Mooi Zeist

Bachlaan 55 3706 BB Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Mooi Zeist

Mooi Zeist doet er alles aan om "uit eten gaan" bijzonder te maken. De meeste gerechten vinden hun oorsprong in de traditionele Indonesische keuken.

Maar die typisch Javaanse receptuur wordt ook gebruikt om in combinatie met seizoensgroenten en ingrediënten eens voor een andere benadering te kiezen. Steeds vaker ook wordt de Oosterse keuken in de breedste zin van het woord als inspiratiebron gebruikt.

Het blijft Indonesisch en tegelijkertijd verrassend. Kortom, Mooi Zeist staat garant voor een smaakbeleving die uniek is in Midden-Nederland.

Meer informatie over restaurant Mooi Zeist

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Mooi Zeist

G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten met 9 personen. Alles zag er verzorgd uit en werd prachtig opgediend. Vriendelijk personeel. Een aanrader!
Ronnyrazzi S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was heerlijk, de porties ruim voldoende. We hebben buiten gegeten en spelende kinderen waren rumoerig. Wij vonden dat niet storend en ook niet vreemd voor de locatie: in een woonwijk. De bediening was vlot en vriendelijk.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Duurde erg lang! Drankje kwamen niet of erg laat. Service kon dus zeker beter. Eten was oké, niet heel bijzonder voor Indisch eten zeker meer van verwacht. Prijs vond ik dan ook erg duur voor de kwaliteit van het eten. Wij gaan er niet meer heen, volgende keer gewoon weer naar Blauw.
philip V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Supervriendelijk personeel, lekker in de tuin gezeten.
Daarna heerlijk gegeten, eigenlijk nemen wij altijd het kleinste rijsttafelmenu.
Erg goed en voor ons altijd teveel.
Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wij hebben genoten van de heerlijke Indische maaltijd, fantastische lokatie en bediening!
Het was voor ons een erg fijne familiebijeenkomst met onze oudste tante, die zeer heeft genoten!
Van den Berg Y.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Onwaarschijnlijk goede sate. Heerlijke gerechten. Vaak genoeg kom ik in een Indisch restaurant waar veel hetzelfde smaakt. Wij hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet en daar valt iets aan op te merken. De rijst werd zeer slecht aangevuld. En dat is moeilijk te begrijpen. Verder misten wij i.p.v. rijst, bami.
Onze avond krijgt niet te min een dikke 8. We komen zeker weer terug.
Guy .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Voor de 2 vegetariërs stond er vrijwel niets op de kaart. Met de vraag iets te improviseren, kwam de bediening niet verder dan hetzelfde bijgerecht meerdere malen te bestellen om zo tot n hoofdgerecht te komen. 40 minuten wachten. Het kindermenu omvatte scherpe saté en rucolasla...daar worden kinderen toch niet blij van!?
Klaaske K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Helaas, een zeer teleurstellende ervaring. De menukaart biedt niet veel vegetarische gerechten. (Geen enkel vegetarisch voorgerecht en maar 1 vegetarisch hoofdgerecht: een volledige rijsttafel)
De bediening en keuken waren niet bereid mee te denken en simpel "rijst met iets van groenten" te maken
De schotel voor de kinderen had meerdere ingrediënten die niet voor kinderen geschikt zijn (het was patat met pittige saté en sla waar o.a. rucola in zat. Kinderen hebben veel sterkere smaakpupillen, dit was dus niet geschikt)
En bovendien moesten we meer dan 40 minuten wachten....
Wat ontzettend jammer! Voor zo'n prijzig restaurant moet dit niet mogen!!
K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Diner met zakenrelaties, wij konden de informele doch professionele houding van de staf bijzonder waarderen.
Bediening was prettig, snel en zonder overbodige poespas. We maken er een traditie van en komen nog graag en vaak terug, hulde!
Genoten van de grote rijsttafel. Door de vele gerechtjes lekker afwisselend en veel interactie aan tafel. Het eten was meer dan prima, tot snel!
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Een gezellige en sfeervolle Sate en Rose party meegemaakt. Wat ons (mijn vrouw en ik) betreft vonden wij de garnalen en rundvlees sate heerlijk smaken, de rest was ook wel lekker maar niet bijzonder.
Gitta M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Vriendelijke, vlotte bediening die op de achtergrond alert aanwezig is. Wij aten een rijsttafel met 6 personen en hadden voldoende aan wat er aangeboden werd maar er bleef ook niet buitensporig veel over. Dat hebben wij als prettig ervaren. Het dessert was heel verrassend, als een soort grand dessert. Heel smaakvol en een kers op de taart. Wij vinden de prijzen wat hoog.
Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
De kleine rijsttafel is een aanrader veel heerlijke gerechten in een gezellige ambiance. Met vriendelijk service gericht personeel. Met mooi weer is het terras buiten uitstekend.
HAN V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
ZONDAG J.L. hadden wij een reservering gemaakt maar helaas kregen we te horen dat we niet meer buiten konden eten...wij besloten toen toch ondanks de warmte maar binnen te dineren echter tot onze verbazing kwam er terwijl wij binnen aan tafel zaten een echtpaar wat niet had gereserveerd en desalniettemin door de eigenaresse mee naar buiten werd genomen en daar een tafel kregen toegewezen( vermoedelijk familie)??) U kunt zich voorstellen dat wij hierover niet bepaald amused zijn ! m..a.w. wij zijn hierover zeer teleurgesteld.!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
`Het eten is erg lekker in een sfeervolle omgeving, geserveerd door (klant-) vriendelijk personeel. Alleen maar complimenten voor Mooi Zeist.
Een heel klein advies; de plafond-spot die op de tafel gericht staat ietsje dimmen.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker eten en een goede service. De prijs is alleen wat aan de hoge kant voor wat je er voor krijgt.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijk personeel, heerlijke genoten van de uitgebreide rijsttafel (Bandung) een aanrader!!!
Komen zeker nog eens terug
F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het chefsmenu is altijd een verrassing. Het was weer sublieme mengvorm van Oost en West. Ik kan iedereen aanbevelen om het te proberen, want wij komen er steeds weer voor terug.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten; we komen hier wel vaker, Plezierige bediening. Was vrij druk, dus we moesten wat langer wachten dan gewoonlijkl Mag weer wat meer gele en witte rijst bij de rijsttafels. Verder top!
Madeleine H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wederom super lekker en smaakvol gegeten en zeer gastvrij ontvangen. Uitstekende service! Terras is perfect in de zomer, prachtig. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk eten, de rijsttafel, is een een aanrader. Sfeervolle settig, heerlijke stoelen en ieder gerecht wordt in een apart schaaltje opgediend.