Mooi Zeist

Bachlaan 55 3706 BB Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Mooi Zeist

Mooi Zeist doet er alles aan om "uit eten gaan" bijzonder te maken. De meeste gerechten vinden hun oorsprong in de traditionele Indonesische keuken.

Maar die typisch Javaanse receptuur wordt ook gebruikt om in combinatie met seizoensgroenten en ingrediënten eens voor een andere benadering te kiezen. Steeds vaker ook wordt de Oosterse keuken in de breedste zin van het woord als inspiratiebron gebruikt.

Het blijft Indonesisch en tegelijkertijd verrassend. Kortom, Mooi Zeist staat garant voor een smaakbeleving die uniek is in Midden-Nederland.

Meer informatie over restaurant Mooi Zeist

Siebe D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mandyenedwin V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super lekker gegeten!! Heel gastvrij en gemoedelijk. Echt een aanrader! Restaurant zag er ook mooi uit Wij gaan zeker een keer terug.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is voortreffelijk. De bediening blijft daar behoorlijk bij achter en dat is jammer. Doet veel afbreuk aan het geheel. Misschien een incident.
Saskia .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Was (weer) super! Deze kwalitatief zeer hoge standaard kennen wij al heel lang en we zijn wederom niet teleurgesteld. We hadden wat persoonlijke wensen, ook die konden allemaal ingewilligd worden. Je voelt je dan echt welkom en volledig gast. Ook onze twee kinderen (7 en 9) vonden het eten heerlijk, hebben van alles geproefd. Top!! Goede samenstelling van smaken, compleet programma. Mooi Zeist weet de lat steeds een onverwacht treetje hoger waar te maken. Ongekend goed.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke Indonesische sfeer. Nasi goreng is een aanrader. Personeel deed z’n best maar had het erg druk (zaak zat helemaal vol). Paar handjes extra maakt alles af
vivivi .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten. De kaart werd goed toegelicht, dus wisten we precies wat we konden verwachten. Het was niet druk dus was er voldoende aandacht voor ons. Zeker een aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten! De ontvangst wast hartelijk.
We kwamen met iets minder mensen dan gereserveerd; daar werd geen probleem van gemaakt. Dank voor de flexibiliteit.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
10 van de 19 gasten (bridgevrienden) kwamen voor de 1e keer in Mooi Zeist.
De rijsttafel Mooi Zeist was weer top. Iedereen heeft genoten.
De bediening was uitstekend.
Voor herhaling vatbaar.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten! Kan niets bedenken wat niet oké is.
N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben met zijn vieren een grote rijsttafel gegeten. De hoeveelheid eten was meer dan voldoende, en het eten was heerlijk. Bij binnenkomst werden onze jassen netjes aangenomen, en toen we selfies namen werd aangeboden door het personeel om een foto van ons te maken: zeer attent. Het restaurant heeft een prettige sfeer. Enig minpuntje was de wachttijd voor het dessert, maar het was het wachten waard.
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
27 /1/2018 hebben we met 10 familieleden verrukkelijk gegeten bij Mooi Zeist. Er werd prima rekening gehouden met een ernstige allergie. er was voldoende gelegenheid om elkaar weer te spreken en ook rustig te eten.
ondanks de drukke avond verliep de service prima.
Mijn gasten, die wel wat gewend zijn op het gebied van Indonesisch eten waren zonder uitzondering enthousiast, en wij, als gastheer/dame ook.
Het restaurant is warm van sfeer en aankleding. Door de bouw, hoog plafond, is het geluidsniveau op een druk bezette avond aanzienlijk. Maar bij ons stimuleerde dat het wisselen van plek. alles bij elkaar genomen een fantastische verjaardag.
Joke en Dirk Jan
Gbmoost .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Met het restaurant is niets mis, dit geldt ook voor de kwaliteit van het eten. De kwaliteit van de bediening is minder geworden. Dit geldt ook voor de kleding van de bediening. Daarnaast vonden wij de tafel die wij hebben gekregen niet sfeer verhogend. Hopelijk krijgen we de volgende keer wel een fijne plek toegewezen.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk!!! Heerlijk!! Heerlijk!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Top restaurant met vriendelijke bediening.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Voor sommige (oudere) mensen was de soep wat pittig maar overall heerlijk! Het was wel iets fris in de eet'zaal'.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We komen graag bij Mooi Zeist, alleen gister toch teleurgesteld naar huis gegaan. Jammer dat ze niet meteen hebben gezegd dat het menu van de chef op was maar pas bij het bestellen. En bij het afruimen zei de serveerster; ‘zo zijn jullie al een beetje uit gegeten’... dat vinden we niet echt passend
A. T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Voor het eerst het "chef menu" gekozen. Werkelijk perfect. Mooie gerechten met allemaal een Indische twist.
Perfect op elkaar afgestemd. Alle vier hebben wij ervan genoten. Heel anders dan het, ook al overheerlijke, buffet. Zeker aan te raden voor iemand die eens iets heel anders wil proeven.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Toplocatie! Het eten is heerlijk. De producten zijn vers en de gerechten zeer goed van smaak. De saté is zoals echte saté behoort te zijn. Professioneel, vriendelijk personeel. Kortom, echte aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een kwartier na reservering pas tafel klaar. Eten komt in keramische bakjes zonder verwarmingsplaten, dus vrij snel koud. Saté kwam na vragen aan einde maaltijd. Eten was smakelijk ansich, maar niet bijzonder. Restaurant geënt op buffet. Borden waren stoepborden, enigzins vreemd. . Prijs aan de hoge kant a la carte. Ambiance niet wat je verwacht van een Indonesisch restaurant. Geen man overboord, echter we houden het bij een enkele keer.
truuslodder .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima gegeten . Bediening vriendelijk. Prima gezeten, niet te dicht op naaste tafeltje. Voor herhaling vatbaar. Wel moeilijk te vinden.