Moorman

Oosterlangen 2 7843 PJ Erm Nederland Kaart

Over restaurant Moorman

Ongedwongen dineren

Bij restaurant Moorman weet je precies waar je aan toe bent. Geen fratsen, maar eerlijk en lekker dineren. De voorgerechten worden compleet opgediend met stokbrood en boter. De hoofdgerechten worden geserveerd met verse groenten, gebakken aardappelen en frietjes. Hier kom je niets tekort! Het speciale kindermenu is een uitkomst voor de jongste gasten. Geniet nog even lekker na met een heerlijk dessert of Irish Coffee. Organiseer je een feest of bijeenkomst, informeer dan naar de speciale arrangementen.

Meer informatie over restaurant Moorman

bus lijn 21
  • : Gratis parkeren op eigen grote parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Erg rustig
Oleana .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gezellig restaurant met een apart ontvangst van een serveerster die ons heel toevallig de avond ervoor ook had gezien in een ander restaurant waar ze toevallig ook werkte, grappig, mede doordat we haar niet eens herkenden!
Buiten dat was alles prima geregeld ,hoewel ik hier ook niet van tevoren had opgegeven glutenvrij te willen eten werd alles gelijk goed opgepakt.
Mijn partner had overheerlijke tomatensoep , ik vroeg me af of de groentensoep glutenvrij was, geen probleem, dat werd gewoon geregeld.
Daarna ging ik voor de wilde zalm, die was ook goed, gelukkig niet al te droog gebakken.
Mijn man had de kalfsentrecote met pepersaus en die was ook erg lekker volgens hem.
De salade was ook glutenvrij en de frites zelfs voor mij apart gebakken.
Koffie na, met een chocolaatje erbij.
Dat chocolaatje daarvan weet ik niet of je dat er nou altijd bij kreeg, maar omdat ik zo vaak ongewild een koekje bij de koffie krijg, dat niet glutenvrij is ,heb ik besloten dat ik nu voortaan zelf maar om een chocolaatje bij de koffie ga vragen.
Albertwestdijk .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
dessert bediening uitstekend zowel de dame als de heer.
ligging gezellig landelijk.
zeker een aanrader voor fam en vrienden.
Carelse .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Het was mistig toen we besloten Moorman weer eens te bezoeken. Via het altijd gezellige café loop je naar het ernaast gelegen restaurant. Mooi gedekte tafels met wit tafellinnen. De indeling van het restaurant is nog hetzelfde als vele jaren geleden. De bediening is attent en correct. We sloegen het voorgerecht over Tafelgenote genoot van en uitstekend gebakken varkenshaas met overheerlijke champignonsaus. Ondergetekende koos voor de al jaren bekend staande varkenslever met spekjes en uien. Daarbij gebakken aardappelen, aardappelkroketjes en diverse verse groenten, kortom het is een feest om bij Moorman te eten. Het nagerecht ijs met verse slagroom was een perfecte afsluiter. Een heerlijke maaltijd voor een alleszins redelijke prijs. Moorman, gewoon een goed adres. In de late avondmist zochten we onze weg terug naar ons hotel.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Gelegen op enkele meters van een drukke provinciale weg, kunnen de schamele bosjes niet wegnemen dat er behoorlijk wat verkeer langs raast. Het eten is basic en zonder veel opsmuk. Wel allemaal goed klaar gemaakt (zo was de varkenshaar lekker knapperig én nog heerlijk mals van binnen) en volgens de opgegeven wensen (helemaal doorbakken hamburger voor een zwangere tafelgenoot). De bediening is aller vriendelijkst en de eigenaar vertelt trots over de omgeving en de pracht van Drenthe. Kortom, niets bijzonders, maar een aardig hap voor een aardige prijs.