Moon

Meer informatie over restaurant Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lokatie is natuurlijk A in het kwadraat. Maar ook de gerechten waren super. Mooie combinaties van Risotto met zomertruffel, de amuse Margarita in een parelmoere bal is subliem, steak tartare bijzonder etc. Wijnarrangement is aan te bevelen: Mooie en aparte keuzes. Een absolute aanrader dit restaurant!
Ystar T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vanmiddag bij Moon geluncht! 6 gangen, alles was even heerlijk, goede uitleg, de bediening was uiterst vriendelijk en correct, daarbij geen moment dat het te lang duurde of te snel was. Super gaaf uitzicht! Een hele leuke ervaring!
toonenpatricia .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
afgelopen vrijdag hier wezen eten en wij hebben genoten. we waren toch een beetje huiverig door de recensies maar het eten was van zeer hoog niveau.

wij hadden gekozen voor het 6 gangen menu met bijpassende wijnen dit betekende dat dan de oester afvielen maar aangezien wij toch graag oesters wilden eten dit gerecht geruild met de Corvina dit was geen enkel probleem.

personeel was erg enthousiast ging allen een beetje snel in het begin wij waren nog bezig met de gin-tonic en toen kwam het eerste wijntje al en het tweede wijntje kwam ook al voordat wij het eerste wijntje op hadden hier even wat over gezegd en daarna ging alles in een keurig tempo lekker relaxt.

het enigste minpuntje wat wij hadden is dat de wijn keuze bij de gerechten nog wel wat meer aandacht kan krijgen wij vonden sommige wijnen niet zo goed bij de gerechten passen en de prijzen die je hier betaald zijn stevig te noemen maar dit zal ongetwijfeld met het mooie uitzicht te maken hebben.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Moon had iets goed te maken met de eerste recenties. Daarom was het best spannend de lift naar de 19e etage te nemen. Een hartelijke gastvrouw ving ons op en bracht ons naar een tafel voor 6 personen. Amsterdams water, geen probleem! En een mooi broodje met olijfolie zout en boter. De gerechten staan vast. Regelmatig wordt de kaart aangepast. Wij waagden ons 6 gangen te nemen. Stuk voor stuk plaatjes. Smaakbelevingen. Bij de laatste ronde, een pittige espresso, nog een bordje met boterkoek en chocolade. Lekker maar geen must.
Het uitzicht krijg je cadeau. Last van de ondergaande zon is er eigenlijk niet omdat je er langs draait. Het dakterras sluit om 22 uur. We hebben genoten van 19:00 - 23:30 uur.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het uitzicht is prachtig, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het eten vond ik gemiddeld, niet het geld waard. Maar waar ik me het meest aan stoorde, was de totaal ongeïnteresseerde bediening, de fruitvliegjes die de hele avond boven ons hoofd cirkelden en de vrij ongezellige sfeer.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Geweldig uitzicht, perfecte draai snelheid en je blijft kijken. We hebben het Moon 7 gangen Diner gekozen en dat was prima vooral de Corvina ( vis) had onze voorkeur maar de rest van de gangen was verrassend lekker want we hadden onze verwachtingen gezien bepaalde recensies niet erg hoog. Om toch te zeuren: bediening soms in het Engels ( voor ons geen probleem maar dan toch) en de verlichting in het toilet, erbarmelijk !!!! en er mag wel een tussentijdse schoonmaak plaatsvinden. Al met al een leuke ervaring om een keer te doen.
LodewijkMaters .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastisch dat Amsterdam zo'n hoog - en ronddraaiend! - restaurant heeft. Aankleding/interieur is ook top. Het is alleen jammer dat men heeft gemeend dat ze dan wel wegkomen met wat minder moeite in het eten te steken, althans afgezet tegen de prijs en de hoeveelheid. Als dat laatste ook in orde wordt gebracht - ofwel de prijs omlaag, ofwel de kwaliteit en hoeveelheid omhoog - hebben we één van de leukste restaurants in Amsterdam.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Skyhigh die kwaliteit bij Moon!
