Over het restaurant MOOII

Restaurant MOOII is een modern, stijlvol restaurant met een warme uitstraling, gelegen in één van de best bewaarde gebieden van Rotterdam: de Oude Haven.

Geniet van een veelzijdige menukaart die met passie door de chef en zijn team is samengesteld. De basis van de keuken is Frans met invloeden vanuit de hele wereld. Er wordt zoveel mogelijk gewerkt met duurzame en biologische producten en dat proef je terug!

Restaurant MOOII beschikt over een ruime bar waar je gezellig een aperitief kunt drinken onder het genot van diverse heerlijke borrelhapjes. Heb je liever à la carte? MOOII beschikt ook over een á la carte ruimte waar je van culinaire hoogstandjes kunt genieten.

Reserveer bij restaurant MOOII in Rotterdam en proef het zelf!

Meer informatie over restaurant MOOII

Station Blaak
  • : Oude haven parkeergarage, Markthal parkeergarage, Red apple parkeergarage

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant MOOII

Louise W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. Drankje en kaart kwam snel op tafel, maar wij namen de tijd om eerst bij te praten en het bestellen van de gerechten duurde dus iets langer. De ober kwam een aantal keer terug om te vragen of we al een keuze hadden gemaakt, maar werd daarbij niet ongeduldig. Na het bestellen kwam ons eten snel op tafel. Mijn tafelgenoot had een salade met grottenham en ik had brood met gerookte zalm, wasabi en sesam. De heerlijke chardonnay die geschonken werd ging prima samen met deze gerechten. Nadien hebben we nog koffie met 'minibars' van bakkerij Koekela uitgekozen. Vier heerlijke stukjes taart van de beroemde Rotterdamse bakkerij, erg lekker! Het was een prettige uitgebreide lunch in een sfeervol restaurant.
Mark C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gekozen werd voor het 4-gangen verrassingsmenu van de chef. Op het eten en de sfeer is niets af te dingen. Het eten is in orde maar niet spectaculair. De service daarentegen, daar was wel veel op aan te merken. Binnen het uur stond gang 3 op tafel!!! We hadden het idee dat we weggekeken werden! Zeer ongastvrij voor de zaterdagavond. Het personeel wilde duidelijk voor 21.00 weg zijn! Toen we dit aangaven reageerde het personeel lauwtjes... bij het bestellen van de koffie (na 1 uur en een kwartier) kwam het personeel niet eens aan tafel om de bestelling op te nemen. Besloten is om hier maar snel weg te gaan en nooit meer terug te keren. Een werkelijk bizarre ervaring!!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Te lang wachten op ons drinken.
Bestelling niet gekregen
Nagerecht vergeten en te lang moeten wachten
Koffie vergeten
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Modern restaurant.
Goede hedendaagse keuken.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Altijd flexibel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een goed adres voor onze zakenlunches.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijn ontvangst! We hadden gereserveerd via heerlijk.nl en hebben genoten van het 5-gangen verrassingsmenu. Goed advies over bijpassende wijnen! Heerlijke avond gehad, dank!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Waren met 2 en hadden een verschillende kaart (menu du chef). Beetje vervelend als je net die menu in gedachten hebt, maar was snel opgelost. Wel moeten vragen voor ijsemmer voor de witte wijn. Voor de prijs van 24,5€ per fles zou dit standaard mogen worden voorzien.
Felicia D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gegeten. Had wel meer uitleg gewild over het eten.
Fabienne L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
21 diner hier georganiseerd. Snel en fijn mailcontact vooraf gehad. En uiteindelijk hebben ze de tafels heel mooi gedekt en mocht ik mijn eigen decoraties ook nog toevoegen (ballonnen etc.) dat vonden ze allemaal geen probleem! Het eten was er erg snel voor zo’n grote groep en het smaakte allemaal super. Er is ook rekening gehouden met een vegetariër en daar is 1 apart menu voor samengesteld, ook erg lekker. We hebben tot laat nog wat geborreld en een top avond gehad. Kortom: heerlijk eten, een gezellig sfeer en vriendelijk personeel!
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Per toeval terecht gekomen bij Mooii. Het was al veel te laat voor een lunch en eigenlijk te vroeg voor een diner. Echter na een zeer vriendelijk ontvangst werd ons medegedeeld dat alles mogelijk was. Wij hebben genoten van een heerlijk menu. Prima prijs-kwaliteit verhouding. (De porties zijn vrij groot). Vriendelijk (informeel) personeel. Kortom: wij komen zeker terug!
Iingrid J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De gezamenlijke vlees en vis schotel viel tegen, vis was lauw
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het oudejaarsmenu met vrienden beviel goed. De gerechten -- voor: gamba's en grottenham, hoofd kabeljauw en kalfshaas -- smaakten uitstekend. De twee vegetariërs werd een geslaagd alternatief voorgeschoteld. Ondanks de oudejaarsdrukte bleef de bediening vriendelijk en adequaat en liepen de gangen goed door. Kortom: een geslaagde avond op voor ons onbekend terrein.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top restaurant
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op eerste kerstdag waren we met onze familie te gast bij Restaurant Mooii. Er was helaas iets mis gegaan met onze reservering. Ondanks dat het restaurant vol was werd er voor ons een plekje gemaakt en hebben we een heerlijke avond gehad. Ik wil dan ook mijn complimenten ļ
maken voor de service en de bediening.
Er was een smakelijk kerstmenu op basis waarvan we dit restaurant vooraf gekozen hadden. Dit omdat er keuze was tussen vlees of vis bij het voorgerecht en het hoofdgerecht. Het eten smaakte goed en ook was er een wijnarrangement bij met goed gekozen wijnen.

We hebben een geweldige kerst gehad en komen hier zeker nog een keer terug.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijke gerechten, wel snel afgekoeld maar door hier een opmerking over te maken, werd het opnieuw verwarmd. Prima service dus.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening met aandacht.menu dan de Chef : voorgerecht , hoofdgerecht prima , dessert kan beter. Verder erg gezellige avond gehad met vrienden
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super!! Heel hartelijk
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na mijn notenallergie aangegeven te hebben bij het reserveren en nogmaals bij binnenkomst, werden er toch gerechten met noten geserveerd aan onze tafel. Helaas merkte ik later ook dat ik een reactie kreeg omdat ik dus toch in contact gekomen was met noten. Het zou kunnen zijn dat er noten op mijn eten had gezeten en die eraf waren gehaald. Al met al voor mij gevaarlijk en zeer jammer. De bediening was wel zeer vriendelijk en boden gelijk hun excuses aan waarna zij een gepaste compensatie aanboden. Toch vond ik, en mijn partner, het eten tegenvallen voor de prijs die ze vragen.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Aan te raden!!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Sfeer was goed. Bediening goed
aangezien we bij binnenkomst goed ontvangen werden door de eigenaar. Van de keuken geen gebruik gemaakt, maar zag er verder goed uit.