salade gegeten en dat was erg goed. De kip kwam van de barbecue en daardoor erg smaakvol. Wel een heel hoog gehalte rode broeken met bootschoenen en Louis Vuitton tasjes.
wapenaar A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zijn voor het eerst in More-Itz geweest.
Moest even zoeken hoe je er met de auto komt.
Prachtige locatie met uitzicht op de Biesbos en jachthaven.
Inrichting is hip en goed verzorgd.
Personeel is aardig, maar enkele nog wat onervaren.
Keuze gerechten is prima. Verwacht geen culinaire ontdekking of hoogstaande gerechten, maar op zich is het prima.
De prijzen voor de gerechten en drank staan niet in verhouding met wat je aan kwaliteit/hoeveelheid krijgt. Bijvoorbeeld een 1/2 liter water voor €6,- is echt wel te veel van het goede.
Carlos B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
wat een prachtige zaak , ben erg onder de indruk heerlijk met het mooie weer op het prachtige terras gezeten en super goed en vriendelijk bedient , kom je helaas niet zo vaak meer tegen , lekker gegeten echt een dikke 10
Pippa2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Echt.. jullie zijn geweldig, alles klopt, bediening (en het is me op zondag een partij druk), super vriendelijk, bites zijn altijd overheerlijk en de sfeer is fantastisch. Wij komen vaak en dit keer met mijn moeder van 80. Ze genoot met volle teugen! En wat hebben jullie gelijk op al haar wensen en verhalen super lief gereageerd. Ik ben echt overweldigd! Wij komen vaak en nu nog vaker en jullie hebben er een 80 jarige fan bij! Top!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
heerlijk met dit mooie weer buiten gezeten , op het prachtige terras met mijn vrouw , al snel kwam er een super aardige serveerster naar ons toe met een heerlijk wijntje , na wat borrel hapjes toch maar besloten om naar binnen te gaan en te blijven dineren , en ondanks de drukte was dit geen probleem .
we komen regelmatig en dat blijven wij ook zeker doen !
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
heerlijk gezeten bij de openhaard met mijn vrouw, het was erg druk maar alles was erg goed onder controle (petje af !) ik kom graag hier eten is altijd lekker
en de staff is altijd goed op de hoogte , snel en vriendelijk
Faye H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
wat een leuke bitterballen borrel , echt super leuk en gezellig , al vaker bij jullie geweest en elke keer weer alles super geregeld en altijd even vriendelijk personeel !!!!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
echt te gek !!! lekker eten en super gezellig en vriendelijk personeel , komt weinig voor nog tegenwoordig het hele paket in 1 dikke duim omhoog , kom snel weer terug dat is zeker
Tara V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
wat een heerlijk restaurant , was erg druk en gezellig lekker gegeten met mijn zussen . wij zijn erg enthousiast de bediening was erg snel en oplettend hou ik van en onze complimenten voor de chef
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten !!! Goed concept en heel verrassende smaken goeie bediening lekker snel en oplettend, kom snel graag een keertje terug
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
een gastvrij ontvangst nadat je aankomt op een prachtige locatie
ik kom in heel veel restaurants maar dit is toch wel 1 van mijn favoriete plekken in alle opzichten een dikke JA !!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gisteren heerlijk op het terras gezeten ondanks de kou was het prima te doen , lekker kunnen genieten van het prachtige uitzicht en een lekker glas wijn en wat hapjes
We werden heel erg lief en goed geholpen
Echt top zaak
Dean H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super leuke sfeer hier , leuke bediening en gezellige gasten. ik kom hier graag. het eten is altijd goed en snel een dikke 10 en tot snel maar weer
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Verdwaald en wel kwamen we perongeluk hier
Jammer dat ik niet vaker over dit restaurant gehoord heb was namelijk erg onder de indruk , volgende keer rij ik zelfs even om
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jeetje wat mooi is het hier prachtig terras met een prachtig uitzicht en heerlijk eten , eerste keer voor mij hier maar zeker niet de laatste keer super leuk
Ronny B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hoorde de laatste tijd veel goeds over dit restaurant ,
Dus zelf maar eens gaan uitproberen
Met wat vrienden wezen borrelen
Niets is minder waar , ben erg enthousiast goeie bediening en lekker eten top zaak !!!!
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik kom vaker hier zowel met vrienden als met mijn gezin
Ik heb 2 kleine kinderen en daar word volop rekening mee gehouden personeel is altijd even vriendelijk en ook voor de kinderen staat er op het menu genoeg lekkere gerechten
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik doe dit eigenlijk nooit , maar wil toch even wat kwijt
Want ik maak tegenwoordig nog zelden mee dat alles goed is in een restaurant van de service de sfeer tot en met het eten is in dit restaurant echt top I'm impressed!!!