Nadat we vorige week op de Lookout rondgekeken hadden en geschommeld, vonden we het ook tijd om Moon uit te proberen. Dat is een aangename lange avond geworden met prachtig eten in zeven stapjes. Het hadden er ook minder mogen zijn, maar we vonden het leuk om uitgebreid te genieten. Nou dat is gelukt: perfect reserveringssysteem, superlieve ontvangst, perfecte bediening, fantastisch eten en mooi gekozen bijpassende wijnen. En dan zo'n langzaam ronddraaiende cirkel waarop je zit waardoor je zowel de buitenwereld onder je, alsook de receptie, bar en keuken achter je langs ziet schuiven. Heel bijzonder. Onze welgemeende complimenten!
Verbeterpuntje? Ja dat nog wel: er mogen best wat echte twee persoonstafels gecreëerd worden. Nu is de opstelling zo dat je met twee anderen vlak naast je zit. Het dringt de intimiteit van de anderen aan je op.
chrispy007 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het uitzicht in het ronddraaiende restaurant is fantastisch, het eten is de prijs niet waard, je gaat met honger naar huis, want de gerechten zijn minimaal, het hoofdgerecht eet je in 2 happen op, goed voor de lijn, dat wel en er is geen keuze mogelijk het menu staat vast.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Afgelopen weekend in Moon geweest. Het uitzicht is een beleving. En het eten heerlijk. De bediening moest even op gang komen, maar alles bij elkaar een prima verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ik ga nog een keer.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Flabbergasted... dat is voor mij de beste beschrijving. Natuurlijk een prachtige locatie, dat begrijpt iedereen maar het eten (gecombineerd met de wijn), echt grandioos. Wij hebben ons laten verwennen met een Full Moon menu. Na een aantal heerlijk opwarmertjes, mondvermaakjes, allereerst de coquilles geserveerd in hun eigen schelp met druiven en een zuurtje, fingerlicking. En vanaf dat gerecht rolde wij van de ene verbazing in de andere. Het hoogtepunt was toch wel de Beef Wellington.... zo mals, daar was geen mes bij nodig. Marco, Tommy en crew, dank voor de grandiose avond en tot zeer snel.
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Net als in alle recensies staat omschreven, de locatie is echt geweldig. Er is geen mooier uitzicht te vinden in de stad. Maar na 10 minuten went het uitzicht eenmaal en gaat het om het eten en de bediening. Wij hebben gekozen voor Full Moon (7g) met wijnarrangement. Het eten was goed van kwaliteit, maar de meeste gerechten vonden wij niet verrassend. Het "voorgerecht" de Margerita in een bolletje vond ik zeer origineel. De kwartel was goed, maar vond de saus zeer dominant, jammer. De Wellington was lekker! De visgerechten waren 'laf' van smaak. De wijnen waren zeker goed en divers, echter ontbrak soms de link met het gerecht en was de uitleg niet altijd duidelijk. Waar dit restaurant zeker winst kant boeken is op de bediening; engelstalig en vluchtig. Het restaurant was om 23.00 uur leeg, iets wat wij niet gewend zijn in een restaurant waar 7 gangen worden geserveerd. Jammer want gezellig lang natafelen was minder goed mogelijk. Gaan wij terug? Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Echter moet je deze locatie een tweede kans geven!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zondag hier gegeten.Grappig om binnen een paar seconden op 19 hoog te staan. Het uitzicht is ontzettend mooi. Vooral omdat je ronddraait en het is dan leuk om te proberen uit te vinden welk stukje Amsterdam je dan ziet. Doordat je op een ronddraaiende cirkel zit zie je maar een paar van de andere gasten. Wij waren met z'n drieën en naast ons was een tafel voor 10 personen die de hele avond leeg bleef. Dit geeft niet echt een heel gezellig gevoel.
