Over het restaurant Mooi Zeist

Mooi Zeist doet er alles aan om "uit eten gaan" bijzonder te maken. De meeste gerechten vinden hun oorsprong in de traditionele Indonesische keuken.

Maar die typisch Javaanse receptuur wordt ook gebruikt om in combinatie met seizoensgroenten en ingrediënten eens voor een andere benadering te kiezen. Steeds vaker ook wordt de Oosterse keuken in de breedste zin van het woord als inspiratiebron gebruikt.

Het blijft Indonesisch en tegelijkertijd verrassend. Kortom, Mooi Zeist staat garant voor een smaakbeleving die uniek is in Midden-Nederland.

Meer informatie over restaurant Mooi Zeist

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De moeite waard . Tot binnenkort
Rifat C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Slecht eten, droog en te lang onder de lampen gestaan. Uiteindelijk kregen we het eten opgewarmd uit de magnetron terug.
ursula .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zoals gewoonlijk een prettige sfeer met erg leuk en getaind personeel,staan altijd voor je klaar om het naar je zin te maken,ook met bijzondere wensen. Super!!!!
Naëik N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijne plek om te genieten met familie en vrienden. Eten is verfijnd en echt genieten
Errol S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Uitstekende kwaliteit van de gerechten. Restaurant scoort hoog. Zou graag ala carte een eenvoudige maaltijd willen kunnen samenstellen. Wij voelden ons nu gedwongen om een voorgelegd menu te bestellen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten is uitstekend. Je bent echt een avondje uit als je daar eet. Echt een aanrader. We waren voor verjaardag van mijn man. Een verrassings 4-gangen menu. Hebben ze echt heel leuk gedaan.
Corine P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was echt overheerlijk en ook prachtige uitzicht!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Suggesties aan de chef gevraagd en vervolgens heerlijk gegeten. Fantastische satés , mooie gamba’s en krokante kip. Heerlijk!
Cor W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bij een boeking op zaterdagavond met vrienden is de maaltijdkwaliteit op bepaalde punten tegengevallen. Als toevoeging op het rijsttafelmenu "Kecil" Bami goreng wordt gevraagd kan men dit niet afwijzen met de opmerking "het is op". Tevens waren enkele onderdelen van de rijsttafel onder de maat, mogelijk werd ook door gebrek aan echte ingrediënten ook maar geïmproviseerd. De desserts smaakten veel te zoet. Andere delen waren wel prima. Wij vroegen ons af of de kok de Indonesische tafel wel goed beheerst! Ergo is de prijs-kwaliteit van ongewenste verhouding. Jammer van jullie gezellige accomodatie!
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Jammer dat er voor water betaald moet worden, minpunt en klantonvriendelijk.... Eten voortreffelijk.
Handig online te reserveren.
C.M. D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De tijdsduur tussen voorgerecht en hoofdgerecht is te lang en kan dus beter
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
geen
Marius K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg duur voor weinig en niet lekker eten. Neem niet het chefmenu. Wel goede verhalen gehoord over de rijstafel. Kom graag nog een keer terug om de rijsttafel te proberen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gegeten bij Mooi Zeist op 8 augustus 2018
Om 17.30 aanwezig, 19.45 kregen wij het voorgerecht: een soepje. Daarna weer 45 minuten gewacht voor dat wij het hoofdgerecht kregen: 2 x een kleine rijsttafel, bestaand uit 8 bakjes + saté. De saté was goed.
Echter de kwaliteit van de helft van het aantal bakjes was ronduit slecht te noemen: de babi pangang hing van vet aan elkaar, smaakloos, de smaak en de geur van de groente was muf, de gehaktballetjes waren te droog en verbrand aan de buitenkant, het gesmoorde vlees was te droog en onbestemd van smaak.
Op ons commentaar kregen wij te horen: "vervelend voor u, maar zo maken wij het altijd".
Met z`n 2-en € 100 armer en een slechte ervaring rijker. Hier komen wij dus nooit meer.
Vergane glorie itt. vroeger, zowel kwaliteit van het eten als de bediening.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gezellige ronde tafel. Vriendelijke bediening. Goede kwaliteit eten.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer verrassend chefs menu! Weer heel anders dan de vorige keer maar weer alles met een Indonesische twist!
Verrassend, mooi opgemaakt en heel smaakvol!
Het dessert was bijna te mooi om op te eten (toch maar gedaan).
Wederom hulde!
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goede ambiance, heerlijke gerechten. Vlotte en persoonlijke bediening. Zeer de moeite waard. Echt Indonesisch!
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten en mooie locatie.
Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten in Mooi Zeist. Je voelt jezelf er altijd welkom. Zeer vriendelijk ontvangst en goede bediening.....