More-Itz

7,1
7,1
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
van het weekend lekker uitgebreid geluncht met mijn moeder , was echt super gezellig en lekker druk , maar ondanks de drukte liep alles op rolletjes de bediening was erg oplettend en bleven vriendelijk dat viel mij erg op want tegenwoordig waar ik kom is de bediening vaak niet vriendelijk laat staan als het erg druk is , wij namen 3 gangen en hebben niet erg lang moet wachten op de volgende gang , eten was trouwens uitstekend kan niet anders zeggen dat ik dit echt een geweldig restaurant vind !
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Werd heel leuk verrast door een paar goede vriendinnen , een lekker glas prosecco stond al klaar en werden heel goed en vriendelijk ontvangen , al snel volgde er allerlei lekkere hapjes , de muziek was erg gezellig en hebben zelfs een beetje gedanst (niet al te gek)
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
mooi restaurant hoor ! heerlijk met mijn vrouw bij de openhaard gegeten met een goed glas wijn ,ben al vaker geweest en vind het altijd weer erg gezellig en worden altijd goed geholpen
Jill N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
veel over deze zaak gehoord , van familie en vrienden , dus van de week samen met mijn vriend zelf maar een keer uitgeprobeerd .
Het was erg druk we werden erg vriendelijk ontvangen we hadden niet gereserveerd dus of wij even aan de bar alvast een drankje wilde doen , geen probleem na 15 min werd ons een tafeltje toegewezen , uiteindelijk zijn wij aan bar blijven zitten omdat de barman erg gezellig was , we begonnen met wat kleine hapjes op aanrader van de barman en uiteindelijk hebben wij de kaasfondue als hoofd gerecht genomen echt heerlijk gegeten en een er hing een hele gezellige sfeer !
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vanmiddag even met mijn vrouw hier geluncht , het was erg druk maar werden snel geholpen ,ook op het eten hebben wij gelukkig niet al te lang hoeven wachten , want wij hadden niet al teveel tijd .
Dit is nu de tweede keer dat wij hier gegeten hebben en dit restaurant behoord zeker bij onze top 10
Chantal G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
super leuk restaurant ! van de week even wezen borrelen met wat vrienden super bediening en heerlijk hapjes
ik kom hier altijd heel graag
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik kom hier altijd heel graag , het is eventjes rijden maar dat is zeker de moeite waard ,
altijd even lekker en vooral de grote variatie aan borrelhapjes vind ik heerlijk
Boy K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
super restaurant eten top bediening top sfeer top kortom alles top
eerste keer hier gegeten maar zeker niet mijn laatste
Bo L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteren met een aantal vriendinnen hier geluncht , op advies van mijn moeder die hier al meerdere malen lekker gegeten had ,
en ook wij hebben hier super gegeten en werden door een hele lieve vrouw bedient , ook ik zal hier vaker terug komen
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Naar aanleiding van een erg geslaagd bezoek met vrienden, ben ik deze keer teruggekomen voor een zakelijke bijeenkomst. En wederom een erg geslaagd bezoek geweest. Erg gezellige inrichting, met stoelen waar je makkelijk een paar uur in kunt zitten. Goede kwaliteit wijn, dat ook nog eens in een fatsoenlijk glas geschonken wordt, met dito hoeveelheid. Eten was van goede kwaliteit. De hoeveelheid was precies "aan de maat", dat zou misschien wat problemen kunnen geven als we iemand bij hadden met meer honger dan normaal. Bediening is hartelijk, vlot en bestand tegen een grapje. Ik lees de slechtere recensies en herken daar weinig van. Prijs/kwaliteit is redelijk, met een klein beetje meer aankleding wat betreft eten, gaat deze verhouding de goede kant op.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Middelmatig eten. Geen frietjes of aardappelen bij de gerechten. Apart bestellen en Euro 4,50 betalen voor een klein schaaltje. Daarom duur, wij vinden het niet erg veel te betalen maar wel erg dat het middelmatig is.
