Moon

31-202376311

Meer informatie over restaurant Moon

Gratis "Pont Buiksloterweg" vanuit Centraal Station 24/7
  • : Betaald parkeren onder A'DAM Toren

Jouw recensie over het restaurant Moon

Mirte K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Moon! Een prachtig uitzicht, verrassende en smaakvolle gerechten. Heerlijke wijn! De ontvangst was wat rommelig (wij wisten niet zo goed hoe het allemaal werkte en moesten even wachten op de kaart en uitleg), maar daarna was het geweldig! Je draait in 1 uur het restaurant rond, dus je krijgt ook een kijkje in een deel van de keuken, erg leuk. Goed wijnadvies en een paar smaakexplosies. Het is een vast menu, dus een paar gerechten zou ik zelf niet hebben uitgezocht maar alles was top bereid. Een visje was wat droog - daarom kwaliteit van gerechten eigenlijk tussen goed en zeer goed - maar verder echt heerlijk gegeten en genoten van de geweldige locatie!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Prijs kwaliteit van het eten kan beter. Tonijn ruim in de dressing deed de smaak niet goed. Steak tartaar prima maar in onhandig kommetje. Ook het visgerecht was oké maar niet geweldig. Had van het eten meer verwacht. Uitzicht geweldig bediening aardig en attent. Inrichting erg eenvoudig.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Was super gezellig en leuk zeker voor herhaling vatbaar
jet W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten met grote groep. 5 gangen, waarvan alles eigenlijk top was, met voor mij persoonlijk als uitschieters het dessert en de tonijn. Heerlijke smaak-combi’s en ook de structuur vd verschillende ingrediënten combineerde goed. Jonge bediening attent en handig omgaand met zo’n grote groep die in de loop vd avond wat lawaaierig werd. En natuurlijk de beleving van het ronddraaiende restaurant en het adembenemende uitzicht over de stad!
jet W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Alles was top! We waren met een grote groep en hadden 5 gangen menu gekozen. Heerlijke smaakcombi’s en smaakstructuren vd de verschillende ingrediënten. Voor mij persoonlijk waren het dessert en de tonijn de uitschieters naar boven. De jonge bediening was attent en ging handig om met zo’n grote groep die in de loop vd avond wat luidruchtiger werd. En natuurlijk de beleving van het ronddraaiende restaurant met het fantastische uitzicht over de stad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een prachtige locatie waar we met z’n vijven hebben gegeten. Daarmee krijg je een tafel aan het raam en zit je er met veel privacy. Attente bediening met oog voor detail. We kozen het vijf gangen menu. Daarbij verrassende en over heerlijke gerechten zoals de parel met cacao van buiten en moijito van binnen. Het sukadelappen je was het hoogtepunt van de avond wat was dat goddelijk.
Eric Megel .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De perfecte plek voor een bijzondere avond. Rythme in de bediening moet nog bijgesteld (eerst erg traag dan weer te snel vanaf gerecht 4 tot 6) wat meer rumoer ipv geschreeuw voor sommige gasten (lang leve de lol kan maar met mate) - gerechten, zitting en setting voor een fantastisch zicht over ons geliefde Amsterdam, voor een onvergetelijke avond bij volle maan !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
lekker gegeten mooi uitzicht prima bediening.......................................................................................................................................................
Carin J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prachtig uitzicht! Zeker de moeite waard voor een keer.
Tanya D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het is het uitzicht wat dit tot een hot spot maakt. Het eten was echter teleurstellend. Geen volle smaken, alles een beetje vlak, geen balans. Tonijn waterig, zalmtartaar en/of melkkoetartaar met overheersende zilverui en kruimelkorst. Sinaasappelsaus bij zwezerik veel te overheersend waardoor fijnheid van zwezerik totaal wegvalt. Restaurant heeft veel pretentie maar de details kloppen niet. Menu-en wijn kaart op een 'vodje' papier met vlekken erop. Maar twee soorten wijn per glas verkrijgbaar. Bediening is aardig maar heeft geen finesse (borden op tafel stapelen en dan weghalen). Voor een restaurant in deze prijsklasse (60 euro voor 5 gerechtjes) mag je best beter verwachten, uitzicht of geen uitzicht.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Kon eigenlijk niet beter. Mijn gast uit Mexico zag vanaf Outlook de A'damse luchten met prachtige wolkenformaties, plaatselijke regenbuien en zonnestralen en veel wind. Lunch verliep perfect (door 8 uur tijdsverschil voor hem zéér vroeg in de morgen). Relaxed kunnen bijpraten, geen omgevingsherrie (restaurant zat niet vol), gerechten erg mooi gepresenteerd en smakelijk. Complimenten !
Myrian S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De plek met uitzicht is geweldig , het 5 gangen diner was Ok , kan beter..
Bediening is onpersoonlijk , wel keurig maar het voegt niets toe.
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met een prachtige gerechten, heerlijke wijnen, goed geïnformeerde bediening en een prachtig uitzicht.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het uitzicht en de setting waren heel mooi. De bediening was ook prima, maar van het eten hadden wij hogere verwachtingen helaas.
Katinka L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Alleen een kleine opmerking:
Tegenwoordig wordt iedere centimeter in een restaurant benut en de klanten zo dicht mogelijk bij elkaar gezet, vreselijk !!!!!!
Bij binnenkomst werden wij naar een tafel gebracht voor 4 personen,wij waren met zijn tweeën en ik vind privacy erg belangrijk.
Gelukkig een tafel voor 2 personen gekregen.
Verder alles uitstekend.
Ashmara V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Aanrader! Lekker gegeten, met zorg en aandacht gemaakt. Leuke, attente bediening en natuurlijk met een geweldig uitzicht!
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is "echt" een feestje om te gaan eten bij restaurant Moon; maar helaas voor ons budget een beetje (te) duur!
De gerechten waren erg apart; wij hadden ze alle 7 genomen is net een beetje to much en het aller luxe vond ik de parel met Margarita er in; wat was dat ontzettend lekker!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Echt adembenemend uitzicht! Prachtig om heel Amsterdam zo te zien maar ook heel leuk om van binnen de keuken en bar te zien als je er langs draait. Eten werkelijk voortreffelijk en de wijnen matchen perfect!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor de locatie en prijs een betere kwaliteit van de geserveerde lunch verwacht.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
niet te overtreffen uitzicht, wat vanzelfsprekend invloed heeft op de prijs
kwaliteit van gerechten OK
soms wat onervaren bediening