Mooi Zeist

• Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijk beschaafde sfeer
Gi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg genoten van de kreeft en de chardonnay! Mooie zaak in Oosterse sferen. Wij komen van de zomer terug om van het terras te genieten. Dank
gerda H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden hoge verwachtingen van deze locatie maar bij binnenkomst viel het ietwat tegen. Je moet eerst een houten trap op vanuit de hal, dat was ons niet direct duidelijk. Vervolgens hebben we eerst een poosje (minuut of 5) moeten wachten voordat er iemand ons welkom heette terwijl er genoeg personeel om ons heen liep. Wij werden direct vooraan geplaatst aan een ronde tafel wat ons in eerste instantie prima leek maar wat achteraf als een koude plek in de ruimte voelde. De bediening moet dus ook steeds langs je heen lopen naar de overige gasten die in het wat meer serre-achtige deel zaten. (Volgende keer vraag ik om een tafel daar) Het voorgerecht kwam exact een uur na binnenkomst maar smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht, alles was even lekker, kwam met een prima tijd tussen de beide gangen zoals ook het nagerecht. Voor smaakvol eten kun je hier prima terecht, de bediening vond ik een beetje sfeerloos... vriendelijk maar onpersoonlijk.
akvanremmerden .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijke medewerkers en daarbij prima food,zeker als je vrienden en zakelijke mensen uitnodigd.
Zeker de ronde gezellige tafels doen het erg goed,je kan er een leuk avondje gezellig door brengen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Fantastische ontvangst door Ed en Marijke, feestelijke maaltijd. Altijd Heerlijke gevarieerde smaken. Personeel is vakkundig en betrokken. Met grote lach op gezicht word je verwend als gast. Snel weer terug.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer fijn en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en gastheer/gastvrouw. Heerlijk eten! Wij komen hier vaker en elke keer weer een feest.
Colinda S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Fijne ambiance, vlotte bediening, heeeeerlijk eten, wij komen snel weer terug!!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
de rijsttafel gerechten lijken elk jaar meer op de hollandse hap dan op de blauwe smaak.
"je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten"??? Manah bisah??Klopt niet met "Wees kort" en "geef korte, eerlijke en constructieve feedback""
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was verrukkelijk. We moesten tussen de gangen wel erg lang wachten.
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was uiterst vriendelijk!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten.. erg naar ons zin gehad. Verwennerij !
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een Indonesisch restaurant, prachtige locatie, prettige sfeer, zeer vriendelijke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een uitstekende bediening. Had een voorgerecht wat niet helemaal warm was en binnen enkele minuten werd een nieuwe geserveerd, Kom hier al jaren en zeker niet voor de laatste keer.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben met het gezin gegeten bij Mooi Zeist. Als feestje voor een nieuwe job en ter voorbereiding op Indonesisch eten. Wie weet gaat er wel een vakantie die kant op. We hebben heerlijk genoten van een salade eend, kleine loempia vooraf (zelfgemaakt uiteraard) en daarna het buffet genomen. Dat lijkt op rijsttafel Mooi Zeist. Heerlijke gerechten, soms nog iets te pittig voor de kinderen van 9 en 11. De desserts waren fantastisch. We hebben genoten in de sfeervolle ruimte!
clairevdpalm .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een plezier om in Mooi Zeist te mogen eten. Sfeer en ambiance doen warm aan. Een fijn achtergrondmuziekje, gedimde verlichting en kaarlicht zorgen ervoor dat je je als gast direct op je gemak voelt. Wij werden ontvangen door een hartverwarmende gastvrouw en gastheer en kregen een mooie tafel aan de raamzijde op een kleine verhoging. Daarna zijn we verwend met de heerlijkste indische gerechten. We hebben genoten van iedere hap. De bediening zeer attent, het heeft ons aan niets ontbroken. Het is een feestje om in Mooi Zeist te gaan eten. Een aanrader met hoofdletters!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
prettige bediening, prettige ambiance en uitstekende rijsttafel. Heel gezellig restaurant. Alle reden om terug te keren.
Sjanie versteegh V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
En wat n leuke goede bediening top
ruit1673 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
N lange tijd gegeten bij Mooi Zeist, met vrouw en twee volwassen kinderen. Op zoek naar een Indisch restaurant voor een rijsttafel uitgekomen bij Mooi Zeist. Via internet gereserveerd. Een bijzondere locatie, een 'historisch'pand midden in een vrij nieuwe woonwijk. Roept herinneringen op aan het openluchtzwembad in de jaren 50/ 60.
Uitstekende ontvangst, zeer ruimte tafel. Prettige bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet. Een ruimte keuze aan gerechten. Voor elck wat wils. Mijn dochter eet vegetarisch en kreeg, naast de gerechten die zij wel kan nemen van het buffet een schaal met aparte vega-gerechten. Heerlijk gegeten, met een buffet altijd het gevaar dat je de eerste gang te veel opschept, om maar alles te proberen. Eigeniljk moet je dat in fases doen, om zo die gerechten eruit te pikken die je het lekkerst vindt.
noorderk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Als grapje met z'n vijven onze vingers in de lucht gestoken, heerlijk gegeten, maar wat moet je vaak lang wachten voordat je de aandacht krijgt. Éénmaal zeker meer dan 10 minuten. En doe iets aan uw stoelen, twee keer gewisseld, alle stoelen zaten veel te diep, omdat de veren versleten zijn. Complimenteren voor het eten, maar beslist aandacht voor een tweetal verbeteringen. Succes!!
Smoes1212 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prachtig restaurant met traditionele Indonesische gerechten en bijpassende wijn. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug!