Over het restaurant Mooi Zeist

Mooi Zeist doet er alles aan om "uit eten gaan" bijzonder te maken. De meeste gerechten vinden hun oorsprong in de traditionele Indonesische keuken.

Maar die typisch Javaanse receptuur wordt ook gebruikt om in combinatie met seizoensgroenten en ingrediënten eens voor een andere benadering te kiezen. Steeds vaker ook wordt de Oosterse keuken in de breedste zin van het woord als inspiratiebron gebruikt.

Het blijft Indonesisch en tegelijkertijd verrassend. Kortom, Mooi Zeist staat garant voor een smaakbeleving die uniek is in Midden-Nederland.

Meer informatie over restaurant Mooi Zeist

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Mooi Zeist

Joke E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Samen met mijn broer hebik gegeten, vaak ook met meer familieledeN en vrienden. Wij voelen ons hier senang. We hebben, met ons Indië- verleden, genoten van de meter satés, die op houtskool gemaakt waren. Verrukkelijk..

Het tekkeltje van mijn broer kon rustig in de auto blijven, geparkeerd op eigen terrein van MooiZeist.
Elk bezoek is voor ons een succes. Joke
thea D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
gewoon goed gelukkig dat er een lift is meer weet ik niet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, kom er al 25 jaar en nog steeds topkwaliteit. Vriendelijke ontvangst en bediening
Adriaan G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
De kleine rijsttafel smaakte ons uitstekend en de bediening was vriendelijk en vlot, ondanks de drukte op zaterdagavond. We komen zeker nog eens terug.
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Geen
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Mooie locatie met een ruime indeling. Uitstekende kwaliteit van eten en vriendelijk personeel geven een goede uitleg over het voedsel. Prijs is hoog maar meer dan waard.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, leuke en aardige Bediening zeker een aanrader!!

Was erg gezellig en zat vol !!!

Heerlijke avond gehad komen zeker terug !!
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het viel ons behoorlijk tegen dat het menu van de chef niet mogelijk was, eerder telefonisch al aangegeven dat we daar gebruik van wilden maken met zn allen (8 pers). Bij aankomst werd gezegd dat dat met max zes personen mocht (staat niet op de kaart, alleen dat het per tafel te bestellen is) Uitgelegd dat er contact over is geweest. De tafeldame ging overleggen en kwam terug met de mededeling dat het uitverkocht was. NIET FRAAI! (en totaal geen klantvriendelijkheid)
Z27 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Mooi Zeist doet je verbeelden dat je in mooi Indonesië verblijft en wie zou dat niet willen? Mooie mensen in een mooie omgeving maken zo het leven een stukje mooier
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, en voor de vegetariërs werd er speciaal iets gemaakt. Mooi restaurant en vriendelijk personeel.
Kortom een aan te bevelen plek om lekker te eten!
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Na een goede ervaring in een ver verleden, Mooi Zeist weer bezocht.
Eigenlijk viel alles tegen, de sfeer, de akoestiek en zeker het eten. Heb zelfs twijfels of de kok van Indonesische komaf is omdat er zelfs geen sambal bij geserveerd werd (essentieel).
Grote rijsttafel besteld en ik vond alleen de babi ketjap van uitzonderlijke klasse.
Vandaar dat ik de prijs-kwaliteitsverhouding niet in balans vond.
Gijs En Caroliene L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Was een heerlijke avond uit met uitstekende maal en goede bediening in een mooi ambiance
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Is het mogelijk dat er wisseling van het lopend buffet komt ik ben nu drie keer geweest en er wordt altijd de zelfde gerechten geserveerd ik klaag niet het is lekker maar wil ook iets anders proberen
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De moeite waard . Tot binnenkort
Rifat C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Slecht eten, droog en te lang onder de lampen gestaan. Uiteindelijk kregen we het eten opgewarmd uit de magnetron terug.
ursula .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zoals gewoonlijk een prettige sfeer met erg leuk en getaind personeel,staan altijd voor je klaar om het naar je zin te maken,ook met bijzondere wensen. Super!!!!
Naëik N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijne plek om te genieten met familie en vrienden. Eten is verfijnd en echt genieten
Errol S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Uitstekende kwaliteit van de gerechten. Restaurant scoort hoog. Zou graag ala carte een eenvoudige maaltijd willen kunnen samenstellen. Wij voelden ons nu gedwongen om een voorgelegd menu te bestellen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten is uitstekend. Je bent echt een avondje uit als je daar eet. Echt een aanrader. We waren voor verjaardag van mijn man. Een verrassings 4-gangen menu. Hebben ze echt heel leuk gedaan.
Corine P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was echt overheerlijk en ook prachtige uitzicht!