Moon Sky

6,8
6,9
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond in Moon Sky gegeten, gekozen voor het buffet. Ik kan je zeggen, erg simpel, weinig variatie, lauw en totaal niet smakelijk. Een grote teleurstelling. Wij hadden de recensies gelezen en dachten bij een 7,5 ????? dat zal wel goed zijn, nou nee dus. Van de menukaart kan ik niets zeggen omdat we meteen voor het buffet gingen. Wij zullen het niemand aanraden om hier te gaan dineren.
Jeroen De Ruiter .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Moonsky is nu vernieuwd en ziet er geweldig uit. Met een buffet en live cooking. Inclusief voor en nagerecht. Heel veel verschillende gerechten, vlees en vegetarisch. Het is ook mogelijk om a la carte te eten, zag er ook goed uit! Alles is heel erg vers en lekker. Het personeel is heel vriendelijk en legt alles heel goed uit. Prijskwaliteit is goed. We gaan zeker terug het is echt een aanrader.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Zitten sinds kort op een andere locatie in het centrum van Apeldoorn. Deze is een stuk groter maar het is wel sfeervol ingericht. Nieuw is het buffet maar wij kozen toch liever voor à la carte; dat wordt echt vers voor je bereid. De curry van patiya met grote garnalen was goddelijk en de rogan josh viel ook in de smaak. De bediening is niet altijd even efficient maar uiterst vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
We hadden verschillende gerechten besteld o.a. een curry, chicken tikka, en nog wat bijgerechten. Alles was goed warm en werd netjes opgediend.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. We kunnen dit restaurant iedereen aanraden als je een keer indiaas wilt eten
Tam M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het eten is hier erg lekker. Vooral de Kasmiri met nan en Riata. Helaas heb ik het laten bezorgen en is het na 2 uurtjes pas aangekomen. Dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Was in Apeldoorn voor 'zaken' en dus in mijn eentje. Dat wetende had het eten / de bediening net wat vlotter gekund. Ik heb me laten verrassen met het drie-gangen menu. Vast voorgerecht; hoofdgerecht met keuze uit diverse soorten vlees en keuze uit pittig / zoet. Nagerecht naar keuze van de kaart. Alle gangen waren erg lekker! Met een lekker Indiaas biertje en Indiase thee helemaal in stijl gebleven.
Elite .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eten was goed, maar het duurde eindeloos voordat we het kregen. Het was heel druk zeiden ze, maar eerst zeggen dat het 3 kwartier duurt en dan na 2 uur een keer komen is wel een heel verschil.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen en namen een combi van 5 vegetarische bijgerechten, met rijst en garlic nan. Complimenten voor de Aubergine en okra. Heerlijk gekruid, de okra lekker pittig. De spinazie (saag paneer) smaakte een beetje aangebrand, de linzen met knoflook en kruiden waren ok, maar niet heel spannend en de paneer makhani was echt war te zoet, vonden wij. De rijst en garlic nan waren perfect. Al met al lekker, maar nog verbetering mogelijk.
Erikludger .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Ik heb hier op een regenachtige dinsdagavond in februari gegeten. Zelden zo goed Indiaas gegeten. Vergat dat ik in het verlaten Apeldoorn was en waande me in Mumbai. Het is allemaal heel eenvoudig met misschien twaalf tafels, maar er staat wel een echte Tandori klei oven in de keuken. De menu-kaart is uitgebreid als in het Taj Mahal Palace hotel en de kok maakt het waar. De Nan garlic is zoals je hem alleen in India eet. Er wordt hier met zoveel liefde kennis en aandacht gekookt, alleen al voor de rijst kan je de omweg maken.
Mail36 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Eten was heel lekker. Alleen liep het mis bij de bediening. Allereerst viel het ons op dat in tegenstelling tot andere Indiase restaurants er geen Pampadums als voorgerecht waren. We konden ze wel bestellen als bijgerecht, dus dat deden we met een raita als sausje dan maar. Toen ons hoofdgerecht werd gebracht ontbraken de pampadums. Ze hadden maar een beperkt aantal en probeerden die wat over de klanten te verdelen. Wij vielen dus buiten de boot. "Excuus voor het ongemak" en daar moesten we het mee doen. Bij gelegenheid zullen we er best nog wel eens eten maar dan wel gelijk bij de bestelling checken of we alles ook wel "mogen" krijgen.
Anne-Marie123 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Veel keuze. Gasten die niet bekend waren met de indiaanse keuken kregen ruime informatie over wat te kiezen of wat de gerechten inhouden. Gezellig en knus restaurantje.
Send2smj .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijk bediend in een eenvoudige restaurant. We hebben gebruik gemaakt van een menu aanbieding, voor-hoofd en nagerecht en daar zat geen enkel beperking op, ongeacht hoe duur de afzonderlijke gerechten waren.
Gelukkig hadden we bewust voor een Indiaas restaurant gekozen, want de voorgevel nodigt niet echt uit om naar binnen te gaan.

