Over het restaurant MOOII

Restaurant MOOII is een modern, stijlvol restaurant met een warme uitstraling, gelegen in één van de best bewaarde gebieden van Rotterdam: de Oude Haven.

Geniet van een veelzijdige menukaart die met passie door de chef en zijn team is samengesteld. De basis van de keuken is Frans met invloeden vanuit de hele wereld. Er wordt zoveel mogelijk gewerkt met duurzame en biologische producten en dat proef je terug!

Restaurant MOOII beschikt over een ruime bar waar je gezellig een aperitief kunt drinken onder het genot van diverse heerlijke borrelhapjes. Heb je liever à la carte? MOOII beschikt ook over een á la carte ruimte waar je van culinaire hoogstandjes kunt genieten.

Reserveer bij restaurant MOOII in Rotterdam en proef het zelf!

Meer informatie over restaurant MOOII

Station Blaak
  • : Oude haven parkeergarage, Markthal parkeergarage, Red apple parkeergarage

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant MOOII

Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Per toeval terecht gekomen bij Mooii. Het was al veel te laat voor een lunch en eigenlijk te vroeg voor een diner. Echter na een zeer vriendelijk ontvangst werd ons medegedeeld dat alles mogelijk was. Wij hebben genoten van een heerlijk menu. Prima prijs-kwaliteit verhouding. (De porties zijn vrij groot). Vriendelijk (informeel) personeel. Kortom: wij komen zeker terug!
Iingrid J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De gezamenlijke vlees en vis schotel viel tegen, vis was lauw
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top restaurant
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op eerste kerstdag waren we met onze familie te gast bij Restaurant Mooii. Er was helaas iets mis gegaan met onze reservering. Ondanks dat het restaurant vol was werd er voor ons een plekje gemaakt en hebben we een heerlijke avond gehad. Ik wil dan ook mijn complimenten ļ
maken voor de service en de bediening.
Er was een smakelijk kerstmenu op basis waarvan we dit restaurant vooraf gekozen hadden. Dit omdat er keuze was tussen vlees of vis bij het voorgerecht en het hoofdgerecht. Het eten smaakte goed en ook was er een wijnarrangement bij met goed gekozen wijnen.

We hebben een geweldige kerst gehad en komen hier zeker nog een keer terug.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijke gerechten, wel snel afgekoeld maar door hier een opmerking over te maken, werd het opnieuw verwarmd. Prima service dus.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening met aandacht.menu dan de Chef : voorgerecht , hoofdgerecht prima , dessert kan beter. Verder erg gezellige avond gehad met vrienden
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super!! Heel hartelijk
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na mijn notenallergie aangegeven te hebben bij het reserveren en nogmaals bij binnenkomst, werden er toch gerechten met noten geserveerd aan onze tafel. Helaas merkte ik later ook dat ik een reactie kreeg omdat ik dus toch in contact gekomen was met noten. Het zou kunnen zijn dat er noten op mijn eten had gezeten en die eraf waren gehaald. Al met al voor mij gevaarlijk en zeer jammer. De bediening was wel zeer vriendelijk en boden gelijk hun excuses aan waarna zij een gepaste compensatie aanboden. Toch vond ik, en mijn partner, het eten tegenvallen voor de prijs die ze vragen.
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Aan te raden!!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Sfeer was goed. Bediening goed
aangezien we bij binnenkomst goed ontvangen werden door de eigenaar. Van de keuken geen gebruik gemaakt, maar zag er verder goed uit.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg lekker eten! Vriendelijke bediening. Gerechten komen wel wat snel achterelkaar, dat zou wat rustiger aan kunnen.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Allergenen kaart heb ik zeer gewaardeerd.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten wat een top restaurant komen snel terug
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten liet wel wat lang op zich wachten, maar het was heel lekker!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten was redelijk. Ansjovis boter iets te overheersend. Met name viel de slechte bediening op. Aardig en vriendelijk maar niet voortvarend en niet professioneel. De eigenaar leidt hier verlies op. Het is zo makkelijk om even na het serveren van het hoofdgerecht de wijn bij te schenken. Ze zijn ook vaak niet aanwezig duurt dus lang komaan te geven als je iets wil. Het gaat om de kleine dingen. Eten 7 bediening 5/6
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
prima eten, aardige bediening
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker eten op een gezellig terras met vlotte bediening!
mailboxpetervanderwerf V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooie locatie. Was alleen niet druk toen wij er waren dus de gerechten volgde elkaar snel op. Dat is wel een aandachtspunt voor de volgende keer als we daar gaan eten. Al met al een dikke aanrader !
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg vriendelijke bediening Het eten was voortreffelijk !
Echt een aanrader!
H V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Met familie hier heerlijk geluncht. De service en bediening was correct, plezierig en vriedelijk. Het 2-gangen verrassingsmenu was voortreffelijk van smaak, evenals de andere gekozen gerechten van de Mooii menu kaart! Wat ons betreft een aanrader.