More-Itz

• : Gratis Parkeren

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 00:00 uur

9,3

Jouw recensie over het restaurant More-Itz

jola V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer sfeervolle locatie met kwalitatief top diner en borrel
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben voor deze avond gebruik kunnen maken van de 50% Iens kortingsactie. Daardoor was de prijs/kwaliteitsverhouding prima. De normale prijze zijn echter veel te hoog voor hetgeen geboden wordt. Als de eigen (kleine) parkeerplaats vol is, ligt de volgende parkeergelegenheid op ca. 400m afstand.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een prachtige zaak maar duur !! Ze vragen €8,40 voor 1 cappuccino en 1 chocomel zonder slagroom ! Dit vind ik absurd duur !!
Cornelia P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Verschillende keren geluncht sinds de opening, maar dit jaar echt geschrokken van de prijzen. Niet meer in verhouding. Ik snap heus wel dat je voor het uitzicht wat extra betaalt, maar de prijsstijging is absurd. Vandaag was een gedeelte van het terras geblokkeerd terwijl het druk was. We zaten met zijn tweeën aan een klein tafeltje en er werden 2 mensen naast ons gezet. Dat terwijl er achteraan voldoende tafels beschikbaar waren, maar niet gebruikt mochten worden. Ook binnen mochten we niet zitten. Voor ons de reden om na ons biertje en sinaasappelsap af te rekenen: exclusief tip € 11,00. Spijtig!
Nuri K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk genoten van het eten samen met mijn moeder op een prachtig terras echt een aanrader zowel voor lunch als diner
jochem G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Erg goed eten en super service echt top kom snel weer een hapje eten met mijn vrouw en kinderen voor de kinderen prima te doen !
Bernard N.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een sfeervolle inrichting op een unieke locatie. Daarvoor wil je hier wel een paar uurtjes doorbrengen. Helaas is de kwaliteit van het (horeca?)personeel daar nog niet op aangepast. 5 Verschillende mensen aan tafel voor een simpele lunch lijkt me erg veel. De kwaliteit van de lunch is goed maar je betaald er wel de hoofdprijs voor. Dat is niet in verhouding.
Mayk B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mijn complimenten voor dit restaurant uitstekende bediening en erg goed eten !
Prachtige uitstraling zeer mooi ingericht zowel binnen als buiten
Jason P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
leuke en gezellige sfeer , het terras geeft je een st tropez gevoel , echt prachtig helaas kom je dat in nederland weinig tegen .
laatst met een groepje vrienden hier lekker van kunnen genieten !
tot snel
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Mooie plek aan de jachthaven. Het eten liet erg lang op zich wachten maar daar hadden we begrip voor want het enorm druk. Een broodje en een salade gegeten en dat was erg goed. De kip kwam van de barbecue en daardoor erg smaakvol. Wel een heel hoog gehalte rode broeken met bootschoenen en Louis Vuitton tasjes.
wapenaar A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zijn voor het eerst in More-Itz geweest.
Moest even zoeken hoe je er met de auto komt.
Prachtige locatie met uitzicht op de Biesbos en jachthaven.
Inrichting is hip en goed verzorgd.
Personeel is aardig, maar enkele nog wat onervaren.
Keuze gerechten is prima. Verwacht geen culinaire ontdekking of hoogstaande gerechten, maar op zich is het prima.
De prijzen voor de gerechten en drank staan niet in verhouding met wat je aan kwaliteit/hoeveelheid krijgt. Bijvoorbeeld een 1/2 liter water voor €6,- is echt wel te veel van het goede.
Carlos B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
wat een prachtige zaak , ben erg onder de indruk heerlijk met het mooie weer op het prachtige terras gezeten en super goed en vriendelijk bedient , kom je helaas niet zo vaak meer tegen , lekker gegeten echt een dikke 10
Pippa2 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Echt.. jullie zijn geweldig, alles klopt, bediening (en het is me op zondag een partij druk), super vriendelijk, bites zijn altijd overheerlijk en de sfeer is fantastisch. Wij komen vaak en dit keer met mijn moeder van 80. Ze genoot met volle teugen! En wat hebben jullie gelijk op al haar wensen en verhalen super lief gereageerd. Ik ben echt overweldigd! Wij komen vaak en nu nog vaker en jullie hebben er een 80 jarige fan bij! Top!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
heerlijk met dit mooie weer buiten gezeten , op het prachtige terras met mijn vrouw , al snel kwam er een super aardige serveerster naar ons toe met een heerlijk wijntje , na wat borrel hapjes toch maar besloten om naar binnen te gaan en te blijven dineren , en ondanks de drukte was dit geen probleem .
we komen regelmatig en dat blijven wij ook zeker doen !
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
heerlijk gezeten bij de openhaard met mijn vrouw, het was erg druk maar alles was erg goed onder controle (petje af !) ik kom graag hier eten is altijd lekker
en de staff is altijd goed op de hoogte , snel en vriendelijk
Faye H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
wat een leuke bitterballen borrel , echt super leuk en gezellig , al vaker bij jullie geweest en elke keer weer alles super geregeld en altijd even vriendelijk personeel !!!!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
echt te gek !!! lekker eten en super gezellig en vriendelijk personeel , komt weinig voor nog tegenwoordig het hele paket in 1 dikke duim omhoog , kom snel weer terug dat is zeker
Tara V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
wat een heerlijk restaurant , was erg druk en gezellig lekker gegeten met mijn zussen . wij zijn erg enthousiast de bediening was erg snel en oplettend hou ik van en onze complimenten voor de chef
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten !!! Goed concept en heel verrassende smaken goeie bediening lekker snel en oplettend, kom snel graag een keertje terug
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
een gastvrij ontvangst nadat je aankomt op een prachtige locatie
ik kom in heel veel restaurants maar dit is toch wel 1 van mijn favoriete plekken in alle opzichten een dikke JA !!