Kort om, een aanrader.
Bicknese .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Heerlijk gegeten, gezellige bediening! Aanrader.
Laat je niet misleiden door de buitenkant, ziet eruit als een eetcafe, maar binnen is het gezellig!
Elite .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Eten was wel OK, alleen een beetje flauw. De bediening was hopeloos. We hebben 3 kwartier op ons hoofdgerecht moeten wachten, waarbij we volkomen genegeerd werden. Zelfs de drankjes werden niet aangevuld. Geen chappati's meer als entree. We hadden gereserveerd, maar de tafel was niet gereed, terwijl we keurig op tijd waren.
Peetje S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Voor het eerst, wegens positieve verhalen van anderen, wezen eten bij moon Sky en ik moet zeggen dat we aangenaam verrast waren. Heerlijk gegeten (moon sky menu), vriendelijke bediening (dank je wel Hilde!) en ook nog eens zeer vriendelijk geprijsd voor restaurantbegrippen. Hier komen we zeker nog eens terug.
P B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Vriendelijk ontvangen; gezellig, klein restaurant. Heerlijk gegeten, goed gekruid, rijk van smaak. Leuke ervaring, aanrader.
Posth151 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Geweldig eten, smaakvol, wij aten met ons 3-en, ieder een ander gerecht, allemaal goed voor elkaar. De curry kasmiri die ik at was overheerlijk, de onion bhaji vooraf helemaal in orde. Dat de bestelde nan niet kwam, zie ik nog door de vingers. Maar de bediening was rampzalig. Twee onervaren, onwillige, ondeskundige meisjes hadden nog niet de meest elementaire kneepjes van het vak onder de knie. Kenden de kaart niet, mikte het bestek op je bord, lieten de lege schalen onaanvaardbaar lang staan, hadden geen idee hoe je mensen bedient. De eigenaar lachte zich er charmant een weg doorheen, maar feitelijk is dit onacceptabel. Excuus: het is nooit zo druk op dinsdag... Erg spijtig, van een van mijn favoriete restaurants in Apeldoorn.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
We zijn hier vorig jaar geweest en nu weer. Nadat het vorig jaar heel rustig was (naast ons nog een tafeltje bezet), was het nu verrassend druk in het restaurant voor een donderdagavond. De serveerster moest flink aanpoten. Het interieur is verfrist wat een goede verbetering is. Het eten was deels prima. De curry smaakte lekker maar de beef tikka was een beetje taai. Wel fijn dat er een groentecurry bij werd geserveerd.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Na een reservering zijn we met 9 man gaan eten bij dit restaurant. De ontvangst is matig maar we zien wel. We zijn aan tafel gaan zitten en pas na een kwartier werden de drankjes opgenomen. Daarna duurde het nog drie kwartier voordat het op tafel stond. Het meeste, wel te verstaan want een flesje bier duvelde van het blad en sproeide twee mensen onder. Meer dan een keer of tien sorry zeggen leverde het niet op. De stomerij regel ik dus maar zelf. Het eten dat besteld werd duurde ook nog lang, terwijl er niet veel mensen in de kleine zaak zaten.
Een fles Chablis was behoorlijk oud, 2007 maar nog net drinkbaar en overigens niet gekoeld.

De kwaliteit van het eten was redelijk. Ik had een vindaloo met kip die lekker pittig was maar de kip was gortdroog. Koffie en een toetje hebben we maar niet gedaan want we waren al met al twee uur verder.

De bediening is klungelig en gezien de tijd die alles in beslag nam liep ook de keuken niet op rolletjes. Het zijn wel mensen die de smaak van indiase gerechten in het bloed hebben want de kruidigheid was goed. Ook het vers gebakken nan brood smaakte prima. Al met al redelijk eten Tegen een nette prijs.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Gezellig tentje. Lekkere curry en tandoori grill. Eten is lekker, maar heb nog wel eens beter Indiaas eten gehad. Dan was het vaak echter ook duurder, dus prijs-kwaliteit verhouding zit hier wel snor. Zou hier makkelijk weer opnieuw kunnen eten.