More-Itz

Meer informatie over restaurant More-Itz

• : Gratis Parkeren

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant More-Itz

Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij wilden hier al enige tijd naar toe en door het ontvangen van 2 vouchers is het er van gekomen. Wanneer je hier voor het eerst komt is het in de haven van Drimmelen toch even ondanks postcode gekoppeld aan de routeplanner een zoekplaatje.Mooi pand op een aantrekkelijke lokatie , maar de parkeeraccommodatie is alles behalve in verhouding tot het hele horeca-gebeuren, gewoon heel slecht , je zou beter met de boot als met de auto kunnen komen.Er zijn een paar op een hand te tellen afgeschermde parkeerstekken schijnbaar voor vaste rumoerige klanten en niet voor de komende en gaande gast(en). Een vorm van ontvangst was er niet , dus zelf maar de jassen "geparkeerd" , niet zoals de weinige andere gasten alles over de stoelen gedrapeerd , geen gezicht in zo'n accommodatie , schijnt tegenwoordig een soort mode te worden.
Wij hadden 2 vouchers voor een 5-gangen(!) proeflunch. In de praktijk werd het een 4-gangen (??) verrassingsmenu , want alles werd zonder enige communicatie vooraf uitgeserveerd , je moest het verder maar zien of je het lustte. De eerste gang waren 3 schaaltjes met voorgerechtjes voor 2 personen , zalm , vlees en salade. De tweede gang was een paddestoelen-soepje in een glazen kopje. De derde gang was per persoon een sateh-stokje buikspek , een mini kaaskroketje , 2 gepelde garnalen en een heel simpel mini broodje hamburger. Er was een schaaltje frites , heel slap en van fabrieks/groothandels kwaliteit , verwacht je echt niet in zo'n zaak. De mayo zat in een open te prikken mini tube. De vierde gang bleek achteraf het dessert te zijn , een glaasje (!) scroppino. Op de frites na was het uitgeserveerde eten goed. Wat betreft de prijs kwaliteit verhouding was de prijs van het voucher in overeenstemming . Wanneer je het volledige bedrag moet betalen voor het gebodene ben je veel te duur uit.
Toen ik om de rekening vroeg en een opmerking maakte over de vijfde gang kreeg ik als antwoord dat er 2 gangen samengevoegd waren, zonder verdere toelichting , waarschijnlijk dus 3 en 4 volgens mij. Wij konden nog een thee en koffie van het huis bestellen vanwege de opmerking.
Wanneer je in een rustige periode actiematig bezig bent om gasten binnen te krijgen , die verder in het jaar eventueel terug zouden kunnen komen zijn er toch een aantal zaken , die aandacht verdienen.
De bediening kwam niet boven de middelmaat uit en er werd verschil gemaakt tussen gasten met en zonder voucherboeking.
Quintin , onze jarenlange jonge vriend , uit Zwijndrecht en het Rotterdamse Kralingen( vlakbij mijn geboorte stek) is een voortreffelijke gastheer , die wij hier heel jammer mis gelopen hebben , had de cijfers wellicht wat hoger kunnen maken door zijn inzet.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We kwamen aan bij More-Itz. Het was niet druk. We kregen een tafeltje bij het raam en tot dan ging alles goed. Het restaurant ziet er netjes uit en heeft een landelijke sfeer. Maar na 50 min gezeten te hebben (en ze wisten dat we via de heerlijk.nl aanbieding kwamen), hadden we nog geen eten gehad. Ze hadden al twee keer de kaart gegeven, waarbij ik tot 2x toe aangaf dat het om een aanbieding ging en we de kaart niet nodig hadden. Na 50 min heb ik het aangegeven dat we nog geen eten hadden. Ik ben zwanger en was erg beroerd geworden van het niet eten. Daarna kregen we eindelijk ons voorgerecht, waarvan 3 van de 4 ik niet kon eten i.v.m. zwangerschap (terwijl ik via mijn reservering al exact had aangegeven wat ik niet kon hebben). Het gerechtje wat ik wel kon eten was salade met mozzarella bolletjes. Ze haalden vervolgens het 4e gerecht weg en kwamen vervolgens weer met een salade aan voor mij. Waar ook nog eens kiemgroenten zat, wat ik niet mag en door had gegeven. Daarna kwam een heel klein soepje en vervolgens een hoofdgerechtje van vis en vlees en als laatste een scroppino. Deze was zo ongelofelijk zoet dat ik heb hem laten staan en mijn man ook. Als je een 5 gangen menu kiest, is het raar dat je er 4 krijgt en vervolgens dat je als dessert een scroppino krijgt wat normaal als pallet cleanser gebruikt kan worden. Erg spijtig. Daarnaast was het eten ook erg flauw van smaak. Wij bevelen dit restaurant zeer zeker niet aan. Het is te duur voor wat je krijgt en de service is echt ondermaats, erg jammer!
Tijn26 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Vandaag met vrienden bij MØRE- itz geluncht. Via ‘ Heerlijk’ hadden we geboekt voor een 5-gangen tasting menu. Normaal € 39,50, nu € 25,00.
Op zich waren de hapjes prima, maar wel wat minpunten. Toen wij de serveerster vroegen of de muziek zachter kon, kregen we als antwoord dat dat niet mogelijk was omdat dat bij de ‘ huisstijl’ hoorde... Gelukkig dacht de cheffin daar anders over. Ook konden we geen karafje gewoon water krijgen, ondanks dat we 3 flessen (dure !) huiswijn bestelden. De bediening was ongeïnteresseerd en zag er onverzorgd uit. Het is dat we een aanbieding hadden, want de prijs van € 39,50 voor het gebodene is hoog en niet in overeenstemming met de kwaliteit. De locatie mag dan mooi zijn, zo aan het water, maar als dit restaurant wil overleven zal er toch iets aan de bediening en de prijs moeten worden gedaan. Ook horecatechnisch moet men hier nog veel leren
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goed eten, fantastische ambiance met gezellige hoekzitjes en schitterend uitzicht op het water.

De Flammkuchen is een aanrader! Warm, knapperig en zeer gebalanceerd in smaak.

Alles in luxe apresSki stijl, leuke details, veel kaarsjes en helaas wat ons betreft iets te nadrukkelijke stevige muziekstijl. Ik kom niet om te swingen tijdens brunchen.
Wilmer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben hier nu drie keer gegeten, en steeds teleurgesteld.....
Prijs kwaliteit slaat nergens op... wat een arrogantie...hapklare brokken serveren...
maar wel sterrenprijzen rekenen !
jola V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer sfeervolle locatie met kwalitatief top diner en borrel
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben voor deze avond gebruik kunnen maken van de 50% Iens kortingsactie. Daardoor was de prijs/kwaliteitsverhouding prima. De normale prijze zijn echter veel te hoog voor hetgeen geboden wordt. Als de eigen (kleine) parkeerplaats vol is, ligt de volgende parkeergelegenheid op ca. 400m afstand.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een prachtige zaak maar duur !! Ze vragen €8,40 voor 1 cappuccino en 1 chocomel zonder slagroom ! Dit vind ik absurd duur !!
Cornelia P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Verschillende keren geluncht sinds de opening, maar dit jaar echt geschrokken van de prijzen. Niet meer in verhouding. Ik snap heus wel dat je voor het uitzicht wat extra betaalt, maar de prijsstijging is absurd. Vandaag was een gedeelte van het terras geblokkeerd terwijl het druk was. We zaten met zijn tweeën aan een klein tafeltje en er werden 2 mensen naast ons gezet. Dat terwijl er achteraan voldoende tafels beschikbaar waren, maar niet gebruikt mochten worden. Ook binnen mochten we niet zitten. Voor ons de reden om na ons biertje en sinaasappelsap af te rekenen: exclusief tip € 11,00. Spijtig!
Nuri K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk genoten van het eten samen met mijn moeder op een prachtig terras echt een aanrader zowel voor lunch als diner
jochem G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Erg goed eten en super service echt top kom snel weer een hapje eten met mijn vrouw en kinderen voor de kinderen prima te doen !
Bernard N.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een sfeervolle inrichting op een unieke locatie. Daarvoor wil je hier wel een paar uurtjes doorbrengen. Helaas is de kwaliteit van het (horeca?)personeel daar nog niet op aangepast. 5 Verschillende mensen aan tafel voor een simpele lunch lijkt me erg veel. De kwaliteit van de lunch is goed maar je betaald er wel de hoofdprijs voor. Dat is niet in verhouding.
Mayk B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mijn complimenten voor dit restaurant uitstekende bediening en erg goed eten !
Prachtige uitstraling zeer mooi ingericht zowel binnen als buiten
Jason P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
leuke en gezellige sfeer , het terras geeft je een st tropez gevoel , echt prachtig helaas kom je dat in nederland weinig tegen .
laatst met een groepje vrienden hier lekker van kunnen genieten !
tot snel
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Mooie plek aan de jachthaven. Het eten liet erg lang op zich wachten maar daar hadden we begrip voor want het enorm druk. Een broodje en een salade gegeten en dat was erg goed. De kip kwam van de barbecue en daardoor erg smaakvol. Wel een heel hoog gehalte rode broeken met bootschoenen en Louis Vuitton tasjes.
wapenaar A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zijn voor het eerst in More-Itz geweest.
Moest even zoeken hoe je er met de auto komt.
Prachtige locatie met uitzicht op de Biesbos en jachthaven.
Inrichting is hip en goed verzorgd.
Personeel is aardig, maar enkele nog wat onervaren.
Keuze gerechten is prima. Verwacht geen culinaire ontdekking of hoogstaande gerechten, maar op zich is het prima.
De prijzen voor de gerechten en drank staan niet in verhouding met wat je aan kwaliteit/hoeveelheid krijgt. Bijvoorbeeld een 1/2 liter water voor €6,- is echt wel te veel van het goede.
Carlos B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
wat een prachtige zaak , ben erg onder de indruk heerlijk met het mooie weer op het prachtige terras gezeten en super goed en vriendelijk bedient , kom je helaas niet zo vaak meer tegen , lekker gegeten echt een dikke 10
Pippa2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Echt.. jullie zijn geweldig, alles klopt, bediening (en het is me op zondag een partij druk), super vriendelijk, bites zijn altijd overheerlijk en de sfeer is fantastisch. Wij komen vaak en dit keer met mijn moeder van 80. Ze genoot met volle teugen! En wat hebben jullie gelijk op al haar wensen en verhalen super lief gereageerd. Ik ben echt overweldigd! Wij komen vaak en nu nog vaker en jullie hebben er een 80 jarige fan bij! Top!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
heerlijk met dit mooie weer buiten gezeten , op het prachtige terras met mijn vrouw , al snel kwam er een super aardige serveerster naar ons toe met een heerlijk wijntje , na wat borrel hapjes toch maar besloten om naar binnen te gaan en te blijven dineren , en ondanks de drukte was dit geen probleem .
we komen regelmatig en dat blijven wij ook zeker doen !
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
heerlijk gezeten bij de openhaard met mijn vrouw, het was erg druk maar alles was erg goed onder controle (petje af !) ik kom graag hier eten is altijd lekker
en de staff is altijd goed op de hoogte , snel en vriendelijk