Mooij's Creperie

Meer informatie over restaurant Mooij's Creperie

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het verjaardagsfeestje van mijn zoontje in dit restaurant gevierd. Ik kan zeggen dat hij en ook wij enorm goed geholpen zijn. Het eten was lekker, maar de pannekoeken hadden iets rijkelijker belegd mogen zijn. Voor een volwassen zijn de pannekoeken net niet voldoende. Daarentegen is het dessert heerlijk en meer als voldoende.
Het restaurant is klein, maar knus en vooral heel schoon.
De service is uitstekend. Perfect geholpen door een jongeman die zijn vak prima verstaat. Daarnaast is mijn zoontje prima in de watten gelegd voor zijn verjaardag. Klasse!! Het spaarsysteem met muntjes voor de kinderen is geweldig. Het geeft een extra beleving voor kinderen.
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De weg voor het restaurant is nu opgebroken, maar neem toch de moeite om erheen te gaan! In het kleine, knusse restaurant kun je niet alleen crepes, maar ook pannenkoeken, poffertjes en wafels eten. Het wordt ontspannen gerund door een vriendelijk echtpaar. Er is een open keuken en voor de kinderen een grote attractie: een muur vol kleine kadootjes, waaruit ze kunnen kiezen. Bij elk gerecht krijgen zij namelijk rainbowmuntjes hiervoor!
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Prima pannenkoeken en poffertjes en daar gaat het toch maar om in zo'n gelegenheid vlakbij het strand. Royale toppings al geven wij de voorkeur aan geraspte kaas ipv plakken. Terras is rommelig en een kermisachtig cadeausysteem met munten voor kinderen onnodig. Bediening doet wat het moet doen maar is wat nonchalant en chaotisch en weinig geïnteresseerd.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Wij herkennen ons geenszins in de hiervoor geplaatste recensie. De gastvrijheid is bij Mooij's juist altijd perfect in orde. Nooit is iets teveel om het onze kleine zoveel mogelijk naar d'r zin te maken! Altijd een gezellig praatje met de eigenaresse.

Het terras van Mooij's ligt overigens heerlijk in de avondzon! Zelfs voor het eten van een ijsje aan het einde van de dag is dit geschikt!

De pannenkoeken zijn altijd even heerlijk. Met zorg bereid!

Wij komen hier al een tijd met veel plezier en zullen dat blijven doen.

Onze complimenten aan het team van Mooij's!
Borkelsson .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Om een verjaardag gezellig af te sluiten, besloten we op aanraden van collega's bij Mooij's Creperie te gaan eten. We reserveerden een dag van tevoren voor 5 personen. We waren wat vroeg, half acht, en werden verzocht tot acht uur elders te wachten. De zaak is nogal klein, dus dat was begrijpelijk. We gingen op het overdekte terras bij de concurrent een bakje koffie drinken, het goot van de regen. Later bleek dat Mooij's ook een terras heeft. Met de aanschaf van een paar reuzenparasols hadden we bij Mooij's een aperitief gedronken! Toen we op de afgesproken tijd arriveerden werd ons wederom verzocht buiten te wachten(in de regen) omdat de tafel nog niet klaar was! Dat vonden wij een slecht idee en we besloten bij de deur te wachten en stonden dus gruwelijk in de weg. Na 15 minuten konden we aan tafel. Een vier persoonstafel, waarbij een van ons recht voor de wc-deur zat en in het smalle gangpad. U kunt raden wat er telkens gebeurde als er iemand langs moest! Bovendien zat hij met zijn benen tegen de tafelpoot! De bediening kon de rechterkant van de tafel dus ook niet uitserveren, want ze konden niet met de borden om het hoofd van degene die daar zat langs lopen! De borden waren te klein voor de grote pannenkoeken waardoor de randen koud waren. De borden waren te groot voor de tafel, er pasten er geen vijf op een vierpersoonstafel. De pannenkoek met basilicumsaus liep leeg boven mijn tas, terwijl het meisje dat hem serveerde druk bezig was te proberen de borden door te geven. De pannenkoeken waren verder heerlijk, voldoende keus en originele variaties. De desserts waren ook lekker, alleen de creme brulee viel tegen. Om 20 over negen, wij zaten ruim een uur aan tafel, de zaak was verder leeg, ging men vast tafels verslepen, vegen en opruimen. De buitendeur, naast de wc's, werd open gezet en het werd behoorlijk fris. Mijn man zat recht op de tocht. Het personeel overlegde met elkaar en van rustig ons dessert op eten was geen sprake meer. Dooreten want de tent gaat dicht! De eigenaresse glimlachte vriendelijk maar kwam niet op het idee ons aan een betere tafel te zetten toen er een vrijkwam. Als gastvrouw had ze dat zeker moeten doen! Het meisje met wie wij afekenden vroeg of alles naar wens was. Wij noemden twee dingen die ons tegenvielen. "Ja, daar kunnen wij ook niets aan doen" was haar antwoord. Wij kwamen voor een gezellig etentje. Van een gastvrouw verwacht ik dat ze voorkomend is. Als ik tijdig reserveer verwacht ik op de afgesproken tijd aan tafel te kunnen gaan. Als ik voor 5 reserveer wil ik een tafel voor 5. Iedereen kan bedenken dat je niet lekker zit voor de wc deur. Wij gaan hier nooit meer eten en raden het anderen af. Het eten is goed, maar de bediening is slecht en van gastvrijheid hebben ze nog nooit gehoord!!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
De pannenkoeken zijn heerlijk bij Mooij's. Qua service kan er echter wel het een en ander worden verbeterd. Een van ons kreeg plakkerig gembernat over haar broek bij het serveren. Er kon nog geen 'sorry' vanaf. Aan de vloer te zien, was er hier al heel wat meer geknoeid. Wat veel goedmaakt, is dat je heerlijk van de avondzon kan genieten op het terras.
Hijman H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Wij hebben met 8 volwassenen en 4 kinderen hier pannenkoeken gegeten. Het zag er verzorgd, stijlvol en gezellig uit met een blik op de mooie open keuken. Het eten was lekker en de bediening was uitstekend. Er was aan het begin een kleurplaat voor de kinderen en halverwege kregen zij ook nog een bellenblaas. Na afloop was er voor iedereen een lekker snoepje. Super! Zeker een aanrader voor iedereen die in een gezellige sfeer lekkere pannenkoeken of poffertjes wil eten.