Over restaurant MOOII

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

Meer informatie over restaurant MOOII

Service8/10
Decor8/10
Gulbahar61 . Fijnproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag gegeten bij mooi!
Wij waren met 5 personen en allemaal vonden wij het super.
De carparcio als voorgerecht was prima en de ossenhaas als hoofdgerecht was top.
Ook het desert was prima.
Bediening goed en attent .
Was niet echt druk daarom niet veel sfeer dat was jammer maar verder een aanrader wij komen zeker terug.
Robverbraeken . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De proeverij als voorgerecht was erg goed. Het hoofdgerecht ook. De lekkernij als nagerecht viel een beetje tegen. Bediening deed erg zijn best en was dan ook zeer attent.
Arika . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel uit kiezen buiten.
Moesten even wachten en vroegen ons af of de bediening ons had vergeten ,maar dat viel mee.Het kreeftenmenu beviel prima.Geen opmerkingen dan behalve dat als t wat frisser buiten wordt er misschien warmtestralers geplaatst mogen worden.Eten en bediening goed.
Marcel M. Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een mooie zomeravond in de oude haven van Rotterdam. We hadden het 3 gangen kreeft menu genomen, wat een absolute aanrader bleek te zijn. Heerlijke salade van kreeft, een mooie kreeft als piéce en een lekker fris toetje. De bediening was prima, wijnadvies zelfs uitmuntend (neem de Elzas!) en de kwaliteit was voor deze prijs waanzinnig! Ik had hem ook al op Facebook getagt, dit is het type avondje uit waar je blij van wordt, kom graag nog eens terug!
Liselot E. Gastronoom (41 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een etentje bij Mooii is altijd fijn. Fijne stoelen, vriendelijke bediening en lekker eten. Aanrader is het vis en vleesplateau als voorgerecht; een plateau met diverse kleine voorgerechtjes, zoals carpaccio, tonijntartaar en pata negra.
André T. Gastronoom (175 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondagavond met iens DinnerDeal 3-gangendiner met kreeft bij Mooii gegeten.
Begon met salade kreeft, daarna het hoofdgerecht met hele kreeft en einde met Roodfruit-yoghurtsorbet. Ze waren echt lekker, met voldoening en tevredenheid naar huis. Een aanrader voor mensen die kreeft van houden.
Koolgeer . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben er gelunched op een vrijdag. Lekker buiten gezeten. Prima gegeten, prima bediening. Helaas wat ongezellig, daar er weinig andere gasten waren. Maar daar kan Mooii! mooi niks aan doen.
Margo V. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hadden een heerlijk menu met kreeft. Een voorgerechtje met kreeft, een kreeftensoepje, gegratineerde kreeft met groente en heerlijke frietjes en een lekker ijsje na.
Peter O. Gastronoom (10 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
We hebben lekken op het terras kunnen plaatsnemen. Service en eten waren prima in orde. Volop mogelijkheden op de kaart.
Matijs W. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Goede bediening, lekkere wijn, een heerlijke ossenhaas tartaar en verrukkelijke eendenborst filet! De opmaak was ook perfect, we hebben ervan genoten.
Emma L. Fijnproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk geluncht, verrassende keuzes. Kwaliteit top! Kwantiteit had voor ons iets meer mogen zijn :-) slaatje erbij bijvoorbeeld.
Opbezoek . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
3 gangen kreeftenmenu gegeten.
Bij elke gang zat er wel iets bij wat matig was : kreeftensoep, kreeftenhache en deegkoekje bij het dessert. Jammer, de chef snapt het net niet.
Larabervoets . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding.
Menu du chef was prima.
Verrassende smaak en eerlijke ingrediënten.
Heerlijk avondje uit.
Suzanne T. Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
MOOII is een leuk restaurant gelegen aan de oude haven, je kunt er lekker buiten zitten met goed weer. IENS deal met het kreeft menu genomen, erg lekker! Kreeftsalade vooraf, kreeftensoepje, halve kreeft met frietjes en sorbetijs met fruit toe. Leuke tafeltje in de 'nok' en vriendelijk personeel. Geen super bijzondere uitspringer, maar wel gegarandeerd goed eten, goed personeel en een goede locatie, dus zeker een aanrader.
Midlandvrienden . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Door het mooie weer buiten op een fraai terras kunnen zitten, de goede en vriendelijke bediening maakte dit fraaie plaatje compleet. Keuze was op kreeft menu gevallen, die vond ik enigszins tegenvallen, mijn tafelgenoot vond hem echter prima. Voor en nagerecht waren goed verzorgd en leuke smakelijke combi, de tafelwijn was een goede keus.
Entourage, chique maar niet te, voelde als een beetje vakantie in eigen stad. Zeker aan te raden.
Bert V. Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij werden bij Mooii vorstelijk ontvangen alsof we helemaal geen voordeelactie hadden geboekt. Onze vraag om "gewoon" water i.p.v. een merkfles water werd ook vriendelijk gehonoreerd (vaak is dat anders) . ook daarna bleef de service zeer attent
De witte huiswijn is een compliment waard. Wij vonden het voorgerecht aardig, het hoofdgerecht zeer goed en het nagerecht goed, de 8 als gemiddelde ruimschoots waard.
Een zaak om terug te komen, mede vanwege de leuke ligging naast het Witte Huis.
R H. Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De dinnerdeal genomen, voor 35 Euro. Voor- en hoofdgerecht met kreeft klingt als een goede deal. En goed was het ook wel, maar voor de "originele" prijs van 58 Euro zou ik de prijs/kwaliteit verhouding toch wat uit balans hebben gevonden. Voor 35 Euro echter goed. (naar mijn idee werkt dit altijd wel zo met dinnerdeals.) Kleine porties maar voorgerecht heel mooi en smakelijk, hoofdgerecht ook goed hoewel ik de frieten met kreeft niet de meest geweldige combinatie vind. De witte huiswijn was prima, paste goed. Nagerecht combi met diverse bessen, ijs en creme was fantastisch. Mooii is gelegen aan een nieuw ingericht pleintje bij de oude haven (althans voor mij, leuk hier weer eens te komen). Binnen heerst er een aangename, bedrijvige sfeer en bediening is gewoonweg prettig en correct. Prima !
Jstolk15 . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Tja, de locatie is prima. Je ziet niet veel maar na het eten kun je met een paar stappen nog ergens anders een gezellig terras pakken.
Voorgerecht, geschroeide Tonijn, smaakt wel. Maar voordat je ervan kan genieten is het op ! Dat gold voor alle voorgerechten en het lag er niet aan dat we er niet voor wilde betalen.
Hoofdgerecht idem. Dit worden wel heel minieme porties voor het geld. En als het nou spectaculair was. Nee, het smaakt. (Catch of the day. Het werd schelvisfilet)
Toetje. Ja, wel lekker. Iets met V.O.C koek en ijs. Ook hier weer, het is op voordat je kan genieten !
Kijk, als je in een restaurant net zo ga koken als de vrouw thuis is dat helemaal niet erg. Het smaakt gewoon goed. Maar zulke kleine porties voor zulke enorme prijzen, dat gaat tegen je werken.
Wij (groep van 4 personen) gaan niet meer naar Mooi en bevelen het zeker niet bij vrienden aan.
Sabrinaboth83 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel gezellige locatie!!!
Ga je naar Rotterdam....dan eet je bij restaurant Mooii...
Houdenaa . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
mooie inrichting gezellige sfeer ,de menu kaart heeft voor elk wat wils ,goede prijs kwaliteit verhouding een aanrader dus.