MOOK Pancakes

Zaterdag & Zondag: 09:00 - 21:00

• Af te huren , Wi-Fi
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Je krijgt waarvoor je komt: hele lekkere pancakes met ruim voldoende toppings! Hele vriendelijke bediening die je snel voorziet van een drankje tijdens het wachten (kwartiertje, is te doen). Wel jammer dat het niet echt uitnodigt om langer te blijven zitten, wat juist zo fijn is aan een zondagmiddag-brunch.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Wezen brunchen bij MOOK. Heerlijke pancakes gegeten. Ze hebben heel veel verschillende soorten, van zoet tot zeer hartig. De sapjes erbij zijn lekker en leuk geserveerd!
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Als je voor de zaak staat verwacht je niet dat ie zo diep doorloopt. Ze hebben er dakramen in laten zetten waardoor het lekker licht is. Muziek is erg relaxed maar komt helaas maar vanuit 1 kant terwijl ze sonos hebben. Mijn advies zou zijn er nog een boxje bij te hangen, hoeft niet hard maar luistert wel prettiger. Wat betreft de pannenkoeken heb ik geen op of aanmerkingen, lekkere dikke american pancakes (volkoren welliswaar) met voldoende topping. En die kun je de hele dag komen proeven. Al dan niet met een vers sapje.
MxTx .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Al twee keer hier gegeten. Super vriendelijke en attente bediening, snelle service, en heerlijke (vegan) pancakes! Aanwinst voor Amsterdam!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Gek eigenlijk, die transformatie van shishalounge met schietgraage gastjes tot gestileerde en trendy pannenkoekenzaak voor hipsters en ander jong volk. In het weekend is het er meestal erg druk dus mijn vrije woensdag leek me een uitgelezen moment om MOOK te proberen. Ze hebben verse vruchten- en groentesapjes, 'starters' met avocado, en natuurlijk de pancakes met vruchten, fruit of chocolade of hartige varianten met bijvoorbeeld hummus of gerookte zalm. Ik ging voor de mancake met bacon, cheddar, gegrilde ui en ahornsiroop. Niet goedkoop maar wel erg lekker!
Mourad S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Erg ontspannen sfeer met layback personeel. Heb er heerlijk gegeten en ging er met een goed gevoel weg. Naast de pannenkoeken hebben ze ook heerlijke hapjes en verse sapjes die ik iedereen kan aanraden! Mook heeft er een fan bij.
Ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Mook is zeker de wandeling waard vanuit het centrum. De pancakes zijn net zo lekker als ze eruit zien: dik, luchtig maar toch niet te droog. Genoeg keuze voor toppings ook. Ik ging zelf voor de pancakes met vers fruit en chocoladesaus. Een flinke stapel maar veel te lekker om niet helemaal op te eten. Aankleding van de zaak is ook heel tof. De bediening was vriendelijk maar door drukte duurde het allemaal wel wat lang. De pancakes maakten dat wel helemaal goed.
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ik wilde dit heel graag heel tof vinden omdat het personeel zo aardig is en het concept leuk, maar de pancakes waren droog en niet fluffy. Met veel (lekkere) maplesirop waren ze wel ok te eten, maar niets om de deur voor uit te gaan. Sides (bessen en kokos met extra side bacon) prima en enorme portie maar het gaat toch om de pannenkoek. Had zoveel goede dingen gehoord, maar werd helaas teleurgesteld. Koffie en sapjes waren lekker en het concept echt tof, misschien nog maar eens proberen: wellicht had de bakker zijn dag niet.
Bartolomeus1 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gaaf concept met bijzondere creaties. De 'mancake' geprobeerd en die was erg uitgebalanceerd :). Vriendelijke personeel en fijne 'laidback' sfeer. De moeite waard!
PYG .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Heerlijk en gezond gesmuld bij MOOK!
Gezellige zaak, supervriendelijke en leuke bevlogen gastheer, bijzondere pancakes van goedvullend speltbloem met oa vers fruit en noten, voor manlief de "mancake" ;-) daarbij een cold pressed sapje hmmmm ,vergeet ook niet een keer de avocado proeverij als starter te nemen, gaan we vaker doen!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wauw! Jaaaaa dit was ZO fijn!
Vingers afgelikt. Bord liefst ook. Sfeer en pancakes allebei top! De mencake absoluut een aanrader!
Francah .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Dit restaurant is pas een maand open. de 2 jonge enthousiaste ondernemers en hun medewerkers zorgen voor een ontspannen sfeer. de Pancakes worden met zorg gemaakt, De pancakes met humus en gegrilde groenten is een aanrader evenals de pancake met ananas en spek is een topper. De vers geperste ananassap smaakt heerlijk en is absoluut zonder toevoegingen.
Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van lokale producten, zoals bijvoorbeeld weizen bier geproduceerd in Amsterdam door 2 vrouwen.
Susette61 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vrijdag 5 februari bij mook gegeten........wat een toprestaurant erbij. Pannenkoek net even anders dan een normale pannenkoek. Je krijgt een toren van pancakes die echt zalig is. Ook de verse fruitsappen zijn heerlijk, en dit alles wordt aangedragen door zeer gedreven personeel/eigenaren, die vol enthousiasme alles uitleggen. Zeer ontspannen sfeer en een mooie locatie.TOPPIE, we komen hier zeker terug.