More-Itz

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
9,1
Dean H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super leuke sfeer hier , leuke bediening en gezellige gasten. ik kom hier graag. het eten is altijd goed en snel een dikke 10 en tot snel maar weer
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Verdwaald en wel kwamen we perongeluk hier
Jammer dat ik niet vaker over dit restaurant gehoord heb was namelijk erg onder de indruk , volgende keer rij ik zelfs even om
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jeetje wat mooi is het hier prachtig terras met een prachtig uitzicht en heerlijk eten , eerste keer voor mij hier maar zeker niet de laatste keer super leuk
Ronny B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hoorde de laatste tijd veel goeds over dit restaurant ,
Dus zelf maar eens gaan uitproberen
Met wat vrienden wezen borrelen
Niets is minder waar , ben erg enthousiast goeie bediening en lekker eten top zaak !!!!
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik kom vaker hier zowel met vrienden als met mijn gezin
Ik heb 2 kleine kinderen en daar word volop rekening mee gehouden personeel is altijd even vriendelijk en ook voor de kinderen staat er op het menu genoeg lekkere gerechten
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik doe dit eigenlijk nooit , maar wil toch even wat kwijt
Want ik maak tegenwoordig nog zelden mee dat alles goed is in een restaurant van de service de sfeer tot en met het eten is in dit restaurant echt top I'm impressed!!!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer zeer tevreden kan niets anders zeggen uitstekende bediening en heerlijk eten , een grote zaak maar bediening blijft altijd goed en op het eten hoef je niet al te lang te wachten , mijn complimenten !
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Super lekker gegeten en uitstekend personeel , vond het trouwens erg mooi versierd hing een heerlijke kerstsfeer erg leuke ideeen opgedaan
Kom snel weer terug in het nieuwe jaar
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heel erg leuk restaurant , wist niet wat ik zag toen ik aan kwam rijden enorm groot restaurant en dan evengoed zo warm en sfeervol ingericht .
het was redelijk druk maar het personeel had alles goed onder controle , en wat is het terras ook mooi , goh ben best wel onder de indruk
Adri O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuk etentje gehad met echt uitstekende service erg vriendelijk personeel en heerlijke hapjes erg bijzonder met een heerlijk terras aan het water
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Kom regelmatig hier , en begrijp echt niet wat sommige mensen te klagen hebben altijd is de service en het eten erg goed het is erg warm ingericht , leuk met die grote openhaard in het midden !
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Lekker geluncht met wat vrienden , er hangt nu een fijne kerst sfeer , lekker de openhaard aan en mooi versierd bediening was overigens zoals altijd weer even snel en vriendelijk

More-Itz

foto van More-Itz.
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wil even mijn complimenten geven voor de gastvrijheid de prachtige kerstversiering en het heerlijke eten
Afgelopen vrijdag een geweldig feestje meegemaakt bij jullie
Alles was top muziek was erg leuk
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
9 dec een fantastisch feest gehad , bij het ontvangst een heerlijke glas champagne gedurende de avond heerlijke muziek en lekkere hapjes gezellige mensen en een fijne sfeer bediening was top
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig met mijn mama wezen lunchen op een prachtige dag , hele goeie bediening en super lekker gegeten en wat een prachtig restaurant
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
van het weekend lekker uitgebreid geluncht met mijn moeder , was echt super gezellig en lekker druk , maar ondanks de drukte liep alles op rolletjes de bediening was erg oplettend en bleven vriendelijk dat viel mij erg op want tegenwoordig waar ik kom is de bediening vaak niet vriendelijk laat staan als het erg druk is , wij namen 3 gangen en hebben niet erg lang moet wachten op de volgende gang , eten was trouwens uitstekend kan niet anders zeggen dat ik dit echt een geweldig restaurant vind !
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
mooi restaurant hoor ! heerlijk met mijn vrouw bij de openhaard gegeten met een goed glas wijn ,ben al vaker geweest en vind het altijd weer erg gezellig en worden altijd goed geholpen
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Werd heel leuk verrast door een paar goede vriendinnen , een lekker glas prosecco stond al klaar en werden heel goed en vriendelijk ontvangen , al snel volgde er allerlei lekkere hapjes , de muziek was erg gezellig en hebben zelfs een beetje gedanst (niet al te gek)
Jill N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
veel over deze zaak gehoord , van familie en vrienden , dus van de week samen met mijn vriend zelf maar een keer uitgeprobeerd .
Het was erg druk we werden erg vriendelijk ontvangen we hadden niet gereserveerd dus of wij even aan de bar alvast een drankje wilde doen , geen probleem na 15 min werd ons een tafeltje toegewezen , uiteindelijk zijn wij aan bar blijven zitten omdat de barman erg gezellig was , we begonnen met wat kleine hapjes op aanrader van de barman en uiteindelijk hebben wij de kaasfondue als hoofd gerecht genomen echt heerlijk gegeten en een er hing een hele gezellige sfeer !
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vanmiddag even met mijn vrouw hier geluncht , het was erg druk maar werden snel geholpen ,ook op het eten hebben wij gelukkig niet al te lang hoeven wachten , want wij hadden niet al teveel tijd .
Dit is nu de tweede keer dat wij hier gegeten hebben en dit restaurant behoord zeker bij onze top 10