De bediening is aardig en attent. Het 7 gangen diner is prima maar niet echt verrassend. Het enige echt verrassende was eigenlijk de amuse. Een parel in een oesterschelp die je heel voorzichtig in je mond moest zien te krijgen. Op het moment dat je hem in je mond had barstte hij open en bleek het een drankje te zijn. Voor de rest 7 smakelijke gerechtjes maar geen een die qua opmaak of smaak een wow gevoel opriep.
Het kan ook aan mij liggen. Misschien ben ik te verwend geworden.
Als ik nog eens terug kom bij Moon is het voor het uitzicht, niet voor het eten.
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De lokatie is werkelijk top! Ook de ontvangst beneden en bij het restaurant zelf was prima. Het eten is heerlijk en fantastisch, zowel kwaliteit als presentatie als smaak. Absoluut sterwaardig.
Ook de wijnkeuze is ruim met redelijke prijzen voor wijn per fles alsook per glas.
De bediening is vaak onzeker en de borden worden soms al rammelend op tafel gezet. Hoe drukker het werd, des te minder tijd had de bediening voor ons. Dat kwam allemaal zeer gehaast over.
We vroegen ter plaatse of één portie zoutarm geserveerd kon worden. Dat was geen enkel probleem en de hele avond werd daar ook netjes rekening mee gehouden alsook uitleg over gegeven.
We waren er rond kwart voor zeven 's avonds en gingen voor het 7-gangen menu. Alles liep voorspoedig tot en met gang 3. Daarna hebben we meer dan 3 kwartier moeten wachten. Gang 6 hebben we ná weer meer dan 3 kwartier pauze niet meer afgewacht. Het was toen inmiddels kwart over tien. Het vreemde was dat onze buurtafel die pas 2 uur later dan wij aanwezig waren tegen de tijd dat wij gang 5 bijna op hadden hún 5de gang geserveerd kregen. Blijkbaar een foutje in het kassasysteem, zoals ons werd verteld. De bediening was zeer correct om slechts 5 gangen af te rekenen en we hoefden de genuttigde drankjes niet te betalen, wat we een mooi gebaar vonden.
Al met al een mooie avond gehad, ondanks het gehalveerde diner, en we denken er zeker aan om nog eens terug te komen.
Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Een geweldige avond uit. Genot om over Amsterdam uit te kijken, terwijl je geniet van de heerlijke gangen. Alle gerechten waren zeer smaakvol, jong maar vriendelijk en service gericht personeel, de alcoholvrije cocktail speciaal voor mij maakte dit voor mij compleet. Bedankt voor het meedenken en dat beetje extra.
Jani L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eindelijk weer eens samen uit eten. Moon is prachtig, bediening is professioneel en vriendelijk, lekkere wijnen en een waanzinnig vegetarisch menu. We kozen voor 5 gangen wat meer dan genoeg was (7 kan ook) en kregen haute cuisine.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Schitterend uitzicht. Dan kan de avond op het ronddraaiende plateau al niet meer stuk. Hé, daar komt de keuken langs. Daar komt het lekkere eten vandaan. Mooi klaargemaakt, smaakvol en appetijtelijk opgediend. Mooie wijnen erbij en een verrukkelijke bediening. Je betaalt er ook wel voor. Dus het is voor af en toe.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Duizelingwekkend. Al die medewerkers die je ontvangen in de lift plaatsen je jas aannemen de reservering checken je naar de tafel verwijzen ..en dan draaien terwijl je een drankje bestelt. Aperol spritz nee die hebben we niet. Geen andere suggestie gedaan. Tas op de grond nee dat mag niet daar moeten wij langs etc welkom in de wereld. Het eten was even duizelingwekkend evenals het lawaai. Oef
En maar 1 wc dames! Uitzicht uiteraard ongelofelijk. Maar nee. Voor mij niet geschikt al die indrukken smaken etc jammer