Mooi Zeist

Bachlaan 55 3706 BB Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Mooi Zeist

Mooi Zeist doet er alles aan om "uit eten gaan" bijzonder te maken. De meeste gerechten vinden hun oorsprong in de traditionele Indonesische keuken.

Maar die typisch Javaanse receptuur wordt ook gebruikt om in combinatie met seizoensgroenten en ingrediënten eens voor een andere benadering te kiezen. Steeds vaker ook wordt de Oosterse keuken in de breedste zin van het woord als inspiratiebron gebruikt.

Het blijft Indonesisch en tegelijkertijd verrassend. Kortom, Mooi Zeist staat garant voor een smaakbeleving die uniek is in Midden-Nederland.

Meer informatie over restaurant Mooi Zeist

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Mooi Zeist

W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten op deze plek. Helaas was het (weekend)buffet erg populair, dus moest er af en toe even gewacht worden tot er voldoende bijgevuld was, maar verder alles prima.
Selma F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Sluit je ogen en proef de intense smaak van het heerlijke eten en je waant je in het prachtige Indonesië ????
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker en gezellig met vrienden gegeten. Je kunt hier ook met elkaar praten tijdens het eten. De bediening was super. Prettige en vriendelijke mensen, die zeer klantvriendelijk zijn.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Laat de rokers niet dwars door het restaurant tussen en achter etende gasten richting het terras gaan.
Westwoodies .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wachttijd was wat aan de lange kant tussen de gerechten. Duidelijk iets te weinig personeel. Tussen afruimen hoofd gerecht en bestelling nagerecht 20 minuten. Na bestellen nagerecht nog eens 20 minuten (koffie een een nagerecht dat al klaarstond).
Verder uitstekend!!
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was heel erg aardig.
De saté van de houtskool barbecue was ook geweldig.
Je krijgt er ook genoeg eten.
Het vlees was heerlijk mals.
Tot nu toe het beste restaurant waar wij gegeten hebben in Zeist.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
In een geweldige sfeer voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Mooi Zeist. De vrolijke, energieke bediening draagt bij aan de feestvreugde.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Meerdere keren gegeten in "Mooi Zeist"; doordeweeks en in weekend, buffet en al la carte. Het is iedere keer TOP !
Wij zijn fijnproevers en hebben veel ervaring met restaurants, "Mooi Zeist" staat bij ons in de top 5.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben een nieuwe menu geprobeerd . Speicaal menu voor 2 persen € 48,00 p.p.
de gerechtjes waren leuk opgemaakt. Alleen vonden we r de prijs p.p. te duur!!
Groot bord met weinig inhoud.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten. De voorgerechten zouden wat uitgebreider mogen. We wilde graag de kleine hapjes, die wel als voorgerecht bij de rijsttafel worden geserveerd, maar helaas niet op de menukaart als losse voorgerechtjes te bestellen zijn. Daar waren we wat teleurgesteld over maar de hoofdgerechten maakte alles weer goed :-) We vonden het wel gênant dat de ene serveerster de nieuwe serveerster afbekte waar wij bij waren, dit kan echt niet door de beugel! De nieuwe serveerster bleef vrolijk en netjes tegen haar collega.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Met plezier mijn verjaardag gevierd met familie.
Leuke sfeer en vriendelijke bediening.
Het eten smaakte zoals Indonesisch eten moet zijn.
Een aanrader!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Uit eten als verrassing voor mijn ouders. De keuze was gevallen op dit restaurant na onze ervaring van vorige maand. Tijdens het reserveringsproces aangegeven wat de bedoeling was, zoals bijv. geen menukaart aan tafel en hoe mijn partner en ik het bedacht hadden. Ik had gevraagd om het verrassingsmenu van 3 gangen. Met het gevraagde is uitstekend rekening gehouden.
De ontvangst was zeer hartelijk. Onze tafel stond al klaar, mandje met casavekroepoek en een bakje pindasaus stond al klaar. Na op ons gemak genoten te hebben van een aperitief, kwam de eerste gang.
Ik ga, net als de vorige keer, niet vertellen welke gerechten er geserveerd werden, dan is de verrassing weg.
We hebben geweldig genoten. Mijn ouders hebben gesmuld.
En net als de vorige keer ... zeker weten dat we hier nog een keer terug komen. Mogelijk dat we dan een keer à la carte gaan eten.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ik koos voor het 5 gangen menu van de chef.
Creatieve, lekkere, harmonieuse gerechten als een schilderijtje op het bord opgediend.
Steekt met vlag en wimpel boven de doorsnee indonesiër waarbij je alles in kommetjes krijgt.
Sympathiek aangenaam team.

Dank u, Johan.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een heerlijke rijsttafel mogen genieten met vrienden. Mijn vrouw heeft een glutenvrij dieet en daar werd perfect rekening mee gehouden. We letten zelf ook goed op want de serveerster vergistte zich af en toe in wat we en niet glutenvrij is maar dat was geen probleem voor ons. Heerlijke avond en fantastisch lekker gegeten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellig Indonesisch restaurant. Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader. Voor mensen met een rolstoel ook toegankelijk.
Marc1971 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!!! Fijne ambiance. Wel was het wat rumoerig door de drukte. Zeker weer de moeite waard om terug te gaan. Volgende keer gaan we voor het Chef's menu
V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
zoals steeds namen we het Chef's menu en opnieuw een prachtige combinatie van oosterse en westerse smaken en fraaie opmaakschilderijtjes op je bord
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol
Naëik N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Eten wat met veel aandacht is gemaakt. Heerlijke authentieke sate wordt buiten op houtskool geroosterd .
Ontvangst met een warm welkom, wij komen hier vaker.
O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018