Over restaurant MOOII

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

Meer informatie over restaurant MOOII

Station Blaak
  • : Oude haven parkeergarage, Markthal parkeergarage, Red apple parkeergarage

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Voortreffelijk gegegeten met het AD (dus geen AH) menu van 27,50 pp.
Mooiie opgemaakte borden. Zelfs nog even gespard met de maker van de orangechello en een kleine toevoeging geadviseerd.
Gulbahar61 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag gegeten bij mooi!
Wij waren met 5 personen en allemaal vonden wij het super.
De carparcio als voorgerecht was prima en de ossenhaas als hoofdgerecht was top.
Ook het desert was prima.
Bediening goed en attent .
Was niet echt druk daarom niet veel sfeer dat was jammer maar verder een aanrader wij komen zeker terug.
Robverbraeken .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De proeverij als voorgerecht was erg goed. Het hoofdgerecht ook. De lekkernij als nagerecht viel een beetje tegen. Bediening deed erg zijn best en was dan ook zeer attent.
Arika .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel uit kiezen buiten.
Moesten even wachten en vroegen ons af of de bediening ons had vergeten ,maar dat viel mee.Het kreeftenmenu beviel prima.Geen opmerkingen dan behalve dat als t wat frisser buiten wordt er misschien warmtestralers geplaatst mogen worden.Eten en bediening goed.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Dit is het 3e jaar op rij dat we genoten hebben van het kreeftenmenu bij Mooii en het blijft uitmuntend.
De service schitterend, de omgeving zeer aangenaam.
Echt top ! ! !
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een mooie zomeravond in de oude haven van Rotterdam. We hadden het 3 gangen kreeft menu genomen, wat een absolute aanrader bleek te zijn. Heerlijke salade van kreeft, een mooie kreeft als piéce en een lekker fris toetje. De bediening was prima, wijnadvies zelfs uitmuntend (neem de Elzas!) en de kwaliteit was voor deze prijs waanzinnig! Ik had hem ook al op Facebook getagt, dit is het type avondje uit waar je blij van wordt, kom graag nog eens terug!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Prima locatie, zeker buiten al mis je net het uitzicht op de Oude haven. Prima keuze en geode kwaliteit maaltijd voor redelijke prijs. Bedienend (jong) personeel doet zijn best
L. E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een etentje bij Mooii is altijd fijn. Fijne stoelen, vriendelijke bediening en lekker eten. Aanrader is het vis en vleesplateau als voorgerecht; een plateau met diverse kleine voorgerechtjes, zoals carpaccio, tonijntartaar en pata negra.
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondagavond met iens DinnerDeal 3-gangendiner met kreeft bij Mooii gegeten.
Begon met salade kreeft, daarna het hoofdgerecht met hele kreeft en einde met Roodfruit-yoghurtsorbet. Ze waren echt lekker, met voldoening en tevredenheid naar huis. Een aanrader voor mensen die kreeft van houden.
Sico K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben er gelunched op een vrijdag. Lekker buiten gezeten. Prima gegeten, prima bediening. Helaas wat ongezellig, daar er weinig andere gasten waren. Maar daar kan Mooii! mooi niks aan doen.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hadden een heerlijk menu met kreeft. Een voorgerechtje met kreeft, een kreeftensoepje, gegratineerde kreeft met groente en heerlijke frietjes en een lekker ijsje na.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
We hebben lekken op het terras kunnen plaatsnemen. Service en eten waren prima in orde. Volop mogelijkheden op de kaart.
Matijs W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Goede bediening, lekkere wijn, een heerlijke ossenhaas tartaar en verrukkelijke eendenborst filet! De opmaak was ook perfect, we hebben ervan genoten.
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk geluncht, verrassende keuzes. Kwaliteit top! Kwantiteit had voor ons iets meer mogen zijn :-) slaatje erbij bijvoorbeeld.
Opbezoek .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
3 gangen kreeftenmenu gegeten.
Bij elke gang zat er wel iets bij wat matig was : kreeftensoep, kreeftenhache en deegkoekje bij het dessert. Jammer, de chef snapt het net niet.
Larabervoets .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding.
Menu du chef was prima.
Verrassende smaak en eerlijke ingrediënten.
Heerlijk avondje uit.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
MOOII is een leuk restaurant gelegen aan de oude haven, je kunt er lekker buiten zitten met goed weer. IENS deal met het kreeft menu genomen, erg lekker! Kreeftsalade vooraf, kreeftensoepje, halve kreeft met frietjes en sorbetijs met fruit toe. Leuke tafeltje in de 'nok' en vriendelijk personeel. Geen super bijzondere uitspringer, maar wel gegarandeerd goed eten, goed personeel en een goede locatie, dus zeker een aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bij 1 van ons waren de mosselen bij het hoofdgerecht niet goed gekookt (rauw). Er werd netjes de mogelijkheid geboden om een ander gerecht te kiezen waar ook gebruik van werd gemaakt en hier komt het punt van kritiek: het nieuwe gerecht was bereid door een duidelijk boze kok die het blijkbaar niet eens was met de vaststelling dat de mosselen niet goed waren: het gerecht was in elkaar geflanst (niet op smaak, gemis van bepaalde ingredienten). Voor de goede orde we konden het vergelijken omdat andere disgenoten dit gerecht eerder hadden besteld. Jammer want de vorige keer was alles pico bello en als je op "kritiek" van een klant goed reageert dan zou er niets aan de hand zijn. Om compleet te zijn: op de overige gerechten was niets aan te merken (gewoon goed).
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het nagerecht was eigenlijk het beste van de 4-gangen en dat is een beetje jammer! Kreeftenmenu geboekt via een deal. Maar kreeft was erg matig en met vreemde combinatie met uien. Geen aanrader.
Midlandvrienden .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Door het mooie weer buiten op een fraai terras kunnen zitten, de goede en vriendelijke bediening maakte dit fraaie plaatje compleet. Keuze was op kreeft menu gevallen, die vond ik enigszins tegenvallen, mijn tafelgenoot vond hem echter prima. Voor en nagerecht waren goed verzorgd en leuke smakelijke combi, de tafelwijn was een goede keus.
Entourage, chique maar niet te, voelde als een beetje vakantie in eigen stad. Zeker aan te raden.