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
gisteren heerlijk geluncht met wat vrienden , de kaasfondue was echt een topper
en bestel ik de volgende keer zeker weer , heerlijk met een glas wijn .
in het begin was het een beetje koud , maar daar werd snel wat aangedaan en binnen enkele minuten was het lekker warm ,
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wkend geweest en viel al op dat het niet zo druk was. Heerlijk gezeten en genoten van de laatste zon op schitterende terras...Maaaaaar..... Bediening zeer arrogant en zelfingenomen en er heerst een sfeer van angst en spanning. Voelt niet goed en op gemak. Daarna diner en geschrokken van de prijs. Salade was oke, alhoewel niet helemaal vers met bruine randjes. Soep matig gevyuld en biefstuk taai en slecht gebakken. Waarschijnlijk amateur in keuken om zoveel mogelijk te verdienen. Friet gebakken in oud vet en niet zelfgemaakt. Aankleding bord hap snap werk. Partner had vis die niet vers was en smaakloos was. Nee ons zien ze niet meer vooral nadat we de rekening zagen. Te duur voor dit voetbalkantine eten. Dan beter en gezelliger Panorama aan andere kant of wat verder maar topculi klasse met echte gastvrijheid: Houtse meer(Den Hout) en Ripasso (Terheyden).
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
met mijn vrouw kinderen en kleinkinderen heerlijk gegeten
kinderen waren een beetje onrustig , maar dat was snel opgelost door de kinder app van het restaurant zelf , echt een geweldig idee !!
bediening was ook heel kindvriendelijk , wij komen graag terug
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
op het advies van een goede vriendin zijn wij uiteten geweest in het restaurant More-itz , wij hadden niet gereserveerd ondanks de drukte werd er toch een plaatsje vrijgemaakt ,wij zijn geen wijnkenners maar werden goed geadviseerd .
naast de heerlijke wijn hebben we uitstekend gegeten dit restaurant is echt een aanrader
Betty L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
prachtige locatie en heel vriendelijk personeel we hebben met 4 vriendinnen nog heerlijk op het terras kunnen genieten van de laatste zonnestralen met een heerlijk glaasje wijn en verschillende borrelhapjes
(ruime keuze) kom graag terug
René R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Even een stopje gemaakt 4 x frisdrank 1 soepje 1 salade 1 fingerfood 48 euro Hoe prijs je jezelf de markt uit belachelijk gewoon
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De hele lage en hele hoge recensies maakten ons nieuwsgierig. Over het decor is al genoeg gezegd. De service was prima (we zagen er niet uit als "de doelgroep " waarover nogal wat mensen schreven), we konden zelfs ond eigen tempo bepalen.
Het zelfgebrouwen biertje vond ik vrij onuitgesproken. De voorgerechten waren heerlijk (sushi: zeer vers en mals, vitello tonnato idem), maar de hoofdgetechten vielen enorm tegen. Aangemoedigd door het voorgerecht liet ik mij niet weerhouden van een heel stevige dagprijs voor de zeetong, maar die was niet vers en plaatselijk te lang gebakken. De biefstuk die mijn echtgenote had, was weliswaar van de goede kleur, maar kwalitatief ondermaats. Weinig fantasie bij de opmaak, geen amuse. We gaan de volgendr keer elders aan de Amer kijken.
Kedon .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Rijkgevulde salade More-Itz gegeten. Heerlijk! Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Mijn partner genoot van een tweetal ovenverse bruine boterhammen met geitenkaas. Eveneens aan te bevelen. Toplocatie. Vriendelijke en kordate bediening .
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een ronduit geweldige locatie aan het water alwaar je uren kan zitten om naar bootjes te kijken bij een ondergaande zon. Beter kan haast niet. De bediening was vriendelijk en oké. Het eten was echter matig en zoals reeds bij meerdere recensies opgemerkt, is de prijs/kwaliteit verhouding doorgeschoten. Ons voorgerecht van coquilles respectievelijk rundercarpaccio was in orde, maar het hoofdgerecht met black angus biefstuk was onder de maat. Ik heb een ander beeld bij medium gebakken en de biefstuk was daarnaast ook niet mals, maar taai. Frietjes vertoonden kenmerken van oud vet. Met een rekening van ruim 120 euro voor twee personen keer ik dan toch met een kleine kater huiswaarts.