Moon

Overhoeksplein 3 1031 ks Amsterdam Nederland Kaart
31-202376311

Over het restaurant Moon

Restaurant Moon in Amsterdam is een ronddraaiend restaurant, met een prachtig panoramisch uitzicht over de stad, op de 19e verdieping van de A’DAM Toren. Nouveau fine dining in een unieke setting staat centraal bij Moon. Gasten genieten naast een buitengewone culinaire ervaring van een sensationeel 360° uitzicht over Amsterdam.

Aan het roer staan signature chef Jaimie van Heije en chef-kok Tommy den Hartog. De moderne kaart is opgebouwd uit licht verteerbare en gezonde gerechten, geworteld in creativiteit en kwaliteit. In de avonduren wordt een vast menu geserveerd, voor de lunch kan men à la carte bestellen.

Moon houdt de gerechten graag spannend. Daarom sluit elke twee maanden een bekend artiest aan om het menu te remixen. Dit betekent onverwachte ingrediënten met inspiratie buiten de keukenmuren. Een combinatie van heerlijk eten, met finesse én een verrassingselement.

Reserveer direct een tafel bij Restaurant Moon in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Moon

Gratis "Pont Buiksloterweg" vanuit Centraal Station 24/7
  • : Betaald parkeren onder A'DAM Toren

Jouw recensie over het restaurant Moon

Esther .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wat een uitzicht! Wat een mooie en heerlijke gerechten. Heerlijke verjaardag in gezellige ontspannen sfeer. Gaan hier zeker weer eten!
Arjen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Unieke Locatie, enthousiaste staf van jonge mensen, die op een relaxte en kundige manier de gast naar de zin probeert te maken, de gerechten zijn zeer smakelijk en verrassend, kortom dit is voor herhaling vatbaar !
Barney J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Op het eten was niks aan te merken, smaakcombinaties waren subliem en pasten goed bij de wijnen. Gelegen bovenin de A'dam toren heeft het roterende restaurant een fantastisch uitzicht over de stad en is daarom dus zeker aan te raden.

Echter, de service verschilde heel erg per ober. Ons water werd door ober A voor ons ingeschonken maar 3 min later kwam ober B dat weer voller schenken terwijl we nog niks van het water hadden gedronken. Hierdoor staan er constant verschillende mensen om je tafel waardoor het heel onrustig voelt van tijd tot tijd en is er een gevoel dat er niet een duidelijke algemene communicatie is tussen de obers onderling. Daarnaast werden wijnglazen en borden al meegenomen terwijl mijn partner nog bezig was met eten van zijn bord, dit resulteerde in een heel gehaast gevoel. Plus het feit dat sommige obers gewoon koud en onverschillig overkwamen terwijl ze gerechten of wijnen serveerden. Er werd een praatje opgedreund zonder echt contact te leggen met ons als klant. Ook bleef achteraf dat wij een gang niet geserveerd hebben gekregen, hier kwamen we echter pas achter op de terugreis naar huis. Ook dit is een teken dat er niet duidelijk wordt gecommuniceerd over bij welke gang de klant is.
Ondanks dat het eten en uitzicht fantastisch zijn ontbreekt er aan de service en onderlinge communicatie veel. Wij waren er op een rustige avond maar kregen een chaotisch gevoel omdat alles op een heel hoog tempo werd gebracht en gehaald. Naast het feit dat wij een gang niet geserveerd hebben gekregen hebben was ook het contact met obers niet echt mogelijk van tijd tot tijd. Omdat je bij restaurant Moon best wel duur uit bent hoop dat je dat service inbegrepen is bij de prijs, dit bleek niet het geval. Zonde.
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
hartelijk ontvangst in een sfeervol restaurant met natuurlijk een fenomenaal uitzicht. gekozen voor het zes gangen diner. kingkrab, duif, sukade met lever. alles was werkelijk voortreffelijk. bediening hartelijk en gastvrij. dat het restaurant ronddraait maakt het nog feestelijker.
lfdennert .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Eerlijk gezegd voelen wij ons een beetje opgelicht: we zijn er met Kerst gaan eten. Voor exact hetzelfde 7-gangen menu als normaal moesten we opeens €45 p.p. meer betalen (zelfs al voorafgaand). Daarnaast werd ons verteld dat het wijn arrangement €37,50 p.p. zou zijn (de ober is nog gaan checken) en er stond uiteindelijk €52,50 p.p. op de rekening. Hij was nergens meer te bekennen dus we hebben het maar gelaten. Achteraf hebben we gemaild maar geen gehoor. Uiteindelijk hebben we €360 (+€25 fooi = €385) uitgegeven voor 2 personen voor wat precies hetzelfde een dag eerder €235 (+ fooi) zou kosten. Dat voelt als een kat in een zak...
JustusJonathan .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wat letterlijk een hoogtepunt had moeten zijn, werd een flinke tegenvaller! De bediening was echt slecht en maakte fout na fout, ze vergaten continu de dieetwensen en konden niks over de gerechten vertellen. Voor een keurige 120 Euro per persoon mag je toch echt meer verwachten. Hoe mooi de locatie ook is, als je een avond in de watten wil worden gelegd, dan moet je hier niet zijn!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met een formidabel uitzicht mooie schilderijtjes eten. Dat is kort samengevat onze beleving. De gerechten smaakten ook goed. Er is een mooie balans tussen kleuren, smaken en texturen. Tip voor de keuken: proef goed of de smaak van het hoofdingrediënt op kan boksen tegen de andere componenten. Complimenten voor de leuke en adequate bediening. Wij vonden deze belevenis het geld dubbel en dwars waard.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Spectaculair uitzicht over A’dam by night en - vanaf onze tafel - ook uitzicht op een strak geleide keuken. Grappige amuse: eetbare ‘parels’. Alle dishes van ons zeven gangen menu waren bijzonder smakelijk en het was verfrissend weer eens te eten in een restaurant waar de bediening wel opmerkzaam en alert is. Prima avond gehad.
chantalgoedertier .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Ik had dit restaurant uitgekozen voor the view met vrienden uit Zuid -Afrika. Qua zicht was het dus fantastisch! Naar het eten toe waren mijn verwachtingen gewoon. Maar het eten was af. Lekker, mooi gepresenteerd, een palet van smaken. Super gewoon! Doe zo verder!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Een heerlijke avond uit, mooi uitzicht over de hele stad en perfecte service. De gerechten zijn stuk voor stuk uniek en echte pareltjes.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Dank jullie wel voor een geweldige lunch!
Het eten, bediening/gastvrijheid en uitzicht over Amsterdam en omgeving was in één woord fantastisch!
Jullie hebben mijn mans verjaardag onvergetelijk gemaakt!!
Angelika B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eten bij Moon is een belevenis. Je draait langzaam rond waardoor er een prachtig uitzicht is op de stad, het centrum van Amsterdam en Amsterdam-Noord. De gerechten zijn apart en lekker en worden heel mooi opgediend. Wij vonden het alleen jammer dat af en toe door de versiering en aankleding de smaak van het originele stukje vlees of vis wat weg viel. Maar de smaak bleef wel goed. Vooraf kregen we van het huis een parel gevuld met margarita cocktail geserveerd in een oesterschelp. Echt heel apart en erg lekker. Bediening is bijzonder vriendelijk.
Mirte K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Moon! Een prachtig uitzicht, verrassende en smaakvolle gerechten. Heerlijke wijn! De ontvangst was wat rommelig (wij wisten niet zo goed hoe het allemaal werkte en moesten even wachten op de kaart en uitleg), maar daarna was het geweldig! Je draait in 1 uur het restaurant rond, dus je krijgt ook een kijkje in een deel van de keuken, erg leuk. Goed wijnadvies en een paar smaakexplosies. Het is een vast menu, dus een paar gerechten zou ik zelf niet hebben uitgezocht maar alles was top bereid. Een visje was wat droog - daarom kwaliteit van gerechten eigenlijk tussen goed en zeer goed - maar verder echt heerlijk gegeten en genoten van de geweldige locatie!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Prijs kwaliteit van het eten kan beter. Tonijn ruim in de dressing deed de smaak niet goed. Steak tartaar prima maar in onhandig kommetje. Ook het visgerecht was oké maar niet geweldig. Had van het eten meer verwacht. Uitzicht geweldig bediening aardig en attent. Inrichting erg eenvoudig.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Was super gezellig en leuk zeker voor herhaling vatbaar
jet W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten met grote groep. 5 gangen, waarvan alles eigenlijk top was, met voor mij persoonlijk als uitschieters het dessert en de tonijn. Heerlijke smaak-combi’s en ook de structuur vd verschillende ingrediënten combineerde goed. Jonge bediening attent en handig omgaand met zo’n grote groep die in de loop vd avond wat lawaaierig werd. En natuurlijk de beleving van het ronddraaiende restaurant en het adembenemende uitzicht over de stad!
jet W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Alles was top! We waren met een grote groep en hadden 5 gangen menu gekozen. Heerlijke smaakcombi’s en smaakstructuren vd de verschillende ingrediënten. Voor mij persoonlijk waren het dessert en de tonijn de uitschieters naar boven. De jonge bediening was attent en ging handig om met zo’n grote groep die in de loop vd avond wat luidruchtiger werd. En natuurlijk de beleving van het ronddraaiende restaurant met het fantastische uitzicht over de stad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een prachtige locatie waar we met z’n vijven hebben gegeten. Daarmee krijg je een tafel aan het raam en zit je er met veel privacy. Attente bediening met oog voor detail. We kozen het vijf gangen menu. Daarbij verrassende en over heerlijke gerechten zoals de parel met cacao van buiten en moijito van binnen. Het sukadelappen je was het hoogtepunt van de avond wat was dat goddelijk.
Eric Megel .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De perfecte plek voor een bijzondere avond. Rythme in de bediening moet nog bijgesteld (eerst erg traag dan weer te snel vanaf gerecht 4 tot 6) wat meer rumoer ipv geschreeuw voor sommige gasten (lang leve de lol kan maar met mate) - gerechten, zitting en setting voor een fantastisch zicht over ons geliefde Amsterdam, voor een onvergetelijke avond bij volle maan !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
lekker gegeten mooi uitzicht prima bediening.......................................................................................